Nee nog nooit gehad.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind 't knap dat je dat allemaal uit dat kleine begeleidende stukje tekst haalt.
En jij hebt dus nog nooit een one night stand gehad? Of mogen juíst alleen mannen dat?
dat is niet bepaald een uitzondering hoor....quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan nog. kom op zeg, hoe enorm te kort aan mannelijk vlees heb je gehad als je jezelf als vrouw door de eerste de beste laat pakken? dat maak ik op uit het verhaal. Die gast was op zoek naar een lelijke vrouw. Hij had d'r gevonden en mocht d'r blijkbaar direct op.
Ik heb zelf het initiatief genomen.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
"I'm not crazy, my mom had me tested"
Is vast niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 23:54 schreef 2cv het volgende:
Vrouwen mogen wat mij betreft standaard wel naar de psych. Je vraagt ze mee op één of andere toerrit en spontaan reageren ze nergens meer op. Is gewoon 'nee' zeggen tegenwoordig te moeilijk ?
Ja... meer lurken dan posten....sorryquote:
Nouhou, ik wil ook!quote:Op donderdag 10 april 2014 12:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb de beschikking over 2013 binnen, Duvel. Wel geen definitieve, maar ach.
ik wil geen beschikking, alleen de teruggavequote:
Ik wacht nog op een beschikking van de extra dag kinderopvang.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:21 schreef lipje het volgende:
[..]
ik wil geen beschikking, alleen de teruggave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |