Multikul, alleen je woordgebruik al. Je lijkt wel een angstige puber die niet buiten durft te komen op die manier. Als dat serieus kritiek leveren is of de discussie opzoeken...quote:Op maandag 7 april 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik haalde dat erbij om de verschillen in het land aan te geven. Ik heb zelf ook weinig last gehad in al die jaren verschillende wijken met veel buitenlanders. Neemt niet weg dat er nogal wat aan de hand is.
Het is jammer dat de PVV model is gaan staan voor kritiek op multikul. Dat is natuurlijk een stroman van het kaliber Roemer = Mao. Gaat nergens meer over.
Fortuyn -zit nu een filmpje te kijken- had daar een heel eerlijke sociaal-democratische kijk op.
Makkelijk kort woord, je begrijpt waar ik het over heb, de OP zegt er ook genoeg over.quote:Op maandag 7 april 2014 23:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Multikul, alleen je woordgebruik al. Je lijkt wel een angstige puber die niet buiten durft te komen op die manier. Als dat serieus kritiek leveren is of de discussie opzoeken...
Er is helemaal niet 'heel veel' aan de hand. Ja, er zijn problemen, maar die heb je overal. Feit is dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders eigenlijk nooit in aanraking komt met criminaliteit of in elkaar wordt geramd.quote:Op maandag 7 april 2014 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik haalde dat erbij om de verschillen in het land aan te geven. Ik heb zelf ook weinig last gehad in al die jaren verschillende wijken met veel buitenlanders. Neemt niet weg dat er nogal wat aan de hand is.
Het is jammer dat de PVV model is gaan staan voor kritiek op multikul. Dat is natuurlijk een stroman van het kaliber Roemer = Mao. Gaat nergens meer over.
Fortuyn -zit nu een filmpje te kijken- had daar een heel eerlijke sociaal-democratische kijk op.
Zet toevallig GeenStijl aan.quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is helemaal niet 'heel veel' aan de hand. Ja, er zijn problemen, maar die heb je overal. Feit is dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders eigenlijk nooit in aanraking komt met criminaliteit of in elkaar wordt geramd.
Het heeft dan ook weinig zin om in je broek te schijten telkens als je zoiets leest in de media.quote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet toevallig GeenStijl aan.
Ik heb toch niet erg vaak dit soort overvallen meegemaakt. Al helemaal niet in Nederland.
[ afbeelding ]
Goed, dat verontrust jou niet, dat kan. Ik vind het zonde een land vol potentie zo te zien afglijden.
Sorry kerel, je lijkt steeds meer door te draaien. Daar kan ik verder weinig aan doen. En wanneer je het over een onderwerp hebt en je gebruikt weer allerlei achterlijke termpjes en vervolgens miept wanneer je niet serieus genomen wordt zegt dat ook wel weer genoegquote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Makkelijk kort woord, je begrijpt waar ik het over heb, de OP zegt er ook genoeg over.
Het blijft toch vreemd hoe jij dingen vormt zeg, "je lijkt wel" zijn gewoon jouw ideetjes bij jou leven. Stel je beeld eens bij.
Hoe groot is je beeld van Nederland werkelijk? Reis je met het OV in Den Haag? Rotterdam? Amsterdam?quote:Op maandag 7 april 2014 23:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft dan ook weinig zin om in je broek te schijten telkens als je zoiets leest in de media.
Ja, er gebeuren ernstige dingen, maar als ik om mij heenkijk, zie ik dat de problemen in bijvoorbeeld onze binnenstad alleen maar minder zijn geworden.
En nee, ik woon niet in een deurp met 5.000 inwoners.
Afglijden, nog een stapje of twee en het is hier de hel op aarde.quote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet toevallig GeenStijl aan.
Ik heb toch niet erg vaak dit soort overvallen meegemaakt. Al helemaal niet in Nederland.
[ afbeelding ]
Goed, dat verontrust jou niet, dat kan. Ik vind het zonde een land vol potentie zo te zien afglijden.
Ah gossie, ik heb andere ervaringen dan meneer dus ik zal wel nooit in grote steden komen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe groot is je beeld van Nederland werkelijk? Reis je met het OV in Den Haag? Rotterdam? Amsterdam?
Ja, hier wordt ook veel gejat in het OV, maar dat is met 40% armoede ook logisch. In Nederland wordt niet zozeer gejat, meer getreiterd, uitgedaagd, groepjes mocro's die speciaal op pad gaan om niets anders te doen dan problemen zoeken.
Dat beeld is exclusief NW-Europees en een grote smet op een mooi land met veel meer potentie dan het nu uitdraagt.
Ik spreek hier niet anders dan irl, als ik het over multikul heb, kan je ook inzien wat ik bedoel, in plaats van moeilijk te doen over termen "die je niet aanstaan" dan wel niet in het policor woordenboek voorkomen.quote:Op maandag 7 april 2014 23:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sorry kerel, je lijkt steeds meer door te draaien. Daar kan ik verder weinig aan doen. En wanneer je het over een onderwerp hebt en je gebruikt weer allerlei achterlijke termpjes en vervolgens miept wanneer je niet serieus genomen wordt zegt dat ook wel weer genoeg.
Afgegleden naar een hel op aarde.quote:Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, ik heb andere ervaringen dan meneer dus ik zal wel nooit in grote steden komen.
Ik had familie wonen in de omgeving van het Mercatorplein, pauperbuurt bij uitstek. Kwam daar regelmatig. Ik ben nooit bestolen.
Tja, dat soort domme termpjes gebruiken mag natuurlijk maar het is nogal sneu en kinderachtig. Als je dat in irl ook bent is dat een keuze die je prima kan maken. Maar een tikje sneu is het welquote:Op maandag 7 april 2014 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik spreek hier niet anders dan irl, als ik het over multikul heb, kan je ook inzien wat ik bedoel, in plaats van moeilijk te doen over termen "die je niet aanstaan" dan wel niet in het policor woordenboek voorkomen.
Jij mag het dom, sneu en kinderachtig vinden, en nu? Hoe zit het nou met die multikul? Allemaal spekkoek en paasei?quote:Op maandag 7 april 2014 23:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dat soort domme termpjes gebruiken mag natuurlijk maar het is nogal sneu en kinderachtig. Als je dat in irl ook bent is dat een keuze die je prima kan maken. Maar een tikje sneu is het wel. Ik meen me te herinneren dat je de middelbare school toch achter je gelaten zou moeten hebben.
Het aantal diefstallen is al een aantal jaren dalend.quote:Op maandag 7 april 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[
[ afbeelding ]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)014/2014-4045-wm.htmquote:n 2013 opnieuw minder diefstallen geregistreerd
In 2013 registreerde de politie 640 duizend diefstallen. Dit waren er 38 per duizend inwoners. Sinds 2005 is dit cijfer geleidelijk gedaald. In dat jaar registreerde de politie nog 47 diefstallen per duizend inwoners. De bereidheid tot aangifte bleef in 2013 nagenoeg onveranderd.
Ik ken de staatspropaganda inderdaad.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het aantal diefstallen is al een aantal jaren dalend.
Dat is het tegendeel van afglijden.
Lighten up... je zaait paniek
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)014/2014-4045-wm.htm
reken , reken... van 47 naar 38 per 1000 inwoners... peins... dat is bijna 20 % afname in 9 jaar
Vraag me af hoe ze die bereidheid tot aangifte meten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is het tegendeel van afglijden.
Lighten up... je zaait paniek
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)014/2014-4045-wm.htm
reken , reken... van 47 naar 38 per 1000 inwoners... peins... dat is bijna 20 % afname in 9 jaar
Ik denk eerder dat mensen geen aangifte meer doen. Heeft vaak gewoon geen zin.quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Fok! is alles behalve een representatieve samenstelling van de maatschappij.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hoeft alleen al op FOK! te komen om te weten dat dat niet klopt. Laat staan in een kansenwijk wonen, ver weg van de Ivoren Toren van Koos.
Die wordt niet gemeten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 02:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze die bereidheid tot aangifte meten.
Oh nee, dan is het goed. In Syrië wordt de overgrote meerderheid niet geëxecuteerd. In Irak gaat de overgrote meerderheid niet dood door een bomaanslag. Wat zitten ze daar nou te janken?quote:Op maandag 7 april 2014 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is helemaal niet 'heel veel' aan de hand. Ja, er zijn problemen, maar die heb je overal. Feit is dat de overgrote meerderheid van de Nederlanders eigenlijk nooit in aanraking komt met criminaliteit of in elkaar wordt geramd.
Even kijken hoor.. van Nederland naar Syrie en Irak. Ehmmm.. ja..quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh nee, dan is het goed. In Syrië wordt de overgrote meerderheid niet geëxecuteerd. In Irak gaat de overgrote meerderheid niet dood door een bomaanslag. Wat zitten ze daar nou te janken?
De feiten zijn het niet eens met je hysterie dus het is staatspropaganda. Misschien zit je in BNW toch meer op je plek...quote:Op dinsdag 8 april 2014 01:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken de staatspropaganda inderdaad.
U heeft een spiegel aangeschaftquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:34 schreef cempexo het volgende:
Ik lees het al...steeds minder intelligentie en meer en meer agressie op dit forum.
Hav en god dag...
Fin dag...
Vacker dag...
Noch einen schönen Tag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |