Daar let jij dan weer opquote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Die gozer staat half in zijn onderbroek
0-4 denk ik
Tja dat gozertje is geen Zlatan hè, dan was Esteban doormidden geschoptquote:Op donderdag 3 april 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zie je tochGeen porem trouwens.
Zlatan zou er natuurlijk ook nooit zo bijlopenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja dat gozertje is geen Zlatan hè, dan was Esteban doormidden geschopt
Is swek, ik denk een 2:2quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
Die gozer staat half in zijn onderbroek
0-4 denk ik
Dat hoor ik nu pas op mijn RTL-stream...quote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
Het kost te duur, Kieft is op dreef.
Mijn RTL stream loopt dan een stuk voor op die van jou.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu pas op mijn RTL-stream...
De spelers komen bij mij nu op het veld. Kun je kijken hoeveel je achterloopt.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgens mij loopt mijn Horizon TV stream twee minuten achter.
Dat was zo grappig bij Bureau Sport toen ze verslaggevers gingen interviewen. Sommige hoofden pasten gewoon ECHT niet bij de stem.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was zo grappig bij Bureau Sport toen ze verslaggevers gingen interviewen. Sommige hoofden pasten gewoon ECHT niet bij de stem.
Hij wordt vast weer achterna gezeten door een travestiet.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dacht trouwens dat Johan niet graag in stadions in komt. Knap dat hij het weer aandurft.
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Muto het volgende:
Ik wil straks gewoon VI aan dat tafeltje, terwijl er op de achtergrond wordt gevoetbald
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Muto het volgende:
Ik wil straks gewoon VI aan dat tafeltje, terwijl er op de achtergrond wordt gevoetbald
Bij VI Oranjequote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
Dickie mag aan het eind van het seizoen wel weer bij VI aanschuiven, prima gozert.
Dick gokt wel vaker en meestal verliest hij danquote:Op donderdag 3 april 2014 20:45 schreef MeningVanNelson het volgende:
Dickie gaat 4-3-3 spelen?
Wil die een pak slaag hebben...
Ach dat kan hij tijdens de wedstrijd nog wel corrigeren met een wisselquote:Op donderdag 3 april 2014 20:45 schreef MeningVanNelson het volgende:
Dickie gaat 4-3-3 spelen?
Wil die een pak slaag hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |