Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik mij laatst bedacht. Net na dat gezeik met dat vlees-in-producten-wat-er-eigenlijk-niet-in-hoort hadden we een retourname Minisnacks (36st, diepvries), zal daar dat vlees in hebben gezeten?
Ik had al toegezegd een poging te willen wagen, maar dat heeft gewoon tijd nodig. Van het weekend mijn CV op orde gebracht, komende week even de motivatie uitwerken en dan persoonlijk overhandigen bij een aantal filialen in de omgeving
Ik had al toegezegd een poging te willen wagen, maar dat heeft gewoon tijd nodig. Van het weekend mijn CV op orde gebracht, komende week even de motivatie uitwerken en dan persoonlijk overhandigen bij een aantal filialen in de omgeving
Maar mocht ik eventueel worden aangenomen dan is het nog maar de vraag voor hoeveel uur. Als ik er in salaris op achteruit ga, dan heeft het weinig zin om te switchen.
Maar mocht ik eventueel worden aangenomen dan is het nog maar de vraag voor hoeveel uur. Als ik er in salaris op achteruit ga, dan heeft het weinig zin om te switchen.
Worden er nog 40-uurs contracten gegeven voor teamleiders en/of asm's?
Ligt er maar net aan. Bij OudeBok is er eentje die alleen maar FT-TL's zoek, maar volgens mij is men over het algemeen op zoek naar een KPT-TL. Of je moet net geluk hebben.
Ligt er maar net aan. Bij OudeBok is er eentje die alleen maar FT-TL's zoek, maar volgens mij is men over het algemeen op zoek naar een KPT-TL. Of je moet net geluk hebben.
En ASM's, geen idee.
ASM is volgens mij altijd fulltime dacht ik?
Maar Bok werkt bij een franchiser, dus dat zegt niet zo veel
Binnen WWM kun je alleen nog FT TL worden als je potentieel ASM bent en je kunt eigenlijk ook alleen nog maar ASM worden als ze in de toekomst een SM in je zien. Hearsay.
Waarschijnlijk zul je dus eerst een tijdje als TL functioneren, testen maken, assesments hebben waarna men je eventueel zal benoemen als ASM. Gok ik.
Op dinsdag 1 april 2014 21:52 schreef Schuimpjes het volgende: Binnen WWM kun je alleen nog FT TL worden als je potentieel ASM bent en je kunt eigenlijk ook alleen nog maar ASM worden als ze in de toekomst een SM in je zien. Hearsay.
Waarschijnlijk zul je dus eerst een tijdje als TL functioneren, testen maken, assesments hebben waarna men je eventueel zal benoemen als ASM. Gok ik.
Nou, ik ga het allemaal wel merken. Ik ga denk ik solliciteren voor ASM, maar als ze wel plek hebben voor een teamleider, dan zeg ik daar ook geen nee tegen hoor.
Nou, ik ga het allemaal wel merken. Ik ga denk ik solliciteren voor ASM, maar als ze wel plek hebben voor een teamleider, dan zeg ik daar ook geen nee tegen hoor.
Jouw voordeel is dat je natuurlijk al 12,5 jaar ervaring hebt bij Albert Heijn en dat je de processen volledig beheerst. Ze hoeven je weinig te leren (op wellicht R&R na, maar daar ga jij je ook wel meer redden gok ik )
Jouw voordeel is dat je natuurlijk al 12,5 jaar ervaring hebt bij Albert Heijn en dat je de processen volledig beheerst. Ze hoeven je weinig te leren (op wellicht R&R na, maar daar ga jij je ook wel meer redden gok ik )
Ik zit af en toe nog wel eens in RenR te kijken. Kutprogramma is het eigenlijk
Op dinsdag 1 april 2014 21:58 schreef exelletor het volgende: Wij hebben al een wanna-be ASM te veel, dus bij ons zullen jullie niet aan de slag kunnen. En verder is ons filiaal gewoon ruk.
Ik zit af en toe nog wel eens in RenR te kijken. Kutprogramma is het eigenlijk
Klopt. Je kunt bijvoorbeeld geen diensten kopieren. Als ik een vulploeg van 10 man 09:30 - 12:00 uur wil inplannen wil ik eigenlijk gewoon ctrl + c en ctrl + v kunnen gebruiken
Op dinsdag 1 april 2014 21:58 schreef exelletor het volgende: Wij hebben al een wanna-be ASM te veel, dus bij ons zullen jullie niet aan de slag kunnen. En verder is ons filiaal gewoon ruk.
Klopt. Je kunt bijvoorbeeld geen diensten kopieren. Als ik een vulploeg van 10 man 09:30 - 12:00 uur wil inplannen wil ik eigenlijk gewoon ctrl + c en ctrl + v kunnen gebruiken
Dat hele programma is ruk. Duurt uren voordat je het programma voor het eerst op een dag wilt gebruiken, dat laden van omzet e.d. kan ook best op achtergrond wanneer de PC aan gaat, en dan het laden van de roosters..
Ik vraag me trouwens wel af wat er gebeurt als twee mensen in DASA zitten en op precies hetzelfde moment bijvoorbeeld een lokale prijs aanmaken voor hetzelfde product
Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende: Ik vraag me trouwens wel af wat er gebeurt als twee mensen in DASA zitten en op precies hetzelfde moment bijvoorbeeld een lokale prijs aanmaken voor hetzelfde product
Dan vliegt Plaza eruit. Zo slecht hangt het hele systeem samen.
Hmm, die teamavond was toch wel nuttig, ze hebben in ieder geval alles op een positieve manier gebracht, en ik vind het zeker interessant hoe de nieuwe broodafdeling gaat worden. Ik maak me alleen wel een beetje zorgen over 'mijn' dag, de zondag, want ik weet echt niet hoe we dat allemaal moeten doen, als we die nieuwe plannen uit willen voeren.
Kort verhaal: hij vindt dat ik bijdehand ben, niet respectvol met zijn gezag kan omgaan en dat ik überhaupt niks van aantrek van alle onzin dat hij uitkraamt. Ik probeer de laatste tijd wel meer te gedragen zoals hij dat graag ziet, maar daar gaat tijd overeen.
Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef Broccolitaartje het volgende: Hmm, die teamavond was toch wel nuttig, ze hebben in ieder geval alles op een positieve manier gebracht, en ik vind het zeker interessant hoe de nieuwe broodafdeling gaat worden. Ik maak me alleen wel een beetje zorgen over 'mijn' dag, de zondag, want ik weet echt niet hoe we dat allemaal moeten doen, als we die nieuwe plannen uit willen voeren.
Ook toevallig, bij mij in het filiaal hadden ze ook teamavond vanavond
Kort verhaal: hij vindt dat ik bijdehand ben, niet respectvol met zijn gezag kan omgaan en dat ik überhaupt niks van aantrek van alle onzin dat hij uitkraamt. Ik probeer de laatste tijd wel meer te gedragen zoals hij dat graag ziet, maar daar gaat tijd overeen.
Op dinsdag 1 april 2014 22:21 schreef mujentas het volgende: Vorige keer dat ze dichtgingen om te verbouwen heeft AH berekent dat het ons ongeveer 50.000 euro extra omzet op zou leveren. Dat klopte wel redelijk.
Volgens mij berekenen ze dat op demografische gegevens en op het bonuskaart gebruik. Als je normaal in winkel 1 je boodschappen doet, en soms in winkel 2, dan is de kans groot dat je naar winkel 2 gaat als winkel 1 dicht is.
Volgens mij berekenen ze dat op demografische gegevens en op het bonuskaart gebruik. Als je normaal in winkel 1 je boodschappen doet, en soms in winkel 2, dan is de kans groot dat je naar winkel 2 gaat als winkel 1 dicht is.
VKA! Ga geen switch maken naar VKK, los van soms eventjes helpen met vullen voor een deel van een dienst . Herinnert me eraan, dat ik morgen om 16:00 op VKK moet zijn voor 16:00-19:00 en daarna m'n counterdienst, haha.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
VKA! Ga geen switch maken naar VKK, los van soms eventjes helpen met vullen voor een deel van een dienst . Herinnert me eraan, dat ik morgen om 16:00 op VKK moet zijn voor 16:00-19:00 en daarna m'n counterdienst, haha.
Zo'n gevoel had ik al.
Maar ben je al aan het rondkijken dan? Welke omgeving?
Maar ben je al aan het rondkijken dan? Welke omgeving?
Amsterdam-Noord en Centrum . Drie filialen die m'n aandacht het meest hebben:
- 1001 Food Plaza (leek me eerst een kutwinkel, maar heb er bevriende medewerkers gesproken en die waren heel positief) - AH Molenwijk - AH Buikslotermeerplein
Maar nú nog even niet. Ik heb nog niet het gevoel, dat ik aan het plafond van m'n kunnen zit bij mij. Eerst nog even rustig doorgroeien, en dan de stap gaan proberen te maken.
Als ik gehoord zou hebben, dat er juist genoeg TLVKA's zijn, zou dat qua motivatie en zo weer anders zijn gelopen. Nu ik weet, dat er behoefte aan is, ga ik me juist meer inzetten om zo veel mogelijk te weten te komen over alle processen etc. Dat kan prima bij m'n huidige AH, dus voorlopig ben ik er nog wel even. Er zal niet opeens een bunch aan nieuwe TL's opstaan .
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Amsterdam-Noord en Centrum . Drie filialen die m'n aandacht het meest hebben:
- 1001 Food Plaza (leek me eerst een kutwinkel, maar heb er bevriende medewerkers gesproken en die waren heel positief) - AH Molenwijk - AH Buikslotermeerplein
Maar nú nog even niet. Ik heb nog niet het gevoel, dat ik aan het plafond van m'n kunnen zit bij mij. Eerst nog even rustig doorgroeien, en dan de stap gaan proberen te maken.
Als ik gehoord zou hebben, dat er juist genoeg TLVKA's zijn, zou dat qua motivatie en zo weer anders zijn gelopen. Nu ik weet, dat er behoefte aan is, ga ik me juist meer inzetten om zo veel mogelijk te weten te komen over alle processen etc. Dat kan prima bij m'n huidige AH, dus voorlopig ben ik er nog wel even. Er zal niet opeens een bunch aan nieuwe TL's opstaan .
Hoe gaan ze eigenlijk die broodafdelingen verbouwen? doen ze dan de winkel en dag dicht of doen ze het snel zondagavond ofzo? Ik weet dat het er heel anders uit gaat zien, maar hoe lang duurt die verbouwing...
Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef Broccolitaartje het volgende: Hoe gaan ze eigenlijk die broodafdelingen verbouwen? doen ze dan de winkel en dag dicht of doen ze het snel zondagavond ofzo? Ik weet dat het er heel anders uit gaat zien, maar hoe lang duurt die verbouwing...
Daar gaan ze echt niet voor dicht hoor. Zal wel buiten openingstijden gebeuren.
Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Schuimpjes het volgende: Weet iemand al hoe de begroting van brood eruit gaat zien? Hoeveel uren gaan eraf?
onbekend.
quote:
Op dinsdag 1 april 2014 22:49 schreef Broccolitaartje het volgende: Hoe gaan ze eigenlijk die broodafdelingen verbouwen? doen ze dan de winkel en dag dicht of doen ze het snel zondagavond ofzo? Ik weet dat het er heel anders uit gaat zien, maar hoe lang duurt die verbouwing...
Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Schuimpjes het volgende: Weet iemand al hoe de begroting van brood eruit gaat zien? Hoeveel uren gaan eraf?
Onze (A)SM's hebben gezegd dat er voorlopig nog geen uren bij ons af gaan... Eerst de nieuwe manieren met zn allen gewoonte maken, en dan kijken of dingen efficiënter kunnen, en er eventueel uren eraf gehaald kunnen worden/verplaatst kunnen worden.
Onze (A)SM's hebben gezegd dat er voorlopig nog geen uren bij ons af gaan... Eerst de nieuwe manieren met zn allen gewoonte maken, en dan kijken of dingen efficiënter kunnen, en er eventueel uren eraf gehaald kunnen worden/verplaatst kunnen worden.
en ik gok zomaar dat de baarn 2's daar minder tijd voor krijgen. Tegelijk de nieuwe normering voor iedereen natuurlijk.
Ja, als je kijkt hoe mensen nu hun brood kiezen: brood pakken, kijken naar de prijs, ergens anders teruggooien... Ik mag hopen dat ze dat niet met die L&P gaan doen, want dat is dus niet fris.
Op dinsdag 1 april 2014 23:03 schreef d4v1d het volgende: En hoe wil je dan iedereen netjes op zijn contracturen laten werken? (even aangenomen dat er nu niemand boven contract zou werken)
Natuurlijk verloop + sjoemelen met ADV + schijt aan contracturen + overplaatsingen.
Op dinsdag 1 april 2014 23:08 schreef mujentas het volgende: Volgens mij proberen ze een beetje het beeld te wekken dat appie een professionele en ambachtelijke bakker is
Op dinsdag 1 april 2014 23:08 schreef mujentas het volgende: Volgens mij proberen ze een beetje het beeld te wekken dat appie een professionele en ambachtelijke bakker is
Maar daar liggen ze meestal achter de toonbank en worden ze gepakt door iemand met gewassen handen..
Op dinsdag 1 april 2014 23:08 schreef Broccolitaartje het volgende: Nee maar serieus, onze ASM zei dat mensen het dan kunnen pakken en zelf in een zakje kunnen doen...
En die Boulle Beure (bestaat niet nog?) is de ene keer groter dan de andere keer. Past dat ding dan wel?
Nee Boule Beurre is eruit, er zijn kleinere en duurdere L&P broodjes voor in de plaats gekomen... L&P mag gesneden worden, dan moet je het in een speciaal L&P zakje doen, alleen de petit cereales en petit beurre mag niet gesneden worden
Nee Boule Beurre is eruit, er zijn kleinere en duurdere L&P broodjes voor in de plaats gekomen... L&P mag gesneden worden, dan moet je het in een speciaal L&P zakje doen, alleen de petit cereales en petit beurre mag niet gesneden worden
MOGEN op verzoek wel gesneden worden maar die snijd je niet van te voren, zo heb ik het gelezen omdat je ze niet mooi kan presenteren (wij snijden nu sowiezo L&P alleen op verzoek.)
Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef Broccolitaartje het volgende: L&P mag gesneden worden, dan moet je het in een speciaal L&P zakje doen, alleen de petit cereales en petit beurre mag niet gesneden worden
Maar mag het straks nog wel? Een banderol om gesneden brood gaat natuurlijk geen succes worden...
leren we de cassiere toch gewoon alle broden uit hun hoofd. Ze moeten dat neem ik aan bij kleinbrood straks ook ook.
Op de nieuwe kassa's kunnen de kassieres het juiste plaatje kiezen, heb je deze kassa's niet dan komt er een digi met touchscreen bij de broodafdeling naar ik heb begrepen.
MOGEN op verzoek wel gesneden worden maar die snijd je niet van te voren, zo heb ik het gelezen omdat je ze niet mooi kan presenteren (wij snijden nu sowiezo L&P alleen op verzoek.)
Ja precies, mag wel, maar niet van tevoren.
Ik snij L&P altijd de helft wel, de helft niet, zeker op zondag, anders krijg ik de hele tijd vragen of ik het eventjes wil snijden terwijl ik het net zo goed even van tevoren kan doen.
Op de nieuwe kassa's kunnen de kassieres het juiste plaatje kiezen, heb je deze kassa's niet dan komt er een digi met touchscreen bij de broodafdeling naar ik heb begrepen.
Dat gaat natuurlijk nooit goed als klanten zelf moeten stickeren.
Dat gaat natuurlijk nooit goed als klanten zelf moeten stickeren.
Bij onze groentenafdeling moet dat ook (Alleen bij zelfscan) en dat gaat redelijk, al moet je wel elke week de hele afdeling tellen. Met de overgang van wicht- naar stukartikelen is het wel weer wat makkelijker geworden.
Bij onze groentenafedeling moet dat ook (Alleen bij zelfscan) en dat gaat redelijk, al moet je wel elke week de hele afdeling tellen. Met de overgang van wicht- naar stukartikelen is het wel weer wat makkelijker geworden.
We weten hoe moeilijk dat op mijn afdeling schijnt te zijn...
Ik sta ook weleens achter die counter hoor. Vergeleken met de druk die je op de vloer hebt, is het chillen. Beetje de sigaretjes bijvullen enzulks.
En wat in de volgende situatie: - Kassapark draait volle capaciteit, en zelfs dan rijen van 4 meter PER kassa - 2 mensen die niet zijn op komen dagen, en geen vervanging zoeken mogelijk ivm. extreme drukte aan je counter, omdat je 'dubbel' ook aan het bijdraaien is. - Een ziekmelding een half uur voor een dienst. - Tijdschriften moeten gedaan - 2 volle karren retourtjes bij de counter.
Dit was de situatie eergisteren. Geen TLVKA aanwezig, hè. Wij zijn directe vervanging van haar bij afwezigheid. Grijze haren .
Bij onze groentenafedeling moet dat ook (Alleen bij zelfscan) en dat gaat redelijk, al moet je wel elke week de hele afdeling tellen. Met de overgang van wicht- naar stukartikelen is het wel weer wat makkelijker geworden.
Klanten zijn over het algemeen gewend (van vroeger) dat ze AGF moesten wegen. Broodjes stickeren is nieuw.
Hoi (eerste post hier) ik heb een vraagje, morgen moet ik van 7 tot 2 werken als kwaliteit. Hoe zit het dan met pauzes? Ik heb nooit langer dan 4 uur gewerkt dus ik vraag het maar, alvast bedankt!
Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Drumkitje het volgende: Hoi (eerste post hier) ik heb een vraagje, morgen moet ik van 7 tot 2 werken als kwaliteit. Hoe zit het dan met pauzes? Ik heb nooit langer dan 4 uur gewerkt dus ik vraag het maar, alvast bedankt!
Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Drumkitje het volgende: Hoi (eerste post hier) ik heb een vraagje, morgen moet ik van 7 tot 2 werken als kwaliteit. Hoe zit het dan met pauzes? Ik heb nooit langer dan 4 uur gewerkt dus ik vraag het maar, alvast bedankt!
Oh nee grapje.
En wat in de volgende situatie: - Kassapark draait volle capaciteit, en zelfs dan rijen van 4 meter PER kassa - 2 mensen die niet zijn op komen dagen, en geen vervanging zoeken mogelijk ivm. extreme drukte aan je counter, omdat je 'dubbel' ook aan het bijdraaien is. - Een ziekmelding een half uur voor een dienst. - Tijdschriften moeten gedaan - 2 volle karren retourtjes bij de counter.
Dit was de situatie eergisteren. Geen TLVKA aanwezig, hè. Wij zijn directe vervanging van haar bij afwezigheid. Grijze haren .
Als het zo'n drama is, dan wachten die boekjes maar hoor.
En een ziekmelding 30 minuten van te voren accepteren. Je komt dan maar lekker.
De retourtjes geef je op zo'n moment gewoon even aan een houdbaar vullertje.
Als het zo'n drama is, dan wachten die boekjes maar hoor.
En een ziekmelding 30 minuten van te voren accepteren. Je komt dan maar lekker.
De retourtjes geef je op zo'n moment gewoon even aan een houdbaar vullertje.
Als die moeder het kind niet laat gaan, kan je niet veel hè . En een vullertje moet je maar krijgen van TLVKK. Die zegt gewoon: zoek het maar uit, ik heb niemand.
Dreigen met disciplinaire en arbeidsrechtelijke maatregelen
Mijn collega heeft met de moeder gesproken en aangegeven dat dit écht niet kan en dit gevolgen kan hebben voor het contract van haar dochter. Not that mama gives a damn. Kind wilde zelf wel komen uit plichtsbesef.
Gebeurt hier ook wel eens. Belt mama op, om Sjonnie ziek te melden. Laat Sjonnie lekker zijn eigen zaakjes regelen, wordt die misschien ook nog eens volwassen.
Je hebt toch geen arbeidsovereenkomst en afspraken met die moeder
Toch triest als je als moeder je kind een half uur van te voren laat afbellen... Mijn ouders hadden gezegd: "Je had maar eerder moeten bedenken dat je ziek was, nu ga jij gewoon lekker aan het werk dame."
Je hebt toch geen arbeidsovereenkomst en afspraken met die moeder
Nee, maar gaat een minderjarig kind (16) in dit geval het huis uit kunnen als mama het niet goed vindt? En was het niet ook zo, dat ouders over minderjarigen nog heel veel mogen beslissen en ook bijv. zeggen niet te gaan werken?
Die moeder was being a prick van de hoogste soort en vond het ook niet kunnen, dat wij er boos om werden, dat we wilden dat ze anders maar meteen belt als ze ziek uit school komt.
Op dinsdag 1 april 2014 23:27 schreef Schuimpjes het volgende: Met ouders heb ik niets te schaften (mits medewerker jonger dan 16 is, want dan tekenen ouders contract mee).
Hallo meneer de teamleidert, is medewerker Piet al naar huis gestuurd, het is al negen uur 's avonds.
Nee, maar gaat een minderjarig kind (16) in dit geval het huis uit kunnen als mama het niet goed vindt? En was het niet ook zo, dat ouders over minderjarigen nog heel veel mogen beslissen en ook bijv. zeggen niet te gaan werken?
Wat zijn de afspraken omtrent ziekmelden? Waarom kan die jongen zich daar niet netjes aan houden?
Wat zijn de afspraken omtrent ziekmelden? Waarom kan die jongen zich daar niet netjes aan houden?
Afspraken omtrent ziekmelden zijn:
Om 07:30 's ochtends meld je je ziek. Meld je je in de loop van de dag ziek, verwachten we, dat je vervanging hebt geregeld. Anders kom je zelf, want te laat. We willen nog wel eens coulant zijn en zelf op zoek gaan, als men bijvoorbeeld ziek van school komt en dan meteen belt.
Btw, ik ben kwaliteitsmedewerker, recent 18 geworden en werk in filiaal 1597, ik werk er zo'n anderhalf jaar en lees al een poosje mee hier :$ gegroet en slaap lekker
Een vader keek me laatst heel giftig aan en begon in z'n eigen taaltje wat te mompelen toen z'n dochter om 22:45 naar buiten kwam.
Nou ja... Als die dochter nog opgehaald moet worden zal ze wel onder de 18 zijn, en dan is 22:45 klaar zijn met werk toch asociaal laat voor de meeste mensen
Op dinsdag 1 april 2014 23:30 schreef Drumkitje het volgende: Btw, ik ben kwaliteitsmedewerker, recent 18 geworden en werk in filiaal 1597, ik werk er zo'n anderhalf jaar en lees al een poosje mee hier :$ gegroet en slaap lekker
Op dinsdag 1 april 2014 23:30 schreef Drumkitje het volgende: Btw, ik ben kwaliteitsmedewerker, recent 18 geworden en werk in filiaal 1597, ik werk er zo'n anderhalf jaar en lees al een poosje mee hier :$ gegroet en slaap lekker
Op dinsdag 1 april 2014 23:31 schreef Broccolitaartje het volgende: Nou ja... Als die dochter nog opgehaald moet worden zal ze wel onder de 18 zijn, en dan is 22:45 klaar zijn met werk toch asociaal laat voor de meeste mensen
Waarvan drie kwartier onbetaald. Dan zou ik ook zeggen - krijg lekker de tering.
Nou ja... Als die dochter nog opgehaald moet worden zal ze wel onder de 18 zijn, en dan is 22:45 klaar zijn met werk toch asociaal laat voor de meeste mensen
Niet mijn probleem. Of dat van TLVKK. Er zitten soms avonden bij, dat dat gebeurt. Slikken of wegwezen. Of aangeven, dat je niet meer tot sluit wil, maar dat werkt niet wsss . Ik heb bijv. gekozen het maar te slikken. Levert me meer op dan niet werken .
Gelukkig amper last van hier. Als je een tijdje bij AH werkt, ken je alle hangjongeren bij naam en dan lijkt het me niet verstandig om als hangjongeren mensen te beroven die jou kennen en evt. kunnen vinden.
Ooit eens een boze moeder aan de lijn gehad die belde om te klagen dat haar zoon iedere keer zo laat thuis kwam, en of wij het wel normaal vonden om tot een uur 's nachts te werken!
Mijn collega kijkt even in de computer, en meldt heel droog:"Mevrouw, uw zoon werkt hier al twee maanden niet meer."
Bleek het blaag in kwestie elke avond in een kroeg te zitten blowen, alleen nam hij een werkshirtje mee en vertelde hij zijn moeder dat hij moest werken.
Op dinsdag 1 april 2014 23:35 schreef Ferry_76 het volgende: Ooit eens een boze moeder aan de lijn gehad die belde om te klagen dat haar zoon iedere keer zo laat thuis kwam, en of wij het wel normaal vonden om tot een uur 's nachts te werken!
Mijn collega kijkt even in de computer, en meldt heel droog:"Mevrouw, uw zoon werkt hier al twee maanden niet meer."
Bleek het blaag in kwestie elke avond in een kroeg te zitten blowen, alleen nam hij een werkshirtje mee en vertelde hij zijn moeder dat hij moest werken.
HAHAHAH +1 for die zoon, though. Dom wicht, die moeder.
Op dinsdag 1 april 2014 23:35 schreef Ferry_76 het volgende: Ooit eens een boze moeder aan de lijn gehad die belde om te klagen dat haar zoon iedere keer zo laat thuis kwam, en of wij het wel normaal vonden om tot een uur 's nachts te werken!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo die eruit. Volgende keer OW. Problemen zijn er om opgelost te worden.
quote:
hahaha ik ooit ook zoiets gehad.
Vader kom met zoon de winkel in lopen en vroeg naar mij. Ik kom dus aanlopen en hij zegt zo. Ja na onze vakantie van 2 weken wil hij graag extra werken. Ik, Oh misschien moeten we even naar kantoor lopen dan.
Ik zo, Pietje heb jij je vader soms iets te vertellen? Nee. Ik, nou meneer .... Uw zoon zijn contract is 3 maanden gelden niet verlengt.
Vader, ohw euh pietje waar ben jij dan geweest, ach nee weet je daar hebben we het thuis wel even goed over. Meneer ikbenschipper mag ik u danken voor u tijd en sorry voor de overlast.
Op dinsdag 1 april 2014 23:41 schreef OudeBok het volgende: Ik had al eens verteld, dat er een collega naar me toe kwam over dat Episch Topic Moment, toch? Toen die was overgenomen door de AHM Be Like page?
Vader kom met zoon de winkel in lopen en vroeg naar mij. Ik kom dus aanlopen en hij zegt zo. Ja na onze vakantie van 2 weken wil hij graag extra werken. Ik, Oh misschien moeten we even naar kantoor lopen dan.
Ik zo, Pietje heb jij je vader soms iets te vertellen? Nee. Ik, nou meneer .... Uw zoon zijn contract is 3 maanden gelden niet verlengt.
Vader, ohw euh pietje waar ben jij dan geweest, ach nee weet je daar hebben we het thuis wel even goed over. Meneer ikbenschipper mag ik u danken voor u tijd en sorry voor de overlast.
Tot ziens meneer, graag gedaan.
Dit soort pareltjes helaas nog niet meegemaakt. Heb wel een verhaal gehoord over een moeder die opbelde dat haar dochter/zoon te hard moest werken bij Albert Heijn
Dit soort pareltjes helaas nog niet meegemaakt. Heb wel een verhaal gehoord over een moeder die opbelde dat haar dochter/zoon te hard moest werken bij Albert Heijn
We nemen het mee in de evaluatie. Bedankt voor uw telefoontje.
Ik was gisteren overigens een caissière vergeten .
M'n 'dubbel' had gezegd: je wordt wss zo overgenomen (klopt niet.. hij mocht gewoon dicht). Een kwartier later belt 'ie me op: Euh... OudeBok... ik ben al een kwartier vrij.. en ik vind het niet erg, maar.. ik moet zometeen nog naar een vriend toe, dus mag ik alsjeblieft weg? Ik: - wordt heel rood- OH JA, SORRY MAN HAHA! Alsjeblieft, ga sluiten en ga lekker naar huis!
Ik was 'm de dag ervoor ook al vergeten . Hij is zo onopvallend en dun, dat als 'ie achter een paal zit, ik niet meer eens zie, dat er iemand zit .
Ook wel eens iemand langs gehad die vond dat zijn zoon altijd zo laat thuis was van werk (8 uur, terwijl we tot 7 werkte) Meneer uitgelegd dat zijn zoon x werk moest verzetten en daar volgens planning tot half 7 voor nodig had, maar het presteerde om daar tot 8 uur over te doen. Ohw meen je dat, dan gaan we daar thuis eens over praten want hij moet gewoon zijn werk goed doen, moest meneer zeker bellen mocht het niet beter gaan want daar hield hij wel een oogje op dan. Kan je vertellen dat hij een stuk beter ging werken, heb maar niet gevraagd wat er gebeurd was thuis......
Bij mij is er serieus heel veel veranderd in een jaar! Maar niet in de zin van dat ik eerst in SEX crap zou lopen posten en later zogenaamd spijtgevoelens zou hebben .
Op dinsdag 1 april 2014 23:49 schreef OudeBok het volgende: Bij mij is er serieus heel veel veranderd in een jaar! Maar niet in de zin van dat ik eerst in SEX crap zou lopen posten en later zogenaamd spijtgevoelens zou hebben .
Niks is een groot woord bok... er zitten wel duizenden moleculen tussen jou en mij, dat noem ik niet niks hoor...
Er zitten al meer dan duizend moleculen tussen m'n duim en m'n wijsvinger als ik die een millimeter van elkaar af houd. Maak er maar eerder een letterlijk ontelbaar aantal van .
Er zitten al meer dan duizend moleculen tussen m'n duim en m'n wijsvinger als ik die een millimeter van elkaar af houd. Maak er maar eerder een letterlijk ontelbaar aantal van .
Scheikunde is pretty awesome. Laat me, alleen hier kan ik op deze manier nog herinnerd worden aan het feit dat ik ooit het gymnasium met profiel NG heb afgerond . Op m'n studie zitten louter CM'ers, haha.
wil je even niet zo bijdehand doen? duizenden kan ook ontelbaar keer duizend zijn hoor!
Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef Schuimpjes het volgende: Echte Fokkers hebben natuurlijk geen vrienden. Die zitten immers 24/7 op zolder met ramen en gordijnen gesloten.
daar heb ik geen tijd voor Donderdag word zon dag in het bos