bij dagelijks gebruikquote:Op donderdag 3 april 2014 08:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Er was overigens wel sprake vorig jaar van het mogelijk niet indalen van ze ballz bij (regelmatig?) gebruik van pcm door zwangeren die een jongen verwachten. Maar ik weet niet om hoeveel pcm dat ging,
eerstequote:welk trimester
Nope, je weet in t eerste trimester nog niet of je een jongen of meisje draagt en dus of je wel of geen "risico" loopt (onduidelijk hoe groot dat dus is ook). Er werd terughoudendheid geadviseerd tijdens eerste trimester. Ik ken weinig geen mensen die dagelijks paracetamol slikken dus het zegt me niet zoveel, dat onderzoek. Als je dagelijks 6 pcm nodig hebt om de dag door te komen dan moet je misschien sowieso maar ns nagekeken worden, lijkt me.quote:en of daar nou echt een officieel nieuw advies voor is gemaakt
Succes bij de echo strakjes! Weer naar je meisje krijgenquote:Op donderdag 3 april 2014 07:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo naar t ziekenhuis voor de 20 weken echo en contole bij de gyn.
Potverdorie, je bent gewoon op driekwart!quote:Op donderdag 3 april 2014 09:30 schreef Chanty het volgende:
Kwak you made it![]()
JJ fijn dat de weeën weer weg zijn, hopelijk blijven ze weg.
En iedereen die vandaag een echo heeft veel succes en plezier
Bolletje ligt vast te knuffelen nu![]()
Vandaag gewoon 30 weken OMG![]()
![]()
Je zegt precies wat ik dacht vanochtendquote:Op donderdag 3 april 2014 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Potverdorie, je bent gewoon op driekwart!![]()
Dat klinkt wel echt serieus nu, 30 weken.
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:03 schreef Dyre het volgende:
Chanty 30 weken
Hoe zat dat ook alweer met katten en zwanger zijn?
[ afbeelding ]
Het past wèl!
Tofquote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is juist helemaal niet van de kleine ruimtes, die neemt het liever ruim.
[ afbeelding ]
Sorry voor de offtopic
Ontopic: ik heb me net aangemeld als proefpersoon voor de echoscopisten-opleiding. HOARD ALLE ECHO's
Zou zomaar kunnen, hoe moet ik me dat voorstellen trouwens?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk SQ! Misschien liggen we volgende keer naast elkaar zonder dat we dat van elkaar weten
Wel fijn wat extra echo's! Het is ook een vol uur, supertof
Lol, dat klinkt intrigerendquote:Op donderdag 3 april 2014 10:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is een zaal met 10-12 bedden, en iets van 20? verloskundigen en artsassistenten die de opleiding doen. Eerst maakt de docent even een echo om je gerust te stellen (niet echt fijn als een student vier minuten moet zoeken) en daarna komen ze in tweetallen oefenen, in mijn geval beide keren op het meten van de termijn. Na 20 min wisselen ze af en krijg je de volgende studenten.
Ik moet overigens ook over vijf weken dus wie weet
Die van ons ook! Die gaat er altijd even lekker bij liggenquote:Op donderdag 3 april 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Eny is juist helemaal niet van de kleine ruimtes, die neemt het liever ruim.
[ afbeelding ]
Sorry voor de offtopic
Ontopic: ik heb me net aangemeld als proefpersoon voor de echoscopisten-opleiding. HOARD ALLE ECHO's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JJ, wat fijn dat de weeën vanzelf weer zijn afgenomen/weggetrokken! Ik leef ontzettend met je mee, en je bent op dit moment echt een van de redenen waarom ik dit topic wat vaker check dan normaal. Ik duim voor je!
SQ, lijkt me fijn als je aan zoiets deel kunt nemen
GM
Chanty, 30 weken, bam!
Morgen is (officieel) mijn laatste werkdag. Maar zal sowieso nog wat werk mee naar huis nemenGelukkig heb ik tof werk, dat scheelt
Oh, en ik had geloof ik al gemeld dat we laatst voor een huis zijn gaan kijken? Gisteren koopakte ondertekend. Onder voorbehoud van financiering, dat is wel nog even spannend. Dus ik kan straks (áls we de financiering rond krijgen, dat is nog de vraag) tijdens mijn zwangerschapsverlof & vakantie lekker in een nieuw huis gaan nestelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |