SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ineens ziet Vanessa er erg jong uit met haar 37 jaar![]()
Niet erg flatteus, zo'n wit lycra shirt...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa opeens ook in een strak t-shirt?
Grrrrr, gaat ze ineens wel aandacht besteden aan haar koken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou Julius kom er maar in.![]()
Nu staat er ineens een pan bouillon op![]()
![]()
Normaal flikkert ze een paar blokjes in een pan
Ik ben misschien niet erg aardig maar ik hoop zo dat ze gaat falen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou Julius kom er maar in.![]()
Nu staat er ineens een pan bouillon op![]()
![]()
Normaal flikkert ze een paar blokjes in een pan
Wij allemaal denk ik. Inclusief een aantal bewoners, dat moet toch wel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet erg aardig maar ik hoop zo dat ze gaat falen.
Ik heb het vaker gehoord.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:44 schreef Poolhond39 het volgende:
Billy heeft al 34 keer het woord "leuk" in 1 minuut gezegd
Dat zal wel nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet erg aardig maar ik hoop zo dat ze gaat falen.
Andrea dacht vorige week dat ze er niet uit ziet als een vijftiger..quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef Chanel5 het volgende:
Dre pakt ook even een glas wijn en zegt "nou meiden op de eeuwige schoonheid" Heeft ze al in de spiegel gekeken?
Ik denk dat je gelijk hebt. Zo jammer...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal wel nietHet zal wel meer een globaal praatje worden over gezond koken en met verse produkten. Ik kan me net voorstellen dat die man Utopia zit te kijken
Ik kan me van heel veel mensen ook niet voorstellen dat ze Utopia kijken, maar ze doen het toch. Sommige mensen. Waarvan ik het niet verwacht. Voor mij is het echt een guilty pleasure maar dit is wel een hit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal wel nietHet zal wel meer een globaal praatje worden over gezond koken en met verse produkten. Ik kan me net voorstellen dat die man Utopia zit te kijken
Heb je gezien hoe ze er gisteren uitzag? Dat was helemaal een verschrikking...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef Chanel5 het volgende:
Dre pakt ook even een glas wijn en zegt "nou meiden op de eeuwige schoonheid" Heeft ze al in de spiegel gekeken?
Er stonden er ergens nog een paar zei ze vanmorgenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef Injetta het volgende:
Wanneer gaan ze nou schilderen?
Hoe langer ze daarmee wachten hoe later ze pas weer weggaan.
He? Er was toch geen witte wijn meer? Dat was toch helemaal op volgens Vanes gisteren?
Waar komt dit nu ineens vandaan?
Ik denk binnen gedragen tijdens de SL.
Is die boodschappenmiep nog geweest?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stonden er ergens een paar zei ze vanmorgen
Ja ook nog biologische wijn dacht ik, diepvries gehakt balletjes en nog een paar dingetjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is die boodschappenmiep nog geweest?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook nog biologische wijn dacht ik, diepvries gehakt balletjes en nog een paar dingetjes
Gaat ze Julius die gehaktballetjes serveren?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Biologische wijn VS diepvries gehaktballetjes.
Ja niet iedereen is het zelfde zou Vanessa zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:48 schreef Persefoneia het volgende:
Mja, ik wilde het niet zeggen... omdat ze toch iets goed doen. Maar het blijft contradictie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:48 schreef Persefoneia het volgende:
En dan de boodschap, je doet het goed, je bent een sterke vrouwquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Dinsdag is Andrea jarig: En dan verwacht ik heel veel post en kaarten
Hij overziet even zijn onderdanenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef isax het volgende:
het lijkt wel kung fu kid daar op dat hek weer met zijn appel.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Slingers aan de tipitentquote:
Als het goed is niet, ze mogen eenmalig bezoek ontvangen en dat heeft ze al gehadquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus die zweefkut is dinsdag jarig, zal d'r zus wel komen opdraven ....![]()
![]()
Ja, maar het is wel JdM's publiekslieveling, en geen regels heh .....quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Als het goed is niet, ze mogen eenmalig bezoek ontvangen en dat heeft ze al gehad
Ga je op bezoek dan. Je bent de tweelingzus?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef renevanlaaren het volgende:
moet ik dre de groeten doen van heel fok![]()
Hé heb ik van de week hier gelezen van iemand "zet er huisjes neer en dan net als Power Flower, kunnen ze wiet gebruiken en vrije seks" of iets in die trant, maar had met hippies te maken. Ze lezen dus toch mee?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:54 schreef R0T29 het volgende:
Dre heeft weer een nieuw plan.... geen cabana, geen tipitent, maar hippiehuisjes
kom je helpenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je gaat heel Fok! versieren met vlaggetjes en ballonnen?
Doe maar en zeg haar ook dat er in COS heel veel lieve berichtjes staanquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef renevanlaaren het volgende:
moet ik dre de groeten doen van heel fok![]()
nee via een kaartjequote:Op zaterdag 5 april 2014 14:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ga je op bezoek dan. Je bent de tweelingzus?
Nou doe maar de groeten dan van haar fanclub van FOK.quote:
Zijn gezicht staat op huilen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:56 schreef Grunge. het volgende:
Goh, Emil trekt een beetje naar de dieren. Hij lijkt me niet echt een dierenliefhebber maar misschien begrijpt-ie dat het fijn kan zijn om juist naar de dieren te gaan als het even moeilijk is.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:56 schreef Burner82 het volgende:
Ik dacht een SL, maar het is gewoon Emil
Dan moet hij opzoutenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:57 schreef Voxs het volgende:
'Wat doe ik hier, wat doe ik hier, trek ik het nog, trek ik het nog"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:56 schreef Burner82 het volgende:
Ik dacht een SL, maar het is gewoon Emil
Ik denk dat Emil zich de hele tijd afvraagt wat hij moet met dat stelletje randdebielen en nu met deze viswijven op bezoek.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn gezicht staat op huilen.
Niet vreemd, als je die andere randdebielen nu ziet en vooral hoort.
Het gelaat van een acteurquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:57 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Als er een kadaver van een varken zou liggen zou het nog aantrekkelijker en interessanter gezelschap zijn dan die groep verjaardag vierende menopauzetrutten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:56 schreef Grunge. het volgende:
Goh, Emil trekt een beetje naar de dieren. Hij lijkt me niet echt een dierenliefhebber maar misschien begrijpt-ie dat het fijn kan zijn om juist naar de dieren te gaan als het even moeilijk is.
Ja, inderdaad, het scheelt niet veel. Ach, ik begrijp het ook wel (vanuit zijn oogpunt). Hij is serieus, verstandig, hij drinkt niet, hij heeft geen fysiek contact met de anderen... hij staat er echt buiten (of boven if you will). Hij kijkt vaak ook echt zoquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn gezicht staat op huilen.
Niet vreemd, als je die andere randdebielen nu ziet en vooral hoort.
Dat zei hij niet hoor. Ik vulde even wat voor hem in.quote:
Volgens mij is hij een beetje down.... Niet gek, met dat bezoek. Als enig normaal mens zoek je meteen een touw...quote:
Dacht precies hetzelfde. Volgens mij is hij zo verschrikkelijk klaar met de meeste bewoners daar...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:57 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Weet ik hoor. Ik dacht even hardopquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zei hij niet hoor. Ik vulde even wat voor hem in.
Afgevoerd uit de worstel ringquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Emils worstelgala en daarna gaat-ie naar huis.
Aangezien bezoek alles in moet leveren, zal de redactie dit wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:01 schreef Disana het volgende:
Wat gaat ze nou in Rienks haar zitten knippen. Dat moest toch groeien?
Why so seriousquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:03 schreef Voxs het volgende:
Emil: for fuck sake, nee..flikker op.. ( na zangkoor)
Duidelijk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:02 schreef Voxs het volgende:
He ik wissel van stream en zie Rienk gekapt worden door de Jarige. Een echte kapster! Zie het verschil met Robin.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Voxs het volgende:
Van wie is dit katje? Het kwam bij me aanlopen toen ik ergens op klikte
[ afbeelding ]
Mijn katje Arthur! Hij is een paar weken zomaar omgevallen (en dood). Hij had een hartafwijking.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een poepiequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn katje Arthur! Hij is een paar weken zomaar omgevallen (en dood). Hij had een hartafwijking.
Debiel doen, ordinair zijn en verjaardag vieren...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
Even een vraagje wat doen die bezoekers daar ?
gossie wat triest en wat een lief katertje. Sorry dat ik hem plaatste ik maakte een rare muisbeweging en ineens verscheen hij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mijn katje Arthur! Hij is een paar weken zomaar omgevallen (en dood). Hij had een hartafwijking.
Dit lijkt me het gevolg van gisteravond. Met zoveel mensen van buitenaf, die lekker doen waar ze zelf zin in hebben, ga je je des te meer realiseren dat je zelf eigenlijk maar een zielige trekpop van JdM bent, opgesloten met een aantal volkomen geschifte figuren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:02 schreef Injetta het volgende:
IK had dit verwacht van Emil meteen na het bezoek van zijn vriendin, dat hij een paar dagen denkend en half sniffend zou doorbrengen in grote twijfel wat te doen. Maar hij was eigenlijk heel rustig en opgewekt na het bezoek. Hij lijkt wel alsof hij nu pas de terugslag krijgt.
Geeft nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
gossie wat triest en wat een lief katertje. Sorry dat ik hem plaatste ik maakte een rare muisbeweging en ineens verscheen hij.
Ik heb hoge verwachtingen, mja zal wel weer tegenvallen....quote:
Zoiets dacht ik alquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Debiel doen, ordinair zijn en verjaardag vieren...
Oh oh, wat grappig weer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud in de doucheruimte, met de varkensstring in zijn hand.. Hilarisch
en waar ruilt hij deze knipbeurt voor? Ze mogen toch niets gratis aannemenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Rienk krijgt een pittig, kort kapsel!
tuurlijk, we hebben te weinig buren enzo.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb hoge verwachtingen, mja zal wel weer tegenvallen....
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij was nog net geen twee (op deze foto net uit het asiel als kitten). Erg verdrietig.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil: Je kan niet binnen wandelen, mij een string van De Sjonnies geven en verwachten dat ik over de tafel ga rennen.
Je twijfelt ook aan haar kapperskwaliteiten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:10 schreef Olga het volgende:
Toch briljant, Rienk wordt geknipt terwijl hij vastzit aan een zelfbenoemde kapster
Jup. Dat staat erquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:09 schreef Grunge. het volgende:
Warning: 40 and sexy? Stond dat op dat jasje? Die vrouw met dat opgeknipte blonde korte haar en dat leren jack.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je twijfelt ook aan haar kapperskwaliteiten?
Wat heeft hij toch voor een raar dotje haar op zijn hoofd. Is dat een transplantatie?quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:09 schreef Grunge. het volgende:
Warning: 40 and sexy? Stond dat op dat jasje? Die vrouw met dat opgeknipte blonde korte haar en dat leren jack.
En terecht, wat denken ze wel nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Emil: Ik laat me niet rond commanderen, kom nou.
Ze komen hier, wij hebben betaald, dus jij gaat in die string
Ruud en zijn 'dignity' kennende, welquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En terecht, wat denken ze wel niet. Laat dat Ruud maar doen, die doet dat zo
. Full monty ook wel denk ik (ieuw).
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Nico: het haar van Robin zit waarschijnlijk in het gehakt
Billy: Die vrouw zei net tegen mij 'die nieuwe is niet echt kapster volgens mij'
Ik zou ze verwijderen voordat je pc crasht ervan....quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:15 schreef renevanlaaren het volgende:
ik heb wel filmpjes gemaakt maar zet ze maar niet on het filmpjes hoekje
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou ze verwijderen voordat je pc crasht ervan....
Gisteravond visite, zei er een heel besmuikt dat ie naar Utopia keek, wij de hele avond over zweefteef en stokslobberen, had je de rest moeten zien kijken!quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan me van heel veel mensen ook niet voorstellen dat ze Utopia kijken, maar ze doen het toch. Sommige mensen. Waarvan ik het niet verwacht. Voor mij is het echt een guilty pleasure maar dit is wel een hit.
Dat is ivm de zender...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Billy moet naast hem blijven staan. Wat een hulpeloos ventje!
'Maar ik ben niet jaloers hoor, kom nou, ik ben fucking 32'quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:19 schreef mazaru het volgende:
Wat een stom kinderlijk gelul met "dit mag jij niet van mij" Dat mag je niet van mij"
En d'r zus (ik schreef het net in een andere COS 1737...) ik kan het mis hebben maar denk toch echt dat DAT de reden is dat Dreetje er ondanks die 22 optiefstemmen nog steeds in zit, die zus komt gewoon opdraven en een dag later hebben we weer een extra lange uitzending!quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik weet wel wanneer ik mee moet kijken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:19 schreef Burner82 het volgende:
Zaterdagmiddag half 4, Ruud in een string vrouwen knuffelen.... Maar Playboy: foei
Ik wil het!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze doen het ook nog eens allebei. Wat dat betreft horen ze wel bij elkaar. Ze zijn allebei blijven steken op 12 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Maar ik ben niet jaloers hoor, kom nou, ik ben fucking 32'
Typisch utopia ja..quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef isax het volgende:
het is toch wel erg als een zwerver het beste geknipt is.
Daar kiest hij zelf voor. Zij denken omdat ze er 'voor betaald hebben' dat hij wel voor hun gaat strippen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:22 schreef Poolhond39 het volgende:
Emil moppert dat hij niet in een string wil rondlopen voor de dames.
Hoe loopt ie er dan tijdens zijn worstelwedstrijden bij?![]()
Verknipt en gekniptquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef isax het volgende:
Als je niet anders weet is sowieso Ruud de zwerver, Rienk nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef isax het volgende:
Ze hebben haar er zelf ingestemd hoor - ze verdienen d'rquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:24 schreef Injetta het volgende:
Robin maakt de hele tijd van de snerende opmerkingen.
Wat een onsympathiek loeder is het ook.
Niet iedereen hequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:24 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze hebben haar er zelf ingestemd hoor - ze verdienen d'r
Dat is zeker zo. Ze verdienen elkaar daar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:24 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze hebben haar er zelf ingestemd hoor - ze verdienen d'r
Nou... Bijna wel allemaal hoor. Overgrote meerderheid.quote:
16 uurquote:
Die babyboomers hebben hun kinderen gewoon te veel verwend.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef asco het volgende:
Emil heeft gelijk.
Kut babyboomers deden vroeger ALLES wat god verboden heeft en nu mag de jeugd NIKS meer. Helaas komt diezelfde jeugd pas in actie als de smartphone het niet meer doet. Ze zijn het zelf schuld, makke schapen.
Aspersiesquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef Injetta het volgende:
Vanas:
Ze maakt aspersiesoep.
Ze heeft vanochtend al het vlees opgezet.....
En 4 gasten krijgen spakettie karbonade
En ook broccoli met kipfilet.
en haar beroemde pannenkoeken.
Vanas vertelt dat het voor haar geen zin heeft om dingen te doen waar ze toch niet goed in is. Waarom kookt ze daar dan?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
Typische 40+ COS vrouwen op bezoek in Utopia zo te zien
Welk vlees heeft ze dan vanmorgen 'om 8 uur opgezet' en voor wie?quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:24 schreef Injetta het volgende:
Robin maakt de hele tijd van de snerende opmerkingen.
Wat een onsympathiek loeder is het ook.
Nog maar niet te spreken over de hedendaagse jonge ouders met hun prinsen en prinsesjes. Over 15 jaar zit Nederland vol met Charlottes.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die babyboomers hebben hun kinderen gewoon te veel verwend.
En Robinsquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef asco het volgende:
[..]
Nog maar niet te spreken over de hedendaagse jonge ouders met hun prinsen en prinsesjes. Over 15 jaar zit Nederland vol met Charlottes.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef asco het volgende:
[..]
Nog maar niet te spreken over de hedendaagse jonge ouders met hun prinsen en prinsesjes. Over 15 jaar zit Nederland vol met Charlottes.
Hij wordt van 1 verkeerd plintje al niet vrolijk.... Die kunnen ze afvoeren in een dwangbuis als hij daar binnenkomt..quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef isax het volgende:
waarom komt die vent die keukens inpecteert niet mee
Allemaal inderdaad. Ze lopen allemaaaaaal te zingen daar. Echt vreselijk!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef Burner82 het volgende:
Kap met zingenIedereen daar denk ineens dat ze allemaal zang-wonders zijn..
top tv toch?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij wordt van 1 verkeerd plintje al niet vrolijk.... Die kunnen ze afvoeren in een dwangbuis als hij daar binnenkomt..
En maar aan zn vingers ruiken, de goorlap!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef mazaru het volgende:
Weet Joey wel dat hij in Utopia zit? Iemand zou het hem eigenlijk moeten vertellen. Hij denkt vast dat hij nog thuis is en er gewoon wat mensen op visite zijn.
[ afbeelding ]
Blij dat ik geen streams aan hebquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef Burner82 het volgende:
Kap met zingenIedereen daar denk ineens dat ze allemaal zang-wonders zijn..
Geen idee. Maar ze vertelde over haar heldere Aspersiesoep en zei daar tussendoor dat ze vanochtend het vlees had opgezet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welk vlees heeft ze dan vanmorgen 'om 8 uur opgezet' en voor wie?
Welcome back homey! The COS wasn't the same without you, fool!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij wordt van 1 verkeerd plintje al niet vrolijk.... Die kunnen ze afvoeren in een dwangbuis als hij daar binnenkomt..
al om 8 uurquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:32 schreef Injetta het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze vertelde over haar heldere Aspersiesoep en zei daar tussendoor dat ze vanochtend het vlees had opgezet.
Voor de bouillon??
Want ineens gaat ze echte bouillon maken....
Wat mogen ze niet dan, de jeugd van tegenswoordigs???quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef asco het volgende:
Emil heeft gelijk.
Kut babyboomers deden vroeger ALLES wat god verboden heeft en nu mag de jeugd NIKS meer. Helaas komt diezelfde jeugd pas in actie als de smartphone het niet meer doet. Ze zijn het zelf schuld, makke schapen.
It's good to be missed, it's better to be backquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welcome back homey! The COS wasn't the same without you, fool!
Geen bouilon blokjes uit een pakjequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:32 schreef Injetta het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze vertelde over haar heldere Aspersiesoep en zei daar tussendoor dat ze vanochtend het vlees had opgezet.
Voor de bouillon??
Want ineens gaat ze echte bouillon maken....
Kan ik niet echt nu meer letterlijk herhalen.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
It's good to be missed, it's better to be back
De Murdock van de COSquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welcome back homey! The COS wasn't the same without you, fool!
Duurzaam!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:31 schreef Ebinas het volgende:
Mevrouw rolt even kaugum uit er bekkie, kleeft hem tussen de vingers.
Hup bal erin en malen maar.
Kan straks chewy weer terug
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij moet met die spermalamp van hem door die loods gaan en de slaapkamers.. Ik ben heeeeeeeel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Burner in da house!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bedoel ju nu dat de cossers hier niet allemaal maat 36 hebben en dikke tietenquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:28 schreef Joezi het volgende:
Typische 40+ COS vrouwen op bezoek in Utopia zo te zien
Op zolder?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:34 schreef blanket het volgende:
Ik heb eens een meesterkok bij mij op zolder gehad (geen grapje) en ik stond toen stamppot rauwe andijvie met een gehaktbal te maken. Ik vroeg of hij wilde blijven eten. Ik heb nog nooit iemand met zoveel smaak mijn prakkie zien etenDe beste man was blij dat hij eindelijk weer eens "normaal" eten had.
Deed net ook wb'tje maar op mij reageer je nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bedoel jij nu dat die van jouw de 23 cm niet haalt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bedoel ju nu dat de cossers hier niet allemaal maat 36 hebben en dikke tieten
Dat was exact wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:35 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bedoel ju nu dat de cossers hier niet allemaal maat 36 hebben en dikke tieten
Sorry, heb ik even gemist danquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Deed net ook wb'tje maar op mij reageer je niet![]()
Maar ben een volhoudertje (of gewoon), maar doe gewoon nog een poging
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |