Ik kreeg echt even de slappe lach van deze foto's!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkelijk niks opgeruimd, zelfs de afwas staat er nog.En het ziet er zo mooi uit van de buitenkant...
Ik verwerk het in de notulen.quote:Op zondag 27 april 2014 20:30 schreef Gits het volgende:
[..]
Ik kreeg echt even de slappe lach van deze foto's!!!![]()
voor wie het weten wil natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:57 schreef k_man het volgende:
Lekker interessant allemaal. Nu weer gewoon opmerkelijke foto's posten?
Het is dat er een typisch Ikea dekbedje op het bed ligt, en het dus niet uit de jaren 80 kan zijn, maar het is idd dieptriest qua kwaliteit.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:35 schreef Messina het volgende:
Die tweede en derde foto lijken wel ingescande 80s foto's
Lekker basic ook... niets afgewerkt, er zit zelfs nog geen keuken in:quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Dit zie je niet vaak in deze tijden...
Overdracht
Vraagprijs
¤ 289.500 k.k.
Oorspronkelijke vraagprijs
¤ 265.000 k.k.
Aangeboden sinds
6+ maanden
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)traat-324/kenmerken/
Volgens Miljoenhuizen.nl :
Prijsgeschiedenis:
19-05-12: Te koop voor 289500 11-01-13: Aangepast naar 265000 29-10-13: Aangepast naar 289500
Mag ik jou er op wijzen dat alle posts die jij hier maakt behoren in het AEX topic over de huizenmarkt?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Dit zie je niet vaak in deze tijden...
Overdracht
Vraagprijs
¤ 289.500 k.k.
Oorspronkelijke vraagprijs
¤ 265.000 k.k.
Aangeboden sinds
6+ maanden
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)traat-324/kenmerken/
Volgens Miljoenhuizen.nl :
Prijsgeschiedenis:
19-05-12: Te koop voor 289500 11-01-13: Aangepast naar 265000 29-10-13: Aangepast naar 289500
Mag ik jou erop wijzen dat je met je eigen zaken moet bemoeien?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mag ik jou er op wijzen dat alle posts die jij hier maakt behoren in het AEX topic over de huizenmarkt?
Okee, maken we er opmerkelijke screenshots van Funda van, met rode cirkeltjes en pijltjes.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit topic heet niet 'opmerkelijke teksten van funda'.
Heeft de makelaar ingegrepen na het meelezen/kijken hier? Ik zie de meuk-foto's niet (meer) op Funda!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkelijk niks opgeruimd, zelfs de afwas staat er nog.En het ziet er zo mooi uit van de buitenkant...
Nou, ze zijn al verder dan ik met de mijne.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lekker basic ook... niets afgewerkt, er zit zelfs nog geen keuken in:
Wel oog voor detail,quote:Op donderdag 1 mei 2014 19:45 schreef Zomerjurkje het volgende:
Dit is nou een echte haagsche badkamer![]()
[ afbeelding ]
link
De wand van het bad (en het bad zelf) staat schuin.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:50 schreef Zomerjurkje het volgende:
Ik snap alleen die vloer niet, lijkt alsof ie schuin afloopt maar dat zal niet. Al die opstapjes ook vrij nutteloos.
Waar heb je die vandaan, "Help mijn man is klusser!"??quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Zwolsboy het volgende:
Inclusief herders hond en caravan!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)aat-40/fotos/#foto-1
quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij het gewoon een mooi symbool wat voor oosterse wijsheid staat. Waarom zit het anders in een Japanse vlag?
Toch wel benieuwd of er nou ook gas uit komt als je de kraan openzet.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:22 schreef Gnittoo het volgende:
een oudje uit 2004, een creatieve nazi
[ afbeelding ]
https://docs.google.com/f(...)ew?hl=en_GB&sle=true
Maar, maar, maar....verkocht! Nou ja, onder voorbehoud, maar toch.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Zwolsboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2014 18:31:53 ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:25 schreef k_man het volgende:
Kont? Dat is niet wat ik er in zag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O+
tja makelaarsland he, dus dan wordt het huis door de verkopers zelf verkocht. En ligt het nou aan mij of lijkt die deur op de eerste verdieping dichtgetimmerd met hout?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:26 schreef Zwolsboy het volgende:
Bijzonder scherpe kwaliteits fotos!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat door Makelaarsland...
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)veldstraat-20/fotos/
Kont? Dat is niet wat ik er in zag...Dat zag ik dus ook meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Bijzonder bij zo'n relatief nieuw huis met zo'n grote zolderverdieping, vindt ik ook het ontbreken van een vaste trap naar deze verdieping.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:56 schreef GeoffreyCLN het volgende:
[..]
tja makelaarsland he, dus dan wordt het huis door de verkopers zelf verkocht. En ligt het nou aan mij of lijkt die deur op de eerste verdieping dichtgetimmerd met hout?
Ze hebben die foto's van de binnenkant nu maar van Funda afgehaald volgens mij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat soort glasblokken zie je vaak in een tuin of op een begraafplaats liggen.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef vantasties het volgende:
Wat ligt daar nou....?
[ afbeelding ]
Kryptoniet?
Hier
Aha, dat verklaart het. Ik moet toch eens wat meer gaan roken.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat soort glasblokken zie je vaak in een tuin of op een begraafplaats liggen.
Dus...eigenlijk is dat hun eigen crematieoven?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat soort glasblokken zie je vaak in een tuin of op een begraafplaats liggen.
"Diverse onderhoudspunten vragen aandacht op korte termijn"quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:49 schreef Zwolsboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkocht onder voorbehoudquote:Op zondag 4 mei 2014 16:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
"Diverse onderhoudspunten vragen aandacht op korte termijn"
Ze lezen mee op Fok, want foto's is veranderdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:14 schreef k_man het volgende:
Heb ik nou een dirty mind of....?
[ afbeelding ]
Eet smakelijk.
Ja wtf dacht al dat het aan mijn medicijnen lagquote:Op maandag 5 mei 2014 20:48 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Ze lezen mee op Fok, want foto's is veranderd
quote:
Kont? Dat is niet wat ik er in zag...(Ok, niet de originele)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
ik denk dat ze hem weggehaald hebben, want ik zie hem er niet meer tussenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:10 schreef vantasties het volgende:
'Zeg schat, als de makelaar straks komt, hou jij de kleine dan even vast?'
[ afbeelding ]
Hier
en ik maar zoeken naar die poppetjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Kreator het volgende:
Zo jammer weer, die geforceerde poppetjes in beeld...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-84465440-irisstraat-54/
Verder niets opmerkelijks aan..
Het hele huis is redelijk eenvoudig op te knappen. Kost alleen een paar knaken en dan vind ik het wel een vrij dure woning. Maar daar ging het niet over natuurlijk. Blauwe badkamer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:01 schreef Zwolsboy het volgende:
De keuken kan je heel gemakkelijk opknappen, deurtjes schuren en wit verven andere grepen erop, tegeltjes vervangen door hoogglans... apparatuur inbouwen je hebt weer een moderne keuken.
Wel een spuuglelijke uitbouw. Blokkendoosquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef Kreator het volgende:
Zo jammer weer, die geforceerde poppetjes in beeld...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-84465440-irisstraat-54/
Verder niets opmerkelijks aan..
onze badkamer is blauwerquote:
Hij is dan ook enorm groot met 239m² woonoppervlak.... dat is gewoon 2 gemiddelde eengezinswoningen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het hele huis is redelijk eenvoudig op te knappen. Kost alleen een paar knaken en dan vind ik het wel een vrij dure woning. Maar daar ging het niet over natuurlijk. Blauwe badkamer.
Wat een doodenge trap inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef k_man het volgende:
Wow... hier moet je geen hoogtevrees hebben.
[ afbeelding ]
Je moet er ook niet door een tree willen zakken en naar beneden vallen met je hoofd op de glazen afscheidingmuur. Au.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef k_man het volgende:
Nee lekker artistiek allemaal, maar praktisch bewoonbaar ho maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wat een doodenge trap inderdaad.
Mooi hoor, dat wel, maar dan in een showroom en niet in een woonhuis waar ècht geleefd wordt.
Uit datzelfde huis, deze overloop:
[ afbeelding ]
Glazen gang/overloop.... ook niet bepaald jedattum als je last hebt van hoogtevrees e.d..
Die diepte daaronder lijkt ineens wel héél erg diep.
Wel kinky dat schilderij in de woonkamerquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Crappy crapperquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef JK1982 het volgende:
Waarom worden selfies toch vaak bij het toilet genomen..![]()
Link
[ afbeelding ]
Ik zit me af te vragen, het komt vast voor dat mensen het pas zien als het eenmaal op Funda staat. Hoe makkelijk haal je dat er weer af, kun je zelf met een eigen profiel op je eigen huis wijzigingen aanbrengen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef JK1982 het volgende:
ach.. dat is nog niets, deze staat op Marktplaats...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef JK1982 het volgende:
Link
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://link.marktplaats.nl/807110526
Nee, dat doet de makelaar, maar meestal regelt de makelaar ook dat de foto's genomen worden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen, het komt vast voor dat mensen het pas zien als het eenmaal op Funda staat. Hoe makkelijk haal je dat er weer af, kun je zelf met een eigen profiel op je eigen huis wijzigingen aanbrengen?
Nog los van de selfiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:04 schreef JK1982 het volgende:
Link
[ afbeelding ]
Ik zou daar serieus niet op of af durvenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
dat gaat wel, heb je nog houvast maar die trap zonder leuning, no wayquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan dan
[ afbeelding ]
Zou ook niets voor mij zijn, en je valt er niet alleen af, maar ook naast, op de glasplaat, en dan het keldergat in, brrrrrquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat gaat wel, heb je nog houvast maar die trap zonder leuning, no way
Ik vind dat ook een absurd stukje "design", en zou er zelfs met zo'n budget al op afknappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat gaat wel, heb je nog houvast maar die trap zonder leuning, no way
Geeft wel een volledig beeld. Bij huizen waar foto's van wc's of badkamers of zo ontbreken vraag ik me altijd af hoe erg het daarmee gesteld isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nog los van de selfie, wat een enorme k*tfoto.
Ik bedoel, waarom die plee zo op de foto zetten?
"Kijk eens mensen, bij dit huis is zelfs een plee aanwezig!"
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:23 schreef Leandra het volgende:
God weet wat voor domme keuzes ze nog meer gemaakt hebben met de renovatie van het huis
quote:Een schitterend vrijstaand landhuis, in authentieke "Broeker" stijl, opgeleverd in 2008, met aangebouwde garage.
Wat versta jij onder alle? Ik zie een vitragegordijn dat dicht, vitragestroken, een gordijn dat open is achter een vitragestrook en een bijna gesloten rolgordijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Geen interieur foto's, alle gordijnen dicht, het is onduidelijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Kattenbak in de vaste kast weggewerkt, handig!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
En die traptreden wiebelen ook nog.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:51 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste, tot en met de kleur aan toe mijn oude kinderkamer. Dat was 40 jaar geledenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef Jazzyzeef het volgende:
[ afbeelding ]
Die enge vlek...schaduw van de fotograaf? Of de geest van de jaren '70 die in dit huis rondwaart?
[ afbeelding ]
De inrichting van de eerste verdieping kan zo in een museum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierr: www.funda.nl/koop/rijswijk/huis-84465629-nassaukade-24
Wel met mooi uitzicht.
Oe, flitsen met een zonnekap eropquote:Op maandag 12 mei 2014 20:49 schreef k_man het volgende:
En die schaduw krijg je als je flitst terwijl de zonnekap nog op je camera zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |