Ja was geen probleem! Heeft ruim een half uur geduurd, maar ze heeft alle benodigde metingen gedaan, en alles nagekeken! Vind het sowieso een vak want ik zie vlek en vlekje en stip en zij ziet ooh nieren, nierbekken, aorta enz enz.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dan zien ze het dus wel goed genoeg voor de medische keuring zeg maar?
Ik vind dat sowieso erg knap, dat mensen dat kunnen, maar als ik bijvoorbeeld mijn echo van vorige keer bekijk zou ik daar geen nekplooi op kunnen meten al wilde ik het nog zo graag
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja was geen probleem! Heeft ruim een half uur geduurd, maar ze heeft alle benodigde metingen gedaan, en alles nagekeken! Vind het sowieso een vak want ik zie vlek en vlekje en stip en zij ziet ooh nieren, nierbekken, aorta enz enz.
Aan t eind was mup t zat en bleef ze wegdraaiengelukkig hadden we toen alle metingen al binnen.
Hier ook een.bmi van boven de 30, maar hoewel de foto's misschien anders doen vermoeden is t wel scherp in beeld te brengen,ik kon teentjes tellen... En zij kon idd zien dat de lip gesloten is...quote:Op donderdag 3 april 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
BMI 33, maar wel echt een vetbuik hier. Dus dat kan nog wel wat ruis geven denk ik.
De vk riep over mijn 10+3 echo ook: mooi ontwikkeld kindje, twee hersenhelften, bla bla en ik zat echt zo van: uhhh watdat je dat ziet
We vertrouwen maar op de experts
quote:
Jaaa! Van hartequote:Op donderdag 3 april 2014 12:08 schreef Bolletje... het volgende:
Lieve meiden, vanmorgen om 10.17 uur is S.iem geboren!
3870 gram en 50 cm!
Het was een helse bevalling die eindigde met een vacuüm pomp, maar oh ik ben verliefd
Bohhh, hij is er! En wat een mooie naam!quote:Op donderdag 3 april 2014 12:08 schreef Bolletje... het volgende:
3870 gram en 50 cm!
Het was een helse bevalling die eindigde met een vacuüm pomp, maar oh ik ben verliefd
quote:Op donderdag 3 april 2014 11:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die van ons ook! Die gaat er altijd even lekker bij liggenAhh dat vind ik echt superlief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JJ, wat fijn dat de weeën vanzelf weer zijn afgenomen/weggetrokken! Ik leef ontzettend met je mee, en je bent op dit moment echt een van de redenen waarom ik dit topic wat vaker check dan normaal. Ik duim voor je!
SQ, lijkt me fijn als je aan zoiets deel kunt nemen
GM
Chanty, 30 weken, bam!
Morgen is (officieel) mijn laatste werkdag. Maar zal sowieso nog wat werk mee naar huis nemenGelukkig heb ik tof werk, dat scheelt
Oh, en ik had geloof ik al gemeld dat we laatst voor een huis zijn gaan kijken? Gisteren koopakte ondertekend. Onder voorbehoud van financiering, dat is wel nog even spannend. Dus ik kan straks (áls we de financiering rond krijgen, dat is nog de vraag) tijdens mijn zwangerschapsverlof & vakantie lekker in een nieuw huis gaan nestelen![]()
het gaat hier nog steeds redelijk. Geen weeen, wel constant buikpijn, maar werkelijk geen idee waar dat nou van komt
Gefeliciteerd (alvast) met je nieuwe huis! Spannend!wanneer weet je of de financiering er doorheen komt?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Jaaaaaaaa bolletje wat fijn dat hij er isquote:Op donderdag 3 april 2014 12:08 schreef Bolletje... het volgende:
3870 gram en 50 cm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |