hmm?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP onder "Epische Topic Momenten" *hint hint*
Dit soort pareltjes helaas nog niet meegemaakt. Heb wel een verhaal gehoord over een moeder die opbelde dat haar dochter/zoon te hard moest werken bij Albert Heijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:39 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
hahaha ik ooit ook zoiets gehad.
Vader kom met zoon de winkel in lopen en vroeg naar mij. Ik kom dus aanlopen en hij zegt zo. Ja na onze vakantie van 2 weken wil hij graag extra werken.
Ik, Oh misschien moeten we even naar kantoor lopen dan.
Ik zo, Pietje heb jij je vader soms iets te vertellen? Nee.
Ik, nou meneer .... Uw zoon zijn contract is 3 maanden gelden niet verlengt.
Vader, ohw euh pietje waar ben jij dan geweest, ach nee weet je daar hebben we het thuis wel even goed over. Meneer ikbenschipper mag ik u danken voor u tijd en sorry voor de overlast.
Tot ziens meneer, graag gedaan.
We nemen het mee in de evaluatie. Bedankt voor uw telefoontje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit soort pareltjes helaas nog niet meegemaakt. Heb wel een verhaal gehoord over een moeder die opbelde dat haar dochter/zoon te hard moest werken bij Albert Heijn
Links naar het balkje "schrijf een reactie" in het screenshot is onze Herr General Bokquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
We nemen het mee in de evaluatie. Bedankt voor uw telefoontje.
Was me nooit opgevallen, maar nu je het zegtquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Links naar het balkje "schrijf een reactie" in het screenshot is onze Herr General Bok
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Was me nooit opgevallen, maar nu je het zegt
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:39 schreef ikbenschipper het volgende:
hahaha ik ooit ook zoiets gehad.
Vader kom met zoon de winkel in lopen en vroeg naar mij. Ik kom dus aanlopen en hij zegt zo. Ja na onze vakantie van 2 weken wil hij graag extra werken.
Ik, Oh misschien moeten we even naar kantoor lopen dan.
Ik zo, Pietje heb jij je vader soms iets te vertellen? Nee.
Ik, nou meneer .... Uw zoon zijn contract is 3 maanden gelden niet verlengt.
Vader, ohw euh pietje waar ben jij dan geweest, ach nee weet je daar hebben we het thuis wel even goed over. Meneer ikbenschipper mag ik u danken voor u tijd en sorry voor de overlast.
Tot ziens meneer, graag gedaan.
Wow, nooit gewetenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Links naar het balkje "schrijf een reactie" in het screenshot is onze Herr General Bok
Nou Bok, ik wil alsnog wel een broccolitaartje met je delen hoor, gewoon.. Vriendschappelijk enzooo...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ook wel eens iemand langs gehad die vond dat zijn zoon altijd zo laat thuis was van werk (8 uur, terwijl we tot 7 werkte)quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit soort pareltjes helaas nog niet meegemaakt. Heb wel een verhaal gehoord over een moeder die opbelde dat haar dochter/zoon te hard moest werken bij Albert Heijn
Vriendschappelijk. Ja ja. Ik moet de eerste nog tegenkomen die vriendschappelijk een broccolitaartje eet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Nou Bok, ik wil alsnog wel een broccolitaartje met je delen hoor, gewoon.. Vriendschappelijk enzooo...
Oh dus er is toch niks tussen onsquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:45 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Nou Bok, ik wil alsnog wel een broccolitaartje met je delen hoor, gewoon.. Vriendschappelijk enzooo...
Ik was een kind je pest me :[quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je je nieuwe account gebruiken om hier te posten, en de oude om je seksuele driften te botvieren
Het 'friend'-excuus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef Drumkitje het volgende:
[..]
Ik was een kind je best me :[
Ik kan me er niks meer van herinneren, waarschijnlijk zat ik met een vriend trollen :$
Als je nu 18 bent was je toen 17. Dat heet tegenwoordig volgens mij jongvolwassen hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef Drumkitje het volgende:
[..]
Ik kan me er niks meer van herinneren, waarschijnlijk zat ik met een vriend trollen :$
Het was een jaar terug. Is er sindsdien zoveel veranderd dan? Je bent volwassen geworden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:47 schreef Drumkitje het volgende:
[..]
Niks is een groot woord bok... er zitten wel duizenden moleculen tussen jou en mij, dat noem ik niet niks hoor...quote:
*doet Bok's posthistorie bekijken*quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:49 schreef OudeBok het volgende:
Bij mij is er serieus heel veel veranderd in een jaar! Maar niet in de zin van dat ik eerst in SEX crap zou lopen posten en later zogenaamd spijtgevoelens zou hebben.
Goede woordkeuze..quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Overigens gaat het ons natuurlijk geen reet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |