Daar let jij dan weer opquote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Die gozer staat half in zijn onderbroek
0-4 denk ik
Tja dat gozertje is geen Zlatan hè, dan was Esteban doormidden geschoptquote:Op donderdag 3 april 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zie je tochGeen porem trouwens.
Zlatan zou er natuurlijk ook nooit zo bijlopenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja dat gozertje is geen Zlatan hè, dan was Esteban doormidden geschopt
Is swek, ik denk een 2:2quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Die gozer staat half in zijn onderbroek
0-4 denk ik
Dat hoor ik nu pas op mijn RTL-stream...quote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Het kost te duur, Kieft is op dreef.
Mijn RTL stream loopt dan een stuk voor op die van jou.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu pas op mijn RTL-stream...
De spelers komen bij mij nu op het veld. Kun je kijken hoeveel je achterloopt.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij loopt mijn Horizon TV stream twee minuten achter.
Dat was zo grappig bij Bureau Sport toen ze verslaggevers gingen interviewen. Sommige hoofden pasten gewoon ECHT niet bij de stem.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was zo grappig bij Bureau Sport toen ze verslaggevers gingen interviewen. Sommige hoofden pasten gewoon ECHT niet bij de stem.
Hij wordt vast weer achterna gezeten door een travestiet.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dacht trouwens dat Johan niet graag in stadions in komt. Knap dat hij het weer aandurft.
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Muto het volgende:
Ik wil straks gewoon VI aan dat tafeltje, terwijl er op de achtergrond wordt gevoetbald
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Muto het volgende:
Ik wil straks gewoon VI aan dat tafeltje, terwijl er op de achtergrond wordt gevoetbald
Bij VI Oranjequote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
Dickie mag aan het eind van het seizoen wel weer bij VI aanschuiven, prima gozert.
Dick gokt wel vaker en meestal verliest hij danquote:Op donderdag 3 april 2014 20:45 schreef MeningVanNelson het volgende:
Dickie gaat 4-3-3 spelen?
Wil die een pak slaag hebben...
Ach dat kan hij tijdens de wedstrijd nog wel corrigeren met een wisselquote:Op donderdag 3 april 2014 20:45 schreef MeningVanNelson het volgende:
Dickie gaat 4-3-3 spelen?
Wil die een pak slaag hebben...
Hij zwaait ermee alsof het een sambabal is.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:49 schreef MeningVanNelson het volgende:
Dickie heeft wat last om de microfoon bij zijn bakkes te houden... Typisch Dick
En hij rende de tribunes op en af.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sulejmani zat het laatste jaar alleen maar op de bank.
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 3 april 2014 20:50 schreef MeningVanNelson het volgende:
Wisten jullie dat Dickie op een krukje stond?
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Kieft praat ook meer sinds hij niet meer aan de coke zit.
Omgekeerde wereldquote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Kieft praat ook meer sinds hij niet meer aan de coke zit.
Ja ik offer mezelf weer op om jouw bagger te bestrijdenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
Het boeit je genoeg om er op te reageren
[ afbeelding ]
Escha doet wel een boekje open binnenkort.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Danny Vera en Escha zijn de enige van VI nog zonder boekje.
Escha komt binnenkort in uitklap. Lekker boekiequote:Op donderdag 3 april 2014 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Danny Vera en Escha zijn de enige van VI nog zonder boekje.
Je weet tenminste waar je staatquote:Op donderdag 3 april 2014 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja ik offer mezelf weer op om jouw bagger te bestrijden
fixedquote:Op donderdag 3 april 2014 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Escha doet wel een broekje open binnenkort.
Beentjes wijd. Heerlijk toch.quote:
Inderdaad, die valt elke 15 minuten in slaap dus houdt hij z'n bek tenminste dichtquote:Op donderdag 3 april 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Kieft als vaste gast bij VI zou mooi zijn.
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo begon het topicNu is het livetopic geworden.
Ik erger me eraan.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dit eerst het voorspel de uitslag van AZ benfica was.
Op 31 maart?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
Escha in de playboy was toch een 1 april grap?
Het was toch al een poosje daarvoor gezegd? Dus ik denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
Escha in de playboy was toch een 1 april grap?
Het begint er pas mooi uit te zien als het bijna tijd is en de supporters achter de boarding gaan staanquote:Op donderdag 3 april 2014 20:58 schreef Grifte het volgende:
Zit er kort op
Je ziet eerst muurtjes + trappen voor de tribune eens een paar meter hoger begint.
Ik zit helemaal te swingen hier hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er vallen ook veel klappen.
Sowieso. 0-2.quote:
Alkmaarderhoutquote:
Staan de windmolens inmiddels al overeind?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Best een leuk stadionnetje
maar er gaat natuurlijk niks boven de Euroborg
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Best een leuk stadionnetje
maar er gaat natuurlijk niks boven de Euroborg
quote:
Is dat je top 4 voorspelling of iets?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:01 schreef Iniesta8 het volgende:
Heb altijd wel respect voor AZ gehad, nooit arrogant terwijl ze het toch altijd goed doen in Europa etc..
Vergelijk dat eens met Twente en je snapt waarom ik een hekel heb aan die Duitsers.
Ajax
PSV
Feyenoord
AZ
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Degradatiekandidaten volgend seizoen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dat je top 4 voorspelling of iets?
Zonnepanelen op het dak!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Staan de windmolens inmiddels al overeind?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Bizar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou verboden moeten worden.quote:
Alsof Beerens hard werkt vandaagquote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef DaveDave09 het volgende:
de fuk 1.78 voor benfica winst @ unitbet
spelen ze met een b elftal?![]()
of zoveel vrees voor beerens?
Nee kneus, grote van de clubs.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dat je top 4 voorspelling of iets?
Lasagne eet Pax niet meer. Dat doet hem met teveel weemoed aan zijn tijd samen met Etsu terugdenken.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog gewokt zonet?
Of werd het weer lasagne a la Pax?
Altijd hetzelfde repertoirequote:Op donderdag 3 april 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
Die muziek is zowat net zo triest als bij Volendam
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog gewokt zonet?
Of werd het weer lasagne a la Pax?
Pax heeft mij verteld dat hij heel goede lasagne kan maken, de lasagne van Etsu is niks vergeleken met zijn lasagne.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lasagne eet Pax niet meer. Dat doet hem met teveel weemoed aan zijn tijd samen met Etsu terugdenken.
Staat ook te hard. Daar gaat mijn beloofde voicechatquote:Op donderdag 3 april 2014 21:04 schreef hafcfan het volgende:
Die muziek is zowat net zo triest als bij Volendam
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was je in die tijd ook Ajax-supporter af?
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lasagne eet Pax niet meer. Dat doet hem met teveel weemoed aan zijn tijd samen met Etsu terugdenken.
Morgen weer een kansquote:Op donderdag 3 april 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd het.
Door onze gezellige meet helaas wel uit de magnetron.
Daar heb ik al even een reactie achtergelatenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen weer een kans![]()
Er is nu ook een macaroni topic als je daar meer voor voelt.
Antwoord gegoogeld voor mezelf:quote:Op donderdag 3 april 2014 21:06 schreef DaveDave09 het volgende:
Loo0l thuis in uit shirt omdat benfica alleen rood had mee genomen?
Ja. Advocaat was hier erg content meequote:Op donderdag 3 april 2014 21:08 schreef Muto het volgende:
Uh, dus die rooien zijn Benfica en niet AZ?
Gotspe is het.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:08 schreef Muto het volgende:
Uh, dus die rooien zijn Benfica en niet AZ?
hun nemen het serieus. Je hoorde Kieft toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft wel iets onbegrijpelijks. AZ namens onze Mickey Mouse League in de kwartfinale terwijl ze 7e staan.
In Europe anything can happen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft wel iets onbegrijpelijks. AZ namens onze Mickey Mouse League in de kwartfinale terwijl ze 7e staan.
Hij gaat een Veldmannetje doen.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:10 schreef MeningVanNelson het volgende:
Beerens ! Nu al man van de wedstrijd
quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef Muto het volgende:
[..]
hun nemen het serieus. Je hoorde Kieft toch?
Kieft zijn woorden hè.quote:
Heeft de rest er wel 10 gespeeld dan? Porto, Juve, Benfica sws niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef DaveDave09 het volgende:
DID YOU KNOW? AZ are the only quarter-finalists who made it through the group stage who remain unbeaten in ten UEFA Europa League games this season.
AZ![]()
Scherp.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft de rest er wel 10 gespeeld dan? Porto, Juve, Benfica sws niet.
Als je niet speelt, kan je ook niet geslagen zijn.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft de rest er wel 10 gespeeld dan? Porto, Juve, Benfica sws niet.
Johan Vermeer.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet speelt, kan je ook niet geslagen zijn.
Maar dat is logisch.
Meteen doen. Gratis geld.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:15 schreef Mansjester het volgende:
Hmm, Benfica staat op 1.98. Ik twijfel erg om in te zetten
Ze bakken er vooralsnog niks vanquote:Op donderdag 3 april 2014 21:15 schreef Mansjester het volgende:
Hmm, Benfica staat op 1.98. Ik twijfel erg om in te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |