Ik ben geen 'knul', ben een vrouw. Is lezen moeilijk voor je? Ik snap ook dat ik lastig te zien ben voor auto's op sommige punten (want - en dat staat al in de tekst) zoals ik al zei: ik ontwijk auto's zelf, zorg niet dat ik op punten rijd waar ik überhaupt aangereden kán worden. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Stoere knul.
Voetgangers en medefietsers zien jou ook niet en hebben last van je hufterige attitude.
Neem aan dat de realiteit wel enigszins anders is. Kan me niet voorstellen dat een automobilist veroordeeld wordt áls het zeker is dat hij er niets aan heeft kunnen doen. En ja, ik vind het volkomen de verantwoordelijkheid van de fietser. Je kunt gerust zonder fietslicht rijden als je een beetje een slimme route neemt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als de juridische verantwoordelijkheid en schuld dan ook bij de fietser komt te liggen ben ik het helemaal met je eens. Helaas is het in Nederland zo geregeld dat als een fietser zonder licht en al whatsappend wordt aangereden door een auto, deze automobilist de straf krijgt. Van de zotte natuurlijk, want de fietser koos ervoor om alle veiligheidsregels te negeren. Zolang fietsers zo goed beschermd zijn door de wet graag je licht aan want je bent echt niet te zien. Boete mag wat mij betreft omhoog.
Boehoe, dat er bij geen van jullie opkomt dat er prima fietsroutes zijn waarbij je niet eens aangereden kán worden, zit er dan weer niet in.quote:
Wat mij irriteert is je houding naar de wetshandhaver. Ik heb ook een periode zonder licht gefietst en ben gepakt. Ik weet dat een fietslamp verplicht is. Ik betaalde zonder gemopper de boete. Prima dat jij zonder licht wil fietsen maar reageer normaal op de politie als die je aanhoudt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:03 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Boehoe, dat er bij geen van jullie opkomt dat er prima fietsroutes zijn waarbij je niet eens aangereden kán worden, zit er dan weer niet in.
Ik ga natuurlijk niet onaardig reageren omdát ik een boete krijg (quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:17 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat mij irriteert is je houding naar de wetshandhaver. Ik heb ook een periode zonder licht gefietst en ben gepakt. Ik weet dat een fietslamp verplicht is. Ik betaalde zonder gemopper de boete. Prima dat jij zonder licht wil fietsen maar reageer normaal op de politie als die je aanhoudt.
Niet respectvol zal je zelf wel verdient hebben. Je komt over als een kutwijf met een attitude probleem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet onaardig reageren omdát ik een boete krijg (), ik reageer pas onaardig als iemand abnormaal tegen mij is. Sommige agenten/agentes zijn echt (echt) niet zo slim of respectvol.
Waarom ben je in discussie gegaan dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet onaardig reageren omdát ik een boete krijg (), ik reageer pas onaardig als iemand abnormaal tegen mij is. Sommige agenten/agentes zijn echt (echt) niet zo slim of respectvol.
ik ontwijk zelf auto's...quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:55 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik ben geen 'knul', ben een vrouw. Is lezen moeilijk voor je? Ik snap ook dat ik lastig te zien ben voor auto's op sommige punten (want - en dat staat al in de tekst) zoals ik al zei: ik ontwijk auto's zelf, zorg niet dat ik op punten rijd waar ik überhaupt aangereden kán worden. Lijkt me niet meer dan logisch.
amenquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Niet respectvol zal je zelf wel verdient hebben. Je komt over als een kutwijf met een attitude probleem.
volgens mij is er maar een hier niet zo slim en respectvol en dat ben jij...quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:32 schreef Fierce. het volgende:
[..]
dat kun jij je misschien niet voorstellen maar het is toch echt zo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Neem aan dat de realiteit wel enigszins anders is. Kan me niet voorstellen dat een automobilist veroordeeld wordt áls het zeker is dat hij er niets aan heeft kunnen doen.
De fietser is schuldig aan het ongevalquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:00 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Neem aan dat de realiteit wel enigszins anders is. Kan me niet voorstellen dat een automobilist veroordeeld wordt áls het zeker is dat hij er niets aan heeft kunnen doen. En ja, ik vind het volkomen de verantwoordelijkheid van de fietser. Je kunt gerust zonder fietslicht rijden als je een beetje een slimme route neemt.
O, jij als een gefrustreerde jankerd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Niet respectvol zal je zelf wel verdient hebben. Je komt over als een kutwijf met een attitude probleem.
Nee. Ik denk juist dat veel jongeren/kinderen niet stilstaan bij het feit dat het gevaarlijk en vervelend kan zijn voor automobilisten om zonder licht te fietsen en dus roekeloos fietsen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik ontwijk zelf auto's...
Ja dat dachten al die doodgereden meisjes voor jou ook altijd...
dus je weet dat het vervelend is voor anderen en toch doe je het.... raar wijf ben jij... inconsiderate bitch zouden ze in het Engels zeggen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Nee. Ik denk juist dat veel jongeren/kinderen niet stilstaan bij het feit dat het gevaarlijk en vervelend kan zijn voor automobilisten om zonder licht te fietsen en dus roekeloos fietsen.
Maar wat zei die agente dan????quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
O, jij als een gefrustreerde jankerd.
Ik voel je. Gaat echt nergens overquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:19 schreef Fierce. het volgende:
Ruzie met politieagente. Ik snap niet waarom ae daar zwakbegaafden neerzetten. Laat mij gewoon fietsen zonder licht als ik dat wil, ik ontwijk auto's wel.
Amen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:34 schreef eriksd het volgende:
Ach mensen, zometeen komt Fierce. onder een auto en dan heeft ze spijt. En rouwen wij. Denk ik?
Grapje joh.quote:
Omdat oorlog?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Grapje joh.
Moeten we bevrijdingsdag weer verplaatsen, geeft zo'n gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |