De docenten zijn helden.quote:Op maandag 7 april 2014 09:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel
Zijn jullie met weinig studenten, is het meerkeuze of is je docent gewoon een held?
Gewoon uit je hoofd leren, easy peasy.quote:Op maandag 7 april 2014 14:52 schreef Anoonumos het volgende:
Naast bacheloronderzoek heb ik alleen een vak wetenschapsfilosofie, met binnenkort het tentamen.
Wat een hekel heb ik aan dat slappe geouwehoer.
Meervoudige integralenquote:Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
De docenten zijn helden.En het tentamen ging goed, verwacht wel een voldoende.
Btw, 8,4 voor calculus C (lineaire algebra, partieel differentiëren en meervoudige integralen).
Haten op meervoudige integralen.quote:Op maandag 7 april 2014 15:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Meervoudige integralen
Transformatiestelling
Zolang het niet verder dan drievoud gaat zie ik het nut er van in en is het leuk.quote:
Ik zie het het nut zeker wel van in, maar ik geniet gewoon niet bepaald van ellenlange integratiesessiesquote:Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang het niet verder dan drievoud gaat zie ik het nut er van in en is het leuk.
Integralen zijn niet bèta genoeg voor je?quote:
Beter dan limieten (quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie het het nut zeker wel van in, maar ik geniet gewoon niet bepaald van ellenlange integratiesessies
Jawel, juist wel. Ik bedoel alleen dat je niet raar moet opkijken als er hier mensen zijn die meervoudige integralen leuk vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Integralen zijn niet bèta genoeg voor je?
Heel erg herkenbaar.quote:Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
Dat integreren is allemaal niet zo ingewikkeld en best wel handig, maar ik maak zo snel van die achteloze snelheidsfouten
Dat geldt voor echt zo'n beetje alle wiskunde die je krijgt in je leven ja.quote:Gelukkig hoef je het als je het eenmaal snapt eigenlijk nooit meer handmatig te doen
je gaat je gang maarquote:Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef Rezania het volgende:
Oh, btw, mag ik het nieuwe topic openen? Kan ik de OP aanpassen.
Bedankt, we moeten natuurlijk wel een betere OP hebben dan de rechten SC.quote:
Ik kan oprecht zeggen dat ik die nog nooit gezien hebquote:Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt, we moeten natuurlijk wel een betere OP hebben dan de rechten SC.
Wil jij een OP maken dan?quote:Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Novermars het volgende:
Wie het eerst komt wie het eerst maalt hè!
Vroeger vond ik integreren/primitiveren echt leuk, maar sinds ik het nu zo vaak heb moeten doen voor kansrekening/statistiek, word ik er gek van >.<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |