Sorry, ik heb niet zoals jij het speelrooster van de Duitse competitie in mijn hoofd. Maar dan is deze ongeldig.quote:
Geeft niet, Ajacied422 geeft het altijd netjes aanquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:33 schreef cheese. het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet zoals jij het speelrooster van de Duitse competitie in mijn hoofd. Maar dan is deze ongeldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 12 april 2014 13:06 schreef Reviews4all het volgende:
Voorspellen in de Eredivisie is niet te doen. Ik ben het meestal wel met Johan eens, maar het is gewoon een inconsistent onvoorspelbaar zooitje (die Eredivisie).
Valsspelerquote:Op zaterdag 12 april 2014 21:52 schreef Falco het volgende:
SC Cambuur v Vitesse 1
PSV v Feyenoord 3
Go Ahead Eagles v SC Heerenveen 2
Bayern München v Borussia Dortmund 2
Liverpool v Manchester City 1
Olympique Lyon v Paris Saint Germain 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 90 minquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, bij die bekerfinales. Geldt de winnaar v/d beker of de eindstand na 90 min?
Eindstand na 120 minuten meen ik.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, bij die bekerfinales. Geldt de winnaar v/d beker of de eindstand na 90 min?
Toto gaat uit van de stand na 90 minuten (+ blessuretijd). Aangezien Johan Derksen daar ook op afgerekend wordt houden wij dat ook aan.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Speluitleg
Toto heeft verschillende spellen. Je voorspelt de wedstrijd na 90 minuten officiële speeltijd. Dus inclusief blessuretijd, maar zonder eventuele verlenging.
Bron: Toto app
Je hebt gelijk, maar laten we allemaal gewoon dezelfde toto in te voeren. Maakt t voor mij makkelijker.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:00 schreef chroestjov het volgende:
http://nl.soccerway.com/m(...)-germain-fc/1644337/
PSG v Olympique Lyon zou dus Olympique Lyon v PSG moeten zijn.
Niet waar?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef onlogisch het volgende:
Voorspellingen Johan
NEC - FC Twente 2
Roda JC - FC Groningen 3
Heracles - Ajax 2
Bayer Leverkussen - Borussia Dortmund
Liverpool Chelsea
Atletico Madrid - Valencia
Iemand de 3 onderste van Johan? Ik was te laat en Stijn verzaakt weer
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
VOORSPELLING JOHAN EN DEADLINE ZATERDAG 18:30
NEC v FC Twente 2
Roda JC v FC Groningen X
Heracles Almelo v Ajax 2
Bayer Leverkusen v Borussia Dortmund X
Liverpool v Chelsea 1
Valencia v Atletico Madrid 2
dat was ik al van planquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef onlogisch het volgende:
Volgend seizoen eindig ik trouwens eerste, want dan doe ik vanaf dag 1 mee. Nu viel ik in speelronde 22 pas in of zo.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet wat er al gespeeld is, maar ik wil weer de voorspelling van JD spelen.
NEC v FC Twente 2
Roda JC v FC Groningen X
Heracles Almelo v Ajax 2
Bayer Leverkusen v Borussia Dortmund X
Liverpool v Chelsea 1
Valencia v Atletico Madrid 2
Gloeiende gloeiende, wat een kutkloterij. Daar loopt de Snor weer op me uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens sta je nu wel een punt achter op hem aangezien het een juiste voorspelling is.
Goede keuzesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ - Feyenoord 2
FC Utrecht - Vitesse 2
GAE - Roda JC 1
RKC - Heerenveen 2
Everton - Manchester City 1
AC Milan - Inter 1
We zijn het eens met elkaar. Al snap ik niet waarom we AZ - Feyenoord moeten voorspellen, die pot gaat nergens meer over.quote:
Jij snapt wel meer niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn het eens met elkaar. Al snap ik niet waarom we AZ - Feyenoord moeten voorspellen, die pot gaat nergens meer over.
[ Bericht 0% gewijzigd door portie op 07-05-2014 11:43:47 ]
Ik heb geen punten gekregenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef portie het volgende:
Weekklassement: Johan Derksen bij de besten!
4 Johan Derksen
4 Pannenkoek3000
4 johannes_vermeer
4 Irritatie100
4 Falco
4 Lemsterr
3 Wazaaaaa
3 Gijscoman
3 Mexicanobakker
3 Tarado
3 Adelante
3 snellejelle
3 onlogisch
3 Pleun2011
3 Paxcon
2 IkeDubaku99
2 waaromniet1988
2 portie
2 DJ_Day-V
2 chroestjov
2 Ajacied422
2 Grifte
2 Max-Westerman
2 OverRated
2 DuvelDuvel
1 tompsv18
1 -J-D-
1 Myph.
1 SlechteWoordengrappen
Tactisch slimme zet om precies hetzelfde als de nummer 2 te voorspellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
FC Groningen v AZ 2
FC Dordrecht v Sparta Rotterdam 1
RKC Waalwijk v Excelsior 1
FC Barcelona v Atlético Madrid 1
Borussia Dortmund v Bayern München 2
Nederland v Ecuador 1
Je mag uitslagen veranderen tot aan de start van de eerste wedstrijd. Daarna valt er niet te controleren welke uitslagen je aangepast hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Wacht, kut, ik zie net dat ik Dortmund - Bayern als X heb gezet terwijl dat een bekerfinale is
Mag ik er nog een 2 van maken?
Bedankt voor de uitleg, dan hou ik 'm op een X!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:59 schreef portie het volgende:
[..]
Je mag uitslagen veranderen tot aan de start van de eerste wedstrijd. Daarna valt er niet te controleren welke uitslagen je aangepast hebt.
Dus je kan tot 18:00 vandaag veranderen. Alle uitslagen na 90 minuten + blessuretijd worden geteld. De bekerfinale kan dus wel in een 3/X eindigen voor de toto.
Zelfde geldt voor de wedstrijden in de play offs. Als Gro-AZ in 0-0 eindigt zal er verlengd worden, de uitslag 0-0 zal gelden voor de toto. Enz enz.
En terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, dan hou ik 'm op een X!
Leg de schuld bij je zelf neer, dakhaas.VBL / VI TOTO 2014/2015 - Wie wordt de opvolger van Wazaaaaa?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Hey, we zijn deze afgelopen vrijdag helemaal vergeten. Hoe verklaar jij dit Stijn? Ik leg de schuld toch een beetje bij jou neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |