En probeer ze het maar eens af te leren....quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Klanten zijn over het algemeen gewend (van vroeger) dat ze AGF moesten wegen. Broodjes stickeren is nieuw.
Dit wordt echt geen succes...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klanten zijn over het algemeen gewend (van vroeger) dat ze AGF moesten wegen. Broodjes stickeren is nieuw.
LEKKER LUNS-PAUZETJE JONGENquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Drumkitje het volgende:
Hoi (eerste post hier) ik heb een vraagje, morgen moet ik van 7 tot 2 werken als kwaliteit. Hoe zit het dan met pauzes? Ik heb nooit langer dan 4 uur gewerkt dus ik vraag het maar, alvast bedankt!
07:00 14:00 6 0quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Drumkitje het volgende:
Hoi (eerste post hier) ik heb een vraagje, morgen moet ik van 7 tot 2 werken als kwaliteit. Hoe zit het dan met pauzes? Ik heb nooit langer dan 4 uur gewerkt dus ik vraag het maar, alvast bedankt!
Ik kan al die L&P broden niet eens uit elkaar houden, laat staan de klant.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
ah-urentool.nl/pauzeprofiel.htmlquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Drumkitje het volgende:
Oh nee grapje.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:19 schreef Drumkitje het volgende:
Er hangt toch zo'n mooie poster naast, en als het goed is zit er een stickertje op met "Meerzaden" of "Rogge"quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik kan al die L&P broden niet eens uit elkaar houden, laat staan de klant.
Die poster hangt ook naast de wijn. Resultaat: 10 vragen per dagquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Er hangt toch zo'n mooie poster naast, en als het goed is zit er een stickertje op met "Meerzaden" of "Rogge"
Denken dat die zwakstromers cq. tokkies hier het verschil zienquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Er hangt toch zo'n mooie poster naast, en als het goed is zit er een stickertje op met "Meerzaden" of "Rogge"
Als je rechtsboven op de foto hierboven kijkt, zie je daar ook scancodes zitten (Voor winkels met zelfscan.)quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:21 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik kan mijn favoriete Liebfraumilch wijn niet meer vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Die poster hangt ook naast de wijn. Resultaat: 10 vragen per dag
En ik de Zoete Spaanse Wijn niet meerquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik kan mijn favoriete Liebfraumilch wijn niet meer vinden.
Ja... ik vrees ook nog steeds gewoon het ergste hoor... Ik krijg nu al nachtmerries van voorraadverschillen van OVER NINE-THOUSAAAND...quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denken dat die zwakstromers cq. tokkies hier het verschil zien
Als het zo'n drama is, dan wachten die boekjes maar hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:18 schreef OudeBok het volgende:
[..]
En wat in de volgende situatie:
- Kassapark draait volle capaciteit, en zelfs dan rijen van 4 meter PER kassa
- 2 mensen die niet zijn op komen dagen, en geen vervanging zoeken mogelijk ivm. extreme drukte aan je counter, omdat je 'dubbel' ook aan het bijdraaien is.
- Een ziekmelding een half uur voor een dienst.
- Tijdschriften moeten gedaan
- 2 volle karren retourtjes bij de counter.
Dit was de situatie eergisteren. Geen TLVKA aanwezig, hè. Wij zijn directe vervanging van haar bij afwezigheid. Grijze haren.
Bedanktquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
07:00 14:00 6 0
Pauze 10 minuten (betaald)
Pauze 60 minuten (onbetaald)
Als die moeder het kind niet laat gaan, kan je niet veel hèquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als het zo'n drama is, dan wachten die boekjes maar hoor.
En een ziekmelding 30 minuten van te voren accepteren. Je komt dan maar lekker.
De retourtjes geef je op zo'n moment gewoon even aan een houdbaar vullertje.
Hebben het ook over het klein brood, dat moet wat mij betreft wel bij de kassa maar hoe word het dan 4 aantal 8054 plu voor pistolet wit etc.....quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Als je rechtsboven op de foto hierboven kijkt, zie je daar ook scancodes zitten (Voor winkels met zelfscan.)
Dreigen met disciplinaire en arbeidsrechtelijke maatregelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 23:25 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Als die moeder het kind niet laat gaan, kan je niet veel hè.
Mijn collega heeft met de moeder gesproken en aangegeven dat dit écht niet kan en dit gevolgen kan hebben voor het contract van haar dochter. Not that mama gives a damn. Kind wilde zelf wel komen uit plichtsbesef.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dreigen met disciplinaire en arbeidsrechtelijke maatregelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |