Waarom lees ik hier dan dat Jan en Hans "halalvlees" leverden aan Franse consumenten?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:52 schreef Ouder1 het volgende:
Maar door 100% halal in te kopen en te bereiden discrimineer je alle niet-islamitische slachterijen op basis van geloof.
En iedereen die de agenda van het FN kent weet dat het helemaal niet om de kosten gaat. Het is voor en/of door moslims en dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uit niets blijkt dat de kosten te hoog zijn. Het lijkt erop dat jij de uitgaven wil verlagen, enkel omdat het kan. Dat snap ik niet.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:18 schreef Basp1 het volgende:
En de joden die moeten dan ook verplicht varkensvlees gaan eten?
Mevrouw Le Pen en de haren hebben net zo'n hekel aan joden als aan islamieten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:03 schreef Aloulou het volgende:
Dan ben ik het maar die de grote vraag stelt; en de Franse joden dan?
Nee, heel Europa bezuinigd zich een slag in de rondte, bejaarden liggen de godganse dag in één luier, mensen in de zorg worden massaal ontslagen, bijstandsgerechtigden worden als goedkope krachten bij gemeentes ingezet ipv betaald personeel.. Maar laten we vooral het niet en nooit hebben over de kosten van het toegeven aan voedseleisen op religieuze gronden op scholen en in kantines.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uit niets blijkt dat de kosten te hoog zijn. Het lijkt erop dat jij de uitgaven wil verlagen, enkel omdat het kan. Dat snap ik niet.
Le Pen is een rascist. Dat wil niet zeggen dat er soms wel een kern van waarheid in zijn plannen zit. Eender met Wilders.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:01 schreef JackHerrer het volgende:
Ook al heeft het geen invloed op de kosten of discriminatie van niet-moslimslagers, Le Pen wil voedsel weren uit de kantine's omdat het bij een religie hoort. Dus ook geen vis meer op vrijdag waarschijnlijk.
Daar heb je inderdaad een punt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:33 schreef Ouder1 het volgende:
'De voorsnijder (degene die het dier slacht) moet een moslim zijn'.
Welke kern van waarheid?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Le Pen is een rascist. Dat wil niet zeggen dat er soms wel een kern van waarheid in zijn plannen zit. Eender met Wilders.
Nooit op stemmen dus, maar ook niet je oren dichtdoen en tralalalala gaan gillen om wie de boodschapper is.
De eigenaar van de slachterij mag wel een niet-moslim zijn, de slagers echter moeten moslim zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarom lees ik hier dan dat Jan en Hans "halalvlees" leverden aan Franse consumenten?
Directeur Jan F. (61) van vleeshandel Draap werd als hoofdverdachte veroordeeld tot 1 jaar cel, waarvan 3 maanden voorwaardelijk. In 2007 en 2008 verkocht hij in Frankrijk paardenvlees als halal geslacht rundvlees uit Nederland. Hij vervalste documenten en facturen die beweerden dat het halal geslacht vlees was. De Oosterhoutse vleeshandelaar Hans W. (55) kreeg destijds als 'katvanger' een werkstraf voor medeplichtigheid. Zijn bedrijf werd beboet.
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)de-halal-vlees.dhtml
Aha, dus jij wil de kosten op scholen drukken zodat de luiers van bejaarden vaker worden verschoond?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee, heel Europa bezuinigd zich een slag in de rondte, bejaarden liggen de godganse dag in één luier, mensen in de zorg worden massaal ontslagen, bijstandsgerechtigden worden als goedkope krachten bij gemeentes ingezet ipv betaald personeel.. Maar laten we vooral het niet en nooit hebben over de kosten van het toegeven aan voedseleisen op religieuze gronden op scholen en in kantines.
"racist" & "haar"quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Ouder1 het volgende:
Le Pen is een rascist. Dat wil niet zeggen dat er soms wel een kern van waarheid in zijn plannen zit.
Nou dan, de niet-islamitische eigenaar maakt winst door halalvlees te leveren aan de moslims.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:06 schreef Ouder1 het volgende:
De eigenaar van de slachterij mag wel een niet-moslim zijn, de slagers echter moeten moslim zijn.
Dat halal slachten een vorm van discriminatie is en dat het faciliteren hiervan door de overheid door halalvlees in te kopen dus discriminatie door de overheid is.quote:
Het ging toch om de kosten? Wie wordt er nou precies gediscrimineerd, slagers? of de leerlingen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat halal slachten een vorm van discriminatie is en dat het faciliteren hiervan door de overheid door halalvlees in te kopen dus discriminatie door de overheid is.
De overheid zou zich daar dus van moeten distantiëren en niet mee moeten werken.
Je moet je tegenwoordig al verdiepen in iets om te weten dat Marine le Pen, dochter van Jean Marie, het Front National leidt?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ach ja.. Ik heb me nooit zo in Le Pen verdiept, ik heb niet zoveel met racistische partijen.
Nee, je moet het grote geheel zien. Het basispunt is discriminatie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:14 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Het ging toch om de kosten? Wie wordt er nou precies gediscrimineerd, slagers? of de leerlingen?
ISO-certificering is dus ook discriminatie ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:21 schreef Ouder1 het volgende:
(...)
Halal slachten is discriminatie omdat het per se door een moslim moet gebeuren en er een imam in dienst moet zijn.
(...)
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:12 schreef Treinhomo het volgende:
Je vergeet nog dat 'wel', 'niet' had moeten zijn.
Taalnazi FTW.![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom loopt Ouder1 trouwens in een burka ?
If the non-Muslim butcher is not from among the People of the Book, then meat slaughtered by him is not halaal. If he is from among the People of the Book, Jewish or Christian, then meat slaughtered by him is halaal.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:21 schreef Ouder1 het volgende:
Halal slachten is discriminatie omdat het persé door een moslim moet gebeuren en er een imam in dienst moet zijn.
Toch vreemd want de christelijke normen zitten overal in de wetten, ook in Frankrijk:quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef Woestijnvos het volgende:
Er is absoluut geen reden om het geloof te verweven in de publieke sfeer
Nee, het is voor Le Pen een principekwestie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:33 schreef Hathor het volgende:
Dit snap ik nou echt niet, is het nou echt zoveel moeite om rekening te houden met de wensen van beide groepen?
Ehquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:29 schreef Charismatisch het volgende:
Moslimslager zegt ook allerlei islamitische gebeden op:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |