Ah, zo, en elke keer ben je weer blij dat je er bent? Ga er wonen!quote:
ik kijk er op uitquote:Op maandag 7 april 2014 22:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, zo, en elke keer ben je weer blij dat je er bent? Ga er wonen!
Fok!gemiddelde ligt hoger.quote:
Ik denk dat de gemiddelde FOK!ker geen variac heeftquote:
¿Que?quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:25 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Kwoaie keien. Dat werd net op 538 rondgeroepen, die het hier op FOK hebben gelezen. Zit een leuk verhaal achter :p
Zelfs ik als elektronerd heb geen variac.quote:Op maandag 7 april 2014 22:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde FOK!ker geen variac heeft
Ik vind het anders maar een zielig en sneu verhaal. Hoe maak je iemand anders d'r leven kapot, voor een... sjaal.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:25 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
Kwoaie keien. Dat werd net op 538 rondgeroepen, die het hier op FOK hebben gelezen. Zit een leuk verhaal achter :p
Maar wel een onheil lullende spechtquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Morgen. Lekker weertje vandaag i.v.g.met gisteren. (was warm voor de tijd van het jaar)
Idd sneu. Carnaval.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een zielig en sneu verhaal. Hoe maak je iemand anders d'r leven kapot, voor een... sjaal.
Op de radio klonk het zo leuk. Maar nu ik alles nog een keer gelezen heb, is het inderdaad erg triest.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een zielig en sneu verhaal. Hoe maak je iemand anders d'r leven kapot, voor een... sjaal.
Ik heb het voornamelijk over de vrouw, Tjabs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:33 schreef Tjabbo het volgende:
Triest? Eigen fucking schuld eigen fucking bult!![]()
hahaha oh man wat een knurft die gast.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb het voornamelijk over de vrouw, Tjabs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |