sommige zijn eigenlijk te langquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:07 schreef Bosbeetle het volgende:
na herbeluisteren heb ik gemerkt dat de fragmenten erg kort zijn, het vergt dus wat aandachtverder is hij denk ik niet heel moeilijk.
Gewoon wel doen en je kunt ook gokken hèquote:Op zondag 6 april 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, maar ik herkende er maar 7. Denk dat ik niet ga insturen dus
Je kunt er nog wat kleine foutjes uithalen, en wat namen van nummers toevoegen om een heel eind te komen.quote:Op maandag 7 april 2014 20:25 schreef Trashcanman het volgende:
Gvd...
Moet ik er nog veel goed hebben om weer op 1 te komen?
quote:Op maandag 7 april 2014 22:03 schreef hottentot het volgende:
Lol, de katten hier werden helemaal gek van de hoge tonen in nr. 5.
Ja als ik weet welke het is zou dat kunnen, ik was nieuwsgierig maar ben opgegroeid met grindcore en gabber/hardcore. Echt bijna alles van je lijst is een totaal mysterie voor mij.quote:Op maandag 7 april 2014 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]moet je de rest van het nummer horen
Van nummer 19 was ook een gabber/house versiequote:Op maandag 7 april 2014 22:20 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja als ik weet welke het is zou dat kunnen, ik was nieuwsgierig maar ben opgegroeid met grindcore en gabber/hardcore. Echt bijna alles van je lijst is een totaal mysterie voor mij.
Ik vind het een geweldig leuk alternatief, maar geef het op bij deze keuze, mijn muzieksmaak is niet algemeen genoeg ontwikkeld voor deze (en luister ook nooit radio)quote:Op maandag 7 april 2014 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Van nummer 19 was ook een gabber/house versieik was ook wel van de gabber
Oki, mocht ik weer eens de tijd hebben om een rdp samen te stellen zal ik je er tzt eens op attenderen. De meesten hier vinden die van mij vaak te metalquote:Op maandag 7 april 2014 22:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig leuk alternatief, maar geef het op bij deze keuze, mijn muzieksmaak is niet algemeen genoeg ontwikkeld voor deze (en luister ook nooit radio)
Volgende keer nieuwe kansen
Als je een echte grindcore editie doet kun je gewoon allemaal volledige nummers doenquote:Op maandag 7 april 2014 23:01 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oki, mocht ik weer eens de tijd hebben om een rdp samen te stellen zal ik je er tzt eens op attenderen. De meesten hier vinden die van mij vaak te metal
Volgensmij kan ik op dit thema nog wel 3 rdp's makenquote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel blij met het thema dat ik elders al eens eerder gedaan heb, vandaar ook een poging...
You Sufferquote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je een echte grindcore editie doet kun je gewoon allemaal volledige nummers doen
Yup zal ik vandaag of morgen doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Binnenkort puntjes erbij? We zijn bijna op de helft namelijk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:20 schreef pipster het volgende:
Ik zal me er ook eens aan wagen, voor je het weet is het 26 april.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:23 schreef Berkery het volgende:
Ook maar ingestuurd, voor ik het vergeet.
Oef, niet laatstequote:Op woensdag 16 april 2014 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
taaatatadaaaa de tussenstand met scores
1 Gehenna 63
2 Trashcanman 53
3 pipster 50
4 MadMaster 49
5 Belsen 40
6 berkery 35
7 ranja 34
8 sfeermaker 32
9 rearviewmirror 30
10 dagoduck 22
11 Kerftminister 12
quote:Op zondag 27 april 2014 13:10 schreef Bosbeetle het volgende:
18. Pixies - this monkey's gone to heaven
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn hier en daar nog wel wat foutjes in titels door mensen uit te halen...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |