Was het eng?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa...Ik kwam er wel achter dat ik een leven heb.. Dat was wel lekker
Hebben tipis zoldersquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom was het ook een Meesterkok![]()
Maar hij was mijn chef bij een bedrijf waar ik werkte.
Uitgesteld geloof ikquote:
Heb lekker in tuintje gewerkt en de klimops geplaatst.... Halve buurt kwam langs om de tuin te bewonderen. (alles nieuw hier dus ben 1 van de weinige die al iets aan de tuin deed)quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa...Ik kwam er wel achter dat ik een leven heb.. Dat was wel lekker
Tuurlijk. En die wilde maar wat graag bij jou op zolder andijvie eten met een balquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:41 schreef blanket het volgende:
[..]
Daarom was het ook een Meesterkok![]()
Maar hij was mijn chef bij een bedrijf waar ik werkte.
Zeker wel...had een hele mooie tipi op zolder...met kaarsjes ookquote:
Neee gosurrrrrrrr, voor Miek37, die had Wax gemistquote:
Was even zoeken naar waar ik mijn tijd mee zou gaan verdoen, maar het is goed geluktquote:
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij liegt ze dat hele pest verhaal bij elkaar..... En is ze zelf iemand geweest die in een groepje anderen pestte...
Hij werkte op de centrale groothandelsmarkt in de janvangalenstraat..bij een horeca groothandelquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tuurlijk. En die wilde maar wat graag bij jou op zolder andijvie eten met een bal
Was je weg?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen ik als klein Burnertje the a-team nadeed met vrienden wilde ik altijd Murdock zijn![]()
OT: G en die zaag... brrrrrr
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neee gosurrrrrrrr, voor Miek37, die had Wax gemist
En bij de minste tegenwind kwam ze met haar Fadurrr aankakken....quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.
Ik denk dat ze op school echt zo'n etterbak van een kind is geweest.
Altijd met iedereen ruzie, pesten, nergens naar luisteren, hondsbrutaal en verwend, dom, nergens interesse in.
Irritant lachen, bijdehand zijn, aan een stuk door kletsen.
als je over de duvel spreekt....quote:
Nee, dat denk ik niet. De eigenaar van die kroeg is een man. + En opa-Nijn is al begonnen om 2 uurquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nijntjuh, gaat manlief bij Tayu achter de tap straks?
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef Injetta het volgende:
[..]
Lot is het echt het type pester. Aan de leiding van zo'n groepje meiden die allemaal als de dood waren ook gepest te worden door haar en van ellende maar mee gingen pesten.
Ik denk dat ze op school echt zo'n etterbak van een kind is geweest.
Altijd met iedereen ruzie, pesten, nergens naar luisteren, hondsbrutaal en verwend, dom, nergens interesse in.
Irritant lachen, bijdehand zijn, aan een stuk door kletsen.
48 uur maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |