abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 april 2014 @ 11:06:09 #226
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_138464996
Hihi zwaait ze nou? :D

En idd is er wel een behoorlijk verschil in de echokwaliteit al lijkt me dit een foto van het scherm?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 3 april 2014 @ 11:06:35 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_138465012
Oeh coco een huis gekocht! *O* Dat is fijn! Moet er veel aan gebeuren?

En jouw kat is een eindbaas. _O_
disclaimer
pi_138465038
30 weken Chanty? Wat gaat het snel!

Ze heeft inderdaad lange stelten GM :o

Hier 13 weken *O* Begint gelijk goed met groeipijn en jeuk op rug/heupen/borsten.
En ik tik er weer een jaartje bij *O*
Die ik nu in m'n eentje ga vieren, want vriend is 3 uur 's nachts al vertrokken naar het werk en komt pas 8 uur thuis, gaat dan eten en moet dan eigenlijk alweer naar bed want morgen ook al om 3 uur weer op.
Maar hey het heeft ook een voordeel: chocoladecake helemaal voor mij alleen O+
pi_138465047
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Wat fijn GM! *O*
Ik vraag me trouwens af, waardoor komt dat verschil in scherpte? Ik zie soms hele duidelijke echo's maar ook soms wat vage. De plaatjes die ik bij het diagnostisch centrum mee kreeg (digitale) waren wel veel helderder dan die bij de vk (printje). En kunnen ze eventuele afwijkingen wel zien als het beeld wat vager is?
Apparatuur helpt ook een hoop, schijnt. De gyn die laatst mijn uitgebreide groeiecho deed, zei bijvoorbeeld al dat hij per se met dát echoapparaat wil werken dan, want dat is vééééel beter/nieuwer/'sterker' dan de andere apparaten.

Ik heb eigenlijk een werkcollege nu, trouwens, maar van mijn 15 studenten (ongeveer) waren er 0 komen opdagen :+ Dus nu heel even pauze, en zo verder.
pi_138465053
Coco wat een bazenkat :D
  donderdag 3 april 2014 @ 11:07:55 #231
52229 Chanty
pi_138465055
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die van ons ook! Die gaat er altijd even lekker bij liggen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JJ, wat fijn dat de weeën vanzelf weer zijn afgenomen/weggetrokken! Ik leef ontzettend met je mee, en je bent op dit moment echt een van de redenen waarom ik dit topic wat vaker check dan normaal. Ik duim voor je! :*

SQ, lijkt me fijn als je aan zoiets deel kunt nemen :)

GM O+

Chanty, 30 weken, bam! *O*

Morgen is (officieel) mijn laatste werkdag. Maar zal sowieso nog wat werk mee naar huis nemen :+ Gelukkig heb ik tof werk, dat scheelt :P

Oh, en ik had geloof ik al gemeld dat we laatst voor een huis zijn gaan kijken? Gisteren koopakte ondertekend. Onder voorbehoud van financiering, dat is wel nog even spannend. Dus ik kan straks (áls we de financiering rond krijgen, dat is nog de vraag) tijdens mijn zwangerschapsverlof & vakantie lekker in een nieuw huis gaan nestelen :s)
Lol :D Zo zit Romey er ook wel eens bij ja :') Gelukkig hebben ze veeeeeel haar :P

En wat tof van je huis *O* Ook wel pittig om in die tijd te klussen/ verhuizen lijkt me. Je had toch niet net de babykamer af in je huidige huis he? :+
pi_138465071
Coco, dit lijkt me hét moment om een foto te posten van je babykamer at the moment })
  donderdag 3 april 2014 @ 11:08:56 #233
52229 Chanty
pi_138465078
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Skittles het volgende:
30 weken Chanty? Wat gaat het snel!

Ze heeft inderdaad lange stelten GM :o

Hier 13 weken *O* Begint gelijk goed met groeipijn en jeuk op rug/heupen/borsten.
En ik tik er weer een jaartje bij *O*
Die ik nu in m'n eentje ga vieren, want vriend is 3 uur 's nachts al vertrokken naar het werk en komt pas 8 uur thuis, gaat dan eten en moet dan eigenlijk alweer naar bed want morgen ook al om 3 uur weer op.
Maar hey het heeft ook een voordeel: chocoladecake helemaal voor mij alleen O+
Je bent nooit alleen skittles ;)
Gefeliciteerd *O*
  donderdag 3 april 2014 @ 11:09:08 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_138465084
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:07 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Apparatuur helpt ook een hoop, schijnt. De gyn die laatst mijn uitgebreide groeiecho deed, zei bijvoorbeeld al dat hij per se met dát echoapparaat wil werken dan, want dat is vééééel beter/nieuwer/'sterker' dan de andere apparaten.

Ik heb eigenlijk een werkcollege nu, trouwens, maar van mijn 15 studenten (ongeveer) waren er 0 komen opdagen :+ Dus nu heel even pauze, en zo verder.
Ah, dat dacht ik al, dan hebben ze bij DvU gewoon veel nieuwere apparatuur :)
Gelukkig mag ik morgen daarnaartoe :)
Tevens: studenten :')

Skittles, gefeliciteerd!
disclaimer
pi_138465101
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:06 schreef Chanty het volgende:
Hihi zwaait ze nou? :D

En idd is er wel een behoorlijk verschil in de echokwaliteit al lijkt me dit een foto van het scherm?
Ja ze zwaaide naar papa en mama O+
Dit is een foto van een foto. Mooie plaatjes maken was vandaag sowieso een uitdaging met de kleine springveer...
S. 2014
J. 2016
pi_138465145
Chanty jouw kat!! O+ Wat een gaaf beest!

En ik wilde JJ nog even sterkte wensen, fijn dat de weeën zijn gezakt (en dat longrijpers bestaan ^O^ )
  donderdag 3 april 2014 @ 11:11:34 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_138465148
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja ze zwaaide naar papa en mama O+
Dit is een foto van een foto. Mooie plaatjes maken was vandaag sowieso een uitdaging met de kleine springveer...
Maar dan zien ze het dus wel goed genoeg voor de medische keuring zeg maar?
Ik vind dat sowieso erg knap, dat mensen dat kunnen, maar als ik bijvoorbeeld mijn echo van vorige keer bekijk zou ik daar geen nekplooi op kunnen meten al wilde ik het nog zo graag :')
disclaimer
pi_138465158
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:08 schreef Suikertante het volgende:
Coco, dit lijkt me hét moment om een foto te posten van je babykamer at the moment })
_O- _O- _O-
Laten we dat maar niet doen, denk dat dat onnodige nesteldrangstress op gaat roepen hier :D

SQ, nee, ze zijn eigenlijk net klaar met verbouwen :D Niet alles is mijn smaak overigens, maar het is wel in orde. Dus even kijken we we eventueel wel al doen en waar we eventueel mee willen wachten.

Chanty, de babykamer is in principe ver af (S. heeft een andere kamer, dus de baby krijgt gewoon haar oude babykamer), maar hij moet wel nog een beetje :') worden opgeruimd :)

En Dude is best een toffe kat ja :D
pi_138465179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Laten we dat maar niet doen, denk dat dat onnodige nesteldrangstress op gaat roepen hier :D
M'n popcorn is net klaar :(
pi_138465230
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:13 schreef Suikertante het volgende:

[..]

M'n popcorn is net klaar :(
Zal ik even dan? Gewoon omdat het kan? :')
  donderdag 3 april 2014 @ 11:17:19 #241
52229 Chanty
pi_138465287
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

SQ, nee, ze zijn eigenlijk net klaar met verbouwen :D Niet alles is mijn smaak overigens, maar het is wel in orde. Dus even kijken we we eventueel wel al doen en waar we eventueel mee willen wachten.

Chanty, de babykamer is in principe ver af (S. heeft een andere kamer, dus de baby krijgt gewoon haar oude babykamer), maar hij moet wel nog een beetje :') worden opgeruimd :)

En Dude is best een toffe kat ja :D
Ach opruimen is zo gebeurd. Ik heb dus nog steeds geen tijd gehad om ook maar te starten met de babykamer en ik weet niet of dat volgende week nou wel gaat lukken :') Langzaam begint de tijd toch wel te dringen. Gelukkig gaat pap eind april uit dienst en kan hij komen helpen :D
pi_138465297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:08 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je bent nooit alleen skittles ;)
Gefeliciteerd *O*
Da's waar, want dit ligt wel naast me.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet niks hebben van dozen, maar mijn rugzak is toch wel een slaapparadijs. :')
  donderdag 3 april 2014 @ 11:18:40 #243
52229 Chanty
pi_138465329
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

Da's waar, want dit ligt wel naast me.

SPOILER
Hij moet niks hebben van dozen, maar mijn rugzak is toch wel een slaapparadijs. :')
Lol die hangt er ook lekker bij. Hier gaan ze ook op een vel papier liggen of zo :')

Maar ik doelde meer op frummel in je buik ;) En die eet eerst van je chocoladetaart hoor
pi_138465341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zal ik even dan? Gewoon omdat het kan? :')
Jaaa! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:17 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ach opruimen is zo gebeurd.
Coco, ik zou Chanty even uitnodigen vóór je je foto post ;)
  donderdag 3 april 2014 @ 11:19:42 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_138465359
kattenplaatjes. Ik kan er nooit genoeg van krijgen :')
disclaimer
pi_138465368
O ja die vergeet ik zowaar. :@ Dat de cake maar mag smaken :Y)
  donderdag 3 april 2014 @ 11:22:34 #247
52229 Chanty
pi_138465436
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:19 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Jaaa! *O*

[..]

Coco, ik zou Chanty even uitnodigen vóór je je foto post ;)

:+ jij denkt dat als ik al geen tijd heb om mijn eigen babykamer gereed te maken, dat ik wel tijd heb om die van een ander op te ruimen? :P
De zolder hier had ik in twee dagen opgeruimd en die was echt een teringzooi. Inmiddels probeer ik al 2,5 week te starten met de babykamer :')
pi_138465505
Het kamertje! O+

SPOILER
Laat die baby maar komen! :7
:')
pi_138465517
O+ Coco wat romantisch! Ik vind het kleurenpalet verrassend fris!
pi_138465537
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 11:22 schreef Chanty het volgende:
De zolder hier had ik in twee dagen opgeruimd en die was echt een teringzooi. Inmiddels probeer ik al 2,5 week te starten met de babykamer :')
Mijn ervaring is dat wat andere mensen een 'teringzooi' noemen, vrijwel altijd in het niet valt bij wat wij een 'teringzooi' noemen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')