In de provincie Utrecht. En dan gewoon een trein nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:44 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben op zoek naar een plaats waar ik op een zaterdagochtend (tussen 08:00 en 09:00) gratis kan parkeren met 4 auto's, die vanuit Amsterdam (goed) te bereiken is met het OV en die dicht bij de oprit naar de A2 / A10 / A1 / A9 ligt... in ieder geval een beetje in het zuiden / oosten van Amsterdam... Zit nu zelf aan station Diemen te denken maar wellicht weten jullie een betere optie.
Is de werf nog gratis? Ik had begrepen dat het daar ook al betaald is. Behalve in de woonwijk (Bongerd) erachter.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:12 schreef Bart het volgende:
Ndsm werf is gratis. Goed bereikbaar met de pont vanaf Amsterdam cs. Niet in zuid/oost alleen. Maar verschil tussen zuid en noord is via de ring ook maar tien minuten.
wtf is inderdaad per 1 april ook betaaldquote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is de werf nog gratis? Ik had begrepen dat het daar ook al betaald is. Behalve in de woonwijk (Bongerd) erachter.
Dat is die olievlek. Dagjesmensen gaan dat doen. Dus overlast (ja, zelfs op ndsm) en dan gaan ze het betaald maken. Onderstaande links staan nog tips.quote:
Ja kunnen natuurlijk ook bij station Abcoude afspreken ofzo... das ook nog een idee... even kijken of dat handiger is dan Diemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de provincie Utrecht. En dan gewoon een trein nemen.
Jup, tis parkeren, 12 mensen (+ 4 bestuurders) in de auto (die alle 12 op verschillende plekken in Amsterdam wonen) en daarna vertrekken richting Duitsland (via Utrecht).quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef miss_sly het volgende:
Als je maar kort hoeft te parkeren, kan het bij Buikslotermeerplein tot 12 uur gratis op zaterdagochtend. Afslag S116 is er dichtbij.
Dan is Buikslotermeerplein helemaal zo'n verkeerde optie niet, toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup, tis parkeren, 12 mensen (+ 4 bestuurders) in de auto (die alle 12 op verschillende plekken in Amsterdam wonen) en daarna vertrekken richting Duitsland (via Utrecht).
De 4 auto's komen allen van buiten Amsterdam (Alkmaar, Haarlem, Utrecht, Lelystad)
ik ga ff op de kaart kijken!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan is Buikslotermeerplein helemaal zo'n verkeerde optie niet, toch?
Nog een geluk dat het niet overdag is gebeurd zeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef eriksd het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)tram-richt-chaos-aan
Het begint steeds triester te worden met al dat betaald parkeren.quote:
Op AT5 zeiden ze (=GL & D66) dinsdag juist dat het zeker weten niet verdubbeld zou wordenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 17:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het begint steeds triester te worden met al dat betaald parkeren.
Parkeervergunningen worden binnenkort wss ook verdubbeld
90% omhoog is inderdaad geen verdubbelingquote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Op AT5 zeiden ze (=GL & D66) dinsdag juist dat het zeker weten niet verdubbeld zou worden
als GL niet in het college komt, en VVD wel, denk ik dat het wel mee gaat vallen met die parkeerkosten. Hoewel het wel een aardige inkomstenbron is waarmee je de begroting dicht kan krijgen. Voor de VVD tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
90% omhoog is inderdaad geen verdubbeling
Daar zal het waarschijnlijk wel op neerkomen.
Stoere knul.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Fierce. het volgende:
Ruzie met politieagente. Ik snap niet waarom ae daar zwakbegaafden neerzetten. Laat mij gewoon fietsen zonder licht als ik dat wil, ik ontwijk auto's wel.
Amen.
Als de juridische verantwoordelijkheid en schuld dan ook bij de fietser komt te liggen ben ik het helemaal met je eens. Helaas is het in Nederland zo geregeld dat als een fietser zonder licht en al whatsappend wordt aangereden door een auto, deze automobilist de straf krijgt. Van de zotte natuurlijk, want de fietser koos ervoor om alle veiligheidsregels te negeren. Zolang fietsers zo goed beschermd zijn door de wet graag je licht aan want je bent echt niet te zien. Boete mag wat mij betreft omhoog.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Fierce. het volgende:
Ruzie met politieagente. Ik snap niet waarom ae daar zwakbegaafden neerzetten. Laat mij gewoon fietsen zonder licht als ik dat wil, ik ontwijk auto's wel.
Op de fiets bedoel je? Boete omhoog aubquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Fierce. het volgende:
Amen.
Ik ben geen 'knul', ben een vrouw. Is lezen moeilijk voor je? Ik snap ook dat ik lastig te zien ben voor auto's op sommige punten (want - en dat staat al in de tekst) zoals ik al zei: ik ontwijk auto's zelf, zorg niet dat ik op punten rijd waar ik überhaupt aangereden kán worden. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Stoere knul.
Voetgangers en medefietsers zien jou ook niet en hebben last van je hufterige attitude.
Neem aan dat de realiteit wel enigszins anders is. Kan me niet voorstellen dat een automobilist veroordeeld wordt áls het zeker is dat hij er niets aan heeft kunnen doen. En ja, ik vind het volkomen de verantwoordelijkheid van de fietser. Je kunt gerust zonder fietslicht rijden als je een beetje een slimme route neemt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als de juridische verantwoordelijkheid en schuld dan ook bij de fietser komt te liggen ben ik het helemaal met je eens. Helaas is het in Nederland zo geregeld dat als een fietser zonder licht en al whatsappend wordt aangereden door een auto, deze automobilist de straf krijgt. Van de zotte natuurlijk, want de fietser koos ervoor om alle veiligheidsregels te negeren. Zolang fietsers zo goed beschermd zijn door de wet graag je licht aan want je bent echt niet te zien. Boete mag wat mij betreft omhoog.
Boehoe, dat er bij geen van jullie opkomt dat er prima fietsroutes zijn waarbij je niet eens aangereden kán worden, zit er dan weer niet in.quote:
Wat mij irriteert is je houding naar de wetshandhaver. Ik heb ook een periode zonder licht gefietst en ben gepakt. Ik weet dat een fietslamp verplicht is. Ik betaalde zonder gemopper de boete. Prima dat jij zonder licht wil fietsen maar reageer normaal op de politie als die je aanhoudt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:03 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Boehoe, dat er bij geen van jullie opkomt dat er prima fietsroutes zijn waarbij je niet eens aangereden kán worden, zit er dan weer niet in.
Ik ga natuurlijk niet onaardig reageren omdát ik een boete krijg (quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat mij irriteert is je houding naar de wetshandhaver. Ik heb ook een periode zonder licht gefietst en ben gepakt. Ik weet dat een fietslamp verplicht is. Ik betaalde zonder gemopper de boete. Prima dat jij zonder licht wil fietsen maar reageer normaal op de politie als die je aanhoudt.
Niet respectvol zal je zelf wel verdient hebben. Je komt over als een kutwijf met een attitude probleem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet onaardig reageren omdát ik een boete krijg (), ik reageer pas onaardig als iemand abnormaal tegen mij is. Sommige agenten/agentes zijn echt (echt) niet zo slim of respectvol.
Waarom ben je in discussie gegaan dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet onaardig reageren omdát ik een boete krijg (), ik reageer pas onaardig als iemand abnormaal tegen mij is. Sommige agenten/agentes zijn echt (echt) niet zo slim of respectvol.
ik ontwijk zelf auto's...quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:55 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben geen 'knul', ben een vrouw. Is lezen moeilijk voor je? Ik snap ook dat ik lastig te zien ben voor auto's op sommige punten (want - en dat staat al in de tekst) zoals ik al zei: ik ontwijk auto's zelf, zorg niet dat ik op punten rijd waar ik überhaupt aangereden kán worden. Lijkt me niet meer dan logisch.
amenquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Niet respectvol zal je zelf wel verdient hebben. Je komt over als een kutwijf met een attitude probleem.
volgens mij is er maar een hier niet zo slim en respectvol en dat ben jij...quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
dat kun jij je misschien niet voorstellen maar het is toch echt zo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Neem aan dat de realiteit wel enigszins anders is. Kan me niet voorstellen dat een automobilist veroordeeld wordt áls het zeker is dat hij er niets aan heeft kunnen doen.
De fietser is schuldig aan het ongevalquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Neem aan dat de realiteit wel enigszins anders is. Kan me niet voorstellen dat een automobilist veroordeeld wordt áls het zeker is dat hij er niets aan heeft kunnen doen. En ja, ik vind het volkomen de verantwoordelijkheid van de fietser. Je kunt gerust zonder fietslicht rijden als je een beetje een slimme route neemt.
O, jij als een gefrustreerde jankerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Niet respectvol zal je zelf wel verdient hebben. Je komt over als een kutwijf met een attitude probleem.
Nee. Ik denk juist dat veel jongeren/kinderen niet stilstaan bij het feit dat het gevaarlijk en vervelend kan zijn voor automobilisten om zonder licht te fietsen en dus roekeloos fietsen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik ontwijk zelf auto's...
Ja dat dachten al die doodgereden meisjes voor jou ook altijd...
dus je weet dat het vervelend is voor anderen en toch doe je het.... raar wijf ben jij... inconsiderate bitch zouden ze in het Engels zeggen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee. Ik denk juist dat veel jongeren/kinderen niet stilstaan bij het feit dat het gevaarlijk en vervelend kan zijn voor automobilisten om zonder licht te fietsen en dus roekeloos fietsen.
Maar wat zei die agente dan????quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O, jij als een gefrustreerde jankerd.
Ik voel je. Gaat echt nergens overquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Fierce. het volgende:
Amen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef eriksd het volgende:
Ach mensen, zometeen komt Fierce. onder een auto en dan heeft ze spijt. En rouwen wij. Denk ik?
Grapje joh.quote:
Omdat oorlog?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Grapje joh.
Moeten we bevrijdingsdag weer verplaatsen, geeft zo'n gedoe.
Jammer dat je de grap weer verpest. Maarja, beta he. Die moeten louter denken, niet participeren.quote:
Oke.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:54 schreef Fierce. het volgende:
Maar ik snap de grap niet.Ik denk er meerdere dingen bij.
Dit wijfquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O, jij als een gefrustreerde jankerd.
Wil je de koelkast of ga je door voor de auto?quote:
10k.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wil je de koelkast of ga je door voor de auto?
Tsja.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Sjacq het volgende:
Weet iemand wat die rook op het museumplein is die uit die pijp komt?
Of bedoel je die niet?quote:BR 1 BRAND WONING (+Inc.net: 2+) , Brederodestraat 89 AMSTERDAM [ NET02 ALD ASP ASD ]
0100369 Brandweer Amsterdam-Dirk Kazernealarm
0100869 Brandweer Amsterdam-Pieter Kazernealarm
0101205 Brandweer OvD Noord
0102998 Brandweer Monitorcode
Hahahaha, nee, er staat een schoorsteen achtig iets waar volgens mij stikstof uit komt, maar zou niet weten waarom dat er staat.quote:
nieuwe pausquote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Sjacq het volgende:
Weet iemand wat die rook op het museumplein is die uit die pijp komt?
Uiteindelijk gewoon oldskool achterop mijn eigen fiets, lopend naar de vuilstort op de Rozenburglaanquote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef computergirl het volgende:
Iemand in zuid met een bakfiets die ik kan lenen om iets naar de vuilstort te brengen?
Voor een volgende keer?quote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon oldskool achterop mijn eigen fiets, lopend naar de vuilstort op de Rozenburglaan
Best duur eigenlijk... Voor 25 per dag huur je ook een klein autotje of wellicht de vrachttaxiquote:Op maandag 26 mei 2014 20:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Voor een volgende keer?
http://www.black-bikes.nl/nl/bikes/bakfiets-huren-amsterdam/
Vond het ook prijzig. Inderdaad kan je beter een auto huren.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Best duur eigenlijk... Voor 25 per dag huur je ook een klein autotje of wellicht de vrachttaxi
Vrachttaxi of meubeltaxi kost minstens 50 euroquote:Op maandag 26 mei 2014 20:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Best duur eigenlijk... Voor 25 per dag huur je ook een klein autotje of wellicht de vrachttaxi
Heb je een Greenwheels-abonnement? Die hebben ook Volkswagen Caddy's tegenwoordig. Kan je heel veel in kwijt.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon oldskool achterop mijn eigen fiets, lopend naar de vuilstort op de Rozenburglaan
Als je nog student bent kun je bij de ASVA een bakfiets huren voor een tientje geloof ik. Beetje mosterd na de maaltijd wel ditquote:Op maandag 26 mei 2014 20:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Die tijd ben ik al heeeeel lang voorbijquote:Op maandag 26 mei 2014 21:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je nog student bent kun je bij de ASVA een bakfiets huren voor een tientje geloof ik.
Mooie vrouwtjes houden niet van krenten.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Gulmez het volgende:
ik ga aankomende weekend met paar vrienden naar amsterdam ik heb niet zo veel met deze stad als je rotterdam gewend ben kan je niet meer wennen aan mindere plekken maar we willen gaan stappen na de dag
maar echt alles is 15 euro entreezoals escape volgens mij komen daar ook weinig echte mooie vrouwtjes en is meerderheid man
is er nog een club zoals hollywood music hall (publiek 16 - 25 ) in a,dam?
wat bbeetje goedkoop is mag ook uit het centrum zijn,
of ergens om amsterdam heen..
Of anders is er nog een discotheek met goedkope entree in de stad met een goed deurbeleid?
want als ik binnen kom en er is niks aan heb ik voor niks die 15 gegeven
bedankt jongens voor de tips
Privéhuis 118 is geen club hè. Dus uurtje naar binnen en dan weer naar buiten.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:07 schreef Gulmez het volgende:
thanks wammesvogel ik kom op het idee van beachclub bloemendaal dankzij jouw! ff kijken welke thema eris of ik ga met me bradas naar http://privehuis118amsterdam.nl/
95 euro uurtjealtijd beter dan dat aan dure entree garderobe en drank te besteden!
bedankt jongens voor de inspiratie
Een naaiatelier.quote:
In zuidoost zijn er toch ook clubs?quote:Op maandag 26 mei 2014 23:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Privéhuis 118 is geen club hè. Dus uurtje naar binnen en dan weer naar buiten.
Maar zijn genoeg goedkopere clubs Jantjes Verjaardag, Bubbels enzo. Of Melkweg heeft soms gemengd zwemmen ofzo voor 5 euro.
Als het zo laag was zo ik me zorgen makenquote:
Nou ja ik kom daar nooit dus het was maar een gokquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als het zo laag was zo ik me zorgen maken
Neequote:
Ja ik weet er ook niets van hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik kom daar nooit dus het was maar een gok
Jaja dat zal wel weer. Ik weet dat er op de Overtoom zo een club zat/zit, ik werkte daar vlak naast. Oh en in Amsterdam Noord zat er ook eentje.quote:
Nee echtquote:Op maandag 26 mei 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja dat zal wel weer. Ik weet dat er op de Overtoom zo een club zat/zit, ik werkte daar vlak naast. Oh en in Amsterdam Noord zat er ook eentje.
Wenckebachweg is geen zuidoost maar je hebt daar club dna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |