Wel oppassen wat je zegt in dit topic vol SGP-stemmers.quote:Op zondag 6 april 2014 07:24 schreef 99.999 het volgende:
Goedendag! Tijd om de zondagsrust op de Veluwe te verstoren.
quote:Op zondag 6 april 2014 03:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijsselbloem, de oppermoraalridder. Als ze toch iemand zouden mogen opknopen, dan is het hij wel.
Het scheelt weer dat die vandaag niet op het internet te vinden zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 09:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wel oppassen wat je zegt in dit topic vol SGP-stemmers.
Religieuzen maken qua normen en waarden voor zichzelf altijd graag een uitzondering.quote:Op zondag 6 april 2014 09:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Het scheelt weer dat die vandaag niet op het internet te vinden zijn.
Spreuk van de dag jongens. Euribob en zijn Zondagswaarheden, doorspekt met feiten en objectiviteit.quote:Op zondag 6 april 2014 10:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Religieuzen maken qua normen en waarden voor zichzelf altijd graag een uitzondering.
Ik heb familie in de Bible-Belt, ik weet ondertussen wel hoe ze daar rollen.quote:Op zondag 6 april 2014 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Spreuk van de dag jongens. Euribob en zijn Zondagswaarheden, doorspekt met feiten en objectiviteit.
Je komt zelf toch ook uit een gereformeerd gezin?quote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb familie in de Bible-Belt, ik weet ondertussen wel hoe ze daar rollen.
Mijn moeder is van gereformeerde huize, maar niet gelovig.quote:Op zondag 6 april 2014 10:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je komt zelf toch ook uit een gereformeerd gezin?
Mijn vriendin is van gereformeerde huize en niet gelovig. Toch krijgt iedere gereformeerde er meer van mee dan hem/haar lief is.quote:Op zondag 6 april 2014 11:00 schreef Euribob het volgende:
quote: Op zondag 6 april 2014 10:59 schreef Paper_Tiger het volgende:[..]Je komt zelf toch ook uit een gereformeerd gezin?
Must resist......don't...respond.....quote:Op zondag 6 april 2014 10:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb familie in de Bible-Belt, ik weet ondertussen wel hoe ze daar rollen.
Yep geweldig, wat een oorlog kan doen met een groep vrienden.quote:Op zondag 6 april 2014 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Vette serie Unsere Mutter, Unsere Vater.
Gefeliciteerd kerel.quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Tem het volgende:
Hallo, ik heb sinds gisteren een prachtige dochter
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Tem het volgende:
. Maar de kop klopt niet.quote:Op zondag 6 april 2014 09:47 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ts-ontroerends.dhtml
Leuk stukkie.
Die Thomas is trouwens duidelijk geen wereldreiziger.
Gefeliciteerd!! Komkommers kopen, zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Tem het volgende:
Pffffffffff, konijn dat je bent.quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Tem het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Tem het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Tem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |