Zo voelt het bij mij dus ook. Krampen, steekjes en het gevoel alsof er iets oprekt. Eigenlijk een zeurend gevoel, niet echt pijnlijk vind ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:44 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Skittles, (heb gister een zakje skittles gekocht trouwens, meteen voor de helft opgevreten)
die jeuk heb ik nou ook sinds 13 weken en wordt soms helemaal gek ervan. Wat doe je er tegen? Insmeren met iets? En hoe voelt groeipijn? Had vorige week wel twee keer ineens linksonder in mijn buik echt krampen, kende dat helemaal niet. (ben 14 weken) En gefeliciteerd!!
Ze hebben beiden al meer dan drie weken niet gepost...quote:Op donderdag 3 april 2014 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hoe zou het met babbel en aisly zijn?
Nou waren het sowieso al geen hele actieve posters, dat scheelt. Ik hoop dat alles goed met ze gaat!quote:Op donderdag 3 april 2014 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze hebben beiden al meer dan drie weken niet gepost...
Babbel1 16 maart nog zie ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 13:45 schreef Burdie het volgende:
Ze hebben beiden al meer dan drie weken niet gepost...
sneu of oneerlijk is het soberso niet, als de baby een bed heeft en eten krijgt is ie allang blij, die ziet niet eens hoe z'n kamer er uit zietquote:Op donderdag 3 april 2014 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Cantare, gingen jullie nou vanwege verhuizing ook geen kamertje maken voor deze baby?
Ik was er eerst van overtuigd, want 'baby slaapt toch op onze kamer'. Maar wat nou als deze baby helemaal niet fijn slaapt op onze kamer, of als deze net als S ook van werkelijk ieder zuchtje wakker wordt... Dan is eerder naar een eigen kamer misschien wel zo fijn. En het is ook zo jammer om helemaal niks te maken/verven voor deze baby.
Misschien moet ik even teruggefloten worden en is het nogal zinloos om daar nog aan te beginnen als we 3 maanden na de bevalling gaan verhuizenmaar het voelt een beetje sneu/oneerlijk
kloptquote:Op donderdag 3 april 2014 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Cantare, gingen jullie nou vanwege verhuizing ook geen kamertje maken voor deze baby?
Snap ik denk ik wel. Bij ons gaat het om een week of 4, dan is her toch makkelijker om je erbij neer te leggen dat een kamertje compleet zinloos is. Hoewel het ergens wel relaxed is om geen hele kamer te hoeven maken, mis ik die voorbereiding wel hoor.quote:Ik was er eerst van overtuigd, want 'baby slaapt toch op onze kamer'. Maar wat nou als deze baby helemaal niet fijn slaapt op onze kamer, of als deze net als S ook van werkelijk ieder zuchtje wakker wordt... Dan is eerder naar een eigen kamer misschien wel zo fijn. En het is ook zo jammer om helemaal niks te maken/verven voor deze baby.
Misschien moet ik even teruggefloten worden en is het nogal zinloos om daar nog aan te beginnen als we 3 maanden na de bevalling gaan verhuizenmaar het voelt een beetje sneu/oneerlijk
Ja, eigenlijk weet ik dat zelf ook welquote:Op donderdag 3 april 2014 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sneu of oneerlijk is het soberso niet, als de baby een bed heeft en eten krijgt is ie allang blij, die ziet niet eens hoe z'n kamer er uit ziet
Al kunnen hormonen daar waarschijnlijk toch wel anders over denken, geen idee
SPOILER: deze maar dan middenbruinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind m niet meer mooi, maar wel erg fijn. Zou ik deze kunnen schuren en verven en als kledingkast voor S gaan gebruiken? Of is dat fineer echt een millimeter dik en gaat dat meteen mis![]()
Ja! Dat gevoel dus idd een beetje. Aan de andere kant kunnen we het in het nieuwe huis wel helemaal perfect makenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:10 schreef Cantare het volgende:
[..]
klopter komt een wieg en commode op onze slaapkamer en that's it
[..]
Snap ik denk ik wel. Bij ons gaat het om een week of 4, dan is her toch makkelijker om je erbij neer te leggen dat een kamertje compleet zinloos is. Hoewel het ergens wel relaxed is om geen hele kamer te hoeven maken, mis ik die voorbereiding wel hoor.
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk weet ik dat zelf ook wel![]()
Een muurtje is zo geverfd, ik denk dat we het maar zo gaan doen. Béétje sfeer ofzo voor het idee.
Oh en jij bent de klusqueen he... Ik heb boven nog een ladenkast staan van IKEA (malm)IKEA meubels verven zou ik niet snel aan beginnen, ik heb gezien wat lenzenvloeistof al met een tafelblad kan doenSPOILER: deze maar dan middenbruinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind m niet meer mooi, maar wel erg fijn. Zou ik deze kunnen schuren en verven en als kledingkast voor S gaan gebruiken? Of is dat fineer echt een millimeter dik en gaat dat meteen mishet is gewoon karton met een fineerlaagje er op. Maar goed, ik moet ook zeggen dat ik het nog nooit geprobeerd heb. Ik vrees alleen dat door de natte verf het fineer er af valt
disclaimer
Ja daar dacht ik ook net aanquote:Op donderdag 3 april 2014 14:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Daar was ik al een beetje bang voor ja. Misschien van zo'n ikea hack-site een mooie sticker zoeken ofzo.
Die vos is echt fantastisch!quote:Op donderdag 3 april 2014 14:18 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook net [url=http://www.thisismykea.com/designs?field_furniture_type_value[]=23]aan [/url]Heb daar ook naar gezocht toen ik een kastje wilde upgraden
quote:Op donderdag 3 april 2014 14:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk weet ik dat zelf ook wel![]()
Een muurtje is zo geverfd, ik denk dat we het maar zo gaan doen. Béétje sfeer ofzo voor het idee.
Oh en jij bent de klusqueen he... Ik heb boven nog een ladenkast staan van IKEA (malm)Hee die heb ik ook! Keer drie en naast elkaar en in het wit. MAARRRR die zijn dus wel op ingewikkelde wijze beschilderbaar maar je kunt ze makkelijker stofferen of beplakken!SPOILER: deze maar dan middenbruinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind m niet meer mooi, maar wel erg fijn. Zou ik deze kunnen schuren en verven en als kledingkast voor S gaan gebruiken? Of is dat fineer echt een millimeter dik en gaat dat meteen misIk ga 't zoeken en je hier in het privé een berichtje over sturen.
Oh wacht. Check
Klik
En een webshop met plakfolie
Haha herkenbaarquote:Op donderdag 3 april 2014 15:30 schreef kwakz0r het volgende:
Zo, aangemeld bij kraamzorgbureau en het geboorthotel (ik wil liefst 1 nacht daar blijven en de rest van de kraamzorg thuis, vandaar). Je kan er maar op tijd bij zijn. Zo als de leerlingen weg zijn nog even de verzekering bellen om de zwangerschap te melden.
Ben ws ook al uit de kinderopvang maar die kan ik wel heel hormonaal nu gaan inschrijven, maar misschien maar eerst even praten met vriend over voorkeuren en een keer langs om te kijken
Ja, daarom doe ik t ook niet nuquote:Op donderdag 3 april 2014 15:46 schreef BlueEyes het volgende:
KDV zou ik echt eerst eens gaan kijken samen voor je je inschrijft.
Is wel de plek waar je kostbare bezit veel tijd gaat doorbrengen en je wel een goed gevoel bij hebben samen.
Wat tof zeg!quote:Op donderdag 3 april 2014 15:20 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hee die heb ik ook! Keer drie en naast elkaar en in het wit. MAARRRR die zijn dus wel op ingewikkelde wijze beschilderbaar maar je kunt ze makkelijker stofferen of beplakken!Ik ga 't zoeken en je hier in het privé een berichtje over sturen.
Oh wacht. Check
[ afbeelding ]
Klik
En een webshop met plakfolie
Nee, dat was niet mijn lenzenvloeistof, maar kwam doordat ik op het bureau had lopen solderen. Lees, fineer bij ikea is plasticquote:Op donderdag 3 april 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
IKEA meubels verven zou ik niet snel aan beginnen, ik heb gezien wat lenzenvloeistof al met een tafelblad kan doenhet is gewoon karton met een fineerlaagje er op. Maar goed, ik moet ook zeggen dat ik het nog nooit geprobeerd heb. Ik vrees alleen dat door de natte verf het fineer er af valt
Hij is te laag ja, maar je kunt hem wel ergens op zetten natuurlijk. Ik vond het prima te doen en eigenlijk verschoon ik hem vaker op bed, de grond, de bank, de tafel dan op de commode.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:58 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Wat tof zeg!Is die ladekast met drie lades ook een beetje geschikt als commode of is hij te laag?
Niet op ons huidige IKEA-bureau. Die bladdert ook afquote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, dat was niet mijn lenzenvloeistof, maar kwam doordat ik op het bureau had lopen solderen. Lees, fineer bij ikea is plastic
quote:Op donderdag 3 april 2014 16:06 schreef Bolletje... het volgende:
[ afbeelding ]
Dank voor de felicitaties!!
Thanks voor je toffe tip, sucre!quote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hij is te laag ja, maar je kunt hem wel ergens op zetten natuurlijk. Ik vond het prima te doen en eigenlijk verschoon ik hem vaker op bed, de grond, de bank, de tafel dan op de commode.
Ja sorry, al mijn vriendinnen zitten hier te broeden, dus ik blijf steeds plakken!
Bolletje gefeliciteerd met ook al een flinke zoon!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:08 schreef Bolletje... het volgende:
Lieve meiden, vanmorgen om 10.17 uur is S.iem geboren!
3870 gram en 50 cm!
Het was een helse bevalling die eindigde met een vacuüm pomp, maar oh ik ben verliefd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je aanraden toch bij twee verschillende gaan kijken, gewoon om het verschil te proeven.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik t ook niet nu
De keuze is voor ons wel versimpeld: ik wil graag horizontale groepen, en dat is er maar 1 in de buurt van school. Zit het kindje van een collega ook (die is anderhalf).
Heb net de site en de infowijzer gelezen, het inspectierapport ook. en natuurlijk gaan we er eerst kijken, en als t dan niet goed voelt, dan ben ik weg. tot nu toe is alles wat ik gezien en gehoord heb (ook van die collega dus) wel positief.
oh en ze hebben flexibele opvanguren, ook erg fijn, minder weken en of minder uren per dag, en andersom ook aan te passen.
we gaan sowieso kijken bij driequote:Op donderdag 3 april 2014 16:52 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden toch bij twee verschillende gaan kijken, gewoon om het verschil te proeven.
Ik vond dat persoonlijk echt wel een eyeopener destijds.
De ene zat in een oude kleuterschool met grote lokalen en ruime pleinen.
De ander had lokalen die precies de minimale arbo eisen hadden en wat verschrikkelijk klein bleek t.o.v. die andere. Terwijl we daar als eerste gingen kijken en het allemaal heel aardig leek.
Wij zaten eerst op een kdv met alleen horizontale groepen maar we zijn gewisseld met 6 maanden naar een kdv met verticale groepen en dat bevalt ons zelf beter. Het heeft allebei zijn voor- en zijn nadelen. Maar een verticale groep heeft veel minder baby's en grotere kindjes kan je wel uitleggen dat ze even moeten wachten. Ik had zelf het idee dat mijn kind daar sneller opgepakt werd als er iets was. Maar wij switchten niet voor niks dus het kan ook aan de leidsters van die andere gelegen hebben die vonden dat hij teveel huilde![]()
Nadeel is weer dat als je kind te snel overprikkelt is dat een verticale groep te onrustig kan zijn. Maar vanaf de dreumesleeftijd trekken ze zich wel heel erg op aan de oudere kindjes en dan moeten ze soms heel strikt wachten tot een bepaalde leeftijd voordat ze door mogen naar een andere groep.
Nou ja food for thought wellicht.
Flexibele uren en niet voor hele dagen te hoeven betalen is wel erg prettig! Maar staat daar niet een heel duur uurtarief tegenover? Dat is meestal het probleem waardoor het niet per definitie goedkoper is dan een vast aantal uren per dag helaas.
mijn gevoel dat ik t fijner vind als de hele kleintjes bij elkaar zitten. horizontaal is trws relatief, het is een 0-2 jaar groep.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kwakz0r wat is de reden dat jullie voor horizontale groepen gaan?
er is overigens ook een verticale groep op t dagverblijf, en de kindjes wisselen weleens om te wennen aan de volgende groep idd.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Theeleuter het volgende:
Horizontale groep: 0-2 jaar en 2-4 jaar
Verticale groep: 0-4 jaar
Mijn dochter gaat al wel eens dagjes bij de peuters (2-4 groep) mee, ze zijn bij ons KDV best flexibel erin. Ze gaat ook vaak mee met de peuters buiten spelen.
*Breekt in*quote:Op donderdag 3 april 2014 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mijn gevoel dat ik t fijner vind als de hele kleintjes bij elkaar zitten. horizontaal is trws relatief, het is een 0-2 jaar groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Aanvulling:quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Theeleuter het volgende:
Mijn dochter gaat al wel eens dagjes bij de peuters (2-4 groep) mee, ze zijn bij ons KDV best flexibel erin. Ze gaat ook vaak mee met de peuters buiten spelen.
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
*Breekt in*Ja daar ben ik het wel mee eens. In het begin bij die mini baby's is het juist heel fijn maar op de langere termijn vind ik de verticale groep meer voordelen voor het opgroeiende kind bieden. Juist dat niet hoeven wennen aan een nieuwe groep ook bijvoorbeeld. En mijn kind heeft zich qua ontwikkeling heel erg opgetrokken aan de groteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar zal iedereen zijn eigen gedachten over hebben en gelukkig hebben de meeste kinderdagverblijven tegenwoordig beiden zodat iedereen wat te kiezen heeft.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
*Breekt in*+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn dochter is nu dus langere tijd oudste van de 0-2 groep. Gelukkig hebben wij dus leidsters die meedenken en haar zoveel mogelijk mee laten doen. Soms kan dat uiteraard niet qua capaciteit op de andere groepen, maar elke dag gaan ze naar buiten en kan ze lekker met de oudere kindjes spelen. Verdere voordeel is dat ze straks minder zal hoeven wennen, omdat ze de kindjes en leidsters van de andere groepen ook kent.
thanks!quote:Op donderdag 3 april 2014 17:20 schreef Theeleuter het volgende:
Ja, ze staan erom bekend mannenhaters te zijn en extreem gemeen te doen tegen elke man. Die angst is echt volledig gegrond en ik zou me daar enorm druk om makenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Nog een vraag![]()
Ik lees op de site van het kraamzorg bureau dat er een intake gaat komen waarin onze persoonlijke wensen zullen worden besproken. Wat bedoelen ze daarmee?
En zijn kraamzorgen gemeen tegen de mannen? Mijn man is "bang" om in zijn eigen huis rond gecommandeerd te worden. En ik wil hem graag geruststellen
Dit, mijn man had de kraamweek vrij, maar hij is na anderhalve dag weer gaan werken omdat hij het niet trok met de kraam...quote:Op donderdag 3 april 2014 18:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, ze staan erom bekend mannenhaters te zijn en extreem gemeen te doen tegen elke man. Die angst is echt volledig gegrond en ik zou me daar enorm druk om maken
Fijn! Goed te horenquote:Op donderdag 3 april 2014 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goed! Geen bloed en met m'n groeiende venusheuvel groeit ook het vertrouwen..
Echt?quote:Op donderdag 3 april 2014 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit, mijn man had de kraamweek vrij, maar hij is na anderhalve dag weer gaan werken omdat hij het niet trok met de kraam...
ik kan me dat nog wel herinneren van toen mijn broertje werd geboren, mijn vader is een keer huilend weggelopen.quote:Op donderdag 3 april 2014 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit, mijn man had de kraamweek vrij, maar hij is na anderhalve dag weer gaan werken omdat hij het niet trok met de kraam...
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:27 schreef Skoap het volgende:
Moet aan een grappig verhaal denken wat mijn kraam vertelde!
Ze had tegen de kersverse vader gezegd dat hij de volgende dag kon douchen met de baby en dan zou zij helpen... En die man had de hele nacht slecht geslapen omdat hij de volgende dag dan in zijn blootje voor haar zou staan
Hij had er even niet aan gedacht dat hij gewoon een onderbroek/zwembroek aan kon trekken!![]()
Achgossiequote:Op donderdag 3 april 2014 18:27 schreef Skoap het volgende:
Moet aan een grappig verhaal denken wat mijn kraam vertelde!
Ze had tegen de kersverse vader gezegd dat hij de volgende dag kon douchen met de baby en dan zou zij helpen... En die man had de hele nacht slecht geslapen omdat hij de volgende dag dan in zijn blootje voor haar zou staan
Hij had er even niet aan gedacht dat hij gewoon een onderbroek/zwembroek aan kon trekken!![]()
Ik zal t zeker in gedachten houden. Kind van collega gaat nu bijvoorbeeld naar de verticale groep op t zelfde kdv (die hebben ze ook) omdat ze zich sneller ontwikkelt en dus al toe is aan oudere kinderen.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel mee eens. In het begin bij die mini baby's is het juist heel fijn maar op de langere termijn vind ik de verticale groep meer voordelen voor het opgroeiende kind bieden. Juist dat niet hoeven wennen aan een nieuwe groep ook bijvoorbeeld. En mijn kind heeft zich qua ontwikkeling heel erg opgetrokken aan de groteren.
Maar daar zal iedereen zijn eigen gedachten over hebben en gelukkig hebben de meeste kinderdagverblijven tegenwoordig beiden zodat iedereen wat te kiezen heeft.
Ik knorde vh lachen...quote:Op donderdag 3 april 2014 18:07 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, ze staan erom bekend mannenhaters te zijn en extreem gemeen te doen tegen elke man. Die angst is echt volledig gegrond en ik zou me daar enorm druk om maken
Mijn oudste zoon (toen 4 jaar) heeft een keer de (eigenlijk niet zo heel lieve) kraam opgesloten in de kelderquote:Op donderdag 3 april 2014 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2014 18:55 schreef lily het volgende:
[..]
Mijn oudste zoon (toen 4 jaar) heeft een keer de (eigenlijk niet zo heel lieve) kraam opgesloten in de kelder
Ik vind jou kwetsend, ouwe panfluitindiaanquote:Op donderdag 3 april 2014 19:50 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind dit echt heel kwetsend ten opzichte van gezinnen die geen kraamhulp konden krijgen om verschillende redenen.
Laat hem deze lezen: De Kraamhulpquote:Op donderdag 3 april 2014 17:49 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Nog een vraag![]()
Ik lees op de site van het kraamzorg bureau dat er een intake gaat komen waarin onze persoonlijke wensen zullen worden besproken. Wat bedoelen ze daarmee?
En zijn kraamzorgen gemeen tegen de mannen? Mijn man is "bang" om in zijn eigen huis rond gecommandeerd te worden. En ik wil hem graag geruststellen
realiseer je je wel dat jouw kraamtijd ook heel erg mis kan gaan, wees je ook ff bewust van hoeveel geluk je hebt voordat je dit soort dingen zegt.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind jou kwetsend, ouwe panfluitindiaan
ik vind dit zeer kwetsend voor de hardwerkende panfluitindianenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind jou kwetsend, ouwe panfluitindiaan
Die zag ik inderdaad laatst liggen bij de boekhandel en durfde ik toen niet mee te nemenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Laat hem deze lezen: De Kraamhulp
[ afbeelding ]
Als dat hem niet gerust stelt weet ik het niet meer.![]()
Overigens meiden, voor wie hem nog niet gelezen heeft... Niet doen voor je helemaal klaar bent met kinderen krijgen en kraamhulpen!![]()
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Spees_Eend het volgende:
Nu wil ik dat boek dus hebben
Om mango tegen dr welgevormde kaak te meppen
Ik ben ook wel benieuwd! Ik zag 'm ook toen ik naar Berlijn ging, maar handbagage zat al vol. Er lag ook een boek over het verlies van een kindje, maar die mocht ik niet lezen van mijn man. Maar ik ben toch meer van de rare / gruwelijke boeken en wat minder van zielige boeken gelukkig.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die zag ik inderdaad laatst liggen bij de boekhandel en durfde ik toen niet mee te nemen
ik vind deze bedreiging toch vrij banwaardig, idd.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Soaps joh, nog meer je brein tot pap vergaan!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
of gewoon CSI kijken op TV, kost minder energie dan lezen.
daar zitten lang niet zo veel blauwe lampjes in als in CSIquote:Op donderdag 3 april 2014 20:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Soaps joh, nog meer je brein tot pap vergaan!
kun jij niet bij ons komen dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 19:54 schreef klaprooss het volgende:
Bolletje gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!
En er zijn heus leuke kraamverzorgsters hoor ja ik ben er 1! Ik ben heel lief en commandeer nooit! Je moet t gewoon treffen![]()
Oh.. jullie moeten wel een jongetje krijgen! Met al die blauwe lichies...quote:Op donderdag 3 april 2014 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zitten lang niet zo veel blauwe lampjes in als in CSI
Wel in pratchet dan? Das pas een rare!quote:Op donderdag 3 april 2014 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar zitten lang niet zo veel blauwe lampjes in als in CSI
nee, in een boek zitten meestal geen lampjes gekkie.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:06 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Wel in pratchet dan? Das pas een rare!
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik vind deze bedreiging toch vrij banwaardig, idd.
Ja maar SKJOE krijgt ook een jongen! Ik voel t aan mn woelende water...quote:Op donderdag 3 april 2014 20:05 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oh.. jullie moeten wel een jongetje krijgen! Met al die blauwe lichies...
Oh joh, ik ben wel eens voor minder voor lelijk uitgemaakt, kop opquote:Op donderdag 3 april 2014 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry... Doe je een TR of zal ik mezelf maar aan gaan geven bij de FA's?
God, ik heb echt mijn avond niet.Er vroeg net in K&W iemand om meningen over hoe tegels in het toilet gelegd moesten worden. Ik ben de beroerdste niet en gaf mijn uiteraard bescheiden mening.
Word ik door een andere user voor lelijk uitgemaakt omdat hij het ook op die manier in zijn badkamer heeft liggen en ik hem dus indirect beledigde.![]()
eusj, waar heb je de skjoe vandaan?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar SKJOE krijgt ook een jongen! Ik voel t aan mn woelende water...
Ze maakt idd ook wel wat schoon, maar vlgs mij vnml de ruimtes waar moeder en kind in verblijven, ze doet de kraamwas, ze controleert jou (je onderkantjequote:Op donderdag 3 april 2014 20:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
kun jij niet bij ons komen dan?![]()
wat is nou eigenlijk helemaal de bedoeling van een kraamverzorgster? Ons leren hoe wel het beste een baby kunnen verzorgen snap ik. Maar is het nou de bedoeling dat er ook nog huishouden gedaan wordt. Mijn man bromt : nou dat kan ik best wel zelf hoor
Kunnen ja, willen nee. Als man komt er genoeg op je af. Verwacht niets van je vrouw. Die ligt lekker voor pampus, bij te komen van de bevalling.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:04 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
kun jij niet bij ons komen dan?![]()
wat is nou eigenlijk helemaal de bedoeling van een kraamverzorgster? Ons leren hoe wel het beste een baby kunnen verzorgen snap ik. Maar is het nou de bedoeling dat er ook nog huishouden gedaan wordt. Mijn man bromt : nou dat kan ik best wel zelf hoor
Ik zal t ergens gelezen hebben denk ik.. Vind je t vervelend?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eusj, waar heb je de skjoe vandaan?
nou, het is nogal een typische naam die door een typisch groepje mensen gebruikt werd en als je daarin hebt mee/teruggelezen ben je gekquote:Op donderdag 3 april 2014 20:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zal t ergens gelezen hebben denk ik.. Vind je t vervelend?
ik vind mango wel lekker eigenlijk. Ken ze niet blijve?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Dit gaat ook allemaal aan mij voorbij
ZIJN WE IN EEN ALTERNATIEVE FLAFLASH SIDEWAY BELAND? HOEZO IS MANGO TERUG, DIE HADDEN WE TOCH GEDITCHT ZONDER SPOREN ACHTER TE LATEN
Ik denk dat ik t was, maar ik heb t ook maar ergens opgepikt... of bedoel je dat topic waar we samen postten, nee toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, het is nogal een typische naam die door een typisch groepje mensen gebruikt werd en als je daarin hebt mee/teruggelezen ben je gek![]()
[..]
ik vind mango wel lekker eigenlijk. Ken ze niet blijve?
Volgens mij noemt Kwak jou hier ook zo?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, het is nogal een typische naam die door een typisch groepje mensen gebruikt werd en als je daarin hebt mee/teruggelezen ben je gek![]()
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik normaal ben....quote:Op donderdag 3 april 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
je bent zelf een flaflash. En je kent me, ik ben nooit ver weg. Nooit, speesje.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Dit gaat ook allemaal aan mij voorbij
ZIJN WE IN EEN ALTERNATIEVE FLAFLASH SIDEWAY BELAND? HOEZO IS MANGO TERUG, DIE HADDEN WE TOCH GEDITCHT ZONDER SPOREN ACHTER TE LATEN
Oh, ik kan me hem nog wel van eerder herinnerenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh is kwak het!
het is namelijk begonnen in de SHJN SC, was me er even niet van bewust dat het mee naar dieetclub gemigreerd was
ik sherlockte net, en de taartjesfee noemde je hier ook zo... en een paar overlappers in dieetclub en shjn sc denk ik. daar heb ik t opgepikt. nagellak ben ik onwaardig, ik heb t en soms heb ik een faaaaase, maar die duurt meestal maar een week.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Oh is kwak het!
het is namelijk begonnen in de SHJN SC, was me er even niet van bewust dat het mee naar dieetclub gemigreerd was
Nooit.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Hee. Vergeet niet wie de oermoeder van SHJN is he.
Ik las altijd mee als het ging over beautybloggersquote:Op donderdag 3 april 2014 20:21 schreef Stormqueen het volgende:
En die SC moet je echt niet terug willen lezen
volgens mij was het daar altijd eskuu, of hebben jullie ook al geskjoed?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, ik kan me hem nog wel van eerder herinneren
Ooh daar is heel veel om te doen geweest toch?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben allang blij dat men hier niet weet dat ik eigenlijk basboussa ben
Masja <3quote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik las altijd mee als het ging over beautybloggers.
Nee, dat is best prettig he?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben allang blij dat men hier niet weet dat ik eigenlijk basboussa ben
dit raakt exact de kern. Tekenend.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:21 schreef Dot. het volgende:
[...]en dan kon m'n vriend even boodschappen doen terwijl zij de kleine in de gaten hield.
Oh, nu twijfel ik..quote:Op donderdag 3 april 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij was het daar altijd eskuu, of hebben jullie ook al geskjoed?
Jij, MissJones.quote:Op donderdag 3 april 2014 20:28 schreef Mineola het volgende:
Jaaaaaah! Kloononthullingen!
Wie begint?!
kwakveensequote:Op donderdag 3 april 2014 20:24 schreef kwakz0r het volgende:
ach, zolang SHE hier niet met een kloon rondhupst zal teh drama nog wel meevallen toch?
ben zelf ook een kloon, maar dat is meer een reincarnatie omdat ik mijn oude account niet meer inkon, dat was kwakveense, en ik woonde in de BB slowchat en streams...
Heet jij Zand van voren?quote:Op donderdag 3 april 2014 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
kwakveense
Ik postte toen nog onder mijn IRL voornaam.
Pff dat heb ik een tijdje geleden terug zitten lezen, mafklapper vind ik nog behoorlijk zacht uitgedruktquote:Op donderdag 3 april 2014 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja die staat nog vers in mn geheugen! Wat n mafklapper zeg!
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
kwakveense
Ik postte toen nog onder mijn IRL voornaam.
Dat niet alleen. Die kerstboomquote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Shit. Busted. Maar geef maar toe dat je jaloers was op m'n buik!
BBquote:Op donderdag 3 april 2014 20:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik had geen idee! nou moet ik hard nadenken... uit dieet neem ik aan dan? of uit BB streams en SC?
Nee we waren jaloers op je stopcontactenquote:Op donderdag 3 april 2014 20:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Shit. Busted. Maar geef maar toe dat je jaloers was op m'n buik!
quote:Op donderdag 3 april 2014 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
BBstreams, jazzclub pannonnica, scanman tieten
Ik snap er ook niks van hoor (behalve miss jones dan)quote:Op donderdag 3 april 2014 21:00 schreef Dyre het volgende:
Ik val echt in een gesprek waar ik 0,0 in mee kan praten
het drama rondom MissJones heb ik dan wel weer meegekregen
Al die kliekjes hier ook
ik vraag me dan af wat voor iemand zoiets doet...quote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ging het alleen maar over missjones op drie posts na
Ik vind dat de figuur achter missjones teveel aandacht krijgt, verdient het niet
Oh ja! Goeiequote:Op donderdag 3 april 2014 20:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Nee we waren jaloers op je stopcontacten
Even voor de duidelijkheid, dat was ik dus NIET hè? Ik loop nu alleen een beetje te grappenquote:Op donderdag 3 april 2014 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij ging het alleen maar over missjones op drie posts na
Ik vind dat de figuur achter missjones teveel aandacht krijgt, verdient het niet
Oooh deze ken ik nog uit Slankquote:Op donderdag 3 april 2014 21:14 schreef kwakveense het volgende:
Ermahgerd, 2002 mensen, en voor die tijd postte ik op een ander BBforum met streamverslagen... iets met media nogwat? ik voel me heel even weer 19...
(offtopic jaja, sorry, ik mis mijn oude account...)
You don't sayquote:Op donderdag 3 april 2014 21:17 schreef Mineola het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dat was ik dus NIET hè? Ik loop nu alleen een beetje te grappen
Wist je dat niet? Ik ben nog eens een keyboard bij je wezen kopen!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Oooh deze ken ik nog uit Slank![]()
En DnD, je vent haalt waarschijnlijk ook wel wat nachten door met bevallen, verse baby die gevoed moet worden, dag&nacht ritme door elkaar haalt etc dus die huishoudelijke hulp moet hij zich lekker aan laten leunen voor dat weekje. Die nieuwe baby is intensief genoeg.
Ja dat wist ik wel hoor. Was meer een blijk van nostalgie dat ik je oude username nog herkende.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik ben nog eens een keyboard bij je wezen kopen!
Overigens, over gedateerde topics gesproken, een enthousiast Hyvestopic! GC / Hyves
oh, phew!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel hoor. Was meer een blijk van nostalgie dat ik je oude username nog herkende.
nee, helemaal geen goed idee! op jezelf passen hoor!quote:Op donderdag 3 april 2014 21:56 schreef Loj het volgende:
Gefeliciteerd Bolletje!
En ook nog ffvoor de goede echo's...
En nu snel naar bed, van 7.30 tot 21.00 werken is best zwaar
En nog ff boos zijn op mezelf, 30 kinderen duwen op een familieschommel is ook geen goed idee. Auw m'n litteken
spannend!quote:Op donderdag 3 april 2014 22:21 schreef Heliotrope het volgende:
Gefeliciteerd Bolletje!![]()
Ik kan je niet meer quoten SQ -wat gaan jullie hard!- maar 9.15 echo morgen!
Loj wel voorzichtig doen
Leukquote:Op donderdag 3 april 2014 22:29 schreef Dyre het volgende:
Ik ben trouwens vandaag hartstikke leuk bezig geweest al zeg ik het zelf. Mijn moeder heeft vroeger tijdens haar zwangerschap en mijn eerste 2,5 jaar een soort dagboekje bijgehouden. Zó leuk om dat nu terug te lezen. Naast een fotoboek geeft dat zoveel meer informatie over hoe mijn eerste jaren zijn geweest
Vaak zijn er van die dingen waar ik van denk: dat moet ik eigenlijk opschrijven. Maar 2 dagen later ben je dat alweer vergeten. Zo'n boekje vind ik dan echt een leuk idee. Dus ik ben naar de stad gefietst en ben alvast begonnen![]()
Ik ben al 6 pagina's verder met alleen de eerste 20 weken. Vanaf het maken van de test en die allereerste spannende echo. Hoe we het de ouders hebben verteld en wie er bijwaren. Dat we bij de termijnecho door alle oh's en ah's de termijn vergaten te vragen. Wat ik als allereerste voor de baby kocht enzo
Dingen waarvan ik nu denk: dat weet ik vast nog wel later, maar stiekem toch wel weet dat het leuk is om over een paar jaar terug te lezen en heel vaak oojaaaah zal roepen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterin zit een flapje waar ik papieren en de originele printjes van de eerste echo in bewaar.
Het moet geen verplichting worden, want dan houd ik het niet vol. Maar mijn moeder heeft ook af en toe iedere week geschreven en daarna weer een hele maand niet.
ik heb eerst nog drie kwartier intake dus helemaal synchroon echoën zelfsquote:Op donderdag 3 april 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
spannend!
Ik mag om tien uur, bíjna synchroon-echoën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zoooo raar, lig al uren naar hem te starenquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:49 schreef Chanty het volgende:
Ohhhh bolletjeOnvoorstelbaar eigenlijk dat dat frummeltje in je buik zat!
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:54 schreef Dyre het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hoefde ik helemaal niet?! Wat is dat toch een rotgevoelquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Haat aan volle blaas moeten hebben*wiebel*
nee, zit nog te wachten,maar ik moet zooo nodig dat ik er zenuwachtig van word, en dan moet er ook nog een echokop opquote:Op vrijdag 4 april 2014 10:04 schreef Dyre het volgende:
Hoeft als het goed is alleen nog maar vandaag
Succes en veel plezier! (Of ben je al klaar?)
quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
Haat aan volle blaas moeten hebben*wiebel*
ik bleek t in t ziekenhuis ook helemaal niet te hoeven! bij de VK wel... zelfs voor een uitwendige niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, zit nog te wachten,maar ik moet zooo nodig dat ik er zenuwachtig van word, en dan moet er ook nog een echokop op![]()
ik had bij de extra echo tussendoor de hele dag nog niet geplast en vanwege t hoesten anderhalve liter water gedronken. man ik dacht dat ik dr onder zou piesen.... maar t lukte toen ondanks veel vet wel uitwendig...quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij ons wordt voor de eerste echo en de termijnecho wel gevraagd om twee uur van tevoren 'uit te plassen' en dan niet meer te plassen zodat je blaas iig niet leeg is. Vergroot de kans op uitwendige echo. Volgens mij was het 2 jaar geleden wel nog zo dat ze zeiden dat je twee grote glazen water moest drinken, maar nu niet meer ofzo? Van de zenuwen moet je natuurlijk ook weer meer plassen
Dit doet me gelijk denken aan zwangerschapsdementie. Als je iets niet meer weet en vergeten bent, gooien ze het gelijk op zwangerschapsdementie (bij mij dan). Echt, dat is me toch superirritant! Alsof mensen die niet zwanger zijn nooit wat vergeten.quote:En verder weet ik t niet meer...
Ik noem het gewoon selectief opslaan van informatiequote:Op vrijdag 4 april 2014 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit doet me gelijk denken aan zwangerschapsdementie. Als je iets niet meer weet en vergeten bent, gooien ze het gelijk op zwangerschapsdementie (bij mij dan). Echt, dat is me toch superirritant! Alsof mensen die niet zwanger zijn nooit wat vergeten.
Het is volgens mij wel bewezen. ex-collega vertelde over een artikel waarin blijkt dat bij zwangere vrouwen 3% van de hersenen tijdelijk verweekt/ verdwijnt. Dat komt later wel weer terug tenzij je in korte tijd meerdere zwangerschappen hebtquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Is die zwangerschapsvergeetachtigheid ooit bewezen.eigenlijk? Of ben je er meer mee bezig omdat je dénkt dat je meer vergeet omdat je zwanger bent, soort self fulfilling prophecy?
Er is echt sprake van een tekort aan een bepaalde stof (welke ben ik vergetenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Is die zwangerschapsvergeetachtigheid ooit bewezen.eigenlijk? Of ben je er meer mee bezig omdat je dénkt dat je meer vergeet omdat je zwanger bent, soort self fulfilling prophecy?
Hahaha!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Er is echt sprake van een tekort aan een bepaalde stof (welke ben ik vergeten) tijdens de zwangerschap
Ha... kijk eens hoe echt jij een kind knutselen kan daar in je buik! Mag je trots op zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
En 't is gewoon al 7,1 centimeter man. Wtf.
ik moet zo even bellen voor een nieuwe afspraak, gezien mijn herziene termijn zal dat uiterlijk dinsdag gaan wordenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Goede echo's! Ennnn een dwarsligger voor SQ
Wanneer mag je weer voor npm?
Ik mag dinsdag ein-de-lijk voor een echo, het leek 5 weken geleden nog zo ver weg, en nu is het al bijna zo ver!Gek, hoe de tijd eigenlijk tergend langzaam voorbij kruipt, maar als ik nu terug kijk voelt het als de dag van gisteren dat ik hysterisch met een postitieve test in handen stond!
Ja man, ik lijk dit te kunnenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ha... kijk eens hoe echt jij een kind knutselen kan daar in je buik! Mag je trots op zijn
hoe ver ben je nu dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet zo even bellen voor een nieuwe afspraak, gezien mijn herziene termijn zal dat uiterlijk dinsdag gaan worden
Dat blijft! Ik kan soms nog niet helemaal bevatten dat ik nu al ruim 30 weken zwanger ben. Van nummer 3 nota bene! Soms gaat de tijd, zo langzaam, maar terugkijkend denk ik echt: wtf?! Sinds wanneer heb ik er al 110 zwangerschapsweken en 2 bevallingen op zitten?!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:25 schreef krijgerrtje het volgende:
Gek, hoe de tijd eigenlijk tergend langzaam voorbij kruipt, maar als ik nu terug kijk voelt het als de dag van gisteren dat ik hysterisch met een postitieve test in handen stond!
wat fijn! eigen bed ligt toch het beste!quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Woohoo, We mogen vanmiddag naar huis!! Wel met uiiiiiterste bedrust.Door het huis schuifelen (zoals ze het letterlijk zei) mag wel, maar heel veel meer dan dat niet. Alles om madame maar zo lang mogelijk binnen te houden
ik vind van wel en probeer steeda al mijn stomme foutjes op zwangerschaps dementie te gooien maar mijn man trapt daar dus echt niet in. Ik word nog steeds uitgelachenquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Super meisquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
Woohoo, We mogen vanmiddag naar huis!! Wel met uiiiiiterste bedrust.Door het huis schuifelen (zoals ze het letterlijk zei) mag wel, maar heel veel meer dan dat niet. Alles om madame maar zo lang mogelijk binnen te houden
Heb je wel foto's gemaakt, als herinnering?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:15 schreef Chanty het volgende:
Ik ben trouwens net gruwelijk gezakt voor de Limone-test
Lolquote:Op vrijdag 4 april 2014 11:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je wel foto's gemaakt, als herinnering?
Whehehe speaking of the devil herselfquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef Limone het volgende:
.. En een bemoedigend klopje op z'n tijd kan ook geen kwaad!
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:18 schreef Limone het volgende:
.. En een bemoedigend klopje op z'n tijd kan ook geen kwaad!
ik geef echt slecht les momenteel vind ik zelfquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Vergeetachtigheid - check check dubbelcheck. Ik moet regelmatig aan m'n klassen vragen "Waar waren we nou gebleven..." terwijl ik dat eerst echt nooit op hoefde te schrijven.
Heeft iemand hier tips voor goede boeken voor als het kindje er straks is? Het zijn er zoveel (Spock, Oei Ik Groei, etc.) dat ik door de bomen het bos even niet meer zie.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Ik vond de boeken van Desmond Morris erg leuk. Geen poespas en onnodig gezwijmel maar wel heel informatief.
https://m.bol.com/nl/s/zo(...)ond%20morris/sf/true
Ik heb de eerste en de derde uit de link.
Haha gmta BlueEyes!
Hihi, ik dacht whut?!!?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoera voor de goeie echo van Helio, de ruim 7 cm van SQ, en het weer thuis mogen schuifelen van JJ!.
Ik heb het gister aan mijn collega's verteld, ik kon me echt niet meer inhouden (we hadden het tijdens een vergadering over vervanging tijdens zwangerschaps- en ouderschapsverlof van twee andere collega's). Zeiden er een paar direct: 'Ja, dacht ik al, je hebt al een buikje!'.
En Dyre, wat een prachtig boek! Je hebt me geïnspireerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |