puur geluk, ook enkele zaken van focal en tiny besteld en beide deden er 3+ weken overquote:Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef N22 het volgende:
Twee pakketje binnen![]()
Tinydeal: 24-03 besteld,
Focalprice: 25-03 besteld
Toch wel duidelijk verschil te zien tussen winkels qua leveringstijden.
Ik heb een Jack Wolfskin winterjas gekocht een paar jaar geleden, 200 euro in maat S.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:50 schreef Zith het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
http://www.aliexpress.com(...)kets/1389429842.html
Zo'n jacket zoek ik. Op 1 foto is een halve "Summit Series" logo te zien, wat onderdeel is van The North Face. Hoe moeten normale mensen dit weten?
Of deze
http://www.aliexpress.com(...)mens/1719376976.html
"Genuine factory direct", je betaalt er ook aardig voor - wat normaal is kijkende naar de textiel en lining...
Maar op 1 foto staat "www.jackwolfsjkin.com"......... Zal ook nep zijn.
Ik wil gewoon een high-quality gore-tex jacket zonder logoIn Nederland betaal je er 300-700 EUR voor - moet goedkoper kunnen.
Stropdas van ebay... 3 maand.....quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef mschol het volgende:
[..]
puur geluk, ook enkele zaken van focal en tiny besteld en beide deden er 3+ weken over
Je hebt wel van die ventilators waar je bijv. koud water in kan doenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:31 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mwoah..het helpt wel wát. De temperatuur daalt natuurlijk niet, maar wel de gevoelstemperatuur. (als de lucht langs je huid blaast)
Misschien is er één op batterijen? Da's wat minder gevaarlijk dan iets dat in de wandcontactdoos moet.
Say what? Dat is wel gaaf. Linkje?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je hebt wel van die ventilators waar je bijv. koud water in kan doen
Idd! Gewoon koud water en veel ijs erin doen!quote:
Welke earbuds hebben de beste sound quality volgens jou dan voor 25$? En spijker je ze nog steeds aan je muur vast?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Nee, zijn veel fakes, zelfs voor rond de 20 USD. Heb ik weleens een heel praatje over gehouden. Als ze bij de Xiaomi-store op Tmall al weggaan voor 119 CNY, dan ga je ze niet voor de helft ofzo elders krijgen.Een gerespecteerde verkoper zoeken dus.
Mijne was gedeeltelijk opgeladen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Miniem het volgende:
Moet je de earson eerst opladen nadat je hem ontvangen hebt?
Ik zou het wel doen. Zal wel een li-ion accu inzitten, die gaan niet graag helemaal leeg.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Miniem het volgende:
Moet je de earson eerst opladen nadat je hem ontvangen hebt?
kan nooit kwaad!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee van wie het komt, maar zojuist een verlengsnoer in de bus gehad xD..
mogelijk verkeerde bestelling ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vraagquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef rene90 het volgende:
Sweden post heeft een update dat hij in Nederland is (4 maart verzonden), mensen hier nog behoefte aan een reviewtje van de v88s tablet?
Valse KEMA keur er op zekerquote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee van wie het komt, maar zojuist een verlengsnoer in de bus gehad xD..
mogelijk verkeerde bestelling ofzo?
Tja het is niet meer één van de nieuwste tablets en misschien voor de meeste sowieso geen optie vanwege de lagere resolutie. Maar oké ik zal een reviewtje makenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:26 schreef Downstar het volgende:
[..]Haha ik wist het, daarom er niet op gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn er veel ingetrapt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Haha idd..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Haha ik wist het, daarom er niet op gereageerd
Er zijn er veel ingetrapt.
[..]heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het al wat dubieus...
Pfff... Ja nou blijf je maar weg ook!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Haha idd..
Ook een paar reacties op mijn bericht over mr.tao tegoed xD
Gelukkig dus geen boete en blijf dus lekker posten hier :p
waarvoor ga je het gebruiken? Anders een tablet met toetsenbordje?quote:Op donderdag 3 april 2014 02:19 schreef Yiha het volgende:
Iemand een suggestie voor een goedkoop netbook, zo rond de ¤100?
Mss een android toestelletje?
nice xDDDquote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik heb een Jack Wolfskin winterjas gekocht een paar jaar geleden, 200 euro in maat S.Een echte, dus geen Chinees ding. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |