SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Yeb..woonde toen illegaal op de 4e verdieping in een pand in A'dam. Mocht je officieel niet wonen. Ik noemde het altijd de zolder omdat we de zolders hadden geleend van 1-2-3 hoog.quote:
Toen ik als klein Burnertje the a-team nadeed met vrienden wilde ik altijd Murdock zijnquote:
bij lange na nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bedoel jij nu dat die van jouw de 23 cm niet haalt?
maar het staat nu wel vast!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef bull1966 het volgende:
de TT is het understatement van de eeuw
Hey dude, ook welkom terug *grin*quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen ik als klein Burnertje the a-team nadeed met vrienden wilde ik altijd Murdock zijn![]()
OT: G en die zaag... brrrrrr
Kijk eens boven jequote:
Kennelijk heb ik zelfs gemist dat je weg was. Ben weinig online geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen ik als klein Burnertje the a-team nadeed met vrienden wilde ik altijd Murdock zijn![]()
Mijn broertje is van '78 en die had BA bergschoenenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waxiiiieeeee!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey dude, ook welkom terug *grin*![]()
Was wel even lekker he in de hoek gezet worden?
Mwoa...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey dude, ook welkom terug *grin*![]()
Was wel even lekker he in de hoek gezet worden?
Poets ff je schermquote:
Daarom was het ook een Meesterkokquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch, eenseksslaaf chefkok in hun zolder
Was het eng?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa...Ik kwam er wel achter dat ik een leven heb.. Dat was wel lekker
Hebben tipis zoldersquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom was het ook een Meesterkok![]()
Maar hij was mijn chef bij een bedrijf waar ik werkte.
Uitgesteld geloof ikquote:
Heb lekker in tuintje gewerkt en de klimops geplaatst.... Halve buurt kwam langs om de tuin te bewonderen. (alles nieuw hier dus ben 1 van de weinige die al iets aan de tuin deed)quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa...Ik kwam er wel achter dat ik een leven heb.. Dat was wel lekker
Tuurlijk. En die wilde maar wat graag bij jou op zolder andijvie eten met een balquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom was het ook een Meesterkok![]()
Maar hij was mijn chef bij een bedrijf waar ik werkte.
Zeker wel...had een hele mooie tipi op zolder...met kaarsjes ookquote:
Neee gosurrrrrrrr, voor Miek37, die had Wax gemistquote:
Was even zoeken naar waar ik mijn tijd mee zou gaan verdoen, maar het is goed geluktquote:
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij liegt ze dat hele pest verhaal bij elkaar..... En is ze zelf iemand geweest die in een groepje anderen pestte...
Hij werkte op de centrale groothandelsmarkt in de janvangalenstraat..bij een horeca groothandelquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En die wilde maar wat graag bij jou op zolder andijvie eten met een bal
Was je weg?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neee gosurrrrrrrr, voor Miek37, die had Wax gemist
En bij de minste tegenwind kwam ze met haar Fadurrr aankakken....quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.
Ik denk dat ze op school echt zo'n etterbak van een kind is geweest.
Altijd met iedereen ruzie, pesten, nergens naar luisteren, hondsbrutaal en verwend, dom, nergens interesse in.
Irritant lachen, bijdehand zijn, aan een stuk door kletsen.
als je over de duvel spreekt....quote:
Nee, dat denk ik niet. De eigenaar van die kroeg is een man. + En opa-Nijn is al begonnen om 2 uurquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nijntjuh, gaat manlief bij Tayu achter de tap straks?
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.
Altijd met iedereen ruzie, pesten, nergens naar luisteren, hondsbrutaal en verwend, dom, nergens interesse in.
48 uur maarquote:
Lot werd zelf gepest dus dat lijkt me niet!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Meid en je gaat pas om 17 uur zuipen? gekkenhuis!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De eigenaar van die kroeg is een man. + En opa-Nijn is al begonnen om 2 uur
Zegt ze! En dat zei ze pas toen PB ter sprake kwam, daarvoor geen woord erover gehoord!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
Lot werd zelf gepest dus dat lijkt me niet!
Ik meen Vanessa gezegd te horen hebben 18.45u/ 19.00uquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Weet iemand hoelaat de kok komt? kan ik mn agenda even aanpassen
ik dacht 7 uurquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Nooit zo verlangt naar keukenstreamsquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Meid en je gaat pas om 17 uur zuipen? gekkenhuis!
Is het een beetje een felle kok? Ik hoop dat hij vanass helemaal afmaakt..quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Ik durf niet want die zure mossel heeft (zonder opgaaf van reden) aangegeven een hekel aan mij te hebben en ik zit hier wel voor mn lol jah!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Disana het volgende:
Kleine tip: UTO / [UTOPIA SC #40] All cloned out
Juul kan iemand aardig afslachten als hij wilquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is het een beetje een felle kok? Ik hoop dat hij vanass helemaal afmaakt..
Dat zegt ze maar gezien haar gedrag geloof ik daar geen moer van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Juul kan iemand aardig afslachten als hij wil
Valt mee. Kranenborg is erger.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is het een beetje een felle kok? Ik hoop dat hij vanass helemaal afmaakt..
Dat is wat ze vertelt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik paraat zit en hoop zooooooo dat die man eerlijk is
Das waar!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zegt ze! En dat zei ze pas toen PB ter sprake kwam, daarvoor geen woord erover gehoord!
Nee dat is niet waar, dat vertelde ze eerder al wel eensquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zegt ze! En dat zei ze pas toen PB ter sprake kwam, daarvoor geen woord erover gehoord!
Dankje...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik meen Vanessa gezegd te horen hebben 18.45u/ 19.00u
ik denk nog steeds dat het een 1 april grap isquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Meestal vrij subtiel "Antwoord zit in de vraag" is wat hij nu toepast in MC en dat snappen niet alle kandidaten, laat staan Vanas vanavond.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Juul kan iemand aardig afslachten als hij wil
Ik ook en dat mailtje heeft ze dan weer niet gelezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat het een 1 april grap is
Dat is vannacht al gedaan, met overgave. Een keer of 3 schat ik. Als konijnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Ron heeft een proefbedje gemaakt voor Laura de B & B (+D).
Wachten is op de inwijding door Bil en Ruud
Ja, *woosh* boom weg.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef isax het volgende:
isa and joey sitting in a tree![]()
ik wil de vonken zien springen
Ik ben gepest en heb gepest. Dat kan best. Nu beiden niet meer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat is wat ze vertelt.
Maar... er zijn meer 'pesters' die meester zijn in het omdraaien van alles. Er zijn pesters die 1 verkeerde opmerking opvatten als pesten en dat voor de rest van hun leven de ander nadragen en dit te pas en te onpas aangrijpen om te hun eigen pestgedrag te rechvaardigen.
Heb het best intensief gevolgd eerste maand en er niks over meegekregen. Februari was ik bezig met de verhuizing dus dat zou wel kunnen dat ik het toen gemist heb.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, dat vertelde ze eerder al wel eens
De combi met Vossius was geweldig.. Die konden hele mooie 1-2tjes maken om iemand volledig af te brandenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meestal vrij subtiel "Antwoord zit in de vraag" is wat hij nu toepast in MC en dat snappen niet alle kandidaten, laat staan Vanas vanavond.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik durf niet want die zure mossel heeft (zonder opgaaf van reden) aangegeven een hekel aan mij te hebben en ik zit hier wel voor mn lol jah!
Laten we hopen dat Lot er ook overheen groeit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben gepest en heb gepest. Dat kan best. Nu beiden niet meer.
Freedomquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
In de herhaling: Heeft iemand gezien welke tekst er op het 'schilderij' van Laura staat?
Kan het net niet lezen.. Iets te onscherp.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
In de herhaling: Heeft iemand gezien welke tekst er op het 'schilderij' van Laura staat?
Dank u.quote:
wie belt de kinderbescherming. Die kudde vrouwen kun je niet daar op los laten!!quote:
Ik kreeg ook al hoofdpijn van het finetunen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kan het net niet lezen.. Iets te onscherp.
Van huis naar huis ja. 2 weekjes bij zijn broer, paar maanden bij pa. Dan half jaar in een Occupy kamp... Maar wat wil je met die bruggen in Groningen, die zijn doorgaans niet geschikt om onder te slapen...quote:
Zijn ze ook een baby-oppasservice begonnen?quote:
Waarom geeft God dan de mens kanker Rienk ppffffquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:53 schreef RodeVos het volgende:
"God kan je redden van kanker" - en er lopen gewoon 3 van die gasten meteen weg...
Wat een rand debiel.
Is volgens hem zelfs een keuze....quote:
Geleid door Dre natuurlijk.... Makkelijk als je van je kids af wiltquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zijn ze ook een baby-oppasservice begonnen?
Heb mijn agenda niet goed afgestemd...ik loop dan in de ikeaquote:
Ik ook. Rienk heeft ook echt de macht om mij boos te maken terwijl ik er zowat om bekend sta nooit boos te worden. Maar serieus, wat blijven ze rustig terwijl hij dit soort dingen zegtquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef anjajaha het volgende:
Ik zou wel eens een gesprek willen hebben met Die klootzak Rienk over kanker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef cobain1994 het volgende:
Rienk moet zijn mond maar eens dichthouden met zijn kankerpraatjes..
500 rammelende eierstokkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef isax het volgende:
man komt een schilderij ophalen
arm kind komt zo bij billy in de buurt
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef cobain1994 het volgende:
Het wonder van profiteren heeft hij gezien..quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:55 schreef markvanrinsum het volgende:
welk wonder heeft die zwerver gezien?
Ik heb precies hetzelfde zit me hier geel en groen te ergeren aan die ventquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook. Rienk heeft ook echt de macht om mij boos te maken terwijl ik er zowat om bekend sta nooit boos te worden. Maar serieus, wat blijven ze rustig terwijl hij dit soort dingen zegt!
wat zegt die gek nu weer?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef anjajaha het volgende:
Ik zou wel eens een gesprek willen hebben met Die klootzak Rienk over kanker![]()
![]()
Wat voor baby?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:55 schreef Voxs het volgende:
en ja hoor. Daar duiken ze op de baby
[ afbeelding ]
Serieus.. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik hem echt een knal verkocht hebben. heb nogal wat familieleden verloren aan kanker waaronder mijn vader. Ik hoop op een mogelijke elite stem voor mij - en mijn stem gaat echt wel naar Rienk. Ik trek hem echt niet. De vuile hypocriet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef cobain1994 het volgende:
Zo een kleine enge die krijst en kotst... soort anti-christ maar dan anders..quote:
Babys van een ander zijn altijd leukquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap echt niet wat vrouwen altijd hebben met andermans baby's
Me too, ik moet hem niet tegenkomen in het dagelijkse leven..(ben helemaal niet gewelddadig of zo)quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Serieus.. Als iemand dat tegen mij zou zeggen zou ik hem echt een knal verkocht hebben. heb nogal wat familieleden verloren aan kanker waaronder mijn vader. Ik zal elite zijn denk ik - en mijn stem gaat echt wel naar Rienk. Ik trek hem echt niet. De vuile hypocriet.
Ik ook niet hoor, als vrouw. Terwijl ik wel heel graag een kindje wil (ooit).quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef Burner82 het volgende:
Ik snap echt niet wat vrouwen altijd hebben met andermans baby's
Hij moet maar eens een week meelopen in het AVLquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef Dotteke het volgende:
Welke les moet je in vredesnaam leren als je kanker hebt, welke les moet een baby leren die kanker heeft.
Die vent spoort niet echt niet
Ik heb hem gemute. Kan daar echt niet naar luisteren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef Dotteke het volgende:
Welke les moet je in vredesnaam leren als je kanker hebt, welke les moet een baby leren die kanker heeft.
oh ja? mijn beste vriendin is 2 jaar jonger als mij en haar moeder was super gelovig. muntjes met heilige vlogen om mijn oren.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Babys van een ander zijn altijd leuk
Ik heb er echt helemaal niks mee... Vind het wel even leuk als ik op bezoek ben bij vrienden die een baby hebben.. Maar verder ook echt niks.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, als vrouw. Terwijl ik wel heel graag een kindje wil (ooit).
Ja staatmongool eerste klas.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb hem gemute. Kan daar echt niet naar luisteren.
Wat een staatsmongool.
Hij vertolkt wel iets wat een hoop mensen hetzelfde over denken, ook onder de New Agers. En wat dat betreft goed dat het een keer hoorbaar is voor anderen, hoe ziek die gedachte ook mogen zijn. Onder andere Millecam en Jobs is hierdoor een pijnlijke (te) vroege dood gestorven, maar dat hebben die bewoners en bezoekers niet in de gaten of durven het niet aan te kaarten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:56 schreef anjajaha het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde zit me hier geel en groen te ergeren aan die vent
Nee joh, das dan natuurlijk een les voor de ouders... die zijn dan vast stout geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef Dotteke het volgende:
Vossius = Kranenborg inderdaad... Ik hoop het...quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:01 schreef Grunge. het volgende:
Lees ik nou op de kalender (goed initiatief, HiDiHo!) dat Vossius (Kranenborg toch?) ook meekomt?
Ik dacht het wel...ik het topic te lezen...maar ik zit er wel vaker naastquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:01 schreef Grunge. het volgende:
Lees ik nou op de kalender (goed initiatief, HiDiHo!) dat Vossius (Kranenborg toch?) ook meekomt?
Ze is ook al 32 hequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud is volgens Billy zelf nog een kind.
Gelukkig is zijzelf heel volwassen.
al 32 jaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja zo iets zal die wel zeggen. echt hij spoort niet, snap ook niet dat Nico verliefd op hem isquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee joh, das dan natuurlijk een les voor de ouders... die zijn dan vast stout geweest.
Walgelijke Godsdienst freaks
Babys zijn toch altijd lelijk? Dat is inherent aan het baby zijn...quote:
Een man met een klapkar is voor sommige vrouwen per definitie da bombquote:
Dat zijn een paar mafkezenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef Grunge. het volgende:
Het doet me denken aan die familie van die documentaire van Louis Theroux, The Most Hated Family of America. Die zeiden ook met droge ogen dat ze niet gingen huilen als een geliefde onder een auto kwam en stierf, want God had daar dan wel een reden voor en diegene zou het dan wel verdiend hebben, daar moesten ze maar op vertrouwen..
Ik denk ineens aan Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zeg je NIET!!!Dan zeg je nog altijd: "Dat is een extreem lief kind"
Op de COS toch niet! iedereen afzeiken kom op nou!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zeg je NIET!!!Dan zeg je nog altijd: "Dat is een extreem lief kind"
Haar eigen woorden na haar aanvaring met Charlot, die haar een oude vrouw noemde: Als je 32 bent betekent het nog niet dat je volwassen bentquote:
Kijk maar naar Drequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar eigen woorden na haar aanvaring met Charlot, die haar een oude vrouw noemde: Als je 32 bent betekent het nog niet dat je volwassen bent
Nee, baby's ontzie ik, de rest is kanonnenvoer....quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op de COS toch niet! iedereen afzeiken kom op nou!
En die was imo helemaal terecht deze keer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Ja staatmongool eerste klas.
Gelukkig een SL was welkom dit keer
En enigszins gevaarlijk voor de maatschappij..quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:04 schreef spapaars het volgende:
Geloof is geloof en daarom is praten daarover altijd theoretisch.
Rienk zit er heel diep in, en dat maakt hem wereldvreemd.
het is maar wat haar uit komt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haar eigen woorden na haar aanvaring met Charlot, die haar een oude vrouw noemde: Als je 32 bent betekent het nog niet dat je volwassen bent
Wat een gedrochtquote:
En dommer, hij had potentie slimmer te zijn dan de rest...quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
En enigszins gevaarlijk voor de maatschappij..
Een keer vertelde Rienk dat een mens zich zelf ook ziek * kan praten * daar ben ik het wel mee eens, is ook bewezen, maar wat hij nu weer zei is gewoon dom.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:04 schreef spapaars het volgende:
Geloof is geloof en daarom is praten daarover altijd theoretisch.
Rienk zit er heel diep in, en dat maakt hem wereldvreemd.
het was een 18+ party met stringetjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar deze club vrouwen kwam voor een workshop van Billy en er wordt helemaal geen workshop gegeven. Oké.
Zij is al 31 of eh 32....quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef PoezeligDing het volgende:
vossius, was is allang failliet!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vossius = Kranenborg inderdaad... Ik hoop het...
Relifreaks kunnen de dood van hun eigen kind nog goed praten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef Injetta het volgende:
Rienk heeft duidelijk wat ziektes betreft nog niks meegemaakt.
Ik ben hele benieuwd wat er zou gebeuren als bijv. zijn jongste broertje kanker zou krijgen en de strijd zou verliezen. (niet dat ik hem dat toewens begrijp me goed), maar dan is het iemand die hem heel nabij is.
Of zijn moeder die ook gelovig is. Hij heeft het gewoon nog niet meegemaakt dat iemand waarvan hij veel houdt en in zijn ogen 'goed' is, toch kanker krijgt en dood is gegaan.
Deze gedachten dat ziektes een gevolg zijn van je eigen handelen en dat als je maar gelovig genoeg bent, je wel wordt genezen zijn heel hardnekkig. Zelfs tegen alle bewijzen in. Laatst was er ook een man bij PenW die er 100% van overtuigd was dat hij zou genezen door God. Hij liet zich ook niet behandelen.
Tja..
Maar er zijn ook heel veel niet gelovige die toch in zekere zin hetzelfde denken. Hoe vaak hoor je niet dat mensen die genezen van kanker 'sterk' worden genoemd. Alsof iemand die niet geneest dus 'zwak' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als ze zelf iets mankeren, hoe werkt het dan, ook de wil van God?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Relifreaks kunnen de dood van hun eigen kind nog goed praten.
Ja, maar zijn twitteraccount is nog steeds Vossius... (en in de top-chef reeks noemde we hem ook vossiusquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
vossius, was is allang failliet!
Ik vindt ik vindt ik vindt....quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
Het rare van Rienk is dat hij heel selectief is in wat hij onthoudt en gebruikt uit de bijbel. Geeft hij ook gewoon toe: ik lees en gebruik alleen de dingen waar ik me in kan vinden. En dat doet hij met alle religies...
Goed bezig!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nooit zo verlangt naar keukenstreams
Later, wil eerst Julius zien. Heb zelfs iemand anders de hapjes laten regelen![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef Joezi het volgende:
STREAMLOCKKKK
Kunnen ze op die beelden niet gewoon een stream zetten...net zo makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Heel erg is dat. "Mensen hebben de strijd met kanker gewonnen .... of verloren". Alsof de mensen die sterven niet hard genoeg gevochten hebben .... yeah, right.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef Injetta het volgende:
Ik ben hele benieuwd wat er zou gebeuren als bijv. zijn jongste broertje kanker zou krijgen en de strijd zou verliezen. (niet dat ik hem dat toewens begrijp me goed), maar dan is het iemand die hem heel nabij is.
Of zijn moeder die ook gelovig is. Hij heeft het gewoon nog niet meegemaakt dat iemand waarvan hij veel houdt en in zijn ogen 'goed' is, toch kanker krijgt en dood is gegaan.
Deze gedachten dat ziektes een gevolg zijn van je eigen handelen en dat als je maar gelovig genoeg bent, je wel wordt genezen zijn heel hardnekkig. Zelfs tegen alle bewijzen in. Laatst was er ook een man bij PenW die er 100% van overtuigd was dat hij zou genezen door God. Hij liet zich ook niet behandelen.
Tja..
Maar er zijn ook heel veel niet gelovige die toch in zekere zin hetzelfde denken. Hoe vaak hoor je niet dat mensen die genezen van kanker 'sterk' worden genoemd. Alsof iemand die niet geneest dus 'zwak' is.
Kijk naar Sylvia Millecam en Jomanda. Hoe dom kun je zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef Injetta het volgende:
Zelfs tegen alle bewijzen in. Laatst was er ook een man bij PenW die er 100% van overtuigd was dat hij zou genezen door God. Hij liet zich ook niet behandelen.
Tja..
Het moet zo'n Billy toch uiteindelijk gaan vervelen dat simpele gedoe met een jongen van 24?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
kun jij de regie kamer niet hacken? zodat we alle 150 livestreams kunnen bekijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen ze op die beelden niet gewoon een stream zetten...net zo makkelijk
Doen ze dus structureel allemaal. De meeste vergeten gemakshalve het Oude Testament. Zo ook Rienk, waar het verhaal wat hem betreft pas begint bij de geboorte van Jezus. En zelfs dat doen Christenen verkeerd omdat Jezus zelf zei dat je geen mensen of dieren moest verafgoden, alleen God en die kan je niet vangen in een symbool. Dat zit in je morele kompas, wat zelfs een niet gelovige kan hebben, maar dar gaan religekkies aan voorbij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef Burner82 het volgende:
Het rare van Rienk is dat hij heel selectief is in wat hij onthoudt en gebruikt uit de bijbel. Geeft hij ook gewoon toe: ik lees en gebruik alleen de dingen waar ik me in kan vinden. En dat doet hij met alle religies...
Dan geloof je niet hard genoeg volgens Rienk..quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heel erg is dat. "Mensen hebben de strijd met kanker gewonnen .... of verloren". Alsof de mensen die sterven niet hard genoeg gevochten hebben .... yeah, right.
Het is toch ook live? Live in de stal.. Nieuw conceptquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:10 schreef renevanlaaren het volgende:
onder je stram staat ga live,ja dat zou ik ook wel willen
Klopt. Het is dan de wil van God. Wel comfortabel om zo te kunnen denken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:07 schreef waxmask het volgende:
Relifreaks kunnen de dood van hun eigen kind nog goed praten.
Nee joh.. Dat hoeft natuurlijk niet.. Het is kan ook een teken zijn dat je goed gedaan hebt en je taak volbracht... Of je je ziekte waardig doorstaat en op God vertrouwt is de laatste test voordat hij je beloond en naar de Hemel haalt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef Injetta het volgende:
Tja..
Zie de Bibblebelt. Die vaccineren niet en mocht er wat gebeuren "De wil van god"quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En als ze zelf iets mankeren, hoe werkt het dan, ook de wil van God?
die krijgen waarschijnlijk niet wat is afgesprokenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:11 schreef Burner82 het volgende:
Wat zitten die bloemenjurkjes te zeiken
Er komt vast een dag dat Ruud volwassener is dan Billyquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het moet zo'n Billy toch uiteindelijk gaan vervelen dat simpele gedoe met een jongen van 24?![]()
Ze is zelf ook erg kinderlijk, maar over 7 jaar mag ik hopen dat zo'n jongen als Ruud wat volwassener is geworden en dan loopt Billy tegen de 40 en heeft nog niks geleerd![]()
Een echte cougar zal ze niet worden, daar heb je het uiterlijk van Patricia Paay voor nodig of een vette bankrekening
De geestelijk leider van die familie, Fred Phelps, is vorige maand overleden. Die kutfamilie had zelfs het gore lef om hun tegenstanders op te roepen niet zijn uitvaart te komen verstoren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:02 schreef Grunge. het volgende:
Het doet me denken aan die familie van die documentaire van Louis Theroux, The Most Hated Family of America. Die zeiden ook met droge ogen dat ze niet gingen huilen als een geliefde onder een auto kwam en stierf, want God had daar dan wel een reden voor en diegene zou het dan wel verdiend hebben, daar moesten ze maar op vertrouwen..
Maar met wíe hebben ze dat afgesproken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die krijgen waarschijnlijk niet wat is afgesproken
Misschien zouden ze het ook moeten afspreken met degene die lijdend voorwerp zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
die krijgen waarschijnlijk niet wat is afgesproken
Ze hebben in zijn optiek vast een vreselijke zonde begaan!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom geeft God dan de mens kanker Rienk ppffff
Ik denk dat daar eerder bedoeld wordt dat het lichaam van de patient de behandeling wel of niet heeft kunnen doorstaan, niet zozeer een waardeoordeel over "het gevecht" wat de persoon heeft moeten leveren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heel erg is dat. "Mensen hebben de strijd met kanker gewonnen .... of verloren". Alsof de mensen die sterven niet hard genoeg gevochten hebben .... yeah, right.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:14 schreef Burner82 het volgende:
Verstandige SL.. Emil begint zijn geduld een beetje te verliezen bij die zeikende bloemenjurken...
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar met wíe hebben ze dat afgesproken?
Toen ik daar voor het eerst van hoorde, die kutfamilie, viel ik bijna van mijn stoel van ongeloof.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De geestelijk leider van die familie, Fred Phelps, is vorige maand overleden. Die kutfamilie had zelfs het gore lef om hun tegenstanders op te roepen niet zijn uitvaart te komen verstoren.
die emil geeft zometeen die vrouw een beukquote:
Och ja, een bokser loopt ook met een ontbloot bovenlijf.. verder kijkt ze niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef Toverheks het volgende:
Nou hoppa bloementjes jurken weg wezen, zo richting trein ga de NS maar vervelen
Ik ga niet eerder op bezoek voor die koters 18 zijn!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee... Vind het wel even leuk als ik op bezoek ben bij vrienden die een baby hebben.. Maar verder ook echt niks.
dat ie gaat strippenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Goldencharly het volgende:
Kom er net in wat willen die wijven van Emil?
Dat moet een man in deze tijd eens bij een vrouw proberen. Dan zijn de rapen gaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die ene teut wil Emil overhalen om zijn lijf te showen. Hij mag zijn broek aanhouden, maar gewoon met zijn boxer en dat broekkie er overheen.
Ze hebben ook al niet geschilderd.
Emil heeft er helemaal geen zin in. Ze blijft maar op hem in praten.
Emil blijft standvastig.
Wat een tokkies die wijven....
kan je een beetje een voorstelling hebben wat ze thuis hebben zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die ene teut wil Emil overhalen om zijn lijf te showen. Hij mag zijn broek aanhouden, maar gewoon met zijn boxer en dat broekkie er overheen.
Emil blijft standvastig.
The Bible Belt. Raar hè?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komen die mutsen vandaan eigenlijk?
En hopelijk met de poort nog dichtquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Geweldig die worden dus zo de poort uitgetieft![]()
![]()
ja volgens mij proberen ze het wel maar wil het niet lukkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Geweldig die worden dus zo de poort uitgetieft![]()
![]()
Gelukkig heb ik de strijd gewonnen en ben niet gelovigquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Volgens mij komen die vrouwen wat te kort thuisquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Dames weer zeuren bij Emil om te strippen.
Het is 2014. Het word mij zo vaak gevraagd maar ik weiger ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet een man in deze tijd eens bij een vrouw proberen. Dan zijn de rapen gaar.
Vrouwen blijken net zulke viespeuken als mannen, thanks emancipatiequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
hahaha ik vind het wel komisch die geile oude vrouwtjes die emil bloot willen zien![]()
Dat vind ik dus niet. Als ik betaal voor een workshop en een emil in slip en dat is afgesproken, dan heb ik daar recht op toch.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Injetta het volgende:
Emil blijft standvastig.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Babys zijn toch altijd lelijk? Dat is inherent aan het baby zijn...
Godzijdank niet uit Amsterdamquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komen die mutsen vandaan eigenlijk?
Religie hoort in de DSM V thuis.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen ik daar voor het eerst van hoorde, die kutfamilie, viel ik bijna van mijn stoel van ongeloof.
Zoveel stupiditeit.
Good for you!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is 2014. Het word mij zo vaak gevraagd maar ik weiger ook.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu lopen al die Utopianen met die belachelijke schortjes en slingers.
Emancipatie naar voorbeeld van Madonna.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet een man in deze tijd eens bij een vrouw proberen. Dan zijn de rapen gaar.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Injetta het volgende:
Je moet toch je ogen uit je kop schamen dat je op je 50ste een knul van nog geen 30 probeert over te halen uit de kleren voor je te gaan?
Is dat echt beloofd dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Als ik betaal voor een workshop en een emil in slip en dat is afgesproken, dan heb ik daar recht op toch.
Heel akelig ja, die hebben "het gevecht verloren" alsof ze niet hard genoeg gestreden hebben!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef Injetta het volgende:
Tja..
Moeten ze gewoon aan Ruud vragen geen enkel probleemquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]![]()
Als het lukt streelt het je ego enorm
![]()
Dat heb ik ook gelezen ja, ongelofelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De geestelijk leider van die familie, Fred Phelps, is vorige maand overleden. Die kutfamilie had zelfs het gore lef om hun tegenstanders op te roepen niet zijn uitvaart te komen verstoren.
toen in Centraal wilde Emil al niet dus houd woordquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat echt beloofd dan?
Maar goed Emil hoeft het toch niet te doen als hij dat niet wil?
Zou eens een stel mannen moeten zijn die bijv. nu Nicolien zouden proberen over te halen uit de kleren te gaan. Dan was het ineens een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |