Welke earbuds hebben de beste sound quality volgens jou dan voor 25$? En spijker je ze nog steeds aan je muur vast?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:02 schreef shiznuts het volgende:
Nee, zijn veel fakes, zelfs voor rond de 20 USD. Heb ik weleens een heel praatje over gehouden. Als ze bij de Xiaomi-store op Tmall al weggaan voor 119 CNY, dan ga je ze niet voor de helft ofzo elders krijgen.Een gerespecteerde verkoper zoeken dus.
Mijne was gedeeltelijk opgeladen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Miniem het volgende:
Moet je de earson eerst opladen nadat je hem ontvangen hebt?
Ik zou het wel doen. Zal wel een li-ion accu inzitten, die gaan niet graag helemaal leeg.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef Miniem het volgende:
Moet je de earson eerst opladen nadat je hem ontvangen hebt?
kan nooit kwaad!quote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee van wie het komt, maar zojuist een verlengsnoer in de bus gehad xD..
mogelijk verkeerde bestelling ofzo?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vraagquote:Op woensdag 2 april 2014 22:12 schreef rene90 het volgende:
Sweden post heeft een update dat hij in Nederland is (4 maart verzonden), mensen hier nog behoefte aan een reviewtje van de v88s tablet?
Valse KEMA keur er op zekerquote:Op woensdag 2 april 2014 22:22 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee van wie het komt, maar zojuist een verlengsnoer in de bus gehad xD..
mogelijk verkeerde bestelling ofzo?
Tja het is niet meer één van de nieuwste tablets en misschien voor de meeste sowieso geen optie vanwege de lagere resolutie. Maar oké ik zal een reviewtje makenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2014 22:26 schreef Downstar het volgende:
[..]Haha ik wist het, daarom er niet op gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn er veel ingetrapt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Haha idd..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Haha ik wist het, daarom er niet op gereageerd
Er zijn er veel ingetrapt.
[..]heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vond het al wat dubieus...
Pfff... Ja nou blijf je maar weg ook!quote:Op woensdag 2 april 2014 23:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Haha idd..
Ook een paar reacties op mijn bericht over mr.tao tegoed xD
Gelukkig dus geen boete en blijf dus lekker posten hier :p
waarvoor ga je het gebruiken? Anders een tablet met toetsenbordje?quote:Op donderdag 3 april 2014 02:19 schreef Yiha het volgende:
Iemand een suggestie voor een goedkoop netbook, zo rond de ¤100?
Mss een android toestelletje?
nice xDDDquote:Op woensdag 2 april 2014 19:12 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik heb een Jack Wolfskin winterjas gekocht een paar jaar geleden, 200 euro in maat S.Een echte, dus geen Chinees ding. xD
Meh.. een 1 Aprilgrap doortrekken naar 2 April is not done. Tsk.quote:
Die Zweden, die Zweden weten wat humor is!quote:Op donderdag 3 april 2014 09:28 schreef rene90 het volgende:
Sweden post heeft ook een 1 april grap me me uitgehaald (op 2 april maar oké), zeggen in de status update dat hij 'local mail tracking' is, maar postnl zegt me net dat hij nog niet in Nederland is
Ho hoquote:Op donderdag 3 april 2014 09:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Meh.. een 1 Aprilgrap doortrekken naar 2 April is not done. Tsk.
Nu wens ik je een vette boete toe voor de volgende keer.
rood lampje gaat uit = klaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:27 schreef Miniem het volgende:
Earson is nu aan het opladen, er brand een rood lampje.
Gaat het andere lampje branden als hij klaar is?
quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ho ho, ik maakte de grap gewoon op 1 april he..
geen gezeik, anders blijf ik echt weg![]()
![]()
Nogal vage shit, in http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php kan je ook je code stoppen, soms krijg je dan meer info. Bij mij dus local mail, maar hij is niet in NL volgens postnlquote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef shiznuts het volgende:
Mijn SE-zending staat met met de laatste status: '2014-03-26 10:00, Order departed on flight from origin'.
'k Geloof de Malaysian ofzo.
Hier ook, zij zeggen van wel, PostNL van niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:51 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nogal vage shit, in http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php kan je ook je code stoppen, soms krijg je dan meer info. Bij mij dus local mail, maar hij is niet in NL volgens postnl.
Heeft Malaysia Airways niet vaker last van verdwenen objecten?quote:Op donderdag 3 april 2014 10:11 schreef shiznuts het volgende:
Mijn SE-zending staat met met de laatste status: '2014-03-26 10:00, Order departed on flight from origin'.
'k Geloof de Malaysian ofzo.
Ik gebruik voor dat soort dingen AliExpress, daar vind je werkelijk alles. Zoek naar 'cabinet wheels'.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:39 schreef henk3412 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kan ik zoiets vinden en waar?
enige linkjes?
Ik zou meer denken aan "office chair wheels"quote:Op donderdag 3 april 2014 16:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik gebruik voor dat soort dingen AliExpress, daar vind je werkelijk alles. Zoek naar 'cabinet wheels'.
Ik zou meer denken aan wheelsquote:Op donderdag 3 april 2014 16:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou meer denken aan "office chair wheels"
moet ik ergens op letten of passen ze onder elke stoel?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:19 schreef ACT-F het volgende:
Ik zou zeggen: probeer het. Voor iets meer dan een dollar zijn ze al te vinden op AliExpress.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 3 april 2014 16:38 schreef henk3412 het volgende:
[..]
moet ik ergens op letten of passen ze onder elke stoel?
Sure! Als je daar zin en tijd voor hebtquote:Op donderdag 3 april 2014 17:11 schreef rene90 het volgende:
Jullie ook behoefte aan een review van een kobo touch e-reader? (niet echt China spul, maar wel via ebay).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |