Het huis is volgens mij "gestyled" voor de verkoop, zo zijn alle ingebouwde boekenkasten leeg omdat dit rustiger oogt. De babykamer vind ik wel mooi zo!quote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef Twinky het volgende:
Prachtig huis dit maar die inrichting...
http://www.funda.nl/koop/(...)sen-kasselstraat-13/
zoals hier: laten we lekker even bijkletsen. Op een rieten schommelstoel op een koeienvelletje.
[ afbeelding ]
gebeurt dat ja?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het huis is volgens mij "gestyled" voor de verkoop, zo zijn alle ingebouwde boekenkasten leeg omdat dit rustiger oogt. De babykamer vind ik wel mooi zo!![]()
[ afbeelding ]
Ja dat is een hele business, is overgewaaid uit de VS en aangewakkerd door de huidige huizenmarkt. Zoek maar eens op "verkoopstyling".quote:
Jaquote:De babykamer is erg rustgevend
Dat gebeurde zelfs met de openhuizen route afgelopen weekend, een eigenaar zei dat een flink deel van zijn spullen bij de buren stonden.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:40 schreef Twinky het volgende:
[..]
gebeurt dat ja?
De babykamer is erg rustgevend
Dit hele huis is zo'n beetje geverkoopstyledmetverkoopstylemeubelen. Alles is veel te veel op elkaar afgestemd, te veel/te weinig IKEA en af en toe "te" trendy. Zoals de nachttafelsquote:Op woensdag 9 april 2014 22:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja dat is een hele business, is overgewaaid uit de VS en aangewakkerd door de huidige huizenmarkt. Zoek maar eens op "verkoopstyling".Eén van de trucs is dat het huis er wel bewoond uit moet zien, maar dan met iets van 30% minder prullaria.
[..]
Jarammel /verkeerde topic
of je leest even de omschrijving: het huis in in gebruik geweest als politiebureau. de celdeur en het water en broodluikje zitten er nog in.quote:Op donderdag 10 april 2014 07:14 schreef Twinky het volgende:
fascinerend wel.
Maar wat zou dit luikje links zijn?
[ afbeelding ]
quote:Saillant detail; deze ruimte herinnert nog aan het voormalige gebruik van het pand, een politiebureau. Het heeft een echte celdeur en een water-en-brood-luikje. Voor het hoge raam in de gang zitten tralies.
quote:Op donderdag 10 april 2014 07:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
of je leest even de omschrijving: het huis in in gebruik geweest als politiebureau. de celdeur en het water en broodluikje zitten er nog in.
[..]
hahaha, de foto van de andere kant van diezelfde kamer is ook impressive, daar wil je toch niet slapenquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan natuurlijk je bedgoed aanpassen aan het behang.
[ afbeelding ]
Huis
Linkje?quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Prachtig appartement maar hoe dat raam op de 33ste verdieping open kan (zegt zij met giga hoogtevrees)
Iets zegt mij dat die bewoners echt geen kat zullen hebben (laat staan kinderen).
(die bovenste delen zijn enkel reling, zonder glas)
[ afbeelding ]
Sorry, vergetenquote:
De slaapkamer van Hyacinth Bucket Bouquetquote:Op zaterdag 12 april 2014 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Je kan natuurlijk je bedgoed aanpassen aan het behang.
[ afbeelding ]
Huis
quote:Op maandag 14 april 2014 12:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
De slaapkamer van Hyacinth Bucket Bouquet
Een dergelijk appartement geeft mij het gevoel weer "daarom wil ik dus miljonair worden". Zo heerlijk je leven doorkomen. Voor erbij. Want ja, landhuis met tuin is natuurlijk het hoofdverblijf.quote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Prachtig appartement maar hoe dat raam op de 33ste verdieping open kan (zegt zij met giga hoogtevrees)
Iets zegt mij dat die bewoners echt geen kat zullen hebben (laat staan kinderen).
[ afbeelding ]
het appartement is om te glurenquote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Een dergelijk appartement geeft mij het gevoel weer "daarom wil ik dus miljonair worden". Zo heerlijk je leven doorkomen. Voor erbij. Want ja, landhuis met tuin is natuurlijk het hoofdverblijf.
Huis van een familielid. Prachtig huis, jammer voor de enorme verzekering.. Er zijn daar een aantal keren flinke overstromingen geweest.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:48 schreef DroogDok het volgende:
Was deze al langs gekomen?
http://www.funda.nl/koop/(...)dorpsstraat-66-64ab/
[ afbeelding ]
Kan de afbeeldingen van de plattegronden hier niet neerzetten, maar er lijken een aantal onbereikbare ruimten in het koetshuis te zitten.
Tof. Dakterras is wel een beetje troosteloos.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Bijzonder oud huis in de binnenstad van Groningen waar ze over de balken heen o.a. een zithoekje en loopbruggetjes hebben gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)071-brugstraat-13-a/
Aha, dat verklaart de relatief goedkope vraagprijsquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Huis van een familielid. Prachtig huis, jammer voor de enorme verzekering.. Er zijn daar een aantal keren flinke overstromingen geweest.
En de locatie is natuurlijk best wel in the middle of nowhere.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:25 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart de relatief goedkope vraagprijs
Brr die laatste foto, ik word er misselijk van....quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Bijzonder oud huis in de binnenstad van Groningen waar ze over de balken heen o.a. een zithoekje en loopbruggetjes hebben gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel gaaf idee, alleen de uitvoering vind ik dan wat minder. De materiaalkeuze past niet bij de eeuwenoude houten balken en doet enorm af aan de sfeer die het hele idee had kunnen geven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n poster op het plafond, dat had mijn oude tandarts ook, had je wat te doen als je met je bek open lag te wachtenquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Weer een klassiek gevalletje 'geen zin in opruimen voor de foto':
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En dan van die blinderingen op de ramen doen, anders ziet iemand 'tquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-48948299-wielewaalstraat-27/
Bij IKEA krijg je echt wel te horen dat dat niet handig is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:51 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Een combinatie van een laag (IKEA) budget en geen zelfstandig praktisch inzicht in een keuken.
nou nee. toen wij er kwamen voor een keuken werden we gewoon achter een terminal gezet om aan de slag te gaan met hetzelfde programma waarmee het thuis ook niet lukte. toen zijn we maar weggegaan naar een keukenboer alwaar we wel prima geholpen werdenquote:Op woensdag 16 april 2014 09:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij IKEA krijg je echt wel te horen dat dat niet handig is.
Dan ben je te vroeg weggegaan, ze lopen er normaliter helemaal met je doorheen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:22 schreef simmu het volgende:
[..]
nou nee. toen wij er kwamen voor een keuken werden we gewoon achter een terminal gezet om aan de slag te gaan met hetzelfde programma waarmee het thuis ook niet lukte. toen zijn we maar weggegaan naar een keukenboer alwaar we wel prima geholpen werden
na een uur wachten was ik het wel zat en ik denk niet dat wat ik nu heb goedkoper kan. mocht je willen weten wat ik dan heb pm je maarquote:Op woensdag 16 april 2014 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je te vroeg weggegaan, ze lopen er normaliter helemaal met je doorheen.
En dat scheelt je al gauw een paar duuzend euro
of je leert natuurlijk lezenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:54 schreef Pap89 het volgende:
Je kan ook iemand aanspreken, dan hoef je geen uur te wachten
Allemachig is dit serieus?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/arnhem/huis-48948299-wielewaalstraat-27/
Zelfs in deze beroerde markt in twee maanden verkocht....quote:Op zondag 16 februari 2014 00:29 schreef Leandra het volgende:
De gefortuneerde klusser kan hier aan de gang.... het is net niet meer volledig in originele staat, maar het scheelt niet veel.
Wat vreemd om zo een hele verdieping maar een klein gedeelte bruikbaar te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:49 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handig toch voor als je het niet meer ziet zittenquote:Op zondag 13 april 2014 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi huis mooie locatie !quote:Op woensdag 16 april 2014 01:46 schreef Maint-fokker het volgende:
je kunt het huis kopen waar oa hits als "zie de maan schijnt door de bomen" geschreven is!
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-16
Nou voor dat prijsje niet verkeerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef Leandra het volgende:
Woningstichting Amersfoort (tegenwoordig de Alliantie?) is in rap tempo woningen aan het verkopen... alleen een beetje jammer dat ze te beroerd zijn het echt even fatsoenlijk te maken, want dat moet voor hen een fluitje van een cent zijn...
De ketel zit in de keuken (fijn ook, weer een stopcontact minder tot je beschikking):
[ afbeelding ]
En het expansievat dan? Joh... dat zit gewoon in een kast, zie je niks van![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar bij een keuze tussen de Haydnstraat en de BW-laan is de keuze voor mij echt heel makkelijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nou voor dat prijsje niet verkeerd.
Daar kan je op de Barchman Wuytierslaan geen woning voor op de kop tikken
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Oh here Jezus, zijt met mij in mijn kledingkast!
[ afbeelding ]
Die stoeltjes eronder ookquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Ketel zit hier ook in de keuken, hangt me niks in de weg hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef Leandra het volgende:
Woningstichting Amersfoort (tegenwoordig de Alliantie?) is in rap tempo woningen aan het verkopen... alleen een beetje jammer dat ze te beroerd zijn het echt even fatsoenlijk te maken, want dat moet voor hen een fluitje van een cent zijn...
De ketel zit in de keuken (fijn ook, weer een stopcontact minder tot je beschikking):
[ afbeelding ]
En het expansievat dan? Joh... dat zit gewoon in een kast, zie je niks van![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn expansievat ook zo onderin de kast. Prima plekje lijkt me. Uit het zicht en geen last van.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ketel zit hier ook in de keuken, hangt me niks in de weg hoor
Expansievat hangt boven in het trapgat, die hangt me daar wél in de weg
[ afbeelding ]
Maar in de woning van de foto hangt hij dus niet uit zicht, want er zit geen deur meer in de kast... hij hangt dus eigenlijk altijd in beeld in de woonkamer...quote:Op donderdag 17 april 2014 20:31 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb mijn expansievat ook zo onderin de kast. Prima plekje lijkt me. Uit het zicht en geen last van.
Ah ja, inderdaad. Dan hoop ik voor de nieuwe bewoner dat er nog een deur ergens in de schuur staat.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar in de woning van de foto hangt hij dus niet uit zicht, want er zit geen deur meer in de kast... hij hangt dus eigenlijk altijd in beeld in de woonkamer...
En een extra stopcontactje voor de ketel in de keuken was geen overbodige luxe geweest.... boven een keukenkastje ofzo.
Hoe ik ook vergroot, ik kan het niet zien helaas. Lijkt wel terrarium vol uilen. Zo'n duur huis, zo'n armoedig rolletje waar de fotograaf geloof ik met zijn dikke reet tegen aan geleund heeft:quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:28 schreef Bruinoogje het volgende:
Wat zit hier links beneden toch?
Zouden het opgezette uilen zijn?![]()
Bron: http://www.funda.nl/koop/tull-en-t-waal/huis-48083423-lekdijk-90/
Zon'n bedbankdinges is mijn droom voor ooit in mijn badkamer. Zelf hamammetje spelen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:28 schreef Bruinoogje het volgende:
Wat zit hier links beneden toch?
Zouden het opgezette uilen zijn?![]()
[ afbeelding ]
Hier rechts:
[ afbeelding ]
Badkamer is trouwens ook 'opmerkelijk'.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.funda.nl/koop/tull-en-t-waal/huis-48083423-lekdijk-90/
quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:22 schreef Gnittoo het volgende:
een oudje uit 2004, een creatieve nazi
[ afbeelding ]
https://docs.google.com/f(...)ew?hl=en_GB&sle=true
Als het huis mij zou bevallen zouden die tegeltjes mij echt geen fuck interesseren hoor. Die heb je er zo uitquote:
Maar toch schrikt zo'n foto waarschijnlijk veel potentiële kopers af. Veel mensen kunnen niet door de aankleding van de huidige bewoners heen kijken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:51 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als het huis mij zou bevallen zouden die tegeltjes mij echt geen fuck interesseren hoor. Die heb je er zo uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |