Frits Spits.quote:
Bedankt.quote:
Achter een trein springen is niet zo gedurfd. Het is stukken gevaarlijker om een voor een trein te springen.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Rectum het volgende:
als ik elke dag naar Gerard Ekdom zou moeten luisteren dan was ik allang achter een trein gesprongen...
hij wilt zich zeker gewoon verstoppenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Achter een trein springen is niet zo gedurfd. Het is stukken gevaarlijker om een voor een trein te springen.
Onterechte klacht dus, slotje.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig zijn alle andere radiozenders slechter dus ik ben zeer tevreden.
train, ook zo'n kutband die ze steeds draaien op 3fmquote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Achter een trein springen is niet zo gedurfd. Het is stukken gevaarlijker om een voor een trein te springen.
Dat is echt de grootste meuk ooitquote:Op woensdag 2 april 2014 16:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
train, ook zo'n kutband die ze steeds draaien op 3fm
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
3FM-fansquote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
En dan dat bijbehorende topic hier op Fok!
Wat een kneuzenkermis
Dat is wel een beetje treurig.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kneuzenkermis
Verkeerde kant, helaas.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Rectum het volgende:
als ik elke dag naar Gerard Ekdom zou moeten luisteren dan was ik allang achter een trein gesprongen...
24/7 posten wat je hoort op een radiozenderquote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kneuzenkermis
RAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 2 april 2014 15:57 schreef Rectum het volgende:
Manmanman.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:07 schreef Againzender het volgende:
Vroeger, toen het nog Hilversum 3 had je nog goede muziek.
Nou ja, als Veronica, VARA of VPRO uitzonden. En de Soul Show was ook tof.
Ik houd niet van raaaaaaaaarrrrrrrrrrrquote:
StuBruquote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef Againzender het volgende:
Op het werk luister ik Kxradio of StuBru. Subklacht is terecht dus.
de bezopen nieuwjaarsuitzending van Van Someren met Stenders was daarentegen geweldigquote:Op woensdag 2 april 2014 16:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Radio Veronica met Rob van Someren is ook behoorlijk flauw altijd
Bingo!quote:
gelukkig op de kabel hier, en op het werk mag (hoewel, dat weet ik eigenlijk niet) ik internetstreams luisteren.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:13 schreef fathank het volgende:
[..]
StuBru
Jammer dat ik die niet overal in de auto kan ontvangen
Die zei ooit 'Razende apenaids' op de radio.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
Maar vrijdagmiddag wel Rob Stenders. Wat een baas is dat
Rob is geweldig, zeker met Fred erbijquote:Op woensdag 2 april 2014 16:14 schreef fathank het volgende:
Maar vrijdagmiddag wel Rob Stenders. Wat een baas is dat
Mijn tweet toen ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zei ooit 'Razende apenaids' op de radio.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |