Ik vind het anders maar een zielig en sneu verhaal. Hoe maak je iemand anders d'r leven kapot, voor een... sjaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:25 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Kwoaie keien. Dat werd net op 538 rondgeroepen, die het hier op FOK hebben gelezen. Zit een leuk verhaal achter :p
Maar wel een onheil lullende spechtquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Morgen. Lekker weertje vandaag i.v.g.met gisteren. (was warm voor de tijd van het jaar)
Idd sneu. Carnaval.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een zielig en sneu verhaal. Hoe maak je iemand anders d'r leven kapot, voor een... sjaal.
Op de radio klonk het zo leuk. Maar nu ik alles nog een keer gelezen heb, is het inderdaad erg triest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een zielig en sneu verhaal. Hoe maak je iemand anders d'r leven kapot, voor een... sjaal.
Ik heb het voornamelijk over de vrouw, Tjabs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:33 schreef Tjabbo het volgende:
Triest? Eigen fucking schuld eigen fucking bult!![]()
hahaha oh man wat een knurft die gast.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk over de vrouw, Tjabs.
Die snap ik niet. Waarom zou zij zich niet door hem laten palen? Zij wist niks van die weddenschap of de achterliggende gedachte af.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je zo'n gast je laat palen ben je alsnog triest.
Ik hoop niet dat het normaal zo lang duurt, ik verwacht ook nog wat geld n.a.v. kinderopvangtoeslag.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:47 schreef Anne het volgende:
Weet iemand iets over zorgtoeslagen?
Ik heb vorige maand voor 2013 en 2014 zorgtoeslag aangevraagd.
Over dit jaar heb ik de voorlopige beschikking ontvangen, maar de voorlopige (of zelfs definitieve, aangezien mijn loon als het goed is inmiddels bekend is bij de belastingdienst) beschikking over 2013 heb ik nog niet ontvangen. Duurt dat altijd even wat langer? Of kan ik die pas in juni verwachten ivm de aangifte inkomstenbelasting?
Ik zag net een topic van februari dit jaar: Die had een wijziging over 2013 ingediend op 8 januari en 25 februari pas de beschikking ontvangen. Dus ik geloof dat ik nog even wat geduld moet hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het normaal zo lang duurt, ik verwacht ook nog wat geld n.a.v. kinderopvangtoeslag.
Oh ja, de beschikking voor de wijziging van maart/april heb ik ook nog niet. Leuk zo'n extra dag kinderopvang.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zag net een topic van februari dit jaar: Die had een wijziging over 2013 ingediend op 8 januari en 25 februari pas de beschikking ontvangen. Dus ik geloof dat ik nog even wat geduld moet hebben.
Gaat moeders een dag extra werkenquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, de beschikking voor de wijziging van maart/april heb ik ook nog niet. Leuk zo'n extra dag kinderopvang.
dit idd.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Waarom zou zij zich niet door hem laten palen? Zij wist niks van die weddenschap of de achterliggende gedachte af.
Wat ben ik dan ?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zelfs ik als elektronerd heb geen variac.
Een autistische Citrofiel met hartproblemen, een plaat voor zijn kop en een probleem met het UWV.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een autistische Citrofiel met hartproblemen, een plaat voor zijn kop en een probleem met het UWV.
Er is vastgesteld dat ik niet autistisch benquote:Op dinsdag 8 april 2014 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een autistische Citrofiel met hartproblemen, een plaat voor zijn kop en een probleem met het UWV.
"een aan autisme verwante stoornis"quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er is vastgesteld dat ik niet autistisch ben
Dat stond niet in de brief.quote:
heb je die gast gezien....zou jij hem doen?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Waarom zou zij zich niet door hem laten palen? Zij wist niks van die weddenschap of de achterliggende gedachte af.
Ik heb die gast niet gezien nee, dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
heb je die gast gezien....zou jij hem doen?
"I'm not crazy, my mom had me tested"quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er is vastgesteld dat ik niet autistisch ben
dan nog. kom op zeg, hoe enorm te kort aan mannelijk vlees heb je gehad als je jezelf als vrouw door de eerste de beste laat pakken? dat maak ik op uit het verhaal. Die gast was op zoek naar een lelijke vrouw. Hij had d'r gevonden en mocht d'r blijkbaar direct op.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb die gast niet gezien nee, dus ik zou het niet weten.
Ik vind 't knap dat je dat allemaal uit dat kleine begeleidende stukje tekst haalt.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan nog. kom op zeg, hoe enorm te kort aan mannelijk vlees heb je gehad als je jezelf als vrouw door de eerste de beste laat pakken? dat maak ik op uit het verhaal. Die gast was op zoek naar een lelijke vrouw. Hij had d'r gevonden en mocht d'r blijkbaar direct op.
Nee nog nooit gehad.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind 't knap dat je dat allemaal uit dat kleine begeleidende stukje tekst haalt.
En jij hebt dus nog nooit een one night stand gehad? Of mogen juíst alleen mannen dat?
dat is niet bepaald een uitzondering hoor....quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dan nog. kom op zeg, hoe enorm te kort aan mannelijk vlees heb je gehad als je jezelf als vrouw door de eerste de beste laat pakken? dat maak ik op uit het verhaal. Die gast was op zoek naar een lelijke vrouw. Hij had d'r gevonden en mocht d'r blijkbaar direct op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |