1.94 meter. Ik ben nog nooit op de meet geweest, maar ik gok dat ik de langste ben (let op: niet 'heb').quote:Op zondag 6 april 2014 14:12 schreef Disana het volgende:
Zijn jullie mooi?
[..]
http://www.welingelichtek(...)-mooie-man-bent.html
Precies.quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zelfs Voorschrift is heteroseksueler dan dat.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:25 schreef Specularium het volgende:
Disana hoopt ook dat dit klopt.Als er iemand niet in man-vrouw stereotypen gelooft, ben ik het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik ook zou komen dan ben je dat niet. Volgens mij is Tem ook bijna twee meter.quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
1.94 meter. Ik ben nog nooit op de meet geweest, maar ik gok dat ik de langste ben (let op: niet 'heb').
quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
1.94 meter. Ik ben nog nooit op de meet geweest, maar ik gok dat ik de langste ben (let op: niet 'heb').
Disana hoopt ook dat dit klopt.Vrijwel allemaal geen mythe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
Minstens.quote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik ook zou komen dan ben je dat niet. Volgens mij is Tem ook bijna twee meter.
Ik weet niet of het ene automatisch met het ander gecorreleerd is.quote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Disana hoopt ook dat dit klopt.Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Wat een laffe herder, die kerel die het geschreven heeft.quote:Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet niet waar het vandaan komt, soort omgekeerde Opzij ofzo.
Vraag het aan je collega's.quote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef Webschip het volgende:
Is het erg dat ik een liedje van Stromae best leuk vind?
Ik niet. Electoraal ook niet als MdH gelijk heeft.quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vind die uitruil tussen PvdA eigenlijk wel ok.
Is een generieke belastingverlaging dan niet meer voor de hand liggend?quote:Strafbaarheidstelling illegaliteit vind ik onuitvoerbaar,
en verhoging arbeidskorting vind ik ok, hoewel ik principieel tegen belastingvoordelen ben. Het zou beter zijn om de tweede en derde schijf van de IB te verlagen.
In het huidige stelsel niet. Gegeven het huidige stelsel met al die toeters en bellen, is het beter om eerst de tarieven voor de middeninkomens te verlagen, vervolgens de HRA en persoonlijke aftrekposten af te schaffen en dan pas de eerste en vierde schijf te verlagen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik niet. Electoraal ook niet als MdH gelijk heeft.
[..]
Is een generieke belastingverlaging dan niet meer voor de hand liggend?
Klinkt sympathiek, maar dit is niet "gratis"...quote:Op zondag 6 april 2014 14:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
In het huidige stelsel niet. Gegeven het huidige stelsel met al die toeters en bellen, is het beter om eerst de tarieven voor de middeninkomens te verlagen, vervolgens de HRA en persoonlijke aftrekposten af te schaffen en dan pas de eerste en vierde schijf te verlagen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |