quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:14 schreef Burner82 het volgende:
Verstandige SL.. Emil begint zijn geduld een beetje te verliezen bij die zeikende bloemenjurken...
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar met wíe hebben ze dat afgesproken?
Toen ik daar voor het eerst van hoorde, die kutfamilie, viel ik bijna van mijn stoel van ongeloof.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De geestelijk leider van die familie, Fred Phelps, is vorige maand overleden. Die kutfamilie had zelfs het gore lef om hun tegenstanders op te roepen niet zijn uitvaart te komen verstoren.
die emil geeft zometeen die vrouw een beukquote:
Och ja, een bokser loopt ook met een ontbloot bovenlijf.. verder kijkt ze niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:15 schreef Toverheks het volgende:
Nou hoppa bloementjes jurken weg wezen, zo richting trein ga de NS maar vervelen
Ik ga niet eerder op bezoek voor die koters 18 zijn!quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er echt helemaal niks mee... Vind het wel even leuk als ik op bezoek ben bij vrienden die een baby hebben.. Maar verder ook echt niks.
dat ie gaat strippenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Goldencharly het volgende:
Kom er net in wat willen die wijven van Emil?
Dat moet een man in deze tijd eens bij een vrouw proberen. Dan zijn de rapen gaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die ene teut wil Emil overhalen om zijn lijf te showen. Hij mag zijn broek aanhouden, maar gewoon met zijn boxer en dat broekkie er overheen.
Ze hebben ook al niet geschilderd.
Emil heeft er helemaal geen zin in. Ze blijft maar op hem in praten.
Emil blijft standvastig.
Wat een tokkies die wijven....
kan je een beetje een voorstelling hebben wat ze thuis hebben zittenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Injetta het volgende:
Jeetje die ene teut wil Emil overhalen om zijn lijf te showen. Hij mag zijn broek aanhouden, maar gewoon met zijn boxer en dat broekkie er overheen.
Emil blijft standvastig.
The Bible Belt. Raar hè?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komen die mutsen vandaan eigenlijk?
En hopelijk met de poort nog dichtquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Geweldig die worden dus zo de poort uitgetieft![]()
![]()
ja volgens mij proberen ze het wel maar wil het niet lukkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Geweldig die worden dus zo de poort uitgetieft![]()
![]()
Gelukkig heb ik de strijd gewonnen en ben niet gelovigquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heel erg is dat. "Mensen hebben de strijd met kanker gewonnen .... of verloren". Alsof de mensen die sterven niet hard genoeg gevochten hebben .... yeah, right.
Volgens mij komen die vrouwen wat te kort thuisquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Dames weer zeuren bij Emil om te strippen.
Het is 2014. Het word mij zo vaak gevraagd maar ik weiger ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet een man in deze tijd eens bij een vrouw proberen. Dan zijn de rapen gaar.
Vrouwen blijken net zulke viespeuken als mannen, thanks emancipatiequote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
hahaha ik vind het wel komisch die geile oude vrouwtjes die emil bloot willen zien![]()
Dat vind ik dus niet. Als ik betaal voor een workshop en een emil in slip en dat is afgesproken, dan heb ik daar recht op toch.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Injetta het volgende:
Emil blijft standvastig.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Babys zijn toch altijd lelijk? Dat is inherent aan het baby zijn...
Godzijdank niet uit Amsterdamquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:16 schreef Mokum020 het volgende:
Waar komen die mutsen vandaan eigenlijk?
Religie hoort in de DSM V thuis.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen ik daar voor het eerst van hoorde, die kutfamilie, viel ik bijna van mijn stoel van ongeloof.
Zoveel stupiditeit.
Good for you!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is 2014. Het word mij zo vaak gevraagd maar ik weiger ook.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu lopen al die Utopianen met die belachelijke schortjes en slingers.
Emancipatie naar voorbeeld van Madonna.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet een man in deze tijd eens bij een vrouw proberen. Dan zijn de rapen gaar.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:17 schreef Injetta het volgende:
Je moet toch je ogen uit je kop schamen dat je op je 50ste een knul van nog geen 30 probeert over te halen uit de kleren voor je te gaan?
Is dat echt beloofd dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet. Als ik betaal voor een workshop en een emil in slip en dat is afgesproken, dan heb ik daar recht op toch.
Heel akelig ja, die hebben "het gevecht verloren" alsof ze niet hard genoeg gestreden hebben!quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:05 schreef Injetta het volgende:
Rienk heeft duidelijk wat ziektes betreft nog niks meegemaakt.
Ik ben hele benieuwd wat er zou gebeuren als bijv. zijn jongste broertje kanker zou krijgen en de strijd zou verliezen. (niet dat ik hem dat toewens begrijp me goed), maar dan is het iemand die hem heel nabij is.
Of zijn moeder die ook gelovig is. Hij heeft het gewoon nog niet meegemaakt dat iemand waarvan hij veel houdt en in zijn ogen 'goed' is, toch kanker krijgt en dood is gegaan.
Deze gedachten dat ziektes een gevolg zijn van je eigen handelen en dat als je maar gelovig genoeg bent, je wel wordt genezen zijn heel hardnekkig. Zelfs tegen alle bewijzen in. Laatst was er ook een man bij PenW die er 100% van overtuigd was dat hij zou genezen door God. Hij liet zich ook niet behandelen.
Tja..
Maar er zijn ook heel veel niet gelovige die toch in zekere zin hetzelfde denken. Hoe vaak hoor je niet dat mensen die genezen van kanker 'sterk' worden genoemd. Alsof iemand die niet geneest dus 'zwak' is.
Moeten ze gewoon aan Ruud vragen geen enkel probleemquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:19 schreef Pjotter2 het volgende:
[..]![]()
Als het lukt streelt het je ego enorm
![]()
Dat heb ik ook gelezen ja, ongelofelijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De geestelijk leider van die familie, Fred Phelps, is vorige maand overleden. Die kutfamilie had zelfs het gore lef om hun tegenstanders op te roepen niet zijn uitvaart te komen verstoren.
toen in Centraal wilde Emil al niet dus houd woordquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:20 schreef Injetta het volgende:
[..]
Is dat echt beloofd dan?
Maar goed Emil hoeft het toch niet te doen als hij dat niet wil?
Zou eens een stel mannen moeten zijn die bijv. nu Nicolien zouden proberen over te halen uit de kleren te gaan. Dan was het ineens een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |