abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138634670
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik haalde dat erbij om de verschillen in het land aan te geven. Ik heb zelf ook weinig last gehad in al die jaren verschillende wijken met veel buitenlanders. Neemt niet weg dat er nogal wat aan de hand is.

Het is jammer dat de PVV model is gaan staan voor kritiek op multikul. Dat is natuurlijk een stroman van het kaliber Roemer = Mao. Gaat nergens meer over.

Fortuyn -zit nu een filmpje te kijken- had daar een heel eerlijke sociaal-democratische kijk op.
Multikul, alleen je woordgebruik al. Je lijkt wel een angstige puber die niet buiten durft te komen op die manier. Als dat serieus kritiek leveren is of de discussie opzoeken...
pi_138634746
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Multikul, alleen je woordgebruik al. Je lijkt wel een angstige puber die niet buiten durft te komen op die manier. Als dat serieus kritiek leveren is of de discussie opzoeken...
Makkelijk kort woord, je begrijpt waar ik het over heb, de OP zegt er ook genoeg over.

Het blijft toch vreemd hoe jij dingen vormt zeg, "je lijkt wel" zijn gewoon jouw ideetjes bij jou leven. Stel je beeld eens bij. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138634752
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik haalde dat erbij om de verschillen in het land aan te geven. Ik heb zelf ook weinig last gehad in al die jaren verschillende wijken met veel buitenlanders. Neemt niet weg dat er nogal wat aan de hand is.

Het is jammer dat de PVV model is gaan staan voor kritiek op multikul. Dat is natuurlijk een stroman van het kaliber Roemer = Mao. Gaat nergens meer over.

Fortuyn -zit nu een filmpje te kijken- had daar een heel eerlijke sociaal-democratische kijk op.
Er is helemaal niet 'heel veel' aan de hand. Ja, er zijn problemen, maar die heb je overal. Feit is dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders eigenlijk nooit in aanraking komt met criminaliteit of in elkaar wordt geramd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_138634857
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is helemaal niet 'heel veel' aan de hand. Ja, er zijn problemen, maar die heb je overal. Feit is dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders eigenlijk nooit in aanraking komt met criminaliteit of in elkaar wordt geramd.
Zet toevallig GeenStijl aan.
Ik heb toch niet erg vaak dit soort overvallen meegemaakt. Al helemaal niet in Nederland.

Goed, dat verontrust jou niet, dat kan. Ik vind het zonde een land vol potentie zo te zien afglijden.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138635006
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb toch niet erg vaak dit soort overvallen meegemaakt. Al helemaal niet in Nederland.

[ afbeelding ]

Goed, dat verontrust jou niet, dat kan. Ik vind het zonde een land vol potentie zo te zien afglijden.
Het heeft dan ook weinig zin om in je broek te schijten telkens als je zoiets leest in de media.

Ja, er gebeuren ernstige dingen, maar als ik om mij heenkijk, zie ik dat de problemen in bijvoorbeeld onze binnenstad alleen maar minder zijn geworden.

En nee, ik woon niet in een deurp met 5.000 inwoners.
pi_138635132
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Makkelijk kort woord, je begrijpt waar ik het over heb, de OP zegt er ook genoeg over.

Het blijft toch vreemd hoe jij dingen vormt zeg, "je lijkt wel" zijn gewoon jouw ideetjes bij jou leven. Stel je beeld eens bij. :*
Sorry kerel, je lijkt steeds meer door te draaien. Daar kan ik verder weinig aan doen. En wanneer je het over een onderwerp hebt en je gebruikt weer allerlei achterlijke termpjes en vervolgens miept wanneer je niet serieus genomen wordt zegt dat ook wel weer genoeg :).
pi_138635134
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het heeft dan ook weinig zin om in je broek te schijten telkens als je zoiets leest in de media.

Ja, er gebeuren ernstige dingen, maar als ik om mij heenkijk, zie ik dat de problemen in bijvoorbeeld onze binnenstad alleen maar minder zijn geworden.

En nee, ik woon niet in een deurp met 5.000 inwoners.
Hoe groot is je beeld van Nederland werkelijk? Reis je met het OV in Den Haag? Rotterdam? Amsterdam?

Ja, hier wordt ook veel gejat in het OV, maar dat is met 40% armoede ook logisch. In Nederland wordt niet zozeer gejat, meer getreiterd, uitgedaagd, groepjes mocro's die speciaal op pad gaan om niets anders te doen dan problemen zoeken.

Dat beeld is exclusief NW-Europees en een grote smet op een mooi land met veel meer potentie dan het nu uitdraagt.

pi_138635203
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Afglijden, nog een stapje of twee en het is hier de hel op aarde.

Klein tipje, kom ook eens buiten. Het is lente, de wereld is mooi. Dat is slimmer dan je weer eens gek laten maken door een of ander haatblogje.
pi_138635276
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe groot is je beeld van Nederland werkelijk? Reis je met het OV in Den Haag? Rotterdam? Amsterdam?

Ja, hier wordt ook veel gejat in het OV, maar dat is met 40% armoede ook logisch. In Nederland wordt niet zozeer gejat, meer getreiterd, uitgedaagd, groepjes mocro's die speciaal op pad gaan om niets anders te doen dan problemen zoeken.

Dat beeld is exclusief NW-Europees en een grote smet op een mooi land met veel meer potentie dan het nu uitdraagt.
Ah gossie, ik heb andere ervaringen dan meneer dus ik zal wel nooit in grote steden komen.

Ik had familie wonen in de omgeving van het Mercatorplein, pauperbuurt bij uitstek. Kwam daar regelmatig. Ik ben nooit bestolen.
pi_138635277
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Sorry kerel, je lijkt steeds meer door te draaien. Daar kan ik verder weinig aan doen. En wanneer je het over een onderwerp hebt en je gebruikt weer allerlei achterlijke termpjes en vervolgens miept wanneer je niet serieus genomen wordt zegt dat ook wel weer genoeg :).
Ik spreek hier niet anders dan irl, als ik het over multikul heb, kan je ook inzien wat ik bedoel, in plaats van moeilijk te doen over termen "die je niet aanstaan" dan wel niet in het policor woordenboek voorkomen.

Ik draai door? En nog meer dan anders? _O- neuh, ik kan FOK! niet links laten liggen als ik werk. Ik geloof dat er op een Meppels kantoor er nog een zit.

pi_138635569
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ah gossie, ik heb andere ervaringen dan meneer dus ik zal wel nooit in grote steden komen.

Ik had familie wonen in de omgeving van het Mercatorplein, pauperbuurt bij uitstek. Kwam daar regelmatig. Ik ben nooit bestolen.
Afgegleden naar een hel op aarde.
pi_138635641
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik spreek hier niet anders dan irl, als ik het over multikul heb, kan je ook inzien wat ik bedoel, in plaats van moeilijk te doen over termen "die je niet aanstaan" dan wel niet in het policor woordenboek voorkomen.

Tja, dat soort domme termpjes gebruiken mag natuurlijk maar het is nogal sneu en kinderachtig. Als je dat in irl ook bent is dat een keuze die je prima kan maken. Maar een tikje sneu is het wel :). Ik meen me te herinneren dat je de middelbare school toch achter je gelaten zou moeten hebben.
pi_138636237
quote:
7s.gif Op maandag 7 april 2014 23:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, dat soort domme termpjes gebruiken mag natuurlijk maar het is nogal sneu en kinderachtig. Als je dat in irl ook bent is dat een keuze die je prima kan maken. Maar een tikje sneu is het wel :). Ik meen me te herinneren dat je de middelbare school toch achter je gelaten zou moeten hebben.
Jij mag het dom, sneu en kinderachtig vinden, en nu? Hoe zit het nou met die multikul? Allemaal spekkoek en paasei?

pi_138637846
quote:

[

[ afbeelding ]

Het aantal diefstallen is al een aantal jaren dalend.
Dat is het tegendeel van afglijden.
Lighten up... je zaait paniek

quote:
n 2013 opnieuw minder diefstallen geregistreerd

In 2013 registreerde de politie 640 duizend diefstallen. Dit waren er 38 per duizend inwoners. Sinds 2005 is dit cijfer geleidelijk gedaald. In dat jaar registreerde de politie nog 47 diefstallen per duizend inwoners. De bereidheid tot aangifte bleef in 2013 nagenoeg onveranderd.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)014/2014-4045-wm.htm

reken , reken... van 47 naar 38 per 1000 inwoners... peins... dat is bijna 20 % afname in 9 jaar
pi_138638066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

reken , reken... van 47 naar 38 per 1000 inwoners... peins... dat is bijna 20 % afname in 9 jaar
Ik ken de staatspropaganda inderdaad.

dinsdag 8 april 2014 @ 02:12:41 #141
181126 MouzurX
Misschien?
pi_138638615
quote:

[..]

[..]

Vraag me af hoe ze die bereidheid tot aangifte meten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_138639188
Ik lees het al...steeds minder intelligentie en meer en meer agressie op dit forum.

Vergeleken met landen als Zweden, Denemarken, Noorwegen en Noord Duitsland heb ik weinig moeite om het begrip asociaal te gebruiken.

Als je voor het eerst op een boerderij komt zul je zeggen: wat stinkt het hier naar stront ... als je iedere dag komt dan ruik je het niet meer.

[ Bericht 13% gewijzigd door cempexo op 08-04-2014 11:08:53 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  dinsdag 8 april 2014 @ 07:42:36 #143
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_138639235
quote:

[..]

Ik denk eerder dat mensen geen aangifte meer doen. Heeft vaak gewoon geen zin.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_138639327
quote:
12s.gif Op woensdag 2 april 2014 08:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hoeft alleen al op FOK! te komen om te weten dat dat niet klopt. Laat staan in een kansenwijk wonen, ver weg van de Ivoren Toren van Koos.
Fok! is alles behalve een representatieve samenstelling van de maatschappij.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 8 april 2014 @ 07:58:28 #145
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_138639377
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 02:12 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Vraag me af hoe ze die bereidheid tot aangifte meten.
Die wordt niet gemeten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:36:39 #146
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_138640847
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh nee, dan is het goed. In Syrië wordt de overgrote meerderheid niet geëxecuteerd. In Irak gaat de overgrote meerderheid niet dood door een bomaanslag. Wat zitten ze daar nou te janken?
pi_138640890
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Oh nee, dan is het goed. In Syrië wordt de overgrote meerderheid niet geëxecuteerd. In Irak gaat de overgrote meerderheid niet dood door een bomaanslag. Wat zitten ze daar nou te janken?
Even kijken hoor.. van Nederland naar Syrie en Irak. Ehmmm.. ja.. _O-
Allah Al Watan Al Malik
pi_138641152
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 april 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ken de staatspropaganda inderdaad.
De feiten zijn het niet eens met je hysterie dus het is staatspropaganda. Misschien zit je in BNW toch meer op je plek...
pi_138641172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 07:34 schreef cempexo het volgende:
Ik lees het al...steeds minder intelligentie en meer en meer agressie op dit forum.

Hav en god dag...
Fin dag...
Vacker dag...
Noch einen schönen Tag

U heeft een spiegel aangeschaft :)?
pi_138641192
Diegene die hier te gast is zal zich aan moeten passen. Dus dat zijn de linkse rakkers.
History became legend, legend became myth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')