Heb je mijn fotoverslag wel gelezen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik even geen nasikruiden uit pakjes mag en anders van alles in huis moet halen.
Ziet er lekker uit, maar heb nu nog voor een week macaroni in de vriezer liggen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
Als je echt nog eens iets lekkers wil eten moet je deze post eens bekijken.
CUL / Nasi a la Johannes
Inclusief foto's!
Oh ik zag iemand met nasikruiden van conimexquote:Op woensdag 2 april 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je mijn fotoverslag wel gelezen?
Het gaat om een wok maaltijd, en er is woksaus nodig, geen nasikruiden uit pakjes.
Dat krijg je er van als er ook nog andere studenten gebruik maken van deze keuken.quote:
Ik heb trouwens nooit gezegd dat specifiek deze woksaus de enige juiste is.quote:
Ah dan kan ik het wel maken want toevallig heb ik nog een flesje staan! Andere dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als er ook nog andere studenten gebruik maken van deze keuken.
[..]
Ik heb trouwens nooit gezegd dat specifiek deze woksaus de enige juiste is.
Je hebt duidelijk het verkeerde recept gelezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik zag iemand met nasikruiden van conimex
Dat was dan iemand anders....heb ik net dat onthouden.
Ga ik doen....moet vrijdag ook nog eten hèquote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk het verkeerde recept gelezen.
Lees die post maar van mij die begint met "geachte nasi-vrienden".
Eet smakelijk alvast!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ga ik doen....moet vrijdag ook nog eten hè
Ohja maar je hebt een nieuwe gepostquote:
Inderdaad. Gemiste kansquote:
Mr. Spock in levende lijve.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
Ik vind deze man een bertje raar. Met zn oorbel.
Normale mensen zetten hier een bord nasi op ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef OProg het volgende:
Hij heeft een hele grote placemat voor zich liggen.
Nee. Dat valt wel mee. Jekel is gewoon breed. Echt niet dik.quote:
Eckte Kattukse vissers hebben toch ook oorbellen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
Ik vind deze man een bertje raar. Met zn oorbel.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem vind ik dit interessant, maar nog stiekemer veel te ingewikkeld
Ja maar niet deze fag dingen die niet bij zn uiterlijk passen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Eckte Kattukse vissers hebben toch ook oorbellen?
Een goed biertje is niet goedkoop.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
En deze voorwaardes heeft God gecreëerd.
Hij vertelt ook oude ideeënquote:Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar het over gaat maar hij vertelt het wel weer heel enthousiast.
Wat best leuk was, als Jekel presenteerde tenminste.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef OProg het volgende:
Vroeger hadden ze hier een met veel poeha gepresenteerd programma voor, dat ineens door de achterdeur was verdwenen.
Daar was ie al.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
En deze voorwaardes heeft God gecreëerd.
Ik vond het vooral opvallend hoe het spontaan is verdwenen. Ik geef Isolde er de schuld van.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat best leuk was, als Jekel presenteerde tenminste.
Ja dat Hertog Jan is toch best kostbaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor een goed biertje betaal ik graag meer.
Ja het werd stiekem weggemoffeld. Isolde was dan ook een drama, die praatte echt alsof ze het tegen kleuters had.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend hoe het spontaan is verdwenen. Ik geef Isolde er de schuld van.
Wat heeft dit met God te maken?quote:
Volgens mij kwam het twee keer voorbij, ook nog bij de maandsamenvatting, afgelopen vrijdag.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke DTDD was die etappe van de Catalunya waarbij de finish niet zichtbaar was?
Pé en Rinusquote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Nu weet ik het!
Hij lijkt op Pé Daalemmer![]()
[ afbeelding ]
mag je hier wel naar kijken van je pastoor? voor je het weet krijg je nog een eigen mening hoe alles ontstaan isquote:
Ja, ben helemaal van mijn Schultenbrau diëet af!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat Hertog Jan is toch best kostbaar.
Of een anusdildo.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt wel een AH beestje voor het WK.
Of een nieuw bedspeeltje.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
Dat lijkt wel een AH beestje voor het WK.
Ik heb 4 van dat soort knuffelsquote:
Kinky.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb 4 van dat soort knuffelseen gist een bacterie en 2 virussen
Toch is daar op bepaalde momenten niks mis mee.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ben helemaal van mijn Schultenbrau diëet af!
Zo heb ik een vriend al eens Cholera gegevenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb 4 van dat soort knuffelseen gist een bacterie en 2 virussen
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mag je hier wel naar kijken van je pastoor? voor je het weet krijg je nog een eigen mening hoe alles ontstaan is
Vooral uit blik, lekker er mee spelen op het dakterras.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Toch is daar op bepaalde momenten niks mis mee.
Hoi Karinaquote:
Die kent Matthijs niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Lane Staley is ook alweer 12 jaar dood, zaterdag.
Vanavond ga ik kijkenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wie er ook was?
Henkie.
Vanavond Johan D.
overgewaardeerdquote:Op woensdag 2 april 2014 19:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Lane Staley is ook alweer 12 jaar dood, zaterdag.
Wat, met je courgette spelen?quote:Op woensdag 2 april 2014 19:32 schreef Zaktabak het volgende:
Dit ga ik ook doen tijdens de seks. Zal ze gecharmeerd van zijn.
Nee, steeds 'lekker' in haar oor fluisteren.quote:
Je verwacht het niet hequote:
Kan nog.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen Amerikaanse talkshow humor vandaag?
Jinx het nu niet, kutlul.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen Amerikaanse talkshow humor vandaag?
was niet al te lastigquote:
ja en het beste komt nog.. een item over grungequote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Heb ik een leuk showtje gemist tot nu toe?
Helemaal te gek!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Tuitert komt nog Mani!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Als je Nederlands hebt gestudeerd stel je je vragen in het Nederlands. Punt uit, afgelopen, einde discussie.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Latert het volgende:
Hij gaat geen vragen stellen aan deze gast, want Matthijs kan geen Engels
Moeten ze daarom ook vaker doen.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Buitenlandse artiest, geen interview met Matthijs. Het blijft leuk.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja en het beste komt nog.. een item over grunge
mag niet van zijn gitaar lerares.quote:
Danny Vera zijn album is best wel goed. "Devils Son"quote:
En die met die spannende pakjesquote:Op woensdag 2 april 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch die man uit de Bueno reclame?
Hij of zijn muziek?quote:
Goeie band en de band die in de media de grunge groot maakte, geen initiatoren, van niets.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Pandaplint het volgende:
Weer Nirvana ophemelen. Als hij niet dood was, was het niks bijzonders
Seriously? Geen leuk onderwerp man, niet om 123 mee te spottenquote:
was moord... geen zelfmoord..!!1!11!!einz!1!!11quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Seriously? Geen leuk onderwerp man, niet om 123 mee te spotten
Nevermind maakte toen het uitkwam al een enorme impact.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Pandaplint het volgende:
Weer Nirvana ophemelen. Als hij niet dood was, was het niks bijzonders
Helaas kennen ze die cd niet bij kat.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Danny Vera zijn album is best wel goed. "Devils Son"
Ditquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Nevermind maakte toen het uitkwam al een enorme impact.
Het was moord jij onverlaat!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Seriously? Geen leuk onderwerp man, niet om 123 mee te spotten
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Grunge niet 120 jaar eerder was ontstaan, dan had Don Leo Blokhuis erover kunnen vertellen.
Eigenlijk was het de podcast van Radio Veronica.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
De vorige keer was het nog Pearl Jam volgens Pieter.
Vanwege de productie en het feit dat het allemaal hits zijn (muv die laatste)quote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Vooral smells like teen spirit was wel eenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Black hole sun <3quote:
Vind ik niet echt een goed nummer tov de rest van hun nummers.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral smells like teen spirit was wel eenmomentje. (hoogtijdagen van MTV)
Hahaha.quote:
Nu is Geordie Shore de favoriete muziek van de netmanager van MTV.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral smells like teen spirit was wel eenmomentje. (hoogtijdagen van MTV)
Volgens mij deed die anekdote het goed bij de vrouwenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Zaktabak het volgende:
Hoe zou dat jochie zich nu voelen? Nu de hele wereld zijn in water gedoopte 2-jarige piemeltje heeft gezien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don leo zou het over het engelse bandje nirvana uit de jaren 70 hebbenquote:Op woensdag 2 april 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Grunge niet 120 jaar eerder was ontstaan, dan had Don Leo Blokhuis erover kunnen vertellen.
Hopelijk doet hij zijn shirt uit.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mark Tuitert is pas een goede drummer.
En daar gaan we NU naar kijken.
Vind ik wel te doen hoorquote:
mudhoneyquote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pixies en Mudhoney
Al is Pixies niet echt grunge natuurlijk.
Dwarvesquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Die huilebalken van Pearl Jam ook weer.
Je horizon verbreden Karina, je horizon!quote:
Gooi jezelf weg aub.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Die huilebalken van Pearl Jam ook weer.
Ik vind het nog steeds niks hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Je horizon verbreden Karina, je horizon!
Ik vind haast alles leuk, behalve commerciële Top40 troepquote:
Maar wel erg tof. Ik heb er meer mee dan met Grunge.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pixies en Mudhoney
Al is Pixies niet echt grunge natuurlijk.
Dat laatste ken ik amper want 3FM en zo luister ik nooit. Heel af en toe 's nachts die muziekzender, weet de naam niet eens. Niet MTV maar die nieuwe.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vind haast alles leuk, behalve commerciële Top40 troep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |