En over 5 minuten regent het weer zeker?quote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En over 5 minuten regent het weer zeker?
quote:
quote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 02-04-2014 om 12:42:39Laatst zag ik hem nog @sxsw maar nu is Mr @aloeblacc hier bij @gerardekdom #3FM ! http://t.co/1TfF0sr0dn reageer retweet
saus by sauswestquote:Op woensdag 2 april 2014 13:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 02-04-2014 om 12:42:39Laatst zag ik hem nog @sxsw maar nu is Mr @aloeblacc hier bij @gerardekdom #3FM ! http://t.co/1TfF0sr0dn reageer retweet
Ik heb puntige.quote:
Geeft niks hoor.quote:
Ja? Ben je zo'n stoot?quote:Op woensdag 2 april 2014 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Eentje is blauw, omdat ik hem steeds stoot.
Bronsonquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Morgen ben ik hier niet trouwenssorry
Bronsonquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
Je zult gemist worden [/sarcasme]quote:Op woensdag 2 april 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
quote:
Het was heerlijk rustig hier dit weekend.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zult gemist worden [/sarcasme]
Het is mijn tekstquote:
Oh zo.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is mijn tekst
Chatgirl: U2
Bronson: Chatgirl
Muis: Bronson
Bronson: Muis
Muis: keep on dreaming
Van het weekend heb ik wel m'n kop in dit topic laten zien hoorquote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was heerlijk rustig hier dit weekend.
Tja, klantbezoek, de hele dag op locatiequote:
wolfrolf: tetten lebbe leb lebquote:Op woensdag 2 april 2014 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is mijn tekst
Chatgirl: U2
Bronson: Chatgirl
Muis: Bronson
Bronson: Muis
Muis: keep on dreaming
Ik doelde niet op jou.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik wel m'n kop in dit topic laten zien hoor
ach soquote:
Ik dacht dat jij een voetenfetisj hadquote:
Dacht ik ookquote:
Correct, ik ben dol op de voeten van mijn meisjequote:Op woensdag 2 april 2014 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een voetenfetisj had
Beast? Zekerquote:
Rip van een ripquote:Op woensdag 2 april 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beast? Zeker
"I need a lot of wine "
Dat dan weer wel, maar ja, hoe je het ook went of draait: wel mooie plaatquote:
superstar...ja, dat ben ik wel...maar ghetto?quote:
Haiquote:
heee pizzavriendquote:
popjequote:
neuh, mijn kookkunsten zijn bagger en ik mag niet op een brommert...liever bij een videolandquote:Op woensdag 2 april 2014 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heee pizzavriend
Is een baantje bij een ristorante pizzeria nix voor jou
Inderdaad, dat 'raad een woord' was leuker.quote:
Fixedquote:
Wat een term iddquote:
BJ doet heel hard z'n best om het woord van het jaar te verzinnen. ALTIJD!quote:
quote:
quote:
Dit ooktwitter:bartjancune twitterde op woensdag 02-04-2014 om 14:33:04Ja dus. #whatsappdown. 'S even kijken. Hoe was het ook alweer?http://t.co/n8WWxdTxTs reageer retweet
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:23 schreef Pino112 het volgende:
Dit ooktwitter:bartjancune twitterde op woensdag 02-04-2014 om 14:33:04Ja dus. #whatsappdown. 'S even kijken. Hoe was het ook alweer?http://t.co/n8WWxdTxTs reageer retweet
Verdomme.
twitter:
quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
Hier stond ik net bijna op![]()
![]()
[ afbeelding ]
/lief dagboek
Wtf... waar?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
Hier stond ik net bijna op![]()
![]()
[ afbeelding ]
/lief dagboek
Gillen als een klein meisjequote:
In het altijd bruisende Appelschaquote:
Ik zou echt he-le-maal gek worden als ik zoiets zou tegenkomen. WTF doet dat in NL?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gillen als een klein meisje
[..]
In het altijd bruisende Appelscha
Haha ik wilde een salamander fotograferen. En toen schoot dit ineens uit een rietbol waar m'n voet op stondquote:Op woensdag 2 april 2014 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou echt he-le-maal gek worden als ik zoiets zou tegenkomen. WTF doet dat in NL?
Maar wat is het precies?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha ik wilde een salamander fotograferen. En toen schoot dit ineens uit een rietbol waar m'n voet op stond
Haha ja dit dus.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou echt he-le-maal gek worden als ik zoiets zou tegenkomen. WTF doet dat in NL?
Ringslang of jonge adder denk ik. Even de boswachter tweetenquote:
Ko?quote:Op woensdag 2 april 2014 15:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ringslang of jonge adder denk ik. Even de boswachter tweeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |