quote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Het kamertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat die baby maar komen!![]()
disclaimer
Ja, dat hebben we ook heel zorgvuldig uitgekozenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Suikertante het volgende:
Coco wat romantisch! Ik vind het kleurenpalet verrassend fris!
Dat blijft verwonderlijk. Dat je bij mensen komt waar er 2 boeken en een taartkruimel op de salontafel liggen en dat ze dan zeggen "let niet op de rotzooi". Die durf ik dan al niet eens meer in mijn huis te ontvangenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat wat andere mensen een 'teringzooi' noemen, vrijwel altijd in het niet valt bij wat wij een 'teringzooi' noemen
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Het kamertje!Hihi dat lijkt op onze opslagkamer en onze zolder voordat die was opgeruimdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat die baby maar komen!![]()
Maar volgens mij kun je dit in twee dagen echt helemaal aan kant hebben
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik ga wel even een foto maken van onze opslagkamerquote:Op donderdag 3 april 2014 11:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat wat andere mensen een 'teringzooi' noemen, vrijwel altijd in het niet valt bij wat wij een 'teringzooi' noemen
Ik zeg er ook altijd bij: "Ja, maar ik heb écht rotzooi. Niet van die rotzooi-die-eigenlijk-geen-rotzooi-is-maar-voor-de-vorm-zeg-ik-dat, maar échte rotzooi.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat blijft verwonderlijk. Dat je bij mensen komt waar er 2 boeken en een taartkruimel op de salontafel liggen en dat ze dan zeggen "let niet op de rotzooi". Die durf ik dan al niet eens meer in mijn huis te ontvangen(en ik heb echt niet eens een teringzooi
)
Kraamkamer?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga wel even een foto maken van onze opslagkamerdan heb je een idee hoe de zolder eruit zag.
En een gedeelte van wat in de opslagkamer staat (wat eigenlijk logeerkamer is en kraamkamer wordt voor mij) moet dus naar de babykamer…. Maar die moet dus wel eerst geschilderd worden etc, net als de meubeltjes.
Verschil in kwaliteit van het echoapparaat, ontwikkelingen gaan heel snel op dat gebied. Buik van de zwangere, bij heel weinig 'tussenlaag' zeg maar heb je vaak een scherper beeld. Dingen zoals wel of geen volle blaas maken ook uit maar daar is relatief eenvoudig wat aan te doen. Hoeveelheid gel die gebruikt wordt scheelt ookquote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wat fijn GM!
Ik vraag me trouwens af, waardoor komt dat verschil in scherpte? Ik zie soms hele duidelijke echo's maar ook soms wat vage. De plaatjes die ik bij het diagnostisch centrum mee kreeg (digitale) waren wel veel helderder dan die bij de vk (printje). En kunnen ze eventuele afwijkingen wel zien als het beeld wat vager is?
Verven en alles hebben we gelukkig 2 jaar terug allemaal gedaan. Dat scheelt wel.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga wel even een foto maken van onze opslagkamerdan heb je een idee hoe de zolder eruit zag.
En een gedeelte van wat in de opslagkamer staat (wat eigenlijk logeerkamer is en kraamkamer wordt voor mij) moet dus naar de babykamer…. Maar die moet dus wel eerst geschilderd worden etc, net als de meubeltjes.
We slapen op zolder en hebben toch van verschillende mensen begrepen dat dat niet fijn is als je net bevallen bent en steeds een trap op en af moet om naar de wc te gaan. Plus dat dat bed op zolder niet op klossen kan (zonder dat het stuk gaat iig).quote:
hurray voor verplaatsen naar zolderquote:Op donderdag 3 april 2014 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Verven en alles hebben we gelukkig 2 jaar terug allemaal gedaan. Dat scheelt wel.
Tis een klein kamertje overigens, dus ik denk dat het echte opruimen zelfs wel in een halve dag al helemaal gedaan kan zijn
BMI 33, maar wel echt een vetbuik hier. Dus dat kan nog wel wat ruis geven denk ik.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Verschil in kwaliteit van het echoapparaat, ontwikkelingen gaan heel snel op dat gebied. Buik van de zwangere, bij heel weinig 'tussenlaag' zeg maar heb je vaak een scherper beeld. Dingen zoals wel of geen volle blaas maken ook uit maar daar is relatief eenvoudig wat aan te doen. Hoeveelheid gel die gebruikt wordt scheelt ookvan zuunig gellen krijg je warrig beeld
Afwijkingen mwah, een echoscopist is echt opgeleid om van de meest onduidelijke grijze gebieden iets te maken. En de ervaring scheelt ook. Ik heb meegekeken bij echo's met 12 weken bij een mevrouw met normaal bmi (zeker niet ultra-slank ofzo) en daar haalde de echoscopist er zo een niet-gesloten lip uit bijvoorbeeld en een aantal andere afwijkingen.
Enige belemmerende factor later in de zwangerschap is BMI van de moeder. Dat kan beeldvorming wel verstoren. Bij BMI boven 30 is het niet zo dramatisch, boven 40 is beeldvorming vaak wel wat minder duidelijk. Het hangt er maar net vanaf hoe je bmi verdeeld is though
Oh zo, begrijpelijk, maar dat is dan echt maar voor een paar daagjes dan?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
We slapen op zolder en hebben toch van verschillende mensen begrepen dat dat niet fijn is als je net bevallen bent en steeds een trap op en af moet om naar de wc te gaan. Plus dat dat bed op zolder niet op klossen kan (zonder dat het stuk gaat iig).
Denk alleen voor de kraamweekquote:Op donderdag 3 april 2014 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh zo, begrijpelijk, maar dat is dan echt maar voor een paar daagjes dan?
Ghehequote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BMI 33, maar wel echt een vetbuik hier. Dus dat kan nog wel wat ruis geven denk ik.
De vk riep over mijn 10+3 echo ook: mooi ontwikkeld kindje, twee hersenhelften, bla bla en ik zat echt zo van: uhhh watdat je dat ziet
We vertrouwen maar op de experts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Skittles, (heb gister een zakje skittles gekocht trouwens, meteen voor de helft opgevretenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Skittles het volgende:
Hier 13 wekenBegint gelijk goed met groeipijn en jeuk op rug/heupen/borsten.
De babykamer zelf is gelukkig leegquote:Op donderdag 3 april 2014 11:46 schreef BlueEyes het volgende:
Oh my, Chanty ook al al zo'n mooi gestyled kamertje
Een positiejas kopenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:49 schreef krijgerrtje het volgende:
Bed op klossen?met ons minibed van de ikea staat onze slaapkamer propvol
geen klossen voor krijgertje! wij hebben (als studenten zijnde) nog de mazzel dat we een extra slaapkamer hebben en die kunnen gebruiken als babykamer.. Maar wie weet, misschien gaan we hierwel heel snel weg als vriend gaat werken.. De buurt gaat me steeds meer tegenspreken
![]()
Ik wil eigenlijk een zomerjas kopen, die heb ik al jaren niet gehad, maar hoe weet ik nou wat me over een paar maanden nog past
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:43 schreef Chanty het volgende:
Dat bed moet dus leeg en de kamer moet opgeruimd zijn zodat je er gewoon doorheen kunt lopen. Op dit moment dumpen we alle babyspullen dus in deze kamerMooi. Stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |