Ik heb zelf het initiatief genomen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
"I'm not crazy, my mom had me tested"
Is vast niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:54 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen mogen wat mij betreft standaard wel naar de psych. Je vraagt ze mee op één of andere toerrit en spontaan reageren ze nergens meer op. Is gewoon 'nee' zeggen tegenwoordig te moeilijk ?
Ja... meer lurken dan posten....sorryquote:
Nouhou, ik wil ook!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb de beschikking over 2013 binnen, Duvel. Wel geen definitieve, maar ach.
ik wil geen beschikking, alleen de teruggavequote:
Ik wacht nog op een beschikking van de extra dag kinderopvang.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef lipje het volgende:
[..]
ik wil geen beschikking, alleen de teruggave
Ja maar ik zou meer toeslag moeten krijgen.quote:
Helaas, verkeerde aanname.quote:
Wat wil je dat ik zeg?quote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef Paladijn het volgende:
Die Ferrari California T gaat er binnenkort niet komen jongens
DIG / HI Toestellease... Help, onduidelijkheid.
quote:
Ik heb al koppijn van mezelf momenteel.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2014 22:42 schreef Paladijn het volgende:
Die Ferrari California T gaat er binnenkort niet komen jongens
DIG / HI Toestellease... Help, onduidelijkheid.
Hij is beroepsmalloot?quote:Op vrijdag 11 april 2014 08:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]![]()
Terwijl hij diezelfde telefoon te koop had staan, maar dat vervolgens niet kon doen omdat hij wel degelijk wist dat ie geleased werd.
Waarom rookt ie aan de achterkant?quote:
Scheelt weer knaken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef Dingest het volgende:
En het goede nieuws blijft komen. Na in de laatste twee weken vernomen te hebben dat de onderkant van de 121 kennelijk gatenkaas is, m'n huis gesloopt gaat worden, vakantieplannen niet doorgaan, vorig weekend m'n laptop kaduk is gegaan, lees ik nu dat ik ook uitgeloot ben voor de 4-daagse en gaat dat dus ook niet door
Waarschijnlijk niet, er is een soort natuurlijk equilibrium. Dus er zal ongetwijfeld wel iets anders voor in de plaats komen wat geld kost, alleen heb ik er dan niet om gevraagdquote:
Jahoor, hoezo ?quote:
Klopt, schijtbak. Alleen de motor, de remmen en de wielen zijn tof, de rest kan w.m.b. rechtstreeks de kliko in.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef .Neovo. het volgende:
Te modern, ik gok dat ie er niks om geeft.
Hebben ze niet.quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat burn-out!
Wist niet dat deze bakken rwd hadden.
Ik snap je sarcasme, maar ik ben echt blij dat ik de vierdaagse niet hoef te lopen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 18:24 schreef Dingest het volgende:
En het goede nieuws blijft komen. Na in de laatste twee weken vernomen te hebben dat de onderkant van de 121 kennelijk gatenkaas is, m'n huis gesloopt gaat worden, vakantieplannen niet doorgaan, vorig weekend m'n laptop kaduk is gegaan, lees ik nu dat ik ook uitgeloot ben voor de 4-daagse en gaat dat dus ook niet door
Je kent het gezegde toch? Na regen komt zonneschijn. M.a.w als jij zoveel pech hebt gehad dan kan er alleen maar weer iets goeds aan zitten te komen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:12 schreef Dingest het volgende:
Waarschijnlijk niet, er is een soort natuurlijk equilibrium. Dus er zal ongetwijfeld wel iets anders voor in de plaats komen wat geld kost, alleen heb ik er dan niet om gevraagd
Tijd voor een nieuwe.quote:Op vrijdag 11 april 2014 22:38 schreef Sounddragon het volgende:
Wij vinden dus van niet; en verder mag van ons alles in die OP wat jullie willen, maar die userlijstjes willen we vanaf; iig van die titelbalken als 'FOK MC' en 'Newbies', dat impliceert dat de vaste posters meer zouden zijn als mensen die net meeposten, en dan krijg je weer dat kliekjes-verhaal.
Tevens krijg je dan weer de grote vraag; wat is het criterium om in de OP te 'mogen' staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |