Waarschijnlijk vond hij het gewoon een mooi symbool wat voor oosterse wijsheid staat. Waarom zit het anders in een Japanse vlag?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:22 schreef Gnittoo het volgende:
een oudje uit 2004, een creatieve nazi
[ afbeelding ]
https://docs.google.com/f(...)ew?hl=en_GB&sle=true
Ja sorry we moesten die dag onwijs veel productie draaien. Kijk we hebben namelijk een internationaal zeer goed lopende frusteltjes webwinkel.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef innepin het volgende:
In dit huis kan de man lekker knutselen in zijn hobbyruimte
[ afbeelding ]
Terwijl de dames druk bezig zijn met hun kantkloswerkjes.
[ afbeelding ]
(nee serieus, wat dóen ze? Traktaties knutselen? Waren ze te druk met fröbelen om op te staan en weg te lopen voor de foto?)
Eh?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:51 schreef borbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij het gewoon een mooi symbool wat voor oosterse wijsheid staat. Waarom zit het anders in een Japanse vlag?
Is zelfde als in het plaatje maar dan in negatief. Met het tradiotonele aziesche teken voor reincarnaite (hebben de nazis gewoon gejat) Daarom ook de japanse vlag zodat mensen niet perongelijk denken dat het om een nazi symbool gaat.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh?
Zoek eens op google naar de Japanse vlag...
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef borbit het volgende:
[..]
Is zelfde als in het plaatje maar dan in negatief. Met het tradiotonele aziesche teken voor reincarnaite (hebben de nazis gewoon gejat) Daarom ook de japanse vlag zodat mensen niet perongelijk denken dat het om een nazi symbool gaat.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef borbit het volgende:
[..]
Is zelfde als in het plaatje maar dan in negatief. Met het tradiotonele aziesche teken voor reincarnaite (hebben de nazis gewoon gejat) Daarom ook de japanse vlag zodat mensen niet perongelijk denken dat het om een nazi symbool gaat.
Ja, zwart-rood-wit vind ik ook niet zo mooi.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:18 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Maar toch schrikt zo'n foto waarschijnlijk veel potentiële kopers af. Veel mensen kunnen niet door de aankleding van de huidige bewoners heen kijken.
Ik denk voor mij een reden om een huis niet te kopen. Ja, je kan de tegeltjes eruit slopen, maar toch zal er toch vast wel een nare vibe hangen in zo'n huis. Ik moet ineens denken aan American History Xquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:22 schreef Gnittoo het volgende:
een oudje uit 2004, een creatieve nazi
[ afbeelding ]
https://docs.google.com/f(...)ew?hl=en_GB&sle=true
Zijn er nu makelaars die menen dat het een goed idee is om ook mensen op foto's te plaatsen vanwege wat voor vage reden dan ook? Hij zal vast tegen de verkopers zeggen: "Je ziet het tegenwoordig steeds vaker" en dat soort bullshit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:54 schreef innepin het volgende:
In dit huis kan de man lekker knutselen in zijn hobbyruimte
[ afbeelding ]
Terwijl de dames druk bezig zijn met hun kantkloswerkjes.
[ afbeelding ]
(nee serieus, wat dóen ze? Traktaties knutselen? Waren ze te druk met fröbelen om op te staan en weg te lopen voor de foto?)
Waar wil je het dan hebben? Dat vat gaat een paar jaar mee, daarna vervang je het voor een wit exemplaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
En het expansievat dan? Joh... dat zit gewoon in een kast, zie je niks van![]()
[ afbeelding ]
Lijkt mij garage welke verkocht wil worden als slaapkamer (zie kraan en electra enzo)quote:Op zondag 20 april 2014 12:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Deze mensen houden van klokken
[ afbeelding ]
Ik zie geregeld foto's voorbij komen hier waarbij ik denk dat mensen problemen zoeken die er gewoon niet zijn. Als ik die woning zie was die kast de meest nette oplossing.quote:Op zondag 20 april 2014 12:48 schreef ATan het volgende:
[..]
Waar wil je het dan hebben? Dat vat gaat een paar jaar mee, daarna vervang je het voor een wit exemplaar.
Grapje, hoop ik.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:05 schreef borbit het volgende:
[..]
Ernstig en onaantrekkelijk idd. Gelukkig koop je de inboedel er niet bij en hoef je dus na aanschaf niet eerst de vaat van de ander te doen. Maar, man man man, wat onprofessioneel. Gevalletje spoedverkoop vechtscheiding?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkelijk niks opgeruimd, zelfs de afwas staat er nog.En het ziet er zo mooi uit van de buitenkant...
Duidelijk een studentenhuis, zou je die huurders erbij krijgen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkelijk niks opgeruimd, zelfs de afwas staat er nog.En het ziet er zo mooi uit van de buitenkant...
ik gok dat die er tegen hun zin uitmoeten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Duidelijk een studentenhuis, zou je die huurders erbij krijgen?
Ik ben altijd heel blij met zulke foto's. Dan is mijn huis toch een stuk netterquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:44 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |