abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138539547
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
auto's :')
Beter neem je een raket naar je werk ja.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_138539605
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:52 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Nice!

Heb ik ook vaak genoeg gedaan met mijn vader. Goed je bent niet verzekerd, maar als je rondrijd op plekken waar je niemand aan kunt rijden dan heb je alleen jezelf ermee... Daarnaast is de boete voor een overtreding 'rijden met verkeerd rijbewijs' alsnog goedkoper dan een nieuw examen moeten doen. :') (Laat ze dit in het motortopic maar niet horen...)
Ik had het eigenlijk echt in een keer besloten. Fuck wachten, ik begin nu wel. Rijschool aangeschreven, even gebeld yo ik neem motorrijles, ik kom even wat gear ophalen.

Pap helemaal gelukkig dat eindelijk een van z'n zonen op een motor klimt. Ik moest gelijk mee rondjes rijden. :P

W.b. de grootte, valt wel mee toch? Stuur eens een foto van Lilliesleaf op de motor dan? (Desnoods met helm ^O^ )
pi_138539872
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk echt in een keer besloten. Fuck wachten, ik begin nu wel. Rijschool aangeschreven, even gebeld yo ik neem motorrijles, ik kom even wat gear ophalen.

Pap helemaal gelukkig dat eindelijk een van z'n zonen op een motor klimt. Ik moest gelijk mee rondjes rijden. :P

W.b. de grootte, valt wel mee toch? Stuur eens een foto van Lilliesleaf op de motor dan? (Desnoods met helm ^O^ )
Ik heb geen foto's van mezelf op motor, maar ter vergelijking van kleine chicks op een motor:

Ik vind het gewoon prettiger op een kleiner model omdat ik confortabeler bij het stuur kan en het sturen ook makkelijker gaat vanwege het gewicht, zeker op grotere snelheden speelt dit serieus mee bij mij. (om nog maar niet eens te praten over dat ding zelf op tillen als het valt.)
pi_138539943
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:06 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Ik heb geen foto's van mezelf op motor, maar ter vergelijking van kleine chicks op een motor:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind het gewoon prettiger op een kleiner model omdat ik confortabeler bij het stuur kan en het sturen ook makkelijker gaat vanwege het gewicht, zeker op grotere snelheden speelt dit serieus mee bij mij. (om nog maar niet eens te praten over dat ding zelf op tillen als het valt.)
True. Ik heb 'm met rijles wel eens een keer laten vallen, wat een gewicht is dat zeg. :X

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2014 16:10:07 ]
pi_138540261
Minder motoren en meer bèta!
pi_138540569
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik mocht van mijn vader al hoogst illegaal op dit ding rondtuffen. :P
Beetje zondagmiddag op het industrieterrein rondrijden. Ik voorop, hij erachteraan. :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah nu weet ik wie jij bent bij GEWIS.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:19:36 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_138541647
Motoren :r ,eten al mn geld op. Ik heb er 5 :') .

Wat beeldmateriaal van afgelopen weekend:

Huilen dan.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:33:24 #233
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138542051
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:06 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Chicks op een motor. :9
Hoe ironisch, dat contrast met de meisjes ui de lagere sociaaleconomische milieus die op scooters zitten. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:41:31 #234
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138542303
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:07 schreef Dale. het volgende:
Dat filmpje dat Lilliesleaf plaatste is echt wel baas.
Ja. Vervang dit oh zo simpele voorbeeld wat niet-bèta's (hopelijk) goed kunnen volgen door iets wat een tikkeltje complexer is en het filmpje heeft een flinke kern van waarheid. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:17 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

:D

Snap je nu het nut van zowel bedrijfskunde als bèta doen? :P
Dat je als bèta de baas bent?
Mwah, dat kan je sowieso toch wel worden? Anderzijds wordt je dat als bedrijfskundige niet 1-2-3. Je moet toch onderaan de ladder beginnen en dan maar hopen dat je een beetje in de smaak valt. Ik denk dat je als bèta vooral ofwel bij een echt technisch bedrijf moet gaan werken (geen last van dat soort mensen) ofwel samen met wat andere bèta's een bedrijf moet oprichten. Als dan eentje wat rechten studeert (alleen dat deel wat belangrijk is), een ander zich wat in bedrijfkundige basisvakken verdiept en een derde een MBA behaalt dan kom je zeker al erg ver?

[ Bericht 47% gewijzigd door Bram_van_Loon op 05-04-2014 17:46:57 ]
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:50:02 #235
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138542568
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 14:30 schreef Dale. het volgende:

[..]

Dat zou de beta gast ook zonder alfa studie kunnen zeggen hoor.

Wat ikzelf een paar keer meegemaakt heb, is dat bijvoorbeeld een klant aankwam met dat hij een bepaalde feature wou hebben in een programma. De feature is ogenschijnlijk heel makkelijk te implementeren vanuit zijn optiek. Alleen begreep hij niet dat die ene feature wel de gehele architectuur van het programma omver schopt m.a.w. het koste een boel herprogrammeer werk. Vervolgens leg je dat uit dat het extra kosten met zich meebrengt waarna hij dat onredelijk vind omdat vanuit zijn optiek het dus heel makkelijk te implementeren is.
-slik- :@
#NoDAPL
pi_138542611
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

-slik- :@
?
pi_138542724
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:37 schreef Dale. het volgende:

[..]

Ik ben er niet zo vaak. Moet zeggen dat ik niet iedere GEWIS lid evenveel waardeer.

In het begin van het jaar deed ik vaak wel mee met de borrel, nu sla ik liever over dan dat ik ga.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:56:59 #238
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_138542753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat je als bèta de baas bent?
Mwah, dat kan je sowieso toch wel worden? Anderzijds wordt je dat als bedrijfskundige niet 1-2-3. Je moet toch onderaan de ladder beginnen en dan maar hopen dat je een beetje in de smaak valt. Ik denk dat je als bèta vooral ofwel bij een echt technisch bedrijf moet gaan werken (geen last van dat soort mensen) ofwel samen met wat andere bèta's een bedrijf moet oprichten. Als dan eentje wat rechten studeert (alleen dat deel wat belangrijk is), een ander zich wat in bedrijfkundige basisvakken verdiept en een derde een MBA behaalt dan kom je zeker al erg ver?
Bij een "echt" technisch bedrijf met een fatsoenlijke omzet heb je ook al accountants, managers e.d. nodig (of nouja, dat vindt men dan), dus die komen op een gegeven moment sowieso wel binnen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_138542794
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef Euribob het volgende:

[..]

Bij een "echt" technisch bedrijf met een fatsoenlijke omzet heb je ook al accountants, managers e.d. nodig (of nouja, dat vindt men dan), dus die komen op een gegeven moment sowieso wel binnen.
Opzich valt dat wel mee hoor. Bij Philips zijn de meeste managers functie gegeven aan technici die al een ruim aantal jaren meedraaien.
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:00:28 #240
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_138542858
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:58 schreef Dale. het volgende:

[..]

Opzich valt dat wel mee hoor. Bij Philips zijn de meeste managers functie gegeven aan technici die al een ruim aantal jaren meedraaien.
Klopt, en tot een bepaalde hoogte heeft Bram zeker gelijk, maar alfa-vrije bedrijven zal je niet snel vinden. Je kunt beter leren om er mee om te gaan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:02:11 #241
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138542917
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:51 schreef Dale. het volgende:

[..]

?
@ wanhopig die leek aan het verstand proberen te brengen dat het bijlange na niet zo simpel is als dat hij denkt en dan ook nog eens een klant kunnen verliezen (misschien bij jou niet concreet het geval) als je hem niet tegenmoet komt terwijl je gewoon je werk naar behoren doet.
Ik vraag me trouwens wel af hoe dit heeft kunnen gebeuren. Normaal gesproken leg je toch aan het begin vast wat die software moet kunnen en spreek je de klant nog af en toe tijdens het proces om wat iteratie mogelijk te maken?
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:04:27 #242
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138542980
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik ben er niet zo vaak. Moet zeggen dat ik niet iedere GEWIS lid evenveel waardeer.
Herkenbaar, alleen dan voor een andere studievereniging. Er zitten teveel het type CV-pimp mensen tussen naar mijn smaak (een zo iemand in de omgeving hebben is prima, een groep kan wat teveel van het goede zijn).
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:07:05 #243
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138543049
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:56 schreef Euribob het volgende:

[..]

Natuurlijk maar bij een bedrijf zoals ASML of IMEC kan je gewoon technisch werk doen zonder dat je daarmee te maken krijgt zolang je geen 'hogere' manager bent en zo gauw je dat wel bent dan ben je one of the boys, niet de ondergeschikte die aan zijn dommere baas moet zien uit te leggen hoe het zit. ;)

Wat betreft Philips, ik heb veel negatieve verhalen gehoord over het werken bij Philips (als ingenieur): starre bedrijfscultuur met veel alfamannetjes en reorganisaties of iets in die geest.

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:00 schreef Euribob het volgende:

[..]

Klopt, en tot een bepaalde hoogte heeft Bram zeker gelijk, maar alfa-vrije bedrijven zal je niet snel vinden. Je kunt beter leren om er mee om te gaan.
Daar zijn wij het over eens hoor. Je moet er mee om leren gaan, hoe vervelend ze ook kunnen zijn. ;)
Nu moet ik zeggen dat sommige bètamannetjes ook best vervelend kunnen zijn maar om andere redenen.
#NoDAPL
pi_138543107
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Herkenbaar, alleen dan voor een andere studievereniging. Er zitten teveel het type CV-pimp mensen tussen naar mijn smaak (een zo iemand in de omgeving hebben is prima, een groep kan wat teveel van het goede zijn).
Ook zo'n ventje helemaal trots dat hij geleerd had voor die laatste tussentoets van Inleiding Modelleren omdat hij nog een 10 kon halen. Rot toch op man. :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 18:20:49 #245
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138543425
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ook zo'n ventje helemaal trots dat hij geleerd had voor die laatste tussentoets van Inleiding Modelleren omdat hij nog een 10 kon halen. Rot toch op man. :')
Epic fail. _O-
Ambitie is prachtig maar je moet wel weten voor wat je moet uitblinken en wanneer die 10 wel en niet haalbaar is. Een beetje een realistische student weet dat je geen 10 kan halen als je een project hebt wat voor 60% van het eindcijfer meetelt. Meer dan een 9 haal je simpelweg niet, met een 8 mag je heel erg blij zijn en als je pech hebt met de groep waar je in zit dan moet je de groep dragen om 6 of een 7 te halen. Ik vind het achteraf trouwens jammer dat ik voor calculus een 9 haalde in plaats van een 10, had ik iets harder aan de kar getrokken dan was die 10 ook mogelijk. Ik heb daarna gelukkig een keer een 10 gehaald voor een wat merkwaardige tussentoets maar een 10 hebben voor een vak als eindcijfer zie ik niet snel meer gebeuren.
#NoDAPL
pi_138543556
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Epic fail. _O-
Ambitie is prachtig maar je moet wel weten voor wat je moet uitblinken en wanneer die 10 wel en niet haalbaar is. Een beetje een realistische student weet dat je geen 10 kan halen als je een project hebt wat voor 60% van het eindcijfer meetelt. Meer dan een 9 haal je simpelweg niet, met een 8 mag je heel erg blij zijn en als je pech hebt met de groep waar je in zit dan moet je de groep dragen om 6 of een 7 te halen. Ik vind het achteraf trouwens jammer dat ik voor calculus een 9 haalde in plaats van een 10, had ik iets harder aan de kar getrokken dan was die 10 ook mogelijk. Ik heb daarna gelukkig een keer een 10 gehaald voor een wat merkwaardige tussentoets maar een 10 hebben voor een vak als eindcijfer zie ik niet snel meer gebeuren.
Eerste kwartiel heb ik echt zwaar verneukt. 7 voor Calculus, 6 voor Lineaire Algebra I, 6 voor Verzamelingenleer en Algebra (KANTJE BOORD, 5.0 voor m'n tentamen). Tweede kwartiel wat beter m'n best gedaan. 8 voor Analyse I, 8 voor Effectiveness of Mathematica (kutvak :') ) en een 5 voor natuurkunde, en daar heb ik volgende week hertentamen voor. :P
pi_138543925
Of van die mensen die dan voor een programmeervakje een 10 halen plus nog een bonuspunt en dan overal gaan verkondigen dat ze een 11 hebben gehaald :')
pi_138544282
Och meisjes toch, struggles op het wo. :')
pi_138544981
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:37 schreef Dale. het volgende:

[..]

Ben jij GEWIS lid trouwens? :P
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:03:35 #250
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138547190
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 april 2014 18:25 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Eerste kwartiel heb ik echt zwaar verneukt. 7 voor Calculus, 6 voor Lineaire Algebra I, 6 voor Verzamelingenleer en Algebra (KANTJE BOORD, 5.0 voor m'n tentamen). Tweede kwartiel wat beter m'n best gedaan. 8 voor Analyse I, 8 voor Effectiveness of Mathematica (kutvak :') ) en een 5 voor natuurkunde, en daar heb ik volgende week hertentamen voor. :P
Niets mis mee! Je mag blij zijn dat je alles hebt gehaald op natuurkunde na en dat vak zal geen probleem gaan zijn (gewoon wat meer oefeningen maken en met de uitwerkingen van het handboek controleren of dat het correct is). Lineaire algebra is een beetje een raar vak, het is op zich niet moeilijk maar je moet in een korte tijd zoveel regels leren waar je weer op voort moet bouwen dat het lastig is om geen hiaten te laten vallen. Als je het echt goed voorbereid dan lukt het wel maar juist dat laatste deel vergt de meeste tijd en dan heb je nog maar 1 of 2 weken om de puntjes op de i te zetten.
#NoDAPL
pi_138547406
Een andere term voor negatieve terugkoppeling, iemand een idee hier? Dus de de uitscheiding van hormoon X heeft bijvoorbeeld de uitscheiding van hormoon Y tot gevolg die de uitscheiding van hormoon X remt.
pi_138547967
Normaal verdelingen uittypen in LaTeX zijn een hel :'(
 M_X(t) = e^{\mu t + \frac{1}{2}t^2\sigma^2} \left\{ \dfrac{1}{\sigma \sqrt{2\pi}} \int_{-\infty}^\infty e^{-\dfrac{1}{2}\left[ \dfrac{x - (\mu + t\sigma^2)}{\sigma}\right]^2}\right\}
En ik moet nodig een autocorrect instellen van '\simga' naar '\sigma' :')
pi_138548073
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:19 schreef Novermars het volgende:
Normaal verdelingen uittypen in LaTeX zijn een hel :'(
 M_X(t) = e^{\mu t + \frac{1}{2}t^2\sigma^2} \left\{ \dfrac{1}{\sigma \sqrt{2\pi}} \int_{-\infty}^\infty e^{-\dfrac{1}{2}\left[ \dfrac{x - (\mu + t\sigma^2)}{\sigma}\right]^2}\right\}
En ik moet nodig een autocorrect instellen van '\simga' naar '\sigma' :')
Normalcdf(L,R,µ,σ), ja toch, je weet zelluf. #wiskundeA
pi_138548509
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef Rezania het volgende:

[..]

Normalcdf(L,R,µ,σ), ja toch, je weet zelluf. #wiskundeA
De echte bazen gebruiken \operatorname{Normalpdf}(L,R,\mu,\sigma)!
pi_138548568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef Novermars het volgende:

[..]

De echte bazen gebruiken \operatorname{Normalpdf}(L,R,\mu,\sigma)!
Dat is voor de binomiale verdeling toch?
pi_138548705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat is voor de binomiale verdeling toch?
Nope, bij een pdf moet je beiden grenzen aangeven, dus  P(a < X < b) , bij een cdf hoef je slechts de bovengrens aan te geven, dus  P( X < c)
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:37:53 #257
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138548880
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
Een andere term voor negatieve terugkoppeling, iemand een idee hier? Dus de de uitscheiding van hormoon X heeft bijvoorbeeld de uitscheiding van hormoon Y tot gevolg die de uitscheiding van hormoon X remt.
Negatieve terugkoppeling of als je het niet kan laten negatieve feedback, dat zijn de smaken waar je uit kan kiezen. ;)
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:38:17 #258
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138548894
quote:
Wat is er mis met die term?

Tegenkoppeling kan ook volgens Wikipedia!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_138548899
statistiek :r
pi_138548958
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef Novermars het volgende:

[..]

Nope, bij een pdf moet je beiden grenzen aangeven, dus  P(a < X < b) , bij een cdf hoef je slechts de bovengrens aan te geven, dus  P( X < c)
Volgens mijn GR moet je anders bij cdf een linkergrens en een rechtergrens invoeren, en bij pdf maar één waarde. :P Maar goed, kansrekening is :'), dus zal er nu over ophouden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Negatieve terugkoppeling of als je het niet kan laten negatieve feedback, dat zijn de smaken waar je uit kan kiezen. ;)
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Wat is er mis met die term?
De docent gebruikte een andere, ik zweer het je. _O- Maar het staat niet tussen mijn aantekeningen, ach ja.
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef OllieWilliams het volgende:
statistiek :r
Dit ja, daarvoor hebben we Excel.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:41:53 #261
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138549069
quote:
Ook voor electrotechnici en werktuigkundigen is dit een belangrijk fenomeen. Je kan bijv. geen Space Shuttle ontwerpen zonder veel terugkoppelingsmechanismes te gebruiken wat leuke vergelijkingen oplevert waarvan je hoopt dat je daar iets mee kan.
#NoDAPL
pi_138549114
Toch nog gevonden, ergens onderaan een pagina van een werkcollege-opgave. _O- Feedback-inhibitie. :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:43:19 #263
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138549145
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Bravebart het volgende:
Tegenkoppeling kan ook volgens Wikipedia!
Die heb ik nog niet gehoord.
#NoDAPL
pi_138549167
Statistiek O+ O+ Ben het de afgelopen dagen veel leuker gaan vinden.

M.b.t. pdf/cdf, volgens mij boek heb ik gelijk :'D
pi_138549168
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ook voor electrotechnici en werktuigkundigen is dit een belangrijk fenomeen. Je kan bijv. geen Space Shuttle ontwerpen zonder veel terugkoppelingsmechanismes te gebruiken wat leuke vergelijkingen oplevert waarvan je hoopt dat je daar iets mee kan.
Kan ik me voorstellen. :Y Kan eigenlijk weinig onderzoeksvelden bedenken waarbij het niet van toepassing kan zijn.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:44:23 #266
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138549194
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Toch nog gevonden, ergens onderaan een pagina van een werkcollege-opgave. _O- Feedback-inhibitie. :')
OMG, noem het dan op zijn minst inhibitionele terugkoppeling in plaats van twee werkwoorden achter elkaar en onnodig Engels te gebruiken (@docent). ;)
#NoDAPL
pi_138549221
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

OMG, noem het dan op zijn minst inhibitionele terugkoppeling in plaats van twee werkwoorden achter elkaar te gebruiken (@docent). ;)
Wil je zijn email-adres? Mag je hem mailen met deze feedback-inhibitie.
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:45:13 #268
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_138549236
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wil je zijn email-adres? Mag je hem mailen.
Laat maar, zo hoog zit het nu ook weer niet. :)
Docenten die hun eigen termpjes en notaties gebruiken. :')
#NoDAPL
  zaterdag 5 april 2014 @ 20:46:27 #269
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138549304
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Aja, die hoor je ook vaak ja :P
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_138552764
-Nvm, we zijn al veel verder.-
pi_138597731
Morgen alweer GoT 4 :D
pi_138600522
Vandaag een tentamen biotech, morgen al de cijfers. Ben benieuwd. :X
pi_138601562
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 07:28 schreef Rezania het volgende:
Vandaag een tentamen biotech, morgen al de cijfers. Ben benieuwd. :X
Dat is wel heel snel :D
Zijn jullie met weinig studenten, is het meerkeuze of is je docent gewoon een held?
  maandag 7 april 2014 @ 11:12:53 #274
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_138604045
Succes Rezania, ging het bij ons maar zo snel :')
pi_138604800
Wij hebben eens van half december tot eind februari moeten wachten op een uitslag van een deeltentamen :')
pi_138606861
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is wel heel snel :D
Zijn jullie met weinig studenten, is het meerkeuze of is je docent gewoon een held?
De docenten zijn helden. :P En het tentamen ging goed, verwacht wel een voldoende. :)

Btw, 8,4 voor calculus C (lineaire algebra, partieel differentiëren en meervoudige integralen). _O_
  maandag 7 april 2014 @ 14:11:29 #277
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_138609852
Nice hoor :Y Ik mag vrijdag weer :'(
pi_138610504
Ik heb er volgende week drie. Gaat goedkomen natuurlijk :7
pi_138611349
Naast bacheloronderzoek heb ik alleen een vak wetenschapsfilosofie, met binnenkort het tentamen.
Wat een hekel heb ik aan dat slappe geouwehoer. :r
pi_138613304
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Anoonumos het volgende:
Naast bacheloronderzoek heb ik alleen een vak wetenschapsfilosofie, met binnenkort het tentamen.
Wat een hekel heb ik aan dat slappe geouwehoer. :r
Gewoon uit je hoofd leren, easy peasy.

Tip: Popper en indien behandeld Lakatos gaan er SOWIESO in voorkomen dus leer die extra goed. :P
pi_138613594
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

De docenten zijn helden. :P En het tentamen ging goed, verwacht wel een voldoende. :)

Btw, 8,4 voor calculus C (lineaire algebra, partieel differentiëren en meervoudige integralen). _O_
Meervoudige integralen :r
Transformatiestelling :r
pi_138613822
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Meervoudige integralen :r
Transformatiestelling :r
Haten op meervoudige integralen. :')
pi_138613954
Meervoudige integralen leuk vinden :')
Primitiveren leuk vinden :')
pi_138614047
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nu 'leuk' vinden _O-
pi_138614096
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nu 'leuk' vinden _O-
Zolang het niet verder dan drievoud gaat zie ik het nut er van in en is het leuk.
pi_138614120
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Fok die shit.
  maandag 7 april 2014 @ 16:08:06 #287
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_138614125
Eh, dit is het bètaforum he :+
pi_138614135
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zolang het niet verder dan drievoud gaat zie ik het nut er van in en is het leuk.
Ik zie het het nut zeker wel van in, maar ik geniet gewoon niet bepaald van ellenlange integratiesessies :P
pi_138614146
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef MrStalin het volgende:
Eh, dit is het bètaforum he :+
Integralen zijn niet bèta genoeg voor je? :{
pi_138614170
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zie het het nut zeker wel van in, maar ik geniet gewoon niet bepaald van ellenlange integratiesessies :P
Beter dan limieten ( :r ) en reeksen ( :r ). :')
  maandag 7 april 2014 @ 16:11:07 #291
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_138614272
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Rezania het volgende:

[..]

Integralen zijn niet bèta genoeg voor je? :{
Jawel, juist wel. Ik bedoel alleen dat je niet raar moet opkijken als er hier mensen zijn die meervoudige integralen leuk vinden.
pi_138614293
Ik snap serieus nog steeds niet wat je nou eigenlijk aan een limiet hebt, behalve dan dat het van pas komt bij de integraaltest van de p-reeks. :')
pi_138614387
Dat integreren is allemaal niet zo ingewikkeld en best wel handig, maar ik maak zo snel van die achteloze snelheidsfouten :')

Gelukkig hoef je het als je het eenmaal snapt eigenlijk nooit meer handmatig te doen ^O^
pi_138614528
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
Dat integreren is allemaal niet zo ingewikkeld en best wel handig, maar ik maak zo snel van die achteloze snelheidsfouten :')
Heel erg herkenbaar. :') Daarom heb ik tijdens dit tentamen rustig mijn tijd genomen, en het resultaat mag er zijn moet ik zeggen. :7
quote:
Gelukkig hoef je het als je het eenmaal snapt eigenlijk nooit meer handmatig te doen ^O^
Dat geldt voor echt zo'n beetje alle wiskunde die je krijgt in je leven ja. _O-
pi_138614539
Oh, btw, mag ik het nieuwe topic openen? Kan ik de OP aanpassen.
pi_138614552
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef Rezania het volgende:
Oh, btw, mag ik het nieuwe topic openen? Kan ik de OP aanpassen.
je gaat je gang maar
pi_138614587
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

je gaat je gang maar
Bedankt, we moeten natuurlijk wel een betere OP hebben dan de rechten SC.
pi_138614597
Wie het eerst komt wie het eerst maalt hè!

Vroeger vond ik integreren/primitiveren echt leuk, maar sinds ik het nu zo vaak heb moeten doen voor kansrekening/statistiek, word ik er gek van >.<
pi_138614605
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bedankt, we moeten natuurlijk wel een betere OP hebben dan de rechten SC.
Ik kan oprecht zeggen dat ik die nog nooit gezien heb
pi_138614618
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Novermars het volgende:
Wie het eerst komt wie het eerst maalt hè!

Vroeger vond ik integreren/primitiveren echt leuk, maar sinds ik het nu zo vaak heb moeten doen voor kansrekening/statistiek, word ik er gek van >.<
Wil jij een OP maken dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')