Apparatuur helpt ook een hoop, schijnt. De gyn die laatst mijn uitgebreide groeiecho deed, zei bijvoorbeeld al dat hij per se met dát echoapparaat wil werken dan, want dat is vééééel beter/nieuwer/'sterker' dan de andere apparaten.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wat fijn GM!
Ik vraag me trouwens af, waardoor komt dat verschil in scherpte? Ik zie soms hele duidelijke echo's maar ook soms wat vage. De plaatjes die ik bij het diagnostisch centrum mee kreeg (digitale) waren wel veel helderder dan die bij de vk (printje). En kunnen ze eventuele afwijkingen wel zien als het beeld wat vager is?
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die van ons ook! Die gaat er altijd even lekker bij liggenLolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JJ, wat fijn dat de weeën vanzelf weer zijn afgenomen/weggetrokken! Ik leef ontzettend met je mee, en je bent op dit moment echt een van de redenen waarom ik dit topic wat vaker check dan normaal. Ik duim voor je!
SQ, lijkt me fijn als je aan zoiets deel kunt nemen
GM
Chanty, 30 weken, bam!
Morgen is (officieel) mijn laatste werkdag. Maar zal sowieso nog wat werk mee naar huis nemenGelukkig heb ik tof werk, dat scheelt
Oh, en ik had geloof ik al gemeld dat we laatst voor een huis zijn gaan kijken? Gisteren koopakte ondertekend. Onder voorbehoud van financiering, dat is wel nog even spannend. Dus ik kan straks (áls we de financiering rond krijgen, dat is nog de vraag) tijdens mijn zwangerschapsverlof & vakantie lekker in een nieuw huis gaan nestelenZo zit Romey er ook wel eens bij ja
Gelukkig hebben ze veeeeeel haar
En wat tof van je huisOok wel pittig om in die tijd te klussen/ verhuizen lijkt me. Je had toch niet net de babykamer af in je huidige huis he?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Je bent nooit alleen skittlesquote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Skittles het volgende:
30 weken Chanty? Wat gaat het snel!
Ze heeft inderdaad lange stelten GM![]()
Hier 13 wekenBegint gelijk goed met groeipijn en jeuk op rug/heupen/borsten.
En ik tik er weer een jaartje bij![]()
Die ik nu in m'n eentje ga vieren, want vriend is 3 uur 's nachts al vertrokken naar het werk en komt pas 8 uur thuis, gaat dan eten en moet dan eigenlijk alweer naar bed want morgen ook al om 3 uur weer op.
Maar hey het heeft ook een voordeel: chocoladecake helemaal voor mij alleen
Ah, dat dacht ik al, dan hebben ze bij DvU gewoon veel nieuwere apparatuurquote:Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Apparatuur helpt ook een hoop, schijnt. De gyn die laatst mijn uitgebreide groeiecho deed, zei bijvoorbeeld al dat hij per se met dát echoapparaat wil werken dan, want dat is vééééel beter/nieuwer/'sterker' dan de andere apparaten.
Ik heb eigenlijk een werkcollege nu, trouwens, maar van mijn 15 studenten (ongeveer) waren er 0 komen opdagenDus nu heel even pauze, en zo verder.
Ja ze zwaaide naar papa en mamaquote:Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef Chanty het volgende:
Hihi zwaait ze nou?
En idd is er wel een behoorlijk verschil in de echokwaliteit al lijkt me dit een foto van het scherm?
Maar dan zien ze het dus wel goed genoeg voor de medische keuring zeg maar?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ze zwaaide naar papa en mama![]()
Dit is een foto van een foto. Mooie plaatjes maken was vandaag sowieso een uitdaging met de kleine springveer...
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:08 schreef Suikertante het volgende:
Coco, dit lijkt me hét moment om een foto te posten van je babykamer at the moment
M'n popcorn is net klaarquote:Op donderdag 3 april 2014 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Laten we dat maar niet doen, denk dat dat onnodige nesteldrangstress op gaat roepen hier
Ach opruimen is zo gebeurd. Ik heb dus nog steeds geen tijd gehad om ook maar te starten met de babykamer en ik weet niet of dat volgende week nou wel gaat lukkenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Laten we dat maar niet doen, denk dat dat onnodige nesteldrangstress op gaat roepen hier
SQ, nee, ze zijn eigenlijk net klaar met verbouwenNiet alles is mijn smaak overigens, maar het is wel in orde. Dus even kijken we we eventueel wel al doen en waar we eventueel mee willen wachten.
Chanty, de babykamer is in principe ver af (S. heeft een andere kamer, dus de baby krijgt gewoon haar oude babykamer), maar hij moet wel nog een beetjeworden opgeruimd
En Dude is best een toffe kat ja
Da's waar, want dit ligt wel naast me.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je bent nooit alleen skittles
Gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij moet niks hebben van dozen, maar mijn rugzak is toch wel een slaapparadijs.![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Da's waar, want dit ligt wel naast me.Lol die hangt er ook lekker bij. Hier gaan ze ook op een vel papier liggen of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij moet niks hebben van dozen, maar mijn rugzak is toch wel een slaapparadijs.
Maar ik doelde meer op frummel in je buikEn die eet eerst van je chocoladetaart hoor
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Jaaa!quote:Op donderdag 3 april 2014 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zal ik even dan? Gewoon omdat het kan?
Coco, ik zou Chanty even uitnodigen vóór je je foto postquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jaaa!
[..]
Coco, ik zou Chanty even uitnodigen vóór je je foto post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat die baby maar komen!![]()
![]()
Mijn ervaring is dat wat andere mensen een 'teringzooi' noemen, vrijwel altijd in het niet valt bij wat wij een 'teringzooi' noemenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:22 schreef Chanty het volgende:
De zolder hier had ik in twee dagen opgeruimd en die was echt een teringzooi. Inmiddels probeer ik al 2,5 week te starten met de babykamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |