SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met EmilAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ineens ziet Vanessa er erg jong uit met haar 37 jaar![]()
Niet erg flatteus, zo'n wit lycra shirt...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa opeens ook in een strak t-shirt?
Grrrrr, gaat ze ineens wel aandacht besteden aan haar koken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou Julius kom er maar in.![]()
Nu staat er ineens een pan bouillon op![]()
![]()
Normaal flikkert ze een paar blokjes in een pan
Ik ben misschien niet erg aardig maar ik hoop zo dat ze gaat falen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou Julius kom er maar in.![]()
Nu staat er ineens een pan bouillon op![]()
![]()
Normaal flikkert ze een paar blokjes in een pan
Wij allemaal denk ik. Inclusief een aantal bewoners, dat moet toch wel?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet erg aardig maar ik hoop zo dat ze gaat falen.
Ik heb het vaker gehoord.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:44 schreef Poolhond39 het volgende:
Billy heeft al 34 keer het woord "leuk" in 1 minuut gezegd
Dat zal wel nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet erg aardig maar ik hoop zo dat ze gaat falen.
Andrea dacht vorige week dat ze er niet uit ziet als een vijftiger..quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef Chanel5 het volgende:
Dre pakt ook even een glas wijn en zegt "nou meiden op de eeuwige schoonheid" Heeft ze al in de spiegel gekeken?
Ik denk dat je gelijk hebt. Zo jammer...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal wel nietHet zal wel meer een globaal praatje worden over gezond koken en met verse produkten. Ik kan me net voorstellen dat die man Utopia zit te kijken
Ik kan me van heel veel mensen ook niet voorstellen dat ze Utopia kijken, maar ze doen het toch. Sommige mensen. Waarvan ik het niet verwacht. Voor mij is het echt een guilty pleasure maar dit is wel een hit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zal wel nietHet zal wel meer een globaal praatje worden over gezond koken en met verse produkten. Ik kan me net voorstellen dat die man Utopia zit te kijken
Heb je gezien hoe ze er gisteren uitzag? Dat was helemaal een verschrikking...quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef Chanel5 het volgende:
Dre pakt ook even een glas wijn en zegt "nou meiden op de eeuwige schoonheid" Heeft ze al in de spiegel gekeken?
Er stonden er ergens nog een paar zei ze vanmorgenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:45 schreef Injetta het volgende:
Wanneer gaan ze nou schilderen?
Hoe langer ze daarmee wachten hoe later ze pas weer weggaan.
He? Er was toch geen witte wijn meer? Dat was toch helemaal op volgens Vanes gisteren?
Waar komt dit nu ineens vandaan?
Ik denk binnen gedragen tijdens de SL.
Is die boodschappenmiep nog geweest?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stonden er ergens een paar zei ze vanmorgen
Ja ook nog biologische wijn dacht ik, diepvries gehakt balletjes en nog een paar dingetjesquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is die boodschappenmiep nog geweest?
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook nog biologische wijn dacht ik, diepvries gehakt balletjes en nog een paar dingetjes
Gaat ze Julius die gehaktballetjes serveren?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:48 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Biologische wijn VS diepvries gehaktballetjes.
Ja niet iedereen is het zelfde zou Vanessa zeggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:48 schreef Persefoneia het volgende:
Mja, ik wilde het niet zeggen... omdat ze toch iets goed doen. Maar het blijft contradictie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:48 schreef Persefoneia het volgende:
En dan de boodschap, je doet het goed, je bent een sterke vrouwquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Dinsdag is Andrea jarig: En dan verwacht ik heel veel post en kaarten
Hij overziet even zijn onderdanenquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef isax het volgende:
het lijkt wel kung fu kid daar op dat hek weer met zijn appel.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Dinsdag is Andrea jarig: En dan verwacht ik heel veel post en kaarten
Slingers aan de tipitentquote:
Als het goed is niet, ze mogen eenmalig bezoek ontvangen en dat heeft ze al gehadquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus die zweefkut is dinsdag jarig, zal d'r zus wel komen opdraven ....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |