Er zitten al meer dan duizend moleculen tussen m'n duim en m'n wijsvinger als ik die een millimeter van elkaar af houd. Maak er maar eerder een letterlijk ontelbaar aantal vanquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:49 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Niks is een groot woord bok... er zitten wel duizenden moleculen tussen jou en mij, dat noem ik niet niks hoor...
Nerdquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:51 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Er zitten al meer dan duizend moleculen tussen m'n duim en m'n wijsvinger als ik die een millimeter van elkaar af houd. Maak er maar eerder een letterlijk ontelbaar aantal van.
Oh, don't get personalquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:50 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Iew, league of legends, laaaaaameee
Scheikunde is pretty awesome. Laat me, alleen hier kan ik op deze manier nog herinnerd worden aan het feit dat ik ooit het gymnasium met profiel NG heb afgerondquote:
wil je even niet zo bijdehand doen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:51 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Er zitten al meer dan duizend moleculen tussen m'n duim en m'n wijsvinger als ik die een millimeter van elkaar af houd. Maak er maar eerder een letterlijk ontelbaar aantal van.
Googolplexquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:51 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dan krijg je toch op een ander deel van je lichaam pijn?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je ging de PH van drumkitje uitproberen?
Geen idee. Geen ervaring mee. Sta ik ook niet voor open.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dan krijg je toch op een ander deel van je lichaam pijn?
met vrienden fokkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Verschuilen achter "vrienden" en "trollen". En dat een jaar later.
Waar je mee omgaat, word je mee besmetquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
wil je even niet zo bijdehand doen?
duizenden kan ook ontelbaar keer duizend zijn hoor!
Oh ja, scherp!quote:
Vrienden en fokkenquote:
Het feit is dat in me onderschrift stond dat ik homo was en ook bij de meeste Posts over anaal gingen, terwijl ik gewoon een loner hetero ben :|quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Verschuilen achter "vrienden" en "trollen". En dat een jaar later.
daar heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Echte Fokkers hebben natuurlijk geen vrienden. Die zitten immers 24/7 op zolder met ramen en gordijnen gesloten.
Hij zat vast met links te fokken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Vrienden en fokken. Er klopt iets niet.
Zeg je nuquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:55 schreef Drumkitje het volgende:
[..]
Het feit is dat in me onderschrift stond dat ik homo was en ook bij de meeste Posts over anaal gingen, terwijl ik gewoon een loner hetero ben :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |