SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Yeb..woonde toen illegaal op de 4e verdieping in een pand in A'dam. Mocht je officieel niet wonen. Ik noemde het altijd de zolder omdat we de zolders hadden geleend van 1-2-3 hoog.quote:
Toen ik als klein Burnertje the a-team nadeed met vrienden wilde ik altijd Murdock zijnquote:
bij lange na nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Bedoel jij nu dat die van jouw de 23 cm niet haalt?
maar het staat nu wel vast!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef bull1966 het volgende:
de TT is het understatement van de eeuw
Hey dude, ook welkom terug *grin*quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen ik als klein Burnertje the a-team nadeed met vrienden wilde ik altijd Murdock zijn![]()
OT: G en die zaag... brrrrrr
Kijk eens boven jequote:
Kennelijk heb ik zelfs gemist dat je weg was. Ben weinig online geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen ik als klein Burnertje the a-team nadeed met vrienden wilde ik altijd Murdock zijn![]()
Mijn broertje is van '78 en die had BA bergschoenenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waxiiiieeeee!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey dude, ook welkom terug *grin*![]()
Was wel even lekker he in de hoek gezet worden?
Mwoa...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey dude, ook welkom terug *grin*![]()
Was wel even lekker he in de hoek gezet worden?
Poets ff je schermquote:
Daarom was het ook een Meesterkokquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch, eenseksslaaf chefkok in hun zolder
Was het eng?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa...Ik kwam er wel achter dat ik een leven heb.. Dat was wel lekker
Hebben tipis zoldersquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom was het ook een Meesterkok![]()
Maar hij was mijn chef bij een bedrijf waar ik werkte.
Uitgesteld geloof ikquote:
Heb lekker in tuintje gewerkt en de klimops geplaatst.... Halve buurt kwam langs om de tuin te bewonderen. (alles nieuw hier dus ben 1 van de weinige die al iets aan de tuin deed)quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa...Ik kwam er wel achter dat ik een leven heb.. Dat was wel lekker
Tuurlijk. En die wilde maar wat graag bij jou op zolder andijvie eten met een balquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom was het ook een Meesterkok![]()
Maar hij was mijn chef bij een bedrijf waar ik werkte.
Zeker wel...had een hele mooie tipi op zolder...met kaarsjes ookquote:
Neee gosurrrrrrrr, voor Miek37, die had Wax gemistquote:
Was even zoeken naar waar ik mijn tijd mee zou gaan verdoen, maar het is goed geluktquote:
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij liegt ze dat hele pest verhaal bij elkaar..... En is ze zelf iemand geweest die in een groepje anderen pestte...
Hij werkte op de centrale groothandelsmarkt in de janvangalenstraat..bij een horeca groothandelquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En die wilde maar wat graag bij jou op zolder andijvie eten met een bal
Was je weg?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neee gosurrrrrrrr, voor Miek37, die had Wax gemist
En bij de minste tegenwind kwam ze met haar Fadurrr aankakken....quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.
Ik denk dat ze op school echt zo'n etterbak van een kind is geweest.
Altijd met iedereen ruzie, pesten, nergens naar luisteren, hondsbrutaal en verwend, dom, nergens interesse in.
Irritant lachen, bijdehand zijn, aan een stuk door kletsen.
als je over de duvel spreekt....quote:
Nee, dat denk ik niet. De eigenaar van die kroeg is een man. + En opa-Nijn is al begonnen om 2 uurquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nijntjuh, gaat manlief bij Tayu achter de tap straks?
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.
Altijd met iedereen ruzie, pesten, nergens naar luisteren, hondsbrutaal en verwend, dom, nergens interesse in.
48 uur maarquote:
Lot werd zelf gepest dus dat lijkt me niet!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Meid en je gaat pas om 17 uur zuipen? gekkenhuis!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. De eigenaar van die kroeg is een man. + En opa-Nijn is al begonnen om 2 uur
Zegt ze! En dat zei ze pas toen PB ter sprake kwam, daarvoor geen woord erover gehoord!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
Lot werd zelf gepest dus dat lijkt me niet!
Ik meen Vanessa gezegd te horen hebben 18.45u/ 19.00uquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Weet iemand hoelaat de kok komt? kan ik mn agenda even aanpassen
ik dacht 7 uurquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Nooit zo verlangt naar keukenstreamsquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Meid en je gaat pas om 17 uur zuipen? gekkenhuis!
Is het een beetje een felle kok? Ik hoop dat hij vanass helemaal afmaakt..quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Ik durf niet want die zure mossel heeft (zonder opgaaf van reden) aangegeven een hekel aan mij te hebben en ik zit hier wel voor mn lol jah!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef Disana het volgende:
Kleine tip: UTO / [UTOPIA SC #40] All cloned out
Juul kan iemand aardig afslachten als hij wilquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is het een beetje een felle kok? Ik hoop dat hij vanass helemaal afmaakt..
Dat zegt ze maar gezien haar gedrag geloof ik daar geen moer van.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Juul kan iemand aardig afslachten als hij wil
Valt mee. Kranenborg is erger.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is het een beetje een felle kok? Ik hoop dat hij vanass helemaal afmaakt..
Dat is wat ze vertelt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:45 schreef sjaan58 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik paraat zit en hoop zooooooo dat die man eerlijk is
Das waar!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zegt ze! En dat zei ze pas toen PB ter sprake kwam, daarvoor geen woord erover gehoord!
Nee dat is niet waar, dat vertelde ze eerder al wel eensquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zegt ze! En dat zei ze pas toen PB ter sprake kwam, daarvoor geen woord erover gehoord!
Dankje...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik meen Vanessa gezegd te horen hebben 18.45u/ 19.00u
ik denk nog steeds dat het een 1 april grap isquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:46 schreef sjaan58 het volgende:
Meestal vrij subtiel "Antwoord zit in de vraag" is wat hij nu toepast in MC en dat snappen niet alle kandidaten, laat staan Vanas vanavond.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Juul kan iemand aardig afslachten als hij wil
Ik ook en dat mailtje heeft ze dan weer niet gelezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat het een 1 april grap is
Dat is vannacht al gedaan, met overgave. Een keer of 3 schat ik. Als konijnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:36 schreef Ebinas het volgende:
Ron heeft een proefbedje gemaakt voor Laura de B & B (+D).
Wachten is op de inwijding door Bil en Ruud
Ja, *woosh* boom weg.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef isax het volgende:
isa and joey sitting in a tree![]()
ik wil de vonken zien springen
Ik ben gepest en heb gepest. Dat kan best. Nu beiden niet meer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:48 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat is wat ze vertelt.
Maar... er zijn meer 'pesters' die meester zijn in het omdraaien van alles. Er zijn pesters die 1 verkeerde opmerking opvatten als pesten en dat voor de rest van hun leven de ander nadragen en dit te pas en te onpas aangrijpen om te hun eigen pestgedrag te rechvaardigen.
Heb het best intensief gevolgd eerste maand en er niks over meegekregen. Februari was ik bezig met de verhuizing dus dat zou wel kunnen dat ik het toen gemist heb.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, dat vertelde ze eerder al wel eens
De combi met Vossius was geweldig.. Die konden hele mooie 1-2tjes maken om iemand volledig af te brandenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meestal vrij subtiel "Antwoord zit in de vraag" is wat hij nu toepast in MC en dat snappen niet alle kandidaten, laat staan Vanas vanavond.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik durf niet want die zure mossel heeft (zonder opgaaf van reden) aangegeven een hekel aan mij te hebben en ik zit hier wel voor mn lol jah!
Laten we hopen dat Lot er ook overheen groeit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben gepest en heb gepest. Dat kan best. Nu beiden niet meer.
Freedomquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
In de herhaling: Heeft iemand gezien welke tekst er op het 'schilderij' van Laura staat?
Kan het net niet lezen.. Iets te onscherp.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
In de herhaling: Heeft iemand gezien welke tekst er op het 'schilderij' van Laura staat?
Dank u.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |