En over 5 minuten regent het weer zeker?quote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En over 5 minuten regent het weer zeker?
quote:
quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 02-04-2014 om 12:42:39Laatst zag ik hem nog @sxsw maar nu is Mr @aloeblacc hier bij @gerardekdom #3FM ! http://t.co/1TfF0sr0dn reageer retweet
saus by sauswestquote:Op woensdag 2 april 2014 13:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 02-04-2014 om 12:42:39Laatst zag ik hem nog @sxsw maar nu is Mr @aloeblacc hier bij @gerardekdom #3FM ! http://t.co/1TfF0sr0dn reageer retweet
Ik heb puntige.quote:
Geeft niks hoor.quote:
Ja? Ben je zo'n stoot?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Eentje is blauw, omdat ik hem steeds stoot.
Bronsonquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen ben ik hier niet trouwenssorry
Bronsonquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Je zult gemist worden [/sarcasme]quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Het was heerlijk rustig hier dit weekend.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zult gemist worden [/sarcasme]
Het is mijn tekstquote:
Oh zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is mijn tekst
Chatgirl: U2
Bronson: Chatgirl
Muis: Bronson
Bronson: Muis
Muis: keep on dreaming
Van het weekend heb ik wel m'n kop in dit topic laten zien hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was heerlijk rustig hier dit weekend.
Tja, klantbezoek, de hele dag op locatiequote:
wolfrolf: tetten lebbe leb lebquote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is mijn tekst
Chatgirl: U2
Bronson: Chatgirl
Muis: Bronson
Bronson: Muis
Muis: keep on dreaming
Ik doelde niet op jou.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik wel m'n kop in dit topic laten zien hoor
ach soquote:
Ik dacht dat jij een voetenfetisj hadquote:
Dacht ik ookquote:
Correct, ik ben dol op de voeten van mijn meisjequote:Op woensdag 2 april 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een voetenfetisj had
Beast? Zekerquote:
Rip van een ripquote:Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beast? Zeker
"I need a lot of wine "
Dat dan weer wel, maar ja, hoe je het ook went of draait: wel mooie plaatquote:
superstar...ja, dat ben ik wel...maar ghetto?quote:
Haiquote:
heee pizzavriendquote:
popjequote:
neuh, mijn kookkunsten zijn bagger en ik mag niet op een brommert...liever bij een videolandquote:Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heee pizzavriend
Is een baantje bij een ristorante pizzeria nix voor jou
Inderdaad, dat 'raad een woord' was leuker.quote:
Fixedquote:
Wat een term iddquote:
BJ doet heel hard z'n best om het woord van het jaar te verzinnen. ALTIJD!quote:
quote:
quote:
Dit ooktwitter:bartjancune twitterde op woensdag 02-04-2014 om 14:33:04Ja dus. #whatsappdown. 'S even kijken. Hoe was het ook alweer?http://t.co/n8WWxdTxTs reageer retweet
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Dit ooktwitter:bartjancune twitterde op woensdag 02-04-2014 om 14:33:04Ja dus. #whatsappdown. 'S even kijken. Hoe was het ook alweer?http://t.co/n8WWxdTxTs reageer retweet
Verdomme.
twitter:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
Hier stond ik net bijna op![]()
![]()
[ afbeelding ]
/lief dagboek
Wtf... waar?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
Hier stond ik net bijna op![]()
![]()
[ afbeelding ]
/lief dagboek
Gillen als een klein meisjequote:
In het altijd bruisende Appelschaquote:
Ik zou echt he-le-maal gek worden als ik zoiets zou tegenkomen. WTF doet dat in NL?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gillen als een klein meisje
[..]
In het altijd bruisende Appelscha
Haha ik wilde een salamander fotograferen. En toen schoot dit ineens uit een rietbol waar m'n voet op stondquote:Op woensdag 2 april 2014 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou echt he-le-maal gek worden als ik zoiets zou tegenkomen. WTF doet dat in NL?
Maar wat is het precies?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha ik wilde een salamander fotograferen. En toen schoot dit ineens uit een rietbol waar m'n voet op stond
Haha ja dit dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou echt he-le-maal gek worden als ik zoiets zou tegenkomen. WTF doet dat in NL?
Ringslang of jonge adder denk ik. Even de boswachter tweetenquote:
Ko?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ringslang of jonge adder denk ik. Even de boswachter tweeten
quote:
quote:
Is toch bekend dat er Ringslangen, Adders en gladde slangen in Nederland leven?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is dan ook geen verkeerd nummer van ze...quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Train
Ik heb deze single kwam ik achter.
Ja, addertjes van een meter ofzo wist ik. Ringslangen ook wel ergens.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is toch bekend dat er Ringslangen, Adders en gladde slangen in Nederland leven?
Toen ik na het stappen eens een Boa tegenkwam in Groningen stond ik wel even raar te kijken. Een vriend van me meteen die slang in z'n fietswiel laten klimmen![]()
Hij dronken: "HEUUUU SLANG IN M'N WIEL"![]()
Dierenambulance heeft die slang toen opgehaald.
Dat weet ik zelfs als randstadterquote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is toch bekend dat er Ringslangen, Adders en gladde slangen in Nederland leven?
ik had respect voor je....had....quote:Op woensdag 2 april 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Train
Ik heb deze single kwam ik achter.
Deze was ook maar max 1,5mquote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, addertjes van een meter ofzo wist ik. Ringslangen ook wel ergens.
Ik ben echt als de dood voor die beesten. Kwam er na drie jaar achter dat mijn onderbuurman van m'n vorige huis drie (DRIE!) boa's hield...
'maar'quote:
de mijne is ook 1.5mquote:
gaafquote:
oh, ik dacht dat je pa nudist is.....quote:Op woensdag 2 april 2014 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb bij mijn ouders in de tuin wel eens een wilde slang gezien
[ afbeelding ]
man-man-man.nlquote:
wansmaakwoensdagquote:Op woensdag 2 april 2014 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
man-man-man.nl
En het is pas woensdag.
reaguur ns in klbquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
Doorgaans stap ik bijna op m'n eigen slang
[ afbeelding ]
Godver, ik kan gewoon weer niks bedenkenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
Was het maar een kutdagquote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, ik kan gewoon weer niks bedenken
wat een kutdag!
en spuit er dan "water" uit? De 9 maanden variant?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:04 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
wat CG zegt, dan kon je daar je slang instekenquote:Op woensdag 2 april 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver, ik kan gewoon weer niks bedenken
wat een kutdag!
Of de kitspuit.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat CG zegt, dan kon je daar je slang insteken
purperen yoghurtblaffer!quote:Op woensdag 2 april 2014 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of de kitspuit.
Helemaal volkitten.
Ik hou ook wel van purren, trouwens.
Oke, tot zover.
Je treft het.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Againzender het volgende:
is het hier altijd dit niveau op woensdag, of tref ik het vandaag?
quote:Op woensdag 2 april 2014 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
Op het strand viel de openingszin, bij bikinidragende dames, "zal ik jou vanbinnen ook even insmeren" nooit zo goed.
Niet alleen op woensdag hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Againzender het volgende:
hoezo vind je het te verneukeratief?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Againzender het volgende:
neuktarief? hoerig topic.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoezo vind je het te verneukeratief?
ik weet niet of jij gaat trekken vandaag....quote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Againzender het volgende:
is het hier altijd dit niveau op woensdag, of trek ik het vandaag?
Morgen ben ik er niet, dan schiet het niveau omhoogquote:Op woensdag 2 april 2014 16:10 schreef Againzender het volgende:
Gladjanus.quote:
Wat een kutnummer.quote:
Dat dus.quote:
Sommige mensen zouden zeggen "razende apenaids"quote:
Wahrheit.quote:
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:
Hij is deze week al SCTTH. Zal dan volgende week wel MH zijn, na de 3FM awards, waar ze -oh zo verrassend- een award winnen.quote:
Je bent gewoon jaloers omdat hij met Kate Upton op de foto staatquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat hij met Kate Upton op de foto staat
Tetten.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:27 schreef Pandaplint het volgende:
Wtf is er zo bijzonder aan die Upton
Ik vind het niks
Dat is dan ook allesquote:
zal de NPO wel geregeld hebben. Radio 1 heeft dit ookquote:Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef Bronson het volgende:
https://twitter.com/Domien/status/451284065518637056
3FM heeft er niets mee te maken.
Kun je m even embedden?quote:Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef Bronson het volgende:
quote:
twitter:
twitter:Domien twitterde op woensdag 02-04-2014 om 11:04:40@Klaassen7 @Artje83 In our defense: wij (als zender) hebben hier niets over te vertellen, helaas.. reageer retweet
Echt treurig.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal de NPO wel geregeld hebben. Radio 1 heeft dit ook
Terechte klachtquote:Op woensdag 2 april 2014 16:36 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:twitter:Domien twitterde op woensdag 02-04-2014 om 11:04:40@Klaassen7 @Artje83 In our defense: wij (als zender) hebben hier niets over te vertellen, helaas.. reageer retweet
het is lastig bij REM, maar dit nummer is toch wel redelijk kapotgedraaid.quote:
ik weet het niet hoorquote:
Een voorbode op NPO 3FM.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:36 schreef Bronson het volgende:
[..]twitter:twitter:Domien twitterde op woensdag 02-04-2014 om 11:04:40@Klaassen7 @Artje83 In our defense: wij (als zender) hebben hier niets over te vertellen, helaas.. reageer retweet
Tuurlijk niet. Dat bepaald de STER samen met de NPO. De vorige pingels werden ook gebruikt door alle zenders.quote:Op woensdag 2 april 2014 16:34 schreef Bronson het volgende:
Dit bureau heeft ze trouwens gemaakt: http://www.sonicpicnic.nl/home/quote:Op woensdag 2 april 2014 17:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dat bepaald de STER samen met de NPO. De vorige pingels werden ook gebruikt door alle zenders.
Enige verschil was dat de begin- en eindtune bestonden (en nu dus weer) uit een eigen deel, en een deel wat iedereen had. 3FM heeft nu bijvoorbeeld een gitaarrifje als eerste deel, wat Radio 1 bijv. niet heeft. De laatste paar tonen zijn bij iedereen hetzelfde, net als de zogenaamde 'tussenpingel'.
Afijn, conclusie dus dat alle zenders hem gebruiken, uitgezonderd van de eigen draai die elke zender heeft gekregen.
Niks aan te doen dus, één NPO.
Oké. Is gelijk ook een bewijs dat het niet door de vaste vormgever van 3FM is gemaakt, namelijk VHU Europe.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:22 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dit bureau heeft ze trouwens gemaakt: http://www.sonicpicnic.nl/home/
Piepjes die elk uur voorbij komen jaquote:Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef minthy het volgende:
Dit topic
Je druk maken om piepjes![]()
(toegegeven; m'n wenkbrauwen gingen ietwat in de frons-stand maar verder gaf ik geen vliegende neuk)
Jij zegt het.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef minthy het volgende:
Dit topic
(toegegeven; m'n wenkbrauwen gingen ietwat in de frons-stand maar verder gaf ik geen vliegende neuk)
Laat ons, we zijn aan het nerdenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef minthy het volgende:
Dit topic
Zo'n lekker nummer dit:quote:Op woensdag 2 april 2014 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, addertjes van een meter ofzo wist ik. Ringslangen ook wel ergens.
Ik ben echt als de dood voor die beesten. Kwam er na drie jaar achter dat mijn onderbuurman van m'n vorige huis drie (DRIE!) boa's hield...
Geef toch de voorkeur aan Enter Sandman.quote:
Ook lekker.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geef toch de voorkeur aan Enter Sandman.
Boeiendquote:Op woensdag 2 april 2014 17:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Piepjes die elk uur voorbij komen ja
Jij dacht het?quote:
quote:
Eens, want Metallicaquote:Op woensdag 2 april 2014 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:27 schreef minthy het volgende:
Dit topic
Ja. Je hebt het prima verwoordquote:
Tijd om Da_Sandman te enteren dus!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
worstenbroodjes?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, want Metallica![]()
Al vind ik die titel ietwat creepy in combinatie met je username.
Behoorlijk ja!quote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef Pino112 het volgende:
NOS op 3 wilde niet die site noemen van die student vorige week maar heeft de tweet wel online staan
Hypocriet.
Was sowieso een kansloze studentquote:Op woensdag 2 april 2014 17:38 schreef Pino112 het volgende:
NOS op 3 wilde niet die site noemen van die student vorige week maar heeft de tweet wel online staan
Hypocriet.
quote:
Ik word nog eens ziek van BJ.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:06 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een non-nieuws weer![]()
"Je kan ziek worden van een fontein"
NO SHIT
Eerst zat er ook al een geluidje tussen de verschillende reclames, maar die was wat minder aanwezig.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:33 schreef TwenteFC het volgende:
Waarom hebben die eikels na elke reclame nu een "Pling" zitten. Bloed irritant, we hebben 3FM maar afgezet en voor de betere liedjes van Veronica gekozen.
Dat.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerst zat er ook al een geluidje tussen de verschillende reclames, maar die was wat minder aanwezig.
Het is echter vooral wennen denk ik aan de nieuwe vormgeving, de vorige is 10 jaar te horen geweest...
Die vorige kan ik me niet eens herinneren, nooit gehoord.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerst zat er ook al een geluidje tussen de verschillende reclames, maar die was wat minder aanwezig.
Het is echter vooral wennen denk ik aan de nieuwe vormgeving, de vorige is 10 jaar te horen geweest...
Brede grijns 9/10quote:Op woensdag 2 april 2014 19:07 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat kinderachtig.
Volgens mij was Koen Verweij stomdronken toen ie heeft toegezegd mee te doen. Zo'n gozer hoort niet tussen die D-garnituur.quote:
Ik snap het ook niet. Die deelnemers moeten toch wel héél veel betaald krijgen. Of idd katjelam zijn toen ze 'ja' zeiden.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij was Koen Verweij stomdronken toen ie heeft toegezegd mee te doen. Zo'n gozer hoort niet tussen die D-garnituur.
Die hoor je ook overdag op de radio, tijdens de lunch bijvoorbeeld, net als een reclame met Goedele Liekens over vroegtijdige zaadlozingen. Ik vraag me toch af wie bij de STER dat toegestaan heeft overdag...quote:
Via andere weg, "foto's uploaden op Fok!" en ik zijn geen vriendenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat deze luisteraar uit Groningen komt.
Camera al afgeplakt?quote:
Pino, wat begin je de dag toch altijd vrolijkquote:
Handig!quote:
Hoe kun je je vak dan uitoefenen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe kun je je vak dan uitoefenen?Ik wilde "ook jij kan te ver gaan!!" posten maar dan zou ik liegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Niet nodig ook, ik heb de wereld aan mobiele apparaten waarmee je kan videobellenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2014 00:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi
Bier is hier vet goedkoop in het cafe
#plopquote:Op donderdag 3 april 2014 00:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi
zuipvakantie ftw!quote:Op donderdag 3 april 2014 00:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi
Ik heb het nooit wat aan gevonden.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:10 schreef Bayswater het volgende:
Nooit eens open of rigoreus, de echte juweeltjes van the lau. Iedereen is van de wereld weten we nu wel.
Dat zegt mij dan weer niks.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eens met Bronson. Trockener Kecks zijn vooral zoveel beter.
(Ik kan niet quoten, dan maar zo)
Aha, ik zal het vanavond eens luisteren. Misschien zegt het mij dan wat.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met hart en ziel, Bronson, met hart en ziel.
Zat in die... ING? reclame. Voor Zaterdag () van Blof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |