Stiekem via winvnc die gebruiker uitloggen en snel zelf inloggenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:00 schreef Schuimpjes het volgende:
En nog irritanter. Als er al iemand RenR geopend heeft kan niemand anders er meer in
Wut. Wat zegt je ASM?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:00 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik doe geen SBRM he en ASM worden wil ik niet.Wil best een TL worden, maar de ASM zegt dat ik het zelf verpest.
Ja, da's toch stom. Dat je niet in hetzelfde teamrooster kan: oke. Maar R&R op zichzelf.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:00 schreef Schuimpjes het volgende:
En nog irritanter. Als er al iemand RenR geopend heeft kan niemand anders er meer in
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het valt me wel altijd op dat het wachtwoord om in te loggen niet mijn huidige wachtwoord is, maar die van 5 jaar geleden
Volgens mij kunnen wij niet de andere computers overnemen. Kan alleen NCR bij ons... Of heb ik wat over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stiekem via winvnc die gebruiker uitloggen en snel zelf inloggen
Dan vliegt Plaza eruit. Zo slecht hangt het hele systeem samen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wat er gebeurt als twee mensen in DASA zitten en op precies hetzelfde moment bijvoorbeeld een lokale prijs aanmaken voor hetzelfde product
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij niet de andere computers overnemen. Kan alleen NCR bij ons... Of heb ik wat over het hoofd gezien
Dat is bij UncleSamquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:03 schreef exelletor het volgende:
Er staat trouwens op werk.ah.nl een vacature TL VKK in de buurt van Muujentas.
Kort verhaal: hij vindt dat ik bijdehand ben, niet respectvol met zijn gezag kan omgaan en dat ik überhaupt niks van aantrek van alle onzin dat hij uitkraamt. Ik probeer de laatste tijd wel meer te gedragen zoals hij dat graag ziet, maar daar gaat tijd overeen.quote:
Ook toevallig, bij mij in het filiaal hadden ze ook teamavond vanavondquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:04 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hmm, die teamavond was toch wel nuttig, ze hebben in ieder geval alles op een positieve manier gebracht, en ik vind het zeker interessant hoe de nieuwe broodafdeling gaat worden.
Ik maak me alleen wel een beetje zorgen over 'mijn' dag, de zondag, want ik weet echt niet hoe we dat allemaal moeten doen, als we die nieuwe plannen uit willen voeren.
Tja, nieuwe bakkerijafdeling he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ook toevallig, bij mij in het filiaal hadden ze ook teamavond vanavond
Moest volgens mij ook of deze week, of vorige week plaatsvindenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ook toevallig, bij mij in het filiaal hadden ze ook teamavond vanavond
Eh, oke. En herken je je daar in?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kort verhaal: hij vindt dat ik bijdehand ben, niet respectvol met zijn gezag kan omgaan en dat ik überhaupt niks van aantrek van alle onzin dat hij uitkraamt. Ik probeer de laatste tijd wel meer te gedragen zoals hij dat graag ziet, maar daar gaat tijd overeen.
Ze zoeken ook alleen maar <= 24 uur.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:03 schreef exelletor het volgende:
Er staat trouwens op werk.ah.nl een vacature TL VKK in de buurt van Muujentas.
Een OT met 24 u/pw was handig geweest nu.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ze zoeken ook alleen maar <= 24 uur.
Je hebt geen OT nu?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een OT met 24 u/pw was handig geweest nu.
Je bedoelt bij een andere werkgever?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik juist wel.![]()
Maar als je ergens anders heen wilt is een OT met x-uren niet verkeerd.
Veranderen van filiaal. Kun je er nooit op achteruit gaan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je bedoelt bij een andere werkgever?
Dat is het voordeel van zo'n grote keten, je kunt vaak wel ergens terecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Veranderen van filiaal. Kun je er nooit op achteruit gaan.
Nice.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:21 schreef mujentas het volgende:
Vorige keer dat ze dichtgingen om te verbouwen heeft AH berekent dat het ons ongeveer 50.000 euro extra omzet op zou leveren. Dat klopte wel redelijk.
Daarom rollen ze de eerste generatie ook door naar 3.0 en 4.0.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:19 schreef exelletor het volgende:
Heb het gevoel dat DNAH 1.0/2.0 minder opleveren dan Baarn-II winkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |