Frits Spits.quote:
Bedankt.quote:
Achter een trein springen is niet zo gedurfd. Het is stukken gevaarlijker om een voor een trein te springen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Rectum het volgende:
als ik elke dag naar Gerard Ekdom zou moeten luisteren dan was ik allang achter een trein gesprongen...
hij wilt zich zeker gewoon verstoppenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Achter een trein springen is niet zo gedurfd. Het is stukken gevaarlijker om een voor een trein te springen.
Onterechte klacht dus, slotje.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig zijn alle andere radiozenders slechter dus ik ben zeer tevreden.
train, ook zo'n kutband die ze steeds draaien op 3fmquote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Achter een trein springen is niet zo gedurfd. Het is stukken gevaarlijker om een voor een trein te springen.
Dat is echt de grootste meuk ooitquote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
train, ook zo'n kutband die ze steeds draaien op 3fm
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
3FM-fansquote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
En dan dat bijbehorende topic hier op Fok!
Wat een kneuzenkermis
Dat is wel een beetje treurig.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kneuzenkermis
Verkeerde kant, helaas.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Rectum het volgende:
als ik elke dag naar Gerard Ekdom zou moeten luisteren dan was ik allang achter een trein gesprongen...
24/7 posten wat je hoort op een radiozenderquote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kneuzenkermis
RAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Rectum het volgende:
Manmanman.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:07 schreef Againzender het volgende:
Vroeger, toen het nog Hilversum 3 had je nog goede muziek.
Nou ja, als Veronica, VARA of VPRO uitzonden. En de Soul Show was ook tof.
Ik houd niet van raaaaaaaaarrrrrrrrrrrquote:
StuBruquote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Againzender het volgende:
Op het werk luister ik Kxradio of StuBru. Subklacht is terecht dus.
de bezopen nieuwjaarsuitzending van Van Someren met Stenders was daarentegen geweldigquote:Op woensdag 2 april 2014 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Radio Veronica met Rob van Someren is ook behoorlijk flauw altijd
Bingo!quote:
gelukkig op de kabel hier, en op het werk mag (hoewel, dat weet ik eigenlijk niet) ik internetstreams luisteren.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
StuBru
Jammer dat ik die niet overal in de auto kan ontvangen
Die zei ooit 'Razende apenaids' op de radio.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
Maar vrijdagmiddag wel Rob Stenders. Wat een baas is dat
Rob is geweldig, zeker met Fred erbijquote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
Maar vrijdagmiddag wel Rob Stenders. Wat een baas is dat
Mijn tweet toen ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zei ooit 'Razende apenaids' op de radio.
Er staat een datum boven.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De cupsong en Bo Saris. Hoezo gedateerd Pienjow?
Maak je een nieuwe? Deze is wel erg gedateerd.quote:
Wat moet er op komen?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maak je een nieuwe? Deze is wel erg gedateerd.
Dr. Requestquote:
Zou Mex daar iets over mogen vertellen bij Timur in de show?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo Mexicanobakker.
Ik heb jou nog niet eerder gezien op het forum. Welkom!
3FM is de nationale popzender en de grapjes van Gerard Ekdom zijn een zeer belangrijk onderdeel van de Nederlandse cultuur.
En de bril van Paul Rabbering is erg modieus en hip.
Groetjes,
wolfrolf.
PS. kutnewbie
Ik mocht wel ooit klagen over emoes.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou Mex daar iets over mogen vertellen bij Timur in de show?
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mocht wel ooit klagen over emoes.
xd
Goeie.quote:
Ik ben even gaan luisteren maar soul en jazz is alleen voor junks als Deelder denk ik. Heb wel klassiek (denk Radio4) als wekker.quote:
Vroeger ging het nog wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat nummer van Pink wat nu op is echt alles wat er mis is aan de hedendaagse radio.
Wat een ooraids.
twitter:
Heb em thuis op ook op de kabel. Is alleen zo lastig zo'n coaxkabel achter de autoquote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
gelukkig op de kabel hier, en op het werk mag (hoewel, dat weet ik eigenlijk niet) ik internetstreams luisteren.
o ja, die lul van een Stenders noemde ook ooit mn 06 nummer op de radioquote:Op woensdag 2 april 2014 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zei ooit 'Razende apenaids' op de radio.
Radio 6 is wel tof, maar eigenlijk is het net zoals KXRadio. Een pure hobby zender (alleen Radio 6 doet dan meer Soul, Blues en Jazz. KX Radio is vrij qua format. maar dat terzijde). Wat betekent dus dat de meeste dj's bij Radio 6 en KX gewoon weg komen bij andere zenders, en voornamelijk bij 3FM.quote:
StuBru luister ik ook eens, maar eigenlijk is het, gezien de publieke taak en de muziek die ze draaien, een beetje de Vlaamse 3FM. Alleen dan zonder het opgepompte autistenformat, want bij StuBru draait om de muziek. En StuBru durft veel meer 'gehooronvriendelijke plaatjes' te draaien, waar 3FM soms vastklampt aan semi-alternatief prut.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Againzender het volgende:
Op het werk luister ik Kxradio of StuBru. Subklacht is terecht dus.
Ik vind het wel lekker, voordeel is ook dat ze bij Radio6 amper lullen tussendoor en geen kwisjes en zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben even gaan luisteren maar soul en jazz is alleen voor junks als Deelder denk ik. Heb wel klassiek (denk Radio4) als wekker.
Rob heeft gewoon lak aan de regeltjes voor "de goede moderne radio-dj", En juist dat is het allerbeste aan Stendersquote:Op woensdag 2 april 2014 16:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, die lul van een Stenders noemde ook ooit mn 06 nummer op de radio
StuBru draait veel meer niet-standaard muziek dan 3FM. Aantal jaar geleden kwamen beide zenders redelijk overeen qua muziek, maar zeker overdag is 3FM gewoon een draaibak met alleen hoge-rotatie nummers.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:42 schreef Zaktabak het volgende:
Geen KXRadio luisteren op je werkMaargoed, zoals eerder gezegd. 3FM in de vrijdagnacht met Rob Stenders is gigantisch baas.
[..]
Radio 6 is wel tof, maar eigenlijk is het net zoals KXRadio. Een pure hobby zender (alleen Radio 6 doet dan meer Soul, Blues en Jazz. KXRadio is vrij qua format. maar dat terzijde).
Betekend dus dat de meeste dj's bij Radio 6 en KX gewoon weg komen bij andere zenders, en voornamelijk 3FM.
[..]
StuBru luister ik ook eens, maar eigenlijk is het, gezien de publieke taak en de muziek die ze draaien, een beetje de Vlaamse 3FM. Alleen dan zonder het opgepompte autistenformat, want bij StuBru draait om de muziek.
Hoe dan ook, tegen de meeste uitspraken van de KLB bezoekers in, is radio eigenlijk best hip. En ja, daar zijn cijfers van.
daarom verbaasde mij het ook niet dat hij het deed om te benadrukken dat het nummer dat hij net draaide (The pursuit of happiness - she's so young) echt was aangevraagd en niet door hemzelf stiekem in de aangevraagde platenlijst was gezet. 'Nee, is echt aangevraagd door AZ uit Amsterdam, staat een nummer bij ter controle: 06-xxxxxxx'quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Rob heeft gewoon lak aan de regeltjes voor "de goede moderne radio-dj", En juist dat is het allerbeste aan Stenders
3FM is daar hard op achter uit gegaan inderdaad. Vooral nu die "hippe jock" van een Domien Verschuuren er in de avond tussen 19-22y zit, die meer lijkt op een 13-in-een-dozijn SLAM!FM voicetracker (ofwel, je stem/presentatie van te voren opnemen).quote:Op woensdag 2 april 2014 16:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
StuBru draait veel meer niet-standaard muziek dan 3FM. Aantal jaar geleden kwamen beide zenders redelijk overeen qua muziek, maar zeker overdag is 3FM gewoon een draaibak met alleen hoge-rotatie nummers.
Ik kom daar wel eens. Zeer leuke mensen! Hier en daar zijn sommige dj's wel echt amateurs, maar de liefde voor muziek is echt overal hoorbaar.quote:Kx hangt het van de DJ af of het wat is voor je, dat vind ik erg leuk. Van ouwe meuk tot splinternieuw werk uit alle genres. Ik word er nog verrassend vaak verrast.
Moet je ook je naam erbij sturen, voorkom je die shit. Maar ben je daarna nog gebeld/"gestalkt"?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
daarom verbaasde mij het ook niet dat hij het deed om te benadrukken dat het nummer dat hij net draaide (The pursuit of happiness - she's so young) echt was aangevraagd en niet door hemzelf stiekem in de aangevraagde platenlijst was gezet. 'Nee, is echt aangevraagd door AZ uit Amsterdam, staat een nummer bij ter controle: 06-xxxxxxx'
nee, geen reactiesquote:Op woensdag 2 april 2014 16:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Moet je ook je naam erbij sturen, voorkom je die shit. Maar ben je daarna nog gebeld/"gestalkt"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |