Oh gawd, daar gaat onze voorraad!quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
leren we de cassiere toch gewoon alle broden uit hun hoofd. Ze moeten dat neem ik aan bij kleinbrood straks ook ook.
Broccollitaartje gaat er bij jullie ook varianten kleinbrood uit straks?
MOGEN op verzoek wel gesneden worden maar die snijd je niet van te voren, zo heb ik het gelezen omdat je ze niet mooi kan presenteren (wij snijden nu sowiezo L&P alleen op verzoek.)quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Nee Boule Beurre is eruit, er zijn kleinere en duurdere L&P broodjes voor in de plaats gekomen...
L&P mag gesneden worden, dan moet je het in een speciaal L&P zakje doen, alleen de petit cereales en petit beurre mag niet gesneden worden
Maar mag het straks nog wel? Een banderol om gesneden brood gaat natuurlijk geen succes worden...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:11 schreef Broccolitaartje het volgende:
L&P mag gesneden worden, dan moet je het in een speciaal L&P zakje doen, alleen de petit cereales en petit beurre mag niet gesneden worden
Op de nieuwe kassa's kunnen de kassieres het juiste plaatje kiezen, heb je deze kassa's niet dan komt er een digi met touchscreen bij de broodafdeling naar ik heb begrepen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:10 schreef ikbenschipper het volgende:
leren we de cassiere toch gewoon alle broden uit hun hoofd. Ze moeten dat neem ik aan bij kleinbrood straks ook ook.
Ja precies, mag wel, maar niet van tevoren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
MOGEN op verzoek wel gesneden worden maar die snijd je niet van te voren, zo heb ik het gelezen omdat je ze niet mooi kan presenteren (wij snijden nu sowiezo L&P alleen op verzoek.)
daar heb je dus speciale zakken voor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar mag het straks nog wel? Een banderol om gesneden brood gaat natuurlijk geen succes worden...
Dat gaat natuurlijk nooit goed als klanten zelf moeten stickeren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Op de nieuwe kassa's kunnen de kassieres het juiste plaatje kiezen, heb je deze kassa's niet dan komt er een digi met touchscreen bij de broodafdeling naar ik heb begrepen.
Ik heb een foto van hoe het eruit gaat zien op mijn computer staan, maar hoe post ik hem?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar mag het straks nog wel? Een banderol om gesneden brood gaat natuurlijk geen succes worden...
dat word natuurlijk een drama....quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:13 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Op de nieuwe kassa's kunnen de kassieres het juiste plaatje kiezen, heb je deze kassa's niet dan komt er een digi met touchscreen bij de broodafdeling naar ik heb begrepen.
upload hem bij imgur.com.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:15 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hoe het eruit gaat zien op mijn computer staan, maar hoe post ik hem?
Nee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:16 schreef Broccolitaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit werkt
Bij onze groentenafdeling moet dat ook (Alleen bij zelfscan) en dat gaat redelijk, al moet je wel elke week de hele afdeling tellen. Met de overgang van wicht- naar stukartikelen is het wel weer wat makkelijker geworden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit goed als klanten zelf moeten stickeren.
We weten hoe moeilijk dat op mijn afdeling schijnt te zijn...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij onze groentenafedeling moet dat ook (Alleen bij zelfscan) en dat gaat redelijk, al moet je wel elke week de hele afdeling tellen. Met de overgang van wicht- naar stukartikelen is het wel weer wat makkelijker geworden.
En wat in de volgende situatie:quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik sta ook weleens achter die counter hoor. Vergeleken met de druk die je op de vloer hebt, is het chillen. Beetje de sigaretjes bijvullen enzulks.
Klanten zijn over het algemeen gewend (van vroeger) dat ze AGF moesten wegen. Broodjes stickeren is nieuw.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij onze groentenafedeling moet dat ook (Alleen bij zelfscan) en dat gaat redelijk, al moet je wel elke week de hele afdeling tellen. Met de overgang van wicht- naar stukartikelen is het wel weer wat makkelijker geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |