Ik ga voor een 1 Aprilletje hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:44 schreef tokko1 het volgende:
Opzich was het nog 1 april toen hij het posste
Ik heb er hier ook 1 liggen. Moet alleen nog ff een fitting/armatuur halen.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:23 schreef Dromer het volgende:
Er zijn nog wat groeilampjes onderweg voor mij.
Voor gewone plantjes hoor.![]()
[ link | afbeelding ]
Maak daar eens een mooie paint van.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:08 schreef monkeybrain het volgende:
Downstar weg![]()
Ik zeg nog via de PM, die Jenna Jameson opblaaspop is nep. Luisteren ho maar!
En dan geen linkje geven? :-)quote:Op woensdag 2 april 2014 09:00 schreef rene90 het volgende:
Downstar is niet weg, die komt wel terug
Ereader van ebay besteld trouwens, Nederlandse seller die niet op marktplaats te vinden was. 58 euries met verzenden voor een nieuwe kobo touch (zwart, bulk verpakking)
http://www.ebay.nl/itm/Ko(...)tem2c7895eb42&_uhb=1quote:Op woensdag 2 april 2014 11:38 schreef groninge01 het volgende:
[..]
En dan geen linkje geven? :-)
Voor die prijs kan je em niet laten liggen...
Bedankt! En ophalen scheelt weer 9 euro. Ff iemand lief aankijken ;-)quote:Op woensdag 2 april 2014 11:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Ko(...)tem2c7895eb42&_uhb=1
Astu
Als je in de buurt woont is het helemaal leuk, kobo touch is een goed ding wat ik overal lees en als je hem ergens anders koopt in het zwart kost het 86 euro, nu dus 58 bij verzenden. Primaquote:Op woensdag 2 april 2014 11:48 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Bedankt! En ophalen scheelt weer 9 euro. Ff iemand lief aankijken ;-)
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 april 2014 10:43 schreef Zith het volgende:
Is soms ook wel lastig om te zien of iets 1) logo's heeft, of 2) genuine is.
Die zooi zou ik niet bestellen als ik jou was, het lijkt me niet dat een genuine product schokkend veel goedkoper is daar. De kans dat het nep is is redelijk groot, ook omdat er helemaal gen type nummer te vinden is ofzo bij ali en als je op de website van jack wolfskin kijkt zie je dat elk jack wel een 'naam' heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:50 schreef Zith het volgende:
Maar op 1 foto staat "www.jackwolfsjkin.com"......... Zal ook nep zijn.
Ik wil gewoon een high-quality gore-tex jacket zonder logo
Ja, ben ook niet op zoek naar een merk. WIl gewoon een winddichte gore-tex (waterdicht, ademend) jacket zonder dit soort prijzen te betalen. Al die dingen zijn made-in-China, dus er moet wel ergens een fabriekje zijn die overproductie merkloos doorstuurt eh...quote:Op woensdag 2 april 2014 11:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die zooi zou ik niet bestellen als ik jou was, het lijkt me niet dat een genuine product schokkend veel goedkoper is daar. De kans dat het nep is is redelijk groot, ook omdat er helemaal gen type nummer te vinden is ofzo bij ali en als je op de website van jack wolfskin kijkt zie je dat elk jack wel een 'naam' heeft.
Volgens mij valt Falcon onder dat soort spul, kun je voor 80 of flink minder in de aanbieding vinden. Ik heb de mijne (2 stuks) bij Intersport gekocht en de kwaliteit is erg mooi. Ritsen waterdicht, mooi klittenband, mooie stof etc.quote:Op woensdag 2 april 2014 12:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet op zoek naar een merk. WIl gewoon een winddichte gore-tex (waterdicht, ademend) jacket zonder dit soort prijzen te betalen. Al die dingen zijn made-in-China, dus er moet wel ergens een fabriekje zijn die overproductie merkloos doorstuurt eh...
quote:
Tot dan, dan maar...quote:Bij deze wens ik jullie allen nog veel chinashopplezier en ik zal ongetwijfeld nog wel eens terug komen hier. hopelijk totdan!
Heb nog 6 dagen t/m de 45 dagen deadline van PayPalquote:ok no problem but we han't Receive any item when we receive this item resend to you ok? thank you for your message
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komen deze week voor de verandering wél eens wat binnen.
quote:
Damn.. dus toch waar.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:12 schreef Downstar het volgende:
hier boven wordt dus precies beaamt met wat ik dus nu weer mee maak..
je koopt producten en er staan gewoon logo's op en dergelijke.. dingen die op foto's niet te zien zijn..
zo kun je dus flink genaaid worden![]()
Een hele dag.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:49 schreef N22 het volgende:
Twee pakketje binnen![]()
Tinydeal: 24-03 besteld,
Focalprice: 25-03 besteld
Toch wel duidelijk verschil te zien tussen winkels qua leveringstijden.
Ik doelde meer op andere webshops als BIC, BG, DX enzo. Daar kun je meestal op 2 weken rekenen.quote:
Een ventilator kost geen drol in NL. Tenzij jij liever een niet gekeurd apparaat langs je bed wil als je slaapt, kun je hem beter hier kopen. En een ventilator helpt trouwens geen drol. Airco werkt het best.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:07 schreef wihehin het volgende:
We zien je over een maand wel weer Downstar, als je een hoesje voor je telefoon nodig hebt en bijna flauwvalt van de prijs die je moet betalen in de winkel
Heeft iemand hier trouwens een ventilator(tje) uit China? Ik bedoel dan eentje om naast je bed te zetten met dit warme weer.
Zo ja, hoe bevalt hij?
Mwoah..het helpt wel wát. De temperatuur daalt natuurlijk niet, maar wel de gevoelstemperatuur. (als de lucht langs je huid blaast)quote:Op woensdag 2 april 2014 18:18 schreef davedavy het volgende:
[..]
Een ventilator kost geen drol in NL. Tenzij jij liever een niet gekeurd apparaat langs je bed wil als je slaapt, kun je hem beter hier kopen. En een ventilator helpt trouwens geen drol. Airco werkt het best.
Wat had je besteld dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:39 schreef Goddelijker het volgende:
Damn, een pakketje weer retour naar China, waarom kan PostNL niet gewoon een reden erbij geven? Behalve: Neem maar contact op met de afzender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |