SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me het seizoen 06/07' veel beter herinneren dan het seizoen 07/08quote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
volgde jij al voetbal toen psv kampioen werd?![]()
Ze spelen kut en het valt niet goed te praten , maar die verdediging laat niks meer door als het niet looptquote:Op donderdag 3 april 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je altijd weer dat gepeupel dat je een crisis aan wilt praten.RED ONS HENNIEGOD![]()
mooiquote:Op donderdag 3 april 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me het seizoen 06/07' veel beter herinneren dan het seizoen 07/08
ik volgde totaal geen voetbal bijv toen ik op de basisschool zat. Feyenoord werd wel kampioen toen ik in groep 6 oid zat, maar daar weet ik dus echt niks vanaf![]()
Vanaf 08/09 ben ik het pas echt intensief gaan volgen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi
ik volgde totaal geen voetbal bijv toen ik op de basisschool zat. Feyenoord werd wel kampioen toen ik in groep 6 oid zat, maar daar weet ik dus echt niks vanaf![]()
Dat kwam door Ajax en PSV , die bakten er niks van dat jaarquote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi
ik volgde totaal geen voetbal bijv toen ik op de basisschool zat. Feyenoord werd wel kampioen toen ik in groep 6 oid zat, maar daar weet ik dus echt niks vanafRED ONS HENNIEGOD![]()
Schattig, een pubertje.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf 08/09 ben ik het pas echt intensief gaan volgen.![]()
quote:![]()
J0rdiii. Droom jij ook weleens van een kampioensrap. Lil Kleine bij de huldiging is ook oprecht leuk maar het kan beter.
ONZ / [3M1N3M] Vraag hier je rap aan #1![]()
ik ook jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat in 95 voor de buis, eerste jaar dat ik me nog bewust kan herinneren.![]()
Ik ben oud, heb je me zien juichen?quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat in 95 voor de buis, eerste jaar dat ik me nog bewust kan herinneren.![]()
ik zat achter het doelquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zat in 95 voor de buis, eerste jaar dat ik me nog bewust kan herinneren.
±P![]()
Als Klaassen wat constanter wordt en z'n zwakke puntjes wat verbetert, dan heeft Ajax daar een goede toekomstige aanvoerder in.quote:
Echt een gozer met strijdlust en gif. In tegenstelling tot ideale schoonzoon Siem.![]()
Het laatste jaar van Jol, toen Twente net met de titel aan de haal ging.. dat was eigenlijk het laatste jaar dat ik Ajax juist wel een bazenteam vond hebben.. onder Frank de Boer is het degelijker en saaier en de concurrentie is gewoon zwak de afgelopen jaren. Komt ook doordat Ajax dankzij de CL een aardige voorsprong heeft gekregen.. dat verklaart niet alles maar ik denk dat het de komende jaren voor andere clubs lastig wordt om Ajax echt te gaan bedreigen.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is dan ook de voornaamste reden waarom ik mij als supporter van een andere topclub kapot zou schamen. Het is slaapverwekkend wat wij laten zien, zeker de laatste wedstrijden. Dat we met zulk verschrikkelijk spel met 3-0 kunnen winnen van Twente is in principe gewoon belachelijk.![]()
Ik denk dat als het gemiddelde nivo omhoog gaat, Ajax ook wel beter wordt. Het hoeft niet zo nu, dat motiveert natuurlijk ook niet echt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het laatste jaar van Jol, toen Twente net met de titel aan de haal ging.. dat was eigenlijk het laatste jaar dat ik Ajax juist wel een bazenteam vond hebben.. onder Frank de Boer is het degelijker en saaier en de concurrentie is gewoon zwak de afgelopen jaren. Komt ook doordat Ajax dankzij de CL een aardige voorsprong heeft gekregen.. dat verklaart niet alles maar ik denk dat het de komende jaren voor andere clubs lastig wordt om Ajax echt te gaan bedreigen.
En ik vind dat er wel wat meer beukers bij mogen. Spelers die gewoon de boel even ophutsen met een harde tackle. Als het nu stroef loopt dan is er niemand de boel even wakker schudt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat laatste vind ik ook zeker. Daarom Poulsenquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:46 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik denk dat als het gemiddelde nivo omhoog gaat, Ajax ook wel beter wordt. Het hoeft niet zo nu, dat motiveert natuurlijk ook niet echt.
En ik vind dat er wel wat meer beukers bij mogen. Spelers die gewoon de boel even ophutsen met een harde tackle. Als het nu stroef loopt dan is er niemand de boel even wakker schudt.. Maar dat moet je niet te hard roepen, want dat schijn je niet te mogen vinden als Ajacied
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Mja, Poulsen's handelingssnelheid is weer niet helemaal zoals je dat graag zou zien. Blind verdeelt het spel veel beter.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook zeker. Daarom Poulsen. Maar dat moet je niet te hard roepen, want dat schijn je niet te mogen vinden als Ajacied
.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dit was even puur gericht op het ff de beuk erin gooien als het nodig is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mja, Poulsen's handelingssnelheid is weer niet helemaal zoals je dat graag zou zien. Blind verdeelt het spel veel beter.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
dat wel jaquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit was even puur gericht op het ff de beuk erin gooien als het nodig is.
Met GHB nooit meer nee
Fixedquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Logo's kussen en vervolgens vertrekken voor meer geld
Spelers die van hun club houden![]()
![]()
Zeker een nuttige speler geweest, al is dat seizoen toch een stuk minder dan vorig seizoen, als hij de bank accepteert met af en toe een invalbeurt om een overwinning of een punt veilig te stellen zou ik hem nog een jaar vast houden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit was even puur gericht op het ff de beuk erin gooien als het nodig is.![]()
Tot ze ergens anders meer geld kunnen verdienen en dan naar matige clubs in het buitenland gaan. Echt clubliefde is schaars Heeinziequote:![]()
Ik ben een positief mensquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot ze ergens anders meer geld kunnen verdienen en dan naar matige clubs in het buitenland gaan. Echt clubliefde is schaars Heeinzie![]()
Het bestaat gewoon niet, tenminste niet in die mate dat spelers er giga voor inleveren en dat is ze ook niet verwijtbaarquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot ze ergens anders meer geld kunnen verdienen en dan naar matige clubs in het buitenland gaan. Echt clubliefde is schaars Heeinzie![]()
In Spanje heb je zat spelers die gewoon jarenlang bij dezelfde club blijven, en dan heb ik het niet alleen over de topteams. Het helpt natuurlijk wel dat ze al in een topcompetitie spelen maar qua salaris zullen ze niet veel meer krijgen dan bij een Ajax.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scholesquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het bestaat gewoon niet, tenminste niet in die mate dat spelers er giga voor inleveren en dat is ze ook niet verwijtbaar![]()
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
In Spanje heb je zat spelers die gewoon jarenlang bij dezelfde club blijven, en dan heb ik het niet alleen over de topteams. Het helpt natuurlijk wel dat ze al in een topcompetitie spelen maar qua salaris zullen ze niet veel meer krijgen dan bij een Ajax.![]()
Voor hem geldt hetzelfde, stond enkele keren op het punt om weg te gaan maar dan werd altijd zijn salaris verhoogd naar het niveau van de aanbieder of hoger.quote:![]()
Kwam wel terug uit retirement om zijn club te helpen voor minder salaris ( misschien zelfs wel voor nop ) Maar ben het wel met je eens dat het voor Puyol, Totti, Scholes en bijvoorbeeld Giggs makkelijker is om bij 1 club te blijven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Logisch dat hij bij de best betalende club blijft![]()
AS Roma vind ik toch wel wat anders dan United of Barca. Zeker toen Totti daar begon was het zelfs in Italie subtop of middenmoot.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kwam wel terug uit retirement om zijn club te helpen voor minder salaris ( misschien zelfs wel voor nop ) Maar ben het wel met je eens dat het voor Puyol, Totti, Scholes en bijvoorbeeld Giggs makkelijker is om bij 1 club te blijven.![]()
Maar hij was/is daar wel de ster en als je dan hetzelfde kan verdienen als bij een Milan is het toch makkelijker om te blijven.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
AS Roma vind ik toch wel wat anders dan United of Barca. Zeker toen Totti daar begon was het zelfs in Italie subtop of middenmoot.![]()
Elke keer als Real zich melde krijg hij weer een een shitload aan geld erbijquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
AS Roma vind ik toch wel wat anders dan United of Barca. Zeker toen Totti daar begon was het zelfs in Italie subtop of middenmoot.![]()
Er zijn er genoeg die desondanks toch gaan hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elke keer als Real zich melde krijg hij weer een een shitload aan geld erbij
Zeker als je bij een club als roma speelt.![]()
Het is ook nog eens zo dat tot niet zo lang geleden de serie A een topcompetitie wasquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die desondanks toch gaan hoor.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die desondanks toch gaan hoor.
En toen was Roma nog een subtopper.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook nog eens zo dat tot niet zo lang geleden de serie A een topcompetitie was![]()
Denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren. Hooguit de 'alternatieve' huldiging.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef NikeyAjax het volgende:
Mocht het gebeuren is de huldiging dan wel op het Leidseplein?![]()
Haha nee natuurlijk niet. Gekkie. Dan moet er wel heel wat gebeuren wil dat ooit nog aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:43 schreef NikeyAjax het volgende:
Mocht het gebeuren is de huldiging dan wel op het Leidseplein?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Wat Karina op de volgende pagina al zei dus.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Het voetbal was toen nog dramatischer dan nu, enkel lange ballen van onze centrale verdedigers op de vleugelspelers. Maar toen stond daar Suarez en Suarez is een baasquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het laatste jaar van Jol, toen Twente net met de titel aan de haal ging.. dat was eigenlijk het laatste jaar dat ik Ajax juist wel een bazenteam vond hebben.. onder Frank de Boer is het degelijker en saaier en de concurrentie is gewoon zwak de afgelopen jaren. Komt ook doordat Ajax dankzij de CL een aardige voorsprong heeft gekregen.. dat verklaart niet alles maar ik denk dat het de komende jaren voor andere clubs lastig wordt om Ajax echt te gaan bedreigen..
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
het voetbal was toen idd niet altijd fantastisch, maar slechter dan nu? Echt niet. Dat alle ballen op Suarez is echt uit z'n verband gerukt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het voetbal was toen nog dramatischer dan nu, enkel lange ballen van onze centrale verdedigers op de vleugelspelers. Maar toen stond daar Suarez en Suarez is een baas.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Leek eigenlijk wel een beetje op het spel van Salzburg ... heel veel power en snelheid naar voren, regelmatig een lange bal en in de aanval en met Suarez, Pantelic, De Jong (als bijsluitende 10) en Emaneulson heel veel scorend vermogen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
het voetbal was toen idd niet altijd fantastisch, maar slechter dan nu? Echt niet. Dat alle ballen op Suarez is echt uit z'n verband gerukt.![]()
En een hoop wedstrijden waar meer viel te genieten dan de wedstrijden in dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leek eigenlijk wel een beetje op het spel van Salzburg ... heel veel power en snelheid naar voren, regelmatig een lange bal en in de aanval en met Suarez, Pantelic, De Jong (als bijsluitende 10) en Emaneulson heel veel scorend vermogen.'Wish I was old and a little sentimental'
Ach met dat elftal had Frank de Boer veel beter combinatievoetbal kunnen spelen dan dat die dat nu kan natuurlijk. Als Jol het nu voor het zeggen had gehad hadden we nooit vier keer achter elkaar kampioen geworden met een steeds zwakker elftal, daar ben ik van overtuigd. Het is juist fantastisch dat we uitgerekend op dit moment Frank als coach hebben.. anders was dit ongetwijfeld een van de slechtste Ajaxperiodes geworden.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leek eigenlijk wel een beetje op het spel van Salzburg ... heel veel power en snelheid naar voren, regelmatig een lange bal en in de aanval en met Suarez, Pantelic, De Jong (als bijsluitende 10) en Emaneulson heel veel scorend vermogen.![]()
en toen suarez het half jaar daarop even uit vorm was kon niemand er meer wat vanquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En een hoop wedstrijden waar meer viel te genieten dan de wedstrijden in dit seizoen.
nee altijd liever het soms wat tegenvallende spel van de boer dan fc suarez![]()
quote:Ajax heeft de contracten van Joël Veltman en Davy Klaassen verlengd en het is de bedoeling dat Ricardo van Rhijn en Mickey van der Hart snel zullen volgen. De Amsterdammers willen ook graag langer door met Stefano Denswil, maar de onderhandelingen met de verdediger zijn stilgelegd. Denswil wil weten wat de sportieve plannen van de club met hem zijn en daarna pas verder praten.
De twintigjarige linkspoot is dit seizoen de stand-in van Niklas Moisander en erkent dat het voor hem belangrijk is of de Fin bij Ajax zal blijven of niet. Denswil zegt dat hij zichzelf wil doorontwikkelen en veel wil spelen, maar dat een langer verblijf van Moisander ook niet automatisch betekent dat hij zal vertrekken. Het huidige contract van Denswil loopt tot medio 2015 door, met een optie voor een extra jaar.
De Zaandammer benadrukt dat de onderhandelingen slechts zijn gepauzeerd en niet definitief zijn afgebroken. "Diep in mijn hart wil ik gewoon bij Ajax blijven. Ajax is m'n cluppie en hier slagen is mijn droom", zegt Denswil tegen AT5. De mandekker speelde dit seizoen veertien competitieduels voor Ajax, waarvan twaalf als basisspeler.![]()
Nee echt niet we hebben sinds Suarez geen speler meer gehad van echte klasse. Dat soort spelers moet je koesteren. Het voetbal onder de Boer echt niet leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
en toen suarez het half jaar daarop even uit vorm was kon niemand er meer wat van
nee altijd liever het soms wat tegenvallende spel van de boer dan fc suarez![]()
Jij mag alle ballen op Suarez leuk vinden van mij hoor, maar ik hou dan weer liever van positiespel zoals de Boer dat wilt spelen. Dat het niet altijd even leuk is om naar te kijken, oké, maar dat ligt ook aan het spelersmateriaal.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee echt niet we hebben sinds Suarez geen speler meer gehad van echte klasse. Dat soort spelers moet je koesteren. Het voetbal onder de Boer echt niet leuk om naar te kijken.
Frankie heeft wel het meeste uit dit materiaal gehaald, en dat komt deels door het spel waar altijd op terug te vallen was.![]()
Je doet net alsof het positiespel met Suarez slecht was wat absoluut niet het geval was.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij mag alle ballen op Suarez leuk vinden van mij hoor, maar ik hou dan weer liever van positiespel zoals de Boer dat wilt spelen. Dat het niet altijd even leuk is om naar te kijken, oké, maar dat ligt ook aan het spelersmateriaal.
Frankie heeft wel het meeste uit dit materiaal gehaald, en dat komt deels door het spel waar altijd op terug te vallen was.
Daarom is Frank ook een goede coach en de rest is gewoon dikke bagger![]()
![]()
Ik heb jou nog nooit zo veel zinnige dingen zien zeggenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij mag alle ballen op Suarez leuk vinden van mij hoor, maar ik hou dan weer liever van positiespel zoals de Boer dat wilt spelen. Dat het niet altijd even leuk is om naar te kijken, oké, maar dat ligt ook aan het spelersmateriaal.
Frankie heeft wel het meeste uit dit materiaal gehaald, en dat komt deels door het spel waar altijd op terug te vallen was.![]()
![]()
twitter:AjaxSupport twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 14:06:05Bij de wedstrijd RKC Waalwijk - Ajax is er een Samsung lader ingenomen. De eigenaar kan zich melden via 09002322529. http://t.co/X8QMLXNMSD reageer retweet
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit erg grappig![]()
![]()
Wellicht een hint naar de nieuwe shirtsponsorquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:07 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AjaxSupport twitterde op vrijdag 04-04-2014 om 14:06:05Bij de wedstrijd RKC Waalwijk - Ajax is er een Samsung lader ingenomen. De eigenaar kan zich melden via 09002322529. http://t.co/X8QMLXNMSD reageer retweet
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit erg grappig![]()
![]()
Simon kuper heeft in het verleden een relatie gelegd tussen stand op de ranglijst en spelers salarissen. Hoe beter ze betaalden hoe hoger ze op de ranglijst stonden. Verrassend? Nee, maar veel mensen denken dat je vooral veel geld moet uitgeven aan transfersommen. Die relatie is echter niet bewezen.
Misschien dat Ajax hier wat mee kan.![]()
Zullen we Sigthorsson dan maar 3 miljoen per jaar geven? Misschien dat hij dan beter gaat spelenquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef LogiteX het volgende:
Simon kuper heeft in het verleden een relatie gelegd tussen stand op de ranglijst en spelers salarissen. Hoe beter ze betaalden hoe hoger ze op de ranglijst stonden. Verrassend? Nee, maar veel mensen denken dat je vooral veel geld moet uitgeven aan transfersommen. Die relatie is echter niet bewezen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zullen we Sigthorsson dan maar 3 miljoen per jaar geven? Misschien dat hij dan beter gaat spelen.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ja! Ben zo bang dat Ajax Johannsson haalt hè.Dan is Siggy veel beter.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zullen we Sigthorsson dan maar 3 miljoen per jaar geven? Misschien dat hij dan beter gaat spelenCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
quote:Frank de Boer verwacht dat hij ook volgend seizoen nog trainer van Ajax is. ,,Want ik zie hier nog voldoende uitdagingen. Ik heb het nog prima naar mijn zin.''
De 43-jarige coach staat aan de vooravond van zijn vierde landstitel op rij met de Amsterdamse club. ,,Kampioen worden verveelt niet en opleiden en selecteren blijft hartstikke leuk'', zegt hij. ,,Bovendien valt er nog voldoende te winnen. Het bereiken van de tweede ronde van de Champions League bijvoorbeeld. Dat is voor een club als Ajax ook winnen.''
Maar wat dan als een club als FC Barcelona de huidige trainer van de koploper van de eredivisie deze zomer probeert te verleiden? ,,Wat betreft voetbal, past die club natuurlijk wel bij me'', stelt De Boer. ,,Maar denk je nu echt dat ik spelers als Messi, Neymar, Iniesta, Xavi of Alves nog iets kan bijbrengen? Bij zo'n club ben je meer een 'people manager'. Dan was het leuker geweest om in te gaan op een aanbod van FC Liverpool. Daar viel winst te boeken. Kijk maar waar Brendan Rodgers nu met die club staat.''
Twee jaar geleden wees De Boer een uitnodiging voor een gesprek met de huidige koploper van Engeland resoluut van de hand, ook omdat hij zich nog niet klaar vond voor een dergelijke job. ,,Nu heb ik het idee dat ik een dergelijke baan wel aankan'', denkt hij. ,,Maar nogmaals, er speelt nu niets. Er is geen interesse en ik ben nog niet klaar bij Ajax. Ja, ik verwacht dat ik volgend seizoen hier ook weer trainer ben.''
De Boer verlengde vorig jaar ook zijn contract tot medio 2017 vanwege zijn thuissituatie met opgroeiende dochters. Hij voelde er weinig voor om met zijn gezin naar het buitenland te verhuizen. Beau, de jongste van de drie, zit op dit moment in de tweede klas van het VMBO. ,,Dus die moet nog 2 jaar'', rekent papa die er in december nog niets voor voelde om André Villas-Boas bij Tottenham Hotspur op te volgen. ,,Dus ook wat dat betreft is er weinig veranderd.''![]()
Suarez draaide vanaf de 2e seizoenshelft in het seizoen 2009-2010 al minder in voetballend opzicht. De rol van Pantelic mag ook niet onderschat worden. Waar het elftal in de eerste seizoenshelft nog te afhankelijk was van Suarez ging het in de 2e seizoenshelft in voetballend opzicht een stuk beter lopen. Hoewel er ook in de eerste seizoenshelft prima wedstrijden zijn gespeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
en toen suarez het half jaar daarop even uit vorm was kon niemand er meer wat van
nee altijd liever het soms wat tegenvallende spel van de boer dan fc suarez'Wish I was old and a little sentimental'
Het is denk ik eerder andersom; goede spelers spelen bij clubs die in de top van dr competitie spelen. Deze clubs betalen ook over het algemeen beter.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:37 schreef LogiteX het volgende:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zullen we Sigthorsson dan maar 3 miljoen per jaar geven? Misschien dat hij dan beter gaat spelen
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered![]()
quote:De Boer: 'Dan liever Liverpool'
Frank de Boer heeft het prima naar zijn bij Ajax en wil voorlopig dan ook niet vertrekken. Ook niet als FC Barcelona de 43-jarige trainer een aanbieding doet.
"Wat betreft voetbal, past die club natuurlijk wel bij me”, doelt De Boer op Barcelona. "Maar denk je nu echt dat ik spelers als Messi, Neymar, Iniesta, Xavi of Alves nog iets kan bijbrengen?"
"Bij zo'n club ben je meer een 'people manager'", vervolgde De Boer over de grootmacht uit Catalonië. "Dan was het leuker geweest om in te gaan op een aanbod van Liverpool. Daar viel winst te boeken. Kijk maar waar Brendan Rodgers nu met die club staat.”![]()
quote:Als het aan Frank de Boer ligt, verbinden ook Thulani Serero (23) en Lasse Schöne (27) hun toekomst langer aan Ajax. Beide spelers staan tot het einde van volgend seizoen bij de club uit Amsterdam onder contract.
"Dan komt het moment nabij dat we gaan praten. Marc krijgt het nog druk'', doelt hij op de directeur voetbalzaken Overmars.
De 43-jarige coach van Ajax verwacht dat zijn selectie de komende maanden niet leegloopt. Siem de Jong, Niklas Moisander en Kolbeinn Sigthorsson hebben laten doorschemeren dat ze open staan voor een buitenlands avontuur.
"We moeten dus even afwachten hoe dat afloopt'', zegt De Boer. "Maar het geraamte van de selectie blijft wel staan.''
Davy Klaassen en Joël Veltman zetten afgelopen week al hun handtekening onder een contract tot medio 2018. De verwachting is dat Ricardo van Rhijn en Stefano Denswil dat voorbeeld snel volgen. De Boer verwacht verder dat Daley Blind de koploper van de eredivisie trouw blijft. "Al weet je het nooit met het WK nog op komst."
In de zoektocht naar versterkingen concentreert Ajax zich voorlopig op een centrumspits en een rechtsbuiten. "Zoals ik het nu zie wel'', vertelt de coach voordat hij nog maar eens benadrukt dat Ajax ondanks de uitstekend financiële resultaten van de laatste jaren niet meer met miljoenen euro's op de transfermarkt strooit.
"Ruim 16 miljoen euro voor een spits van sc Heerenveen betalen we niet meer'', doelt hij op Miralem Sulejmani. "Dat is echt belachelijk. En buitenlandse toppers willen niet naar Ajax. Hoeveel we ook willen uitgeven."
Daarom blijft de koploper van de eredivisie proberen om talenten al op jonge leeftijd al naar Amsterdam te halen. De Boer vierde de recente successen vooral met veel spelers uit de eigen opleiding.
"Die jongens komen boven drijven. Die presteren dan toch het beste. Het zou mooi zijn als er een ervaren speler terugkeert, zoals Frank Rijkaard ooit. Maar die signalen hebben we nog niet gekregen", vertelt de oud-international, die al wel weet dat hij komende zomer de jonge FC Groningen-spits Richairo Zivkovic mag verwelkomen in de Arena.![]()
![]()
Sana kan ook wel verkocht worden .... contract loopt in 2015 af
Niet dat je er ook maar iets mee gaat verdienen. Achja heeft ook niks gekost dan maar denken"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Salaris?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:55 schreef Stiggie het volgende:
Sana kan ook wel verkocht worden .... contract loopt in 2015 af
Niet dat je er ook maar iets mee gaat verdienen. Achja heeft ook niks gekost dan maar denken![]()
Geen idee, de topverdieners zijn een miljoen dus denk hij rond de 5 ton ofzoquote:"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Poulsen (34) stopt er vast mee aan het eind van het seizoen.
Demy De Zeeuw (30) voor de ervaring transfervrij ophalen?
Niet zo denderend maar voor in de breedte mss wel lekker"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Juist ja. Dat lijkt me een veel logischere verklaring.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Het is denk ik eerder andersom; goede spelers spelen bij clubs die in de top van dr competitie spelen. Deze clubs betalen ook over het algemeen beter.
Plus het feit dat financiële beloningen over het algemeen niet echt voor een hogere movatie/beter resultaat zorgen. In het bedrijfsleven tenminste. Maar misschien is dat anders in het betaald voetbal.![]()
Die wist al geen basisplaats in België te veroveren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef Stiggie het volgende:
Niet zo denderend maar voor in de breedte mss wel lekker![]()
Die is sinds die trap op z'n bakkes niet meer op z'n oude niveau gekomen inderdaad. Was best een waardevolle kracht bij ons toen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die wist al geen basisplaats in België te veroveren.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De Zeeuw speelde vooral in de eerste seizoenshelft van 2009-2010 prima. Na die trap was het waardeloos, hoewel hij aan het eind van 2010-2011 wel weer iets beter ging voetballen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die is sinds die trap op z'n bakkes niet meer op z'n oude niveau gekomen inderdaad. Was best een waardevolle kracht bij ons toen.'Wish I was old and a little sentimental'
Vond De Zeeuw als rechtshalf onder de Boer best goed spelen, vaak de bal naar voren en kon zich goed vrij lopen. Ajax kan echter beter een controleur halen dan een halfspeler."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Eerst worden de buscombi kaarten verkocht bij de bekerfinale. Vroegah was het toch altijd eerst de treinen met kaarten voor de eerste ring?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
bazoer en sporkslede mogen wel een kans krijgen als blind niet kan spelen. Een linksback lijkt me geen verkeerd idee. Kan Riedewald verhuurd worden. Boilesen heb je toch niets aan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:42 schreef gniffie het volgende:
Vond De Zeeuw als rechtshalf onder de Boer best goed spelen, vaak de bal naar voren en kon zich goed vrij lopen. Ajax kan echter beter een controleur halen dan een halfspeler.
Boilesen is net een britse auto. Erg leuk, als hij niet stuk is.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Riedewald gaat in Jong Ajax als linkercentrale verdediger spelen denk ik. 2e man achter Denswil. Dijks backup voor Boilesen.![]()
In 2011 was het blijkbaar ook net als nu, afgaande op een bericht van AjaxLife van toen.quote:De kaartverkoop van de bekerfinale is inmiddels gestart en er zijn op dit moment 6700 van de 17.500 beschikbare kaarten verkocht. Donderdag start de kaartverkoop voor leden van de Supportersvereniging Ajax. De kaarten zijn verkrijgbaar via Ticketbox en de online kaartverkoop van Ajax.
Trein
Let op: wanneer je een kaart voor de bekerfinale aanschaft, dan wordt jouw clubcard geactiveerd. Deze dien je op de dag van de bekerfinale mee te nemen en geeft bij vertrek bij de Amsterdam Arena toegang tot de bus of trein. Bij aankomst in Rotterdam ontvangt u het 'papieren' kaartje van de bekerfinale.
Alle kaarten voor de bussen zijn door de fanatiekste aanhang gekocht waardoor je automatisch met de speciale bekerfinale-intercity van Amsterdam naar Rotterdam reist.
Gezellig met andere leden van de Supportersvereniging Ajax om het feest in De Kuip bij te wonen. Kopen dus die kaarten!
Meer info over de bekerfinale vind je hier.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Poulsen wil volgens mij nog een jaartje door... Ajax twijfelt nog of zij hem nog een jaartje willen. Poulsen zelf lijkt wel te willen. Je hebt wel een ervaren rot nodig voor wat tips en zulks..quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:08 schreef Stiggie het volgende:
Niet zo denderend maar voor in de breedte mss wel lekker![]()
Daarvoor ben ik veel te bang dat hij dan weer opgesteld wordtquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n Poulsen moet je er gewoon nog een jaartje bij houden. In de Andre Ooijer-rol
Oh.![]()
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n Poulsen moet je er gewoon nog een jaartje bij houden. In de Andre Ooijer-rolgewoon Blind vaste nummer 6 maken en daarachter Bazoer/Lobotka.
Snelle Egel![]()
De rol waarbij iemand eigenlijk alleen maar op de bank zit?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n Poulsen moet je er gewoon nog een jaartje bij houden. In de Andre Ooijer-rol
Neh.![]()
Het ontbreekt Ajax dan weer aan ervaring in CL als Poulsen vertrekt. Ik zou hem toch echt erbij houden. Gewoon in potjes tegen laagvliegers opstellen en in laatste 15 minuten in CL. Niks mis mee. Zoveel verdient die man niet.
Tegen PSV vorig jaar en Feyenoord zie je gewoon zijn waarde. Die man schakelt gewoon Toivonen, Van Bommel en Pelle uit.![]()
Dan moet je juist een goede VM opstellen om met hoog tempo die muur kapot te spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ontbreekt Ajax dan weer aan ervaring in CL als Poulsen vertrekt. Ik zou hem toch echt erbij houden. Gewoon in potjes tegen laagvliegers opstellen en in laatste 15 minuten in CL. Niks mis mee. Zoveel verdient die man niet.
Tegen PSV vorig jaar en Feyenoord zie je gewoon zijn waarde. Die man schakelt gewoon Toivonen, Van Bommel en Pelle uit.Oh.![]()
Afgelopen weekend alweer vergeten? Desnoods sla je Poulsen over, die staat dan als een verkapte derde verdediger toch achterin waardoor Moisander/Denswil en Veltman het werk doenquote:Op vrijdag 4 april 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je juist een goede VM opstellen om met hoog tempo die muur kapot te spelen.![]()
Toch wel lekker afbouwen voor die Poulsen, paar keer kampioen worden met Ajax en nog CL spelen in je nadagen. Zouden meer spelers moeten doen.![]()
Van der Vaart bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel lekker afbouwen voor die Poulsen, paar keer kampioen worden met Ajax en nog CL spelen in je nadagen. Zouden meer spelers moeten doen.Oh.![]()
Ik geloof er ook niet in, maar van der Vaart die misschien gaat degraderen en daar uitgekotst wordt. Dit is het moment voor hem om terug te keren. Nog lekker paar jaartjes in de spits bij Ajax.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Al die lui wat altijd doodleuk beweren ooit weer terug te komen bij Ajax.Oh.![]()
Precies. Blind speelt gewoon 50 wedstrijden en die keren dat je hem rust geeft kan Bazoer mooi spelen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeggewoon Blind vaste nummer 6 maken en daarachter Bazoer/Lobotka.
![]()
Maar hopen dat Blind deze zomer niet verkocht wordtquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies. Blind speelt gewoon 50 wedstrijden en die keren dat je hem rust geeft kan Bazoer mooi spelen.
Oh.![]()
Daar zit toch niemand serieus op te wachten johquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hopen dat Blind deze zomer niet verkocht wordt![]()
Wel als Blind een goed WK speelt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand serieus op te wachten johOh.![]()
Nee echt meen je dit?quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als Blind een goed WK speelt.
Blind moet echt nog wel een aantal jaartjes bij Ajax spelen voor hij goed genoeg is voor een transfer of hij moet naar een kut club zoals Spurs willen![]()
We zijn na 3 wedstrijdjes klaar. Helemaal als die back gaat spelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als Blind een goed WK speelt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar het heeft niet aan Louis gelegen die heeft er alles aan gedaanquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn na 3 wedstrijdjes klaar. Helemaal als die back gaat spelen![]()
Als Spurs meer salaris betaald kan Blind zo foetsie zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee echt meen je dit?
Blind moet echt nog wel een aantal jaartjes bij Ajax spelen voor hij goed genoeg is voor een transfer of hij moet naar een kut club zoals Spurs willenMisschien mag hij wel eens meedoen als VM.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn na 3 wedstrijdjes klaar. Helemaal als die back gaat spelenOh.![]()
Dan gaat hij vast een prachtige carrière hebben. Blinkd is een goede speler voor Ajax en dat moet hij vooral blijvenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Spurs meer salaris betaald kan Blind zo foetsie zijn.
[..]
Misschien mag hij wel eens meedoen als VM.![]()
Boilesen speelt ook geen 50 wedstrijden en ik betwijfel of Riedewald/Dijks goede back-ups zijn. Bij een blessure van Boilesen is het toch erg waarschijnlijk dat Blind weer LB staat, om dan Bazoer constant op te stellen lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies. Blind speelt gewoon 50 wedstrijden en die keren dat je hem rust geeft kan Bazoer mooi spelen.![]()
Haha zo slecht is Blind nou ook weer niet als back. Zie je liever Willems als back of Blind? Als je daar tussen moest kiezen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn na 3 wedstrijdjes klaar. Helemaal als die back gaat spelen
We zijn sowieso wel na 3 potjes klaar denk ik.![]()
Jordy de dwerg zal er wel spelenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Spurs meer salaris betaald kan Blind zo foetsie zijn.
[..]
Misschien mag hij wel eens meedoen als VM.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Watquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha zo slecht is Blind nou ook weer niet als back. Zie je liever Willems als back of Blind? Als je daar tussen moest kiezen?
We zijn sowieso wel na 3 potjes klaar denk ik.![]()
Op het hoogste niveau is hij pijnlijk slecht op linksback![]()
Komt gewoon veel snelheid tekort om in de top mee te kunnenquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha zo slecht is Blind nou ook weer niet als back. Zie je liever Willems als back of Blind? Als je daar tussen moest kiezen?
We zijn sowieso wel na 3 potjes klaar denk ik.
Zie ze trouwens liever met 3 centrumverdedigers spelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Welke verdedigers dan? Want die kunnen ook allemaal niksquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt gewoon veel snelheid tekort om in de top mee te kunnen
Zie ze trouwens liever met 3 centrumverdedigers spelen![]()
Hoogste niveau wel ja. Komt omdat Ajax gewoon niet goed genoeg is voor het hoogste niveau. Er zijn bij grote clubs genoeg voorbeelden van backs die verdedigend ook niet zo goed zijn, maar aanvallend wel heel sterk. Maar die hoeven gewoon zelden te verdedigen. Blind is verdedigend als LB ook te traag, en laat steekjes verdedigend vallen. Aanvallend doet hij het ook als back wel goed.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat![]()
Op het hoogste niveau is hij pijnlijk slecht op linksback![]()
Van Dijk , Vlaar en nog een pipo voor een beetje meer zekerheid . En dan de Jong ervoor ofzoquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke verdedigers dan? Want die kunnen ook allemaal niks
Maarja wat je zegt . Het is allemaal slecht achterinRED ONS HENNIEGOD![]()
Van Dijkquote:Op zaterdag 5 april 2014 01:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Dijk , Vlaar en nog een pipo voor een beetje meer zekerheid . En dan de Jong ervoor ofzo
Maarja wat je zegt . Het is allemaal slecht achterinDie kan er echt geen reet van. Nu ie bij Celtic speelt is het zgn zo'n geweldenaar en iedereen lult elkaar maar na. Schotse competitie is nog 3x slechter dan de Nederlandse.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie kan er wel een reet van ? De Vrij ? Nigga Indi ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 02:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Van DijkDie kan er echt geen reet van. Nu ie bij Celtic speelt is het zgn zo'n geweldenaar en iedereen lult elkaar maar na. Schotse competitie is nog 3x slechter dan de Nederlandse.
RED ONS HENNIEGOD![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviewtje met Frank in het Leidsch Dagblad.![]()
quote:Schöne ziet toekomst bij Ajax: ‘Geld is geen drijfveer’
Lasse Schöne trok in de zomer van 2012 als middenvelder met aanvallende intenties van NEC naar Ajax. Hij heeft zich prima staande weten te houden, heeft doorgaans een basisplaats en scoort geregeld. Na dit seizoen loopt het contract van de rechtsbuiten van Ajax nog een jaar door. Mocht hij in zijn voor een avontuur elders, dan is komende zomer wellicht zijn moment. Schöne wacht het allemaal rustig af.
De Deen staat open voor een nieuw contract in Amsterdam, zegt hij. Sinds hij in de hoofdstad arriveerde speelde Schöne 58 duels in de Eredivisie en scoorde hij 14 keer. Hij wil de aandacht echter even niet op zichzelf richten, benadrukt hij zaterdagmorgen in De Telegraaf. Het belangrijkste is nu dat Ajax erin slaagt prijzen te pakken in de slotfase van het seizoen 2013/14.
“Mijn contract komt op de tweede plaats. Wat er na de kampioensschaal en beker komt, zie ik wel. Het spel van Ajax is mij op het lijf geschreven. Ik houd van voetbal en positiespel en dat doen we hier tot in het extreme”, aldus de 27-jarige Schöne. Hij zegt te weten dat hij niet goed genoeg is voor de top in Duitsland of Engeland. Belangrijker is dat hij ergens speelt waar hij zich op zijn gemak voelt. Daarom valt ook een ver avontuur in Qatar of Saudi-Arabië af voor de rechtsbuiten. “Ik ga nooit met mijn familie in een woestijn wonen. Geld is geen drijfveer, alleen het voetbal.”![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor het posten, mooi stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviewtje met Frank in het Leidsch Dagblad.![]()
Ook prima om te lezen wat Frank zegt over Schöne, kan me er wel in vinden.![]()
meer kaarten verkocht tegen ajax dan tegen necquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het GelreDome is uitverkocht, dolletjes.
top kek![]()
Ik totaal niet.Alle spelers met een aflopend contract moeten of verlengen of bijtekenen.Maar voor Lasse geldt dit niet, omdat hij niks heeft gekost.Dat vind ik juist een vreemd beleidquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt voor het posten, mooi stuk![]()
Ook prima om te lezen wat Frank zegt over Schöne, kan me er wel in vinden.Daarnaast heeft hij er "maar" drie jaar gespeeld, ook niet super lang
![]()
De Zeeuw?!quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Scorpie het volgende:
De Zeeuw als hij weinig kost qua salaris, altijd doen.![]()
![]()
Inderdaad die is door dat kaakincident eigenlijk nooit meer de ouwe geworden, ervoor speelde hij wel acceptabelquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
De Zeeuw niet doen joh. Was voor zijn vertrek al geen onmisbare vaste kracht.![]()
Altijd wel een zwak gehad voor Demy. Kon me wel altijd doodergeren aan zijn kansloze schoten vanuit de tweede lijn. Had uiteindelijk zeker zijn aandeel in het eerste kampioenschap gehad maar er had veel meer ingezeten.
Beste tijd had hij natuurlijk bij AZ. Zeker in de tijd dat ze de halve finale van de UC haalde. Met koning Van Galen
Edit : hij kwam het jaar daarop pas bedenk ik me nu
[ Bericht 15% gewijzigd door Dven op 05-04-2014 13:05:48 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Met dat eerste deel van je post ben ik het 100% eensquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:00 schreef Dven het volgende:
Altijd wel een zwak gehad voor Demy. Kon me wel altijd doodergeren aan zijn kansloze schoten vanuit de tweede lijn. Had uiteindelijk zeker zijn aandeel in het eerste kampioenschap gehad maar er had veel meer ingezeten.
Beste tijd had hij natuurlijk bij AZ. Zeker in de tijd dat ze de halve finale van de UC haalde. Met koning Van Galen
Edit : hij kwam het jaar daarop pas bedenk ik me nu![]()
Sowieso bizar dat een Demy de Zeeuw (en Edson Braafheidquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad die is door dat kaakincident eigenlijk nooit meer de ouwe geworden, ervoor speelde hij wel acceptabel) mocht invallen in een wk-finale, dat relativeert weer hoe "erg" het allemaal op het moment is gesteld met Oranje.
![]()
Wat een onzin. Denk je dat in 88 ook alleen maar top spelers bij de selectie zaten? Daar zaten ook gewoon mindere spelers bijquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:21 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Sowieso bizar dat een Demy de Zeeuw (en Edson Braafheid) mocht invallen in een wk-finale, dat relativeert weer hoe "erg" het allemaal op het moment is gesteld met Oranje.
![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 13:47:40Thulani #Serero niet wedstrijdfit voor Vitesse - #Ajax. Lucas #Andersen is zijn vervanger. http://t.co/Lq1tuhHuIx reageer retweet
![]()
![]()
Dan hoop ik dat duarte speelt
Met GHB nooit meer nee
Is er een hoger niveau dan de CL? Want in de CL wedstrijden was die meestal de beste, ook vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat![]()
Op het hoogste niveau is hij pijnlijk slecht op linksback"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Oke dan geloof jij dat Blind een goede linkback is deze discussie is nog te dom om te voerenquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Is er een hoger niveau dan de CL? Want in de CL wedstrijden was die meestal de beste, ook vorig jaar.![]()
![]()
70ste minuut erin voor Duarte. Ik wil Andersen wel eens zien spelen want tot nu toe is het een hoop hype maar is er helaas nog amper tot niks van te zien geweestquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop dat Andersen dit seizoen nog een keer als linkshalf mag starten.![]()
![]()
Andersen deed t steeds beter bij jong toch?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Maar wat vind jij dan een hoger niveau dan de CL waar die heel goed heeft gepresteerd?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke dan geloof jij dat Blind een goede linkback is deze discussie is nog te dom om te voeren"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Frankrijk - Nederlandquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dan een hoger niveau dan de CL waar die heel goed heeft gepresteerd?
Meer heb ik niet te zeggen![]()
![]()
andersen is helemaal niet gehypedquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
70ste minuut erin voor Duarte. Ik wil Andersen wel eens zien spelen want tot nu toe is het een hoop hype maar is er helaas nog amper tot niks van te zien geweest![]()
quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank heeft de doelpunten bij Serero opgegeven, maar gaat er vanuit dat er wel meer assists gaan komen. Waarom willen ze zijn contract verlengen dan? Dat was de bedoeling in ieder geval dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviewtje met Frank in het Leidsch Dagblad.![]()
1 slechte oefeninterland is een hoger niveau dan constant goed spelen in de CL?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Frankrijk - Nederland
Meer heb ik niet te zeggen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Constant goed spelen in de CL op linksback die hele fase heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
1 slechte oefeninterland is een hoger niveau dan constant goed spelen in de CL?![]()
![]()
Hoezo vreemd beleid?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik totaal niet.Alle spelers met een aflopend contract moeten of verlengen of bijtekenen.Maar voor Lasse geldt dit niet, omdat hij niks heeft gekost.Dat vind ik juist een vreemd beleidDaarnaast heeft hij er "maar" drie jaar gespeeld, ook niet super lang
Hij is transfervrij overgekomen en is met zijn (belangrijke) doelpunten het salaris zeker waard geweest dit seizoen. Zoals ze in het stuk aangeven, ze hebben geen opleidingskosten of transferkosten aan hem gehad.
Als Schöne nú weggaat moeten ze ook voor hem een vervanger halen. Dit kost in de praktijk transfergeld en ook salaris..
Stel Schöne gaat voor 1 miljoen weg... probeer maar een vervanger te vinden van gelijke kwaliteit met hetzelfde salaris... Netto zullen ze bij hem er meer aan over houden om juist nog een seizoen erbij te houden. Hij is een zekerheid, waarbij een nieuwe aankoop maar de vraag is of het past...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
niks van meegekregen danquote:
misschien een keertje "die andersen kan best goed worden", maar bijvoorbeeld een kishna word veel meer gehyped![]()
Dat ligt aan jou dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Constant goed spelen in de CL op linksback die hele fase heb ik dan gemist"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Andersen is juist een anti-hype.quote:
Leg de posts over hem hier maar eens neer naast die van Kishna.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ze zeggen dan wel dat ze Schone een transfervrij vertrek gunnen, maar De Boer wil hem wel behouden en Schone wil zelf ook blijven. 1 + 1 = 2![]()
Heerlijk als spelers als Blind en Schöne gewoon echt langer blijven. Je moet eigenlijk gewoon 2 a 3 spelers hebben de echt al langer bij Ajax voetballen en al op een bepaald constant niveau zitten. Dan wordt de ondergrens minder laag.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zeggen dan wel dat ze Schone een transfervrij vertrek gunnen, maar De Boer wil hem wel behouden en Schone wil zelf ook blijven. 1 + 1 = 2Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Zou heel dom zijn om Schöne (gratis) te laten gaan, 1 van jullie betere spelers.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zeggen dan wel dat ze Schone een transfervrij vertrek gunnen, maar De Boer wil hem wel behouden en Schone wil zelf ook blijven. 1 + 1 = 2Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Je lees selectief...quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou heel dom zijn om Schöne (gratis) te laten gaan, 1 van jullie betere spelers.
Ze willen graag zijn contract verlengen. Indien dit niet gebeurt, willen ze normaal gesproken de speler verkopen in het laatste jaar. Maar bij Schöne hebben ze besloten dat ze hem sowieso volgend jaar erbij willen houden, of hij bijtekent of niet...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Schöne past goed bij Ajax en dat snapt ie zelf ook heel goed"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ja, weet ik, maar ze moeten er natuurlijk alles er aan doen om hem te houden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef MrStock het volgende:
[..]
Je lees selectief...
Ze willen graag zijn contract verlengen. Indien dit niet gebeurt, willen ze normaal gesproken de speler verkopen in het laatste jaar. Maar bij Schöne hebben ze besloten dat ze hem sowieso volgend jaar erbij willen houden, of hij bijtekent of niet...
Zal niet zo moeilijk worden lijkt me, want hij geeft zelf ook aan dat hij wil.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Raar dat er uitzonderingen zijn. Zo'n regel zou gewoon voor de hele selectie moeten gelden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:43 schreef MrStock het volgende:
[..]
Je lees selectief...
Ze willen graag zijn contract verlengen. Indien dit niet gebeurt, willen ze normaal gesproken de speler verkopen in het laatste jaar. Maar bij Schöne hebben ze besloten dat ze hem sowieso volgend jaar erbij willen houden, of hij bijtekent of niet...![]()
Lekker zeg. El Ghazi begint veel te scoren krijg ik de indruk.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 16:25:35#Ajax A1 heeft het thuisduel met Vitesse met 6-1 gewonnen. El Ghazi en Van de Beek scoorden 2x, Menig en Eformorfides elk één keer. reageer retweet
![]()
Die zijn goed bezig. Hopelijk gaat Trustfull zich ook goed ontwikkelen daar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:29 schreef Heeinz het volgende:
Lekker zeg. El Ghazi begint veel te scoren krijg ik de indruk.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 05-04-2014 om 16:25:35#Ajax A1 heeft het thuisduel met Vitesse met 6-1 gewonnen. El Ghazi en Van de Beek scoorden 2x, Menig en Eformorfides elk één keer. reageer retweet
![]()
Hebben ze daar ook eens een vol stadion :=quote:Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Zit je dan met je kaartje achter die kolommenquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook eens een vol stadion :=![]()
![]()
Als Vitesse fan maakt dat niet uit want dan komt alles toch al aan op je eigen verbeeldingquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zit je dan met je kaartje achter die kolommen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Vind ik niet, je moet spelers kunnen waarderen op belang voor de ploeg. Verschil is wel dat de speler dit zelf niet moet gaan afdwingen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat er uitzonderingen zijn. Zo'n regel zou gewoon voor de hele selectie moeten gelden.
Daarnaast was schone gratis en is er geen opleidingskosten gemaakt. Dus in feite heeft hij enkel salaris gekost en dat is hij waard geweesthardcoholic![]()
Zijn diepgang en aansluiting van middenveld naar aanval was wel heerlijk in zijn eerste jaar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:00 schreef Dven het volgende:
Edit : hij kwam het jaar daarop pas bedenk ik me nu
Na zijn kaakblessure helaas ver teruggevallen om nooit meer echt terug te keren op niveau.![]()
Voor Siem de Jong en Kishna zijn ook bijna geen opleidingskosten gemaakt aangezien die pas naar Ajax kwamen op hun 18e ofzo. Dat argument gaat niet echt op. Weet verder niet of voor hun beide een opleidingsvergoeding is betaald en/of hoe hoog die dan was, maar de kosten en investeringen voor Ajax zijn bij deze spelers zeer laag geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Vind ik niet, je moet spelers kunnen waarderen op belang voor de ploeg. Verschil is wel dat de speler dit zelf niet moet gaan afdwingen.
Daarnaast was schone gratis en is er geen opleidingskosten gemaakt. Dus in feite heeft hij enkel salaris gekost en dat is hij waard geweest
Daarnaast lijkt Schone ook gewoon te willen blijven, dus snap ook niet zo goed waarom dit zo naar buiten wordt gebracht.![]()
Orlando en Kenneth lijken me uitstekende opvolgers van Frank over een jaar vijf.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Kishna 15 en De Jong 15 of 16 toen ze naar ajax kwamen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Voor Siem de Jong en Kishna zijn ook bijna geen opleidingskosten gemaakt aangezien die pas naar Ajax kwamen op hun 18e ofzo. Dat argument gaat niet echt op. Weet verder niet of voor hun beide een opleidingsvergoeding is betaald en/of hoe hoog die dan was, maar de kosten en investeringen voor Ajax zijn bij deze spelers zeer laag geweest.
Daarnaast lijkt Schone ook gewoon te willen blijven, dus snap ook niet zo goed waarom dit zo naar buiten wordt gebracht."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Koningquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kishna was 15 jaar, De Jong 16. Derhalve de rest van je post maar niet gelezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
Voor Siem de Jong en Kishna zijn ook bijna geen opleidingskosten gemaakt aangezien die pas naar Ajax kwamen op hun 18e ofzo. Dat argument gaat niet echt op. Weet verder niet of voor hun beide een opleidingsvergoeding is betaald en/of hoe hoog die dan was, maar de kosten en investeringen voor Ajax zijn bij deze spelers zeer laag geweest.
Daarnaast lijkt Schone ook gewoon te willen blijven, dus snap ook niet zo goed waarom dit zo naar buiten wordt gebracht."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok, volgens wikipedia heeft De Jong maar 1 jaar in de jeugd gespeeld voordat hij naar het eerste ging wat zijn opleidingskosten dus verwaarloosbaar maakt. Ervan uitgaande dat transfervrije spelers meestal wel wat tekengeld krijgen zal het verschil niet zo groot zijn tussen De Jong en Schone. Vandaar. Maar goed uitzondering voor transfervrije spelers dus, of iig Schone.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:30 schreef marsan het volgende:
[..]
Kishna 15 en De Jong 15 of 16 toen ze naar ajax kwamen.![]()
In 2005 verhuisde hij naar de jeugd van Ajax.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:08 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ok, volgens wikipedia heeft De Jong maar 1 jaar in de jeugd gespeeld voordat hij naar het eerste ging wat zijn opleidingskosten dus verwaarloosbaar maakt. Ervan uitgaande dat transfervrije spelers meestal wel wat tekengeld krijgen zal het verschil niet zo groot zijn tussen De Jong en Schone. Vandaar. Maar goed uitzondering voor transfervrije spelers dus, of iig Schone.
Seizoen 2007/08
De Jong speelde toen hij 18 was onder toenmalig coach Henk ten Cate zijn eerste wedstrijd.
2 jaar![]()
Overschat, mist heleboel kansen hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef Tyron het volgende:
ik vind die finnbogason wel een goede speler trouwens, betere variant van siggySnelle Egel![]()
hij is enorm koel bij de 0-3, en ik heb het ook over zijn voetballende kwaliteiten, hij is een prima aanspeelpunt, zelfs met weinig ruimtequote:![]()
niet dat ajax hem moet halen, daar is hij wss te duur voor en als de jong blijft moet hij lekker spitsen samen met zivkovic![]()
Typische eredivisie spits die alleen in Nederland kan scoren. Die gaat keihard falen in het buitenland (en Ajax)quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef Tyron het volgende:
ik vind die finnbogason wel een goede speler trouwens, betere variant van siggy![]()
misschien, spitsen zijn altijd lastig te beoordeling in nederland iddquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Typische eredivisie spits die alleen in Nederland kan scoren. Die gaat keihard falen in het buitenland (en Ajax)![]()
100% zeker. Nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien, spitsen zijn altijd lastig te beoordeling in nederland idd![]()
Vraag me sowieso wel af wat de Boer bedoelt met een spits erbij. Zivkovic is binnen en De Jong blijft waarschijnlijk nog een jaar. Dan zullen Bojan, Siggy en Hoesen wel weg gaan. Vraag is wat je met nog een spits moet dan. Misschien dat ie scenario bedoelt waarbij ook De Jong weggaat.
Rechtsbuiten is in die zin ook 'opvallend' aangezien je Schone, Fischer en Kishna al hebt en er nog wat in de jeugd zit. Hij zal dus sowieso geen zin hebben in een seizoen met een Lukoki/De Sa als opties.![]()
![]()
Spits alleen als de Jong weggaat ja, dat zei die erbij.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:05 schreef CaasS het volgende:
Vraag me sowieso wel af wat de Boer bedoelt met een spits erbij. Zivkovic is binnen en De Jong blijft waarschijnlijk nog een jaar. Dan zullen Bojan, Siggy en Hoesen wel weg gaan. Vraag is wat je met nog een spits moet dan. Misschien dat ie scenario bedoelt waarbij ook De Jong weggaat.
Rechtsbuiten is in die zin ook 'opvallend' aangezien je Schone, Fischer en Kishna al hebt en er nog wat in de jeugd zit. Hij zal dus sowieso geen zin hebben in een seizoen met een Lukoki/De Sa als opties.![]()
Vind ik niet, matige balaanname.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij is enorm koel bij de 0-3, en ik heb het ook over zijn voetballende kwaliteiten, hij is een prima aanspeelpunt, zelfs met weinig ruimte![]()
Eens. Totaal geen aanspeelpunt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik niet, matige balaanname.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Verliest gemiddeld nog meer duels dan Sigthorsson.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Siggy doet t zo slecht nog niet de laatste paar invalbeurten en basisplekken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verliest gemiddeld nog meer duels dan Sigthorsson.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Naar zijn mogelijkheden best redelijk maar nog lang niet goed genoeg om zo'n cruciale positie in het team op te nemen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Siggy doet t zo slecht nog niet de laatste paar invalbeurten en basisplekken.
Die assist op Klaassen vond ik persoonlijk ook gewoon kut gegeven en dankzij een goede controle van Klaassen werd het een assist. En dan die 1 op 1 kans moest hij ook gewoon maken. Als je verder niet veel toevoegt dan moet je wel dodelijk zijn om nog een beetje waarde te geven.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Denk je dat Bojan weer in de basis staat morgen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Naar zijn mogelijkheden best redelijk maar nog lang niet goed genoeg om zo'n cruciale positie in het team op te nemen.
Die assist op Klaassen vond ik persoonlijk ook gewoon kut gegeven en dankzij een goede controle van Klaassen werd het een assist. En dan die 1 op 1 kans moest hij ook gewoon maken. Als je verder niet veel toevoegt dan moet je wel dodelijk zijn om nog een beetje waarde te geven.AFCA
hij viel me vandaag gewoon positief op, ook voetballendquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verliest gemiddeld nog meer duels dan Sigthorsson.
jullie hoeven niet meteen zo gemeen te doen![]()
![]()
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk je dat Bojan weer in de basis staat morgen?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij viel me vandaag gewoon positief op, ook voetballend
jullie hoeven niet meteen zo gemeen te doenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hopelijk speelt hij goed morgen. Dan kan ik weer beginnen met bojan gefap.quote:AFCA
Hopen dat Ajax het afmaakt en dat RKC Feyenoord nog eens een tik geeft al vind ik het niet erg als Feyenoord wint, volgende week weer een kans natuurlijk
graag op anoniem![]()
Kampioen + Zanger Rinus die weer waardeloos gaat schreeuwenquote:Op zondag 6 april 2014 01:27 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat Ajax het afmaakt en dat RKC Feyenoord nog eens een tik geeft al vind ik het niet erg als Feyenoord wint, volgende week weer een kans natuurlijk
TopdagRED ONS HENNIEGOD![]()
Precies, morgen toch een regenachtige dag want ben van plan om toch naar de huldiging te gaan dus liever volgende week.quote:Op zondag 6 april 2014 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kampioen + Zanger Rinus die weer waardeloos gaat schreeuwen
Topdaggraag op anoniem![]()
hij is wel enorm koel ja, maar verder totaal niet geschikt voor ajax. snap ook niet dat ze hem niet voor die 8/9 miljoen hebben laten gaan deze winterquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij viel me vandaag gewoon positief op, ook voetballend
jullie hoeven niet meteen zo gemeen te doen![]()
Ik stel voor dat we Marnix Kolder kopen. Balvaste spits, wint duels, altijd aanspeelbaar, goed aanspeelpunt, kan combineren, kaatsen, hij kan alles.
#Kolderinoranje![]()
Eerst maar eens winnen vandaag, wordt niet makkelijkquote:Op zondag 6 april 2014 01:27 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat Ajax het afmaakt en dat RKC Feyenoord nog eens een tik geeft al vind ik het niet erg als Feyenoord wint, volgende week weer een kans natuurlijk![]()
Idd, gebeurd ze anders nooitquote:Op zondag 6 april 2014 10:14 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Gelredome uitverkocht, Bosz denkt dat ze voor Vitesse komen
Zo richting Arnhem om in familie vak te zitten
hardcoholic![]()
Wat moet Bos dan zeggen? Dat met dank aan het grote Ajax het stadion ook eens uitverkocht raakt? Wordt effe wakker.quote:Op zondag 6 april 2014 10:14 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Gelredome uitverkocht, Bosz denkt dat ze voor Vitesse komen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik acht dit waarschijnlijkquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sorry, was even vergeten dat we ook op FOK alleen politiek correct postenquote:Op zondag 6 april 2014 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat moet Bos dan zeggen? Dat met dank aan het grote Ajax het stadion ook eens uitverkocht raakt? Wordt effe wakker.![]()
Kampioenswedstrijd alleen hadden ze waarschijnlijk een andere potentiële kampioen in gedachtenquote:Op zondag 6 april 2014 10:14 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Gelredome uitverkocht, Bosz denkt dat ze voor Vitesse komen![]()
Hèhèquote:Op zondag 6 april 2014 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kampioenswedstrijd alleen hadden ze waarschijnlijk een andere potentiële kampioen in gedachten![]()
![]()
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ik verwacht toch een iets andere wedstrijdquote:Op zondag 6 april 2014 11:08 schreef kurk_droog het volgende:
Ik gok op een 0-7 trouwens, Vitesse kan er geen kk van![]()
Ik zou van tevoren tekenen voor een gelijkspel denk ik, Vitesse winnen we niet vaak van, spelen we altijd kut tegen, en de laatste weken spelen we ook niet best.quote:Op zondag 6 april 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, ik verwacht toch een iets andere wedstrijd![]()
Plus dat ze tegen Ajax hun favoriete spelletje kunnen spelen, ze laten Ajax het spel maken, ben benieuwdquote:Op zondag 6 april 2014 11:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou van tevoren tekenen voor een gelijkspel denk ik, Vitesse winnen we niet vaak van, spelen we altijd kut tegen, en de laatste weken spelen we ook niet best.![]()
1-2 vandaag
Kijken of ik mn voorspellingsstreak kan voortzetten.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het blijft een onding. Zou mijn hond er nog niet van laten eten. Niet dat ik een hond heb want honden zijn kut.quote:Op zondag 6 april 2014 12:28 schreef Devv het volgende:
Het zal vandaag niet gebeuren, maar het begint nu toch weer te kriebelen.
[ afbeelding ]![]()
twitter:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Alle ballen op Sigthorsson!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Misschien Kishna moe/pijntjes?quote:Op zondag 6 april 2014 13:17 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme Sigthorsson op linksbuiten, rot eens op met die onzin, waarom geen Kishna?!![]()
Sigthorsson als linksbuiten vind ik nog wel een magere voldoende. Daar kan ik nog wel mee leven.quote:Op zondag 6 april 2014 13:17 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme Sigthorsson op linksbuiten, rot eens op met die onzin, waarom geen Kishna?!"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik vind hem op linksbuiten 20x erger dan in de spits. Hij zal dus wel twee keer scoren.quote:Op zondag 6 april 2014 13:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Sigthorsson als linksbuiten vind ik nog wel een magere voldoende. Daar kan ik nog wel mee leven.![]()
Maar Siggy komt eraan en wordt sterkerquote:Op zondag 6 april 2014 13:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind hem op linksbuiten 20x erger dan in de spits. Hij zal dus wel twee keer scoren.![]()
ckrquote:Op zondag 6 april 2014 13:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar Siggy komt eraan en wordt sterker![]()
Volgens VI dus Sigi in de spits, maar ik ga er toch vanuit dat Ajax, Ajaxlife etc het goed hebbentwitter:VI_nl twitterde op zondag 06-04-2014 om 13:48:45Ajax XI | Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schöne, Sigthórsson, Krkic reageer retweet
![]()
![]()
Deze is veul mooierquote:Op zondag 6 april 2014 12:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het blijft een onding. Zou mijn hond er nog niet van laten eten. Niet dat ik een hond heb want honden zijn kut.![]()
![]()
http://nos.nl/video/632629-frank-de-boer-voor-vitesseajax.html
Frank leest de opstelling voor met Sig in de spits.![]()
Frank weet me altijd te verbazenquote:Op zondag 6 april 2014 13:56 schreef BobW het volgende:
http://nos.nl/video/632629-frank-de-boer-voor-vitesseajax.html
Frank leest de opstelling voor met Sig in de spits.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Ruim tweehonderd Vitesse-supporters zijn zondagmiddag in een protestmars naar stadion Gelredome in Arnhem gelopen.
De demonstratie is volgens de politie zonder problemen verlopen. Er is niemand aangehouden.
De aanhang van de Arnhemse club eiste een gesprek met Vitesse-directeur Joost de Wit over de bestuursperikelen bij de club.
De Wit stond de demonstranten op te wachten op het voorplein van het Vitessestadion en zei ''geraakt'' te zijn door het vertoon van gehechtheid aan de voetbalclub. Hij beloofde betere contacten in de toekomst, waar de demonstranten tevreden mee waren.
De politie moest bij Gelredome even ingrijpen, omdat de stoet tegelijk met de bussen met Ajax-supporters bij het stadion arriveerde. De Ajax-fans probeerden de demonstranten te bereiken, maar de ME hield hen tegen.
Vitesse speelt om 14.30 uur een wedstrijd tegen Ajax in een uitverkocht Gelredome. De politie waarschuwt voor oponthoud rond Arnhem na afloop van de wedstrijd.![]()
![]()
Je mag niet in dezelfde kleur broekjes spelenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Typisch zo'n wedstrijd waar Vitesse al z'n energie er in stopt en Ajax het in de 2e helft gaat beslissen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In de 2e helft komt Kishna er in jaquote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Typisch zo'n wedstrijd waar Vitesse al z'n energie er in stopt en Ajax het in de 2e helft gaat beslissen.![]()
![]()
Ga me nu al verheugen op het commentaar van Bos na afloop van de wedstrijd. Ajax weggespeelt, hadden pingel moeten krijgen, onverdiend verloren blablabla.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb het grootste gedrukte doek van Nederland niet eens gezienGingen er nog Ajacieden klappen?
_!
![]()
Zeker maar zie het nog wel goed komen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:56 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat dus. Foutje Cillessen. Wel terecht overigens die 1-0.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vitesse houdt dit sowieso niet de hele wedstrijd vol.quote:Op zondag 6 april 2014 14:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker maar zie het nog wel goed komen.![]()
Het is allemaal slecht!!!11!!!EINS!! Middelmaat doorselecteren alles iedereen verkopen de B1 erin! Boerrigter en de Zeeuw terugkopen![]()
Met gasten als Traore en Atsu bij Vitesse, die i.t.t. tot Ajaxbuitenspelers wel doen waar ze voor bedoeld zijn, is het niet gek dat je weggespeeld wordt. Van Rhijn vs. Traore![]()
![]()
Ajax speelt niet met buitenspelers.quote:Op zondag 6 april 2014 15:00 schreef AmaninFull het volgende:
Met gasten als Traore en Atsu bij Vitesse, die i.t.t. tot Ajaxbuitenspelers wel doen waar ze voor bedoeld zijn, is het niet gek dat je weggespeeld wordt. Van Rhijn vs. Traore![]()
Het is overigens wel de manier om Ajax aan te pakken. RBS hield het wel vol, zie ik Vitesse idd niet doen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dat weet je niet, ze zijn voorlopig de baasquote:Op zondag 6 april 2014 14:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vitesse houdt dit sowieso niet de hele wedstrijd vol.![]()
Als het tempo omhoog gaat zakken ze bijna allemaal door het ijsquote:Op zondag 6 april 2014 15:01 schreef Pedroso het volgende:
Het is overigens wel de manier om Ajax aan te pakken. RBS hield het wel vol, zie ik Vitesse idd niet doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Da's niet best.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Billenknijpen weer.Is niet nodig, zegt men. Denswil staat namelijk klaar om het stokje over te nemen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Verleng Moisander zijn contract alsje-alsje-alsjeblieft
Alderweireld moest ook maar oprotten, die zouden we geen seconde missen.![]()
![]()
Waar, maar als dit zo doorgaat wordt het 5-0. Ajax wordt momenteel best weggespeeld en ik kan me niet voorstellen dat dat de hele wedstrijd zo doorgaat.quote:Op zondag 6 april 2014 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je niet, ze zijn voorlopig de baas![]()
Als er maar niet meer vallen voor de rust wordt het misschien nog watquote:Op zondag 6 april 2014 15:04 schreef CaasS het volgende:
[..]
Waar, maar als dit zo doorgaat wordt het 5-0. Ajax wordt momenteel best weggespeeld en ik kan me niet voorstellen dat dat de hele wedstrijd zo doorgaat.![]()
Ach kan je de momentjes tegen elkaar wegstrepen. Wel jammer dat Blind volgende week niet meedoet, die hoort gewoon mee te doen in de kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 6 april 2014 15:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ongelooflijk dat dat geen penalty oplevert.![]()
Frank even tekeer gaan in de rust. Eindstand 1-2.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je vandaag verliest dan is het waarschijnlijk geen kampioenswedstrijd.quote:Op zondag 6 april 2014 15:12 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ach kan je de momentjes tegen elkaar wegstrepen. Wel jammer dat Blind volgende week niet meedoet, die hoort gewoon mee te doen in de kampioenswedstrijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Huub Stevens zou zeggen: .... VUILE KLOOTZAK!!!quote:Op zondag 6 april 2014 15:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ongelooflijk dat dat geen penalty oplevert.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: