Normalcdf(L,R,µ,σ), ja toch, je weet zelluf. #wiskundeAquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:19 schreef Novermars het volgende:
Normaal verdelingen uittypen in LaTeX zijn een hel![]()
En ik moet nodig een autocorrect instellen van '\simga' naar '\sigma'
De echte bazen gebruikenquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Normalcdf(L,R,µ,σ), ja toch, je weet zelluf. #wiskundeA
Nope, bij een pdf moet je beiden grenzen aangeven, dusquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is voor de binomiale verdeling toch?
Negatieve terugkoppeling of als je het niet kan laten negatieve feedback, dat zijn de smaken waar je uit kan kiezen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
Een andere term voor negatieve terugkoppeling, iemand een idee hier? Dus de de uitscheiding van hormoon X heeft bijvoorbeeld de uitscheiding van hormoon Y tot gevolg die de uitscheiding van hormoon X remt.
Wat is er mis met die term?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
Een andere term voor negatieve terugkoppeling, iemand een idee hier? Dus de de uitscheiding van hormoon X heeft bijvoorbeeld de uitscheiding van hormoon Y tot gevolg die de uitscheiding van hormoon X remt.
Volgens mijn GR moet je anders bij cdf een linkergrens en een rechtergrens invoeren, en bij pdf maar één waarde.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:33 schreef Novermars het volgende:
[..]
Nope, bij een pdf moet je beiden grenzen aangeven, dus, bij een cdf hoef je slechts de bovengrens aan te geven, dus
quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Negatieve terugkoppeling of als je het niet kan laten negatieve feedback, dat zijn de smaken waar je uit kan kiezen.
De docent gebruikte een andere, ik zweer het je.quote:
Dit ja, daarvoor hebben we Excel.quote:
Ook voor electrotechnici en werktuigkundigen is dit een belangrijk fenomeen. Je kan bijv. geen Space Shuttle ontwerpen zonder veel terugkoppelingsmechanismes te gebruiken wat leuke vergelijkingen oplevert waarvan je hoopt dat je daar iets mee kan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:08 schreef Rezania het volgende:
Die heb ik nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef Bravebart het volgende:
Tegenkoppeling kan ook volgens Wikipedia!
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ook voor electrotechnici en werktuigkundigen is dit een belangrijk fenomeen. Je kan bijv. geen Space Shuttle ontwerpen zonder veel terugkoppelingsmechanismes te gebruiken wat leuke vergelijkingen oplevert waarvan je hoopt dat je daar iets mee kan.
OMG, noem het dan op zijn minst inhibitionele terugkoppeling in plaats van twee werkwoorden achter elkaar en onnodig Engels te gebruiken (@docent).quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Toch nog gevonden, ergens onderaan een pagina van een werkcollege-opgave.Feedback-inhibitie.
Wil je zijn email-adres? Mag je hem mailen met deze feedback-inhibitie.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
OMG, noem het dan op zijn minst inhibitionele terugkoppeling in plaats van twee werkwoorden achter elkaar te gebruiken (@docent).
Laat maar, zo hoog zit het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil je zijn email-adres? Mag je hem mailen.
Aja, die hoor je ook vaak jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:42 schreef Rezania het volgende:
Toch nog gevonden, ergens onderaan een pagina van een werkcollege-opgave.Feedback-inhibitie.
Dat is wel heel snelquote:Op maandag 7 april 2014 07:28 schreef Rezania het volgende:
Vandaag een tentamen biotech, morgen al de cijfers. Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |