Ja ik ben jaloersquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:
Jij bent jaloers en wij kunnen ook niet weten wat zijn motivatie er achter is.
Het was niet ''wat''. Maar ok het was alleen maar oogcontact ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef RingBewoner het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heb je wat oogcontact gehad, is hij met een collega van jou een film wezen huren en nu ben je teleurgesteld en voel je je gepasseerd?
En wat voor soort werk doe je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het was niet ''wat''. Maar ok het was alleen maar oogcontact ja.
Ja ik voel me gepasseerd
Je hebt te lang gewacht met actie ondernemen, dat is wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:
Maar misschien dat je een analyse kan geven van het gebeuren?
Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef complicate het volgende:
Misschien dat je niet veel initiatief neemt. Dat je te afwachtend bent. Het zou kunnen dat hij het dan interpreteert als "ze heeft geen interesse" en dat hij liever met iemand omgaat die wel wil of spontaan is.
Verder moet je jezelf niet vergelijken met iemand anders.
Hij zocht niet alleen oogcontact op met mij, ik zag hem ook constant staren van grote afstanden. Maar goed wat ik uit jouw woorden opmaak is dat het weinig uitmaakt hoe ver hij met het oogcontact ging. Oogcontact = oogcontact?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wat voor soort werk doe je?
Ik denk dat je lichtelijk overdrijft of dat je iets achterhoud. Waarom vraag je hem niet gewoon een keer om iets te doen? Het weer word beter, tijd voor een terras.
Edit: Hoe is oogcontact iets meer dan "wat"?
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:07 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je hebt te lang gewacht met actie ondernemen, dat is wat er is gebeurd.
Als ik even naar mezelf kijk, voor mij is oogcontact gewoon een beetje flirterig, althans de manier waarop jij het omschrijft. Als ik iemand echt een beetje ga aanstaren, zoals jij het noemt en ik krijg geen reactie dan ga ik ook verder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hij zocht niet alleen oogcontact op met mij, ik zag hem gewoon constant staren van grote afstanden. Maar goed wat ik uit jouw woorden opmaak is dat het weinig uitmaakt hoe ver hij met het oogcontact ging. Oogcontact = oogcontact?
That escaleted quickly.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
Je bedoelt TS? Dat is ook mijn idee, er zijn toch echt genoeg visjes in de zee. Het is cliché maar wel de waarheid en gelukkig!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.
Zucht.
Ja, Ts bedoel ik. Sorry, verkeerd gequote.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bedoelt TS? Dat is ook mijn idee, er zijn toch echt genoeg visjes in de zee. Het is cliché maar wel de waarheid en gelukkig!
Actie ondernemen betekent niet dat je je anders voordoet. Zou je dan niet graag een man willen die initiatief neemt? Ik bedoel , waarom zou je dan geen initiatief nemen als hij de eerste stap heeft kunnen zetten?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
Succes met je 100 katten..quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ja, Ts bedoel ik. Sorry, verkeerd gequote.
Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
That escaleted quickly.
Dus eerst enorm teleurgesteld maar eigenlijk ook niet want je wil geen relatie?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.
Zucht.
Wat is dit nou voor rare wending dan? Of is het vrouwenlogica? Hij heeft één keer met haar gepraat en even niet met jou, wat is nou het probleem dan? Praat gewoon een keertje tegen hem!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.
Stel dat jij een meisje leuk zou vinden en je ziet haar met verschillende jongens een praatje maken/flirten, zou jij dat ok vinden? Zou je haar nog steeds even leuk vinden? Zou je niet jaloers worden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor rare wending dan? Of is het vrouwenlogica? Hij heeft één keer met haar gepraat en even niet met jou, wat is nou het probleem dan? Praat gewoon een keertje tegen hem!
Zou kunnen, maar we proberen toch allemaal te helpen? misschien moet ze meer details geven over hoe ze zich voelt. Ik bedoel er zijn toch ook mannen genoeg die haar wel dat gevoel kunnen geven dat ze wil.quote:
Dit moet echt een vrouwendingetje zijn. Hoe oud ben je en waar werk je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Stel dat jij een meisje leuk zou vinden en je ziet haar met verschillende jongens een praatje maken/flirten, zou jij dat ok vinden? Zou je haar nog steeds even leuk vinden? Zou je niet jaloers worden?
Zoiets kan mijn gevoel niet tolereren. Ik wou dat ik kon doen wat je zegt (praatje maken en bla), maar dat kan ik niet. Dus ik ga hem vergeten. Te beginnen door te doen alsof hij niet bestaat.
Ze zou eens moeten beginnen met leeftijd en werkzaamheden. Verder ben ik benieuwd hoe lang ze al single is en wat de reden daarvan is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar we proberen toch allemaal te helpen? misschien moet ze meer details geven over hoe ze zich voelt. Ik bedoel er zijn toch ook mannen genoeg die haar wel dat gevoel kunnen geven dat ze wil.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze zou eens moeten beginnen met leeftijd en werkzaamheden. Verder ben ik benieuwd hoe lang ze al single is en wat de reden daarvan is.
O, dan ben je niet helemaal in orde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
25
Wat kan ik eraan doen dat ik me zo voel?
Inderdaad. Allee, als het tenminste geen hopeloze vent is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Hallojo het volgende:
Als je verschillende keren niet ingaat op zijn avances, zal hij een keer verder gaan kijken.
Waarom zou je geen actie ondernemen? Het is de jaren 50 niet meer he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan ons? Ik denk dat er bij jou iets is dat er voor zorgt dat je zo reageert. Volgens mij ben je gewoon veel te snel jaloers en heb je moeite om een beetje toe te geven. Wat is nou het probleem als je een praatje maakt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
25
Omdat ze denkt dat actie ondernemen "je anders voordoen" betekent:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen actie ondernemen? Het is de jaren 50 niet meer he.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''.
Ah.. Ze spoort dus gewoon niet helemaal. Best zielig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat actie ondernemen "je anders voordoen" betekent:
[..]
Gracias.quote:
Daarom via internet bestellen:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen actie ondernemen? Het is de jaren 50 niet meer he.
Ze wil een man die voor haar vecht terwijl ze niets doet om hem ook wat te verleiden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah.. Ze spoort dus gewoon niet helemaal. Best zielig.
R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten » R&P / Het weghalen van de Openings Post (OP).quote:
Daar wordt mee bedoelt dat je ze niet allemaal op een rijtje lijkt te hebben, dat je dit moet vragen doet vermoeden dat je ze allemaal niet op een rijtje hebt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze zin moet interpreteren
Kun je het toelichten?
Je nick, ondertitel, en OP doen vermoeden dat je 11 bent.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
25
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij vind is irrelevant voor mijquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef RingBewoner het volgende:
En toen bleef het stil, dat vind ik dan nog erger dan een OP verwijderen.
Hij is sws ouder dan 25 want:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
Meid, je bent er 25, relax eens een beetje. Ik kan je ook niet zo goed volgen, je wil hem niet maar hij keek naar je maar omdat hij meer interesse toont in je collega voel jij je afgewezen, terwijl je niets van 'm wil.
Is dat niet pas begonnen toen hij interesse begon te krijgen in je collega? Hoe oud is de man in kwestie?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Bij mij op werk vond/vind? ik een man leuk. Het is normaal gesproken totaal mijn type niet, maar ik merk dat ik de afgelopen maanden steeds vaker op oudere mannen ben gaan vallen. Ik kijk veel minder naar het uiterlijk en vooral de introversie en vriendelijkheid trok mij aan mij deze man.
Flikker dan ook maar lekker op met je gejank.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat jij vind is irrelevant voor mij
Wil ik, maar topic moet blijven staan en was jij net niet degene die wat meer info van mij wilde hebben ondanks dat ik effe niks meer typte?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Flikker dan ook maar lekker op met je gejank.
Maar je bent wel een beetje koekoek of niet? 25 en dan zo kinderachtig doen met beetje gluren naar elkaar en dan jaloers/verongelijkt doen omdat hij een praatje aanknoopt met je collega en niet met jou.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:48 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat jij vind is irrelevant voor mij
Hij wil je gewoon 'troosten', snap dat dan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wil ik, maar topic moet blijven staan en was jij net niet degene die wat meer info van mij wilde hebben ondanks dat ik effe niks meer typte?
Omdat je niet de reacties krijgt die je wil? Zo werkt t natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wil ik, maar topic moet blijven staan en was jij net niet degene die wat meer info van mij wilde hebben ondanks dat ik effe niks meer typte?
Luister, ik ben niet degene die een topic opent en als het allemaal wat te heet onder de voeten word snel wil vluchten. Dat jij dan zegt dat mijn mening irrelevant is voor jou dat is natuurlijk complete kul, anders had je geen topic geopend en gevraagd om de mening van anderen. Dat is natuurlijk een beetje stoerdoenerij en we hebben net geleerd dat je helemaal niet zo stoer bent.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Koekoek omdat ik geen ervaring heb met flirten en alles wat bij relaties komt kijken? Ik deel die opvatting niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje koekoek of niet? 25 en dan zo kinderachtig doen met beetje gluren naar elkaar en dan jaloers/verongelijkt doen omdat hij een praatje aanknoopt met je collega en niet met jou.
Je komt zeer kinderlijk over, als hij al wat ouder is zal hij daar waarschijnlijk niet op vallen. Je ondertitel en nickname komen ook echt over alsof je ergens in je tienerjaren bent blijven steken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Koekoek omdat ik geen ervaring heb met flirten en alles wat bij relaties komt kijken? Ik deel die opvatting niet.
Hoe kan je dan zo teleurgesteld zijn als je geen ervaring hebt met relaties? Dan is alles nieuw voor je en zou je hier alleen maar van leren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Koekoek omdat ik geen ervaring heb met flirten en alles wat bij relaties komt kijken? Ik deel die opvatting niet.
Voor jou niet. Heb jij effe pech dat ik bepaal wat ik verder nog kwijt wil en wat niet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Omdat je niet de reacties krijgt die je wil? Zo werkt t natuurlijk niet.
Wat wil je dan? We proberen je toch gewoon te begrijpen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Voor jou niet. Heb jij effe pech dat ik bepaal wat ik verder nog kwijt wil en wat niet.
Stop maar, je had het nog een beetje kunnen redden maar op dit moment zak je alleen maar verder weg, doe geen moeite meer want niemand hier snapt nog iets van jou gedachtegang.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Voor jou niet. Heb jij effe pech dat ik bepaal wat ik verder nog kwijt wil en wat niet.
Hij is iig wijs, want hij verliest zijn tijd nietquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mijn vraag is dus hoe oud dan.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:51 schreef girlygirl8 het volgende:
Vandaag op werk ging er van alles mis. Dit vond ik niet eens het ergste. Normaal als ik mijn dag niet heb, dan krop ik mijn emoties op tot ik thuis ben op mn kamer. Maar vandaag heb ik onbedoeld mijn emoties geuit aan mijn leidinggevende en een collega en dat zit me nu heel erg dwars. Ik vrees dat ze mij nu een loser/zwakkeling zullen vinden. De hele weg terug naar huis heb ik zo'n grote drang gehad om te huilen en te schreeuwen. Ik voelde me waardeloos en vroeg me steeds af hoe ik mij morgen op werk moet gaan gedragen. Iedereen negeren of weer nep blij doen.
Nu ik thuis ben (en dit getypt heb) gaat het al wat beter met me.
Ik vraag me af in hoeverre dit normaal is? Mijn grote schaamte om mijn emoties te delen met derden.
MAKE UP YOUR MIND WOMANquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:38 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik heb een collega (een man van rond de 55 jaar) die met mij op dezelfde verdieping werkt en elke keer als ik hem tegenkom dan probeert hij op de een of andere manier mijn aandacht te trekken. Ik weet niet wat zijn intentie is, maar ik voel me er echt ongemakkelijk bij.
Eerst gingen de gesprekken over koetjes en kalfjes. Gesprekken die ik nooit ben gestart, het kwam altijd vanuit zijn kant. Het enige wat van mijn kant kwam was een vriendelijke groet. En ook al had ik hem nooit wat te vertellen dwong ik mezelf altijd uit beleefdheid het gesprek met hem aan te gaan. Vorige week vrijdag maakte hij de volgende opmerking ''Straks denken andere collega's dat we nog iets met elkaar hebben''. Ik voelde mij zwaar ongemakkelijk bij zijn woorden, want waar sloeg dat in Godsnaam op?! Ik sprak met hem zoals de rest dat deed.
En vandaag is hij nog een stapje verder gegaan. Elke keer wanneer hij mij zag (en aangezien we op dezelfde verdieping werken kom je elkaar vaak tegen) zei hij wat. Zelfs wanneer ik oogcontact vermeed!! (wat hij voorheen nooit deed)
Op een gegeven moment is hij zelfs vlak achter mij gaan staan, bijna mijn lichaam (kont) aanrakend. Toen ik dit doorkreeg gaf ik hem een boze blik.
Later... toen het bijna tijd was om te stoppen met werken en ik richting de lift ging, kwam hij net voorbij lopen en riep in het bijzijn van 2 mensen (ken ze verder niet) ''Elke keer wanneer ik je zie, begint mijn hartje te kloppen''.
Ik word hier dus echt kotsmisselijk van. Eerst ging ik met een fijn gevoel naar werk, maar hoe opdringeriger hij werd, hoe minder ik het naar mijn zin ben gaan krijgen. Ik wil morgen ons leidinggevende vertellen dat ik graag naar een andere verdieping wil, maar weet niet hoe ik dit het best kan overbrengen? Ik weet niet of het verstandig is om haar te vertellen wat mijn collega allemaal gezegd/gedaan heeft. Misschien beeld ik mij dingen in die er niet zijn? Wat voor mij vaststaat is dat ik mij echt niet meer op mijn gemak voel bij hem.
Hij is dus 55 he?quote:
Waarom is dat relevant ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
TS werkt bij het werkvoorzieningsschap?
TS die zich op een zeer kinderlijke manier gedraagt. En die collega komt me nou ook niet bepaald helemaal Koekkoek over.quote:
Ah ok zou kunnen, ik ga me iig niet meer bemoeien met haar verhaal en haar topic. Ze zoekt duidelijk geen hulp oid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
TS die zich op een zeer kinderlijke manier gedraagt. En die collega komt me nou ook niet bepaald helemaal Koekkoek over.
Ja. Heb jij effe pech dat jouw collega bepaald dat hij aan jou verder niet zo heel veel kwijt wil.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Tis gewoon een beetje trollen / aandachtszoekerij. Zie dat vorige topic, daar was hij zogezegd weer te 'vrij' en stond hij zo'n beetje tegen haar aan te rijden, en had zij totaal geen interesse. En nu is het dit weerquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok zou kunnen, ik ga me iig niet meer bemoeien met haar verhaal en haar topic. Ze zoekt duidelijk geen hulp oid.
Inderdaad iig wens ik veel moed en succes voor alle mensen die haar nog proberen te helpen, als ze tenminste hulp zoekt. dadaquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis gewoon een beetje trollen / aandachtszoekerij. Zie dat vorige topic, daar was hij zogezegd weer te 'vrij' en stond hij zo'n beetje tegen haar aan te rijden, en had zij totaal geen interesse. En nu is het dit weer
Ik vind dit soort topics altijd enorm fascinerendquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok zou kunnen, ik ga me iig niet meer bemoeien met haar verhaal en haar topic. Ze zoekt duidelijk geen hulp oid.
Hoezo heeft zij het verknald? Sommige mensen zijn gewoon niet handig in dit soort dingen, daar kunnen ze zelf ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:51 schreef GraagWatWater het volgende:
Leuk om te zien hoe iemand zelf het verknalt en dan vervolgens een idiote belofte met zichzelf maakt.
Hahaha spijker op de kopquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lol deze TS.![]()
Onzeker als de pest, daarom niets durven en hard to get spelen alsof ze een enorme prijs is. En achteraf huilen als die man daar geen zin in heeft en liever praat met iemand die wel normaal is.
Ja oké, laat de man alles regelen met een vrouw die waarschijnlijk ongeïnteresseerd lijkt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:53 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hoezo heeft zij het verknald? Sommige mensen zijn gewoon niet handig in dit soort dingen, daar kunnen ze zelf ook niks aan doen.
En als hij zich dat niet heeft kunnen bedenken, maar er meteen vanuit is gegaan dat ts geen interesse heeft, is ts niet degene die het heeft verknald.
Precies mijn gedachtenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lol deze TS.![]()
Onzeker als de pest, daarom niets durven en hard to get spelen alsof ze een enorme prijs is. En achteraf huilen als die man daar geen zin in heeft en liever praat met iemand die wel normaal is.
nueckenquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:01 schreef Pixy_Stix het volgende:
Wat moet een meid van 25 met een vent van 55.
Hij vatte het op als ongeïnteresseerd. Ts kan ook gewoon sociaal onhandig zijn. Hij had wel iets meer toenadering bij haar kunnen zoeken (ipv een keertje een praatje maken), dan had ts misschien kunnen proberen voortaan ook wat meer initiatief te tonen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:54 schreef GraagWatWater het volgende:
[..]
Ja oké, laat de man alles regelen met een vrouw die waarschijnlijk ongeïnteresseerd lijkt.
En dan die laatste zin neerzetten?
Eerst zelf contact gaan vermijden en dan buhu als hij iemand anders kreegquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik had eerlijk gezegd geen zin om hier een topic over te openen omdat ik hoopte door het te verdringen te vergeten, maar dat lukt niet zo goed..
Bij mij op werk vond/vind? ik een man leuk. Het is normaal gesproken totaal mijn type niet, maar ik merk dat ik de afgelopen maanden steeds vaker op oudere mannen ben gaan vallen. Ik kijk veel minder naar het uiterlijk en vooral de introversie en vriendelijkheid trok mij aan mij deze man.
Elke keer wanneer ik opkeek zag ik hem naar mij staren, tot het punt dat ik mij ongemakkelijk begon te voelen en daardoor ben ik oogcontact gaan vermijden. Niet omdat ik hem niet meer leuk vond, maar omdat ik me geen houding meer wist te geven.
Maar vorige week vrijdag veranderde alles ineens. Ik kreeg van mijn vrouwelijke collega te horen dat hij altijd naar haar staarde (dus hij doet het ook bij haar dacht ik?; ik zal me wel ingebeeld hebben dat hij iets in mij zag?). Op een gegeven moment (dezelfde dag nog) kwam hij met ons een praatje maken (terwijl het een verlegen type is) en hij vroeg aan ons allebei of dat we een film wilde huren. Mijn collega (best wel een flirt en makkelijk in de omgang met mensen) zei dat ze wel wat films wilde verhuren. Ze gingen samen die films uitzoeken.
Mijn vermoeden werd voor mij vandaag bevestigd (tenzij ik het verkeerd concludeer). Vanochtend tijdens het werken kwam hij ineens opdagen (terwijl het niet zijn werkdag is), hij groette mij maar liep meteen naar mijn collega door en ging met haar een praatje maken. Ik voelde mij echt zo klein op dat moment.
Nadat hij weer vertrok, kwam mijn vrouwelijke collega mij vragen waarom hij wel met haar een praatje maakt en niet met mij. Deze opmerking deed ook best pijn.
Ik snap nu niet waarom hij zich gedraagt zoals hij doet? Want ik lieg niet als ik zeg dat hij eerst zijn ogen niet van mij kon afhouden en af en toe glimlachte. Is het omdat ik zelf geen initiatief heb getoond? En mijn collega wel heel makkelijk in de omgang is? Of vind hij haar gewoon knapper/leuker?
Fuck this shitt. Ik ga nooit meer gevoelens voor een jongen/man vasthouden. Ik heb vandaag zelfs onderweg naar huis gehuild. Wat ik zelf ook vreemd vind, want het is niet dat ik een relatie met hem had.
Gefrustreerde mannen die zelf niks durvenquote:
Vond, nu vind hij die andere leuker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:06 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hij vatte het op als ongeïnteresseerd. Ts kan ook gewoon sociaal onhandig zijn. Hij had wel iets meer toenadering bij haar kunnen zoeken (ipv een keertje een praatje maken), dan had ts misschien kunnen proberen voortaan ook wat meer initiatief te tonen.
Hij was degene die haar leuk vond en als hij het had opgevat als "ts is verlegen" of "ts is onhandig", had hij vast nog wel meer praatjes gemaakt.
En daarom zeg ik ook: ts, hij was gewoon niet de juiste.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vond, nu vind hij die andere leuker.
'Speel ze'quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Gefrustreerde mannen die zelf niks durven
Als vrouw moet je soms gewoon hard-to-get spelen, is sexier dan meteen laten blijken dat je iemand leuk vindt.
Zelf mag je best ook moeite doenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
In bijna alle boeken waarin ook maar een beetje liefde voorkomt, is het de vrouw die geforceerd de boot afhoudt en de man die op haar jaagt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
'Speel ze'Als er iets een afknapper is dan zijn het mensen die niet zichzelf zijn.
Boeken...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:16 schreef Yalesa het volgende:
[..]
In bijna alle boeken waarin ook maar een beetje liefde voorkomt, is het de vrouw die geforceerd de boot afhoudt en de man die op haar jaagt.
En eigenlijk vind ik het bij een man ook best sexy als hij een beetje hard-to-get doet.
Omdat hard-to-get aantrekkelijker is, zo houd je langer iemans interesse vast, mits je het niet te lang doordraaft natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boeken...
Laten we vooral niet bij de realiteit blijven.
Straks neem je 'The Notebook' nog als voorbeeld voor hoe het in het normale leven gaat.
Waarom extra moeilijk doen en de kans lopen dat die vent daar geen zin in heeft zodat je er zelf achteraan kan? Waarom overal om heen draaien?![]()
Man= vaak meer jager en vrouw meer prooi. Dus als man moet je bij de eerste kleine afwijzing niet meteen de handdoek in de ring gooien.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:26 schreef snakelady het volgende:
Als een man interesse in jou toont en jij reageert er niet op, een een andere vrouw waar hij ook interesse in toont reageert wel, dan is het toch echt je eigen schuld als jij ook interesse in hem had.
Als jij iemand leuk vind en met hem flirt en die man reageert niet terug hou je toch ook de eer aan jezelf en stop je daar mee?
Doordat er een ideaalbeeld wordt gecreëerd door romantici dat niet echt dicht bij de werkelijkheid staat voor het leven van jan met de pet, krijg je dit soort gare topics.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:29 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Omdat hard-to-get aantrekkelijker is, zo houd je langer iemans interesse vast, mits je het niet te lang doordraaft natuurlijk.
Don't feed the need, but make hungry.
En als het in bijna alle boeken over liefde staat, denk ik dat je het best serieus mag nemen.
Of TS heeft de signalen gewoon verkeerd gelezen...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Man= vaak meer jager en vrouw meer prooi. Dus als man moet je bij de eerste kleine afwijzing niet meteen de handdoek in de ring gooien.
En als hij interesse toont in twee vrouwen tegelijk, is hij misschien toch niet zo dol (geweest) op ts.
Dus hij was gewoon niet de juiste. En het is misschien beter dat ts deze "man" heeft misgelopen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Man= vaak meer jager en vrouw meer prooi. Dus als man moet je bij de eerste kleine afwijzing niet meteen de handdoek in de ring gooien.
En als hij interesse toont in twee vrouwen tegelijk, is hij misschien toch niet zo dol (geweest) op ts.
Dus hij was gewoon niet de juiste. En het is misschien beter dat ts deze "man" heeft misgelopen.
Van wat ik begrijp van TS is dit al veel langer bezig ( maanden) en ik doe niet aan hard-to-get spelen, als ik interesse heb in een man en hij heeft interesse in mij dan laat ik flirterig merken dat die interesse dus wederzijds is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen, staat het toch wel dicht bij de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doordat er een ideaalbeeld wordt gecreëerd door romantici dat niet echt dicht bij de werkelijkheid staat voor het leven van jan met de pet, krijg je dit soort gare topics.
Als een man de hele dag naar je staart en glimlacht, denk ik niet dat je dat makkelijk verkeerd kunt interpreteren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of TS heeft de signalen gewoon verkeerd gelezen...
Vrouwen hebben er namelijk nogal een handje van achter allerlei onschuldige dingen te veel te zoeken.
---quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]er word niet veel op jou gejaagd of wel? Dikkie
Zoals ik net al zei: ts speelt geen hard-to-get, ts is misschien gewoon onhandig. En dat jij op die manier elke man hebt kunnen krijgen die je wilde, is natuurlijk fantastisch voor jou, maar dit is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp van TS is dit al veel langer bezig ( maanden) en ik doe niet aan hard-to-get spelen, als ik interesse heb in een man en hij heeft interesse in mij dan laat ik flirterig merken dat die interesse dus wederzijds is.
In de 33 jaar dat ik nu besta is me dat altijd prima afgegaan en heb ik iedere man waar ik interesse in had zo nog kunnen krijgen. Wel voor langdurige relaties overigens.
Het leven is geen chick lit.
Dat kan, maar dan niet butthurt gaan reageren en niet begrijpen waarom?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:44 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei: ts speelt geen hard-to-get, ts is misschien gewoon onhandig. En dat jij op die manier elke man hebt kunnen krijgen die je wilde, is natuurlijk fantastisch voor jou, maar dit is niet voor iedereen weggelegd.
Die man had toch ook kunnen denken: "oh, ze is verlegen/onhandig". Dan had hij misschien wat meer kunnen doen dan een keertje een praatje maken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan niet butthurt gaan reageren en niet begrijpen waarom?
Boeken? Hoe oud ben je? O wacht, ik zit op een autistenforumquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:16 schreef Yalesa het volgende:
[..]
In bijna alle boeken waarin ook maar een beetje liefde voorkomt, is het de vrouw die geforceerd de boot afhoudt en de man die op haar jaagt.
En eigenlijk vind ik het bij een man ook best sexy als hij een beetje hard-to-get doet.
Mannen kunnen geen gedachten lezen, voor hem kwam het over alsof ze geen interesse had en na een paar maanden avances maken en nog geen reactie is het niet meer dan normaal dat hij het op geeft.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Die man had toch ook kunnen denken: "oh, ze is verlegen/onhandig". Dan had hij misschien wat meer kunnen doen dan een keertje een praatje maken.
En aan jouw gebrek aan vermogen om tactvol te zijn te zien, ben jij hier de grootste autist.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Boeken? Hoe oud ben je? O wacht, ik zit op een autistenforum
Eerlijk waar. Ik post bijna nooit in R&P en nu weet ik weer waarom
Hij heeft alleen oogcontact gezocht...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mannen kunnen geen gedachten lezen, voor hem kwam het over alsof ze geen interesse had en na een paar maanden avances maken en nog geen reactie is het niet meer dan normaal dat hij het op geeft.
Misschien is hij ook wel verlegen, of misschien had hij helemaal geen interesse in haar en wilde hij gewoon vriendelijk doen tegen het meisje wat zo onzeker overkomt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Hij heeft alleen oogcontact gezocht...
Echt het initiatief nemen, zoals met iemand praten enz., heeft hij maar 1 keer gedaan.
Dat noem ik niet echt proberen.
Oh noes, ze mag me nu niet meer. Wat ergquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:53 schreef Yalesa het volgende:
[..]
En aan jouw gebrek aan vermogen om tactvol te zijn te zien, ben jij hier de grootste autist.
1. Twee verlegen personen komen over het algemeen toch niet bij elkaar, so it wasn't meant to be.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien is hij ook wel verlegen, of misschien had hij helemaal geen interesse in haar en wilde hij gewoon vriendelijk doen tegen het meisje wat zo onzeker overkomt.
Haha tuurlijk. 50 shades of grey, al die meuk. Story of your life.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:41 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn eigen ervaringen, staat het toch wel dicht bij de werkelijkheid.
Dat hij de hele dag naar haar staart en glimlacht heb je alleen maar van TS. Niet echt betrouwbaar, vooral niet als je leest wat ze verder typt. Dan kan namelijk 3 of 4 keer naar haar kijken met een glimlach al snel 'de hele dag' zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:43 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als een man de hele dag naar je staart en glimlacht, denk ik niet dat je dat makkelijk verkeerd kunt interpreteren.
Het is trouwens een bekend gegeven dat vrouwen beter zijn in het interpreteren van flirtsignalen dan mannen.
Misschien is ts gewoon onhandig, daar kan ze niks aan doen.
Meteen met zo'n extreem voorbeeld komenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haha tuurlijk. 50 shades of grey, al die meuk. Story of your life.
Jij hebt het over chick lit en hoe dat vergelijkbaar is met jouw leven. Lijkt me allemaal wel heel sterk, maar jij kan natuurlijk altijd net die Bridget Jones zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Meteen met zo'n extreem voorbeeld komen
Dus als ik aangeef dat hard-to-get spelen bij mij wel lukt, ben ik meteen net Bridget Jones?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jij hebt het over chick lit en hoe dat vergelijkbaar is met jouw leven. Lijkt me allemaal wel heel sterk, maar jij kan natuurlijk altijd net die Bridget Jones zijn.
Neu, ik beweer alleen dat dat niet de standaard is. Jij vind het schijnbaar fijn om een rolletje te spelen en niet gewoon jezelf te zijn maar jezelf anders voor te doen dan je bent. Prima, even goede vrienden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:42 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus als ik aangeef dat hard-to-get spelen bij mij wel lukt, ben ik meteen net Bridget Jones?
Jawel. Je bent een beetje raar en kinderachtig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze zin moet interpreteren
Kun je het toelichten?
Oh sorry, ik dacht dat het een 1 april grap was, omdat op blz 3 van dit topic staat dat het zo'n enge griezel was. Nou ja, misschien een andere man dan. Kan jou het schelen, een starende man, daar heb je toch niks an. Laat ie lekker met die collega gaan beppen. Daar ben je weer mooi vanaf gekomen. Soms is het wel handig als je niks durft te zeggen, bespaart je ook een hoop gezeur. Je komt wel kinderlijk over, ben ik ook, ik herken er wel wat in. Dan is een ouwe man niet echt handig hoor.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Blijkbaar willen fok!leden je alleen maar helpen als je als een superieur wezen overkomt (lees: intelligent, emotieloos). Ik heb hier niemand bepaalde leden op de vingers zien tikken nadat ik overduidelijk werd gekleineerd (over hoe kinderachtig of achterlijk ik overkom). Het zou me daarom niet verbazen als een hoop ts's in dit rubriek zichzelf van kant zouden maken door de reacties.
Nu ben ik allang over mijn verdriet heen. Ik vind het zelfs grappig dat ik mij daar paar uur terug nog druk om maakte (lees: niet altijd aandachtzoekend gedrag. Is het besef weleens tot jullie gekomen dat niet iedereen een vertrouwenspersoon in de omgeving heeft?). Maar ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat veel mensen met problemen geen topic durven te openen door de vijandigheid dat een ts over zich heen krijgt omdat hij/zij zo anders is/afwijkend denkt, voelt and whatnot.
Ik ben ook allang blij dat het mij niet meer zo raakt. Idd man lijkt me in kwestie ook niet de beste partnerkeuze (koekeloeren naar meerdere vrouwen en een aanbod doen bij 2 tegelijk).quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:16 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat het een 1 april grap was, omdat op blz 3 van dit topic staat dat het zo'n enge griezel was. Nou ja, misschien een andere man dan. Kan jou het schelen, een starende man, daar heb je toch niks an. Laat ie lekker met die collega gaan beppen. Daar ben je weer mooi vanaf gekomen. Soms is het wel handig als je niks durft te zeggen, bespaart je ook een hoop gezeur. Je komt wel kinderlijk over, ben ik ook, ik herken er wel wat in. Dan is een ouwe man niet echt handig hoor.
Doen 'we' allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben ook allang blij dat het mij niet meer zo raakt. Idd man lijkt me in kwestie ook niet de beste partnerkeuze (koekeloeren naar meerdere vrouwen
Om een film te huren, of is dat een soort codetaal?quote:en een aanbod doen bij 2 tegelijk).
Niet zo overdreven. Geloof mij. Je hebt mannen die kijken en mannen die hun ogen niet van je kunnen afhouden en als een man het 2de bij meerdere vrouwen doet dan is het gewoon een onbetrouwbare man (lees: geen relatie/trouw materiaal).quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:32 schreef Deshain het volgende:
[..]
Doen 'we' allemaal
[..]
Om een film te huren, of is dat een soort codetaal?
Je praat erover alsof hij een relatie met je had en vreemd ging door met een andere vrouw te praten en dat alles nadat hij alleen naar je gekeken heeft, één keer een praatje gemaakt heeft en jij compleet geweigerd hebt om ook maar iets van actie te ondernemen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik ben ook allang blij dat het mij niet meer zo raakt. Idd man lijkt me in kwestie ook niet de beste partnerkeuze (koekeloeren naar meerdere vrouwen en een aanbod doen bij 2 tegelijk).
Bedankt voor de erkenning in iedergeval
Dus collega heeft al met vrouwelijke collega "films gekeken"? Ze hebben dus al geneukt... Tja, je was te laat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers
Maar misschien dat je een analyse kan geven van het gebeuren?
I know rightquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:35 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je praat erover alsof hij een relatie met je had en vreemd ging door met een andere vrouw te praten en dat alles nadat hij alleen naar je gekeken heeft, één keer een praatje gemaakt heeft en jij compleet geweigerd hebt om ook maar iets van actie te ondernemen.
Voor iemand van 25 klink je echt als een 3 jarig prinsesje die compleet buiten de realiteit leeft.
Ik denk dat volwassen worden, je dus ook volwassen gedragen en verantwoordelijkheid/initiatief nemen een stuk beter voor je zou zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
Misschien moet ik gewoon zelf een keer proberen te flirten (niet met hem, maar andere mannen). Om het te leren en misschien raken dit soort taferelen mij dan stukken minder.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
Misschien moet ik gewoon zelf een keer proberen te flirten (niet met hem, maar andere mannen). Om het te leren en misschien raken dit soort taferelen mij dan stukken minder.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Blijkbaar willen fok!leden je alleen maar helpen als je als een superieur wezen overkomt (lees: intelligent, emotieloos). Ik heb hier niemand bepaalde leden op de vingers zien tikken nadat ik overduidelijk werd gekleineerd (over hoe kinderachtig of achterlijk ik overkom). Het zou me daarom niet verbazen als een hoop ts's in dit rubriek zichzelf van kant zouden maken door de reacties.
Nu ben ik allang over mijn verdriet heen. Ik vind het zelfs grappig dat ik mij daar paar uur terug nog druk om maakte (lees: niet altijd aandachtzoekend gedrag. Is het besef weleens tot jullie gekomen dat niet iedereen een vertrouwenspersoon in de omgeving heeft?). Maar ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat veel mensen met problemen geen topic durven te openen door de vijandigheid dat een ts over zich heen krijgt omdat hij/zij zo anders is/afwijkend denkt, voelt and whatnot.
TS volgens mij is wat je hier zelf aangeeft inderdaad het beste. Je komt mij als heel onzeker over in het contact met mannen. Een klein beetje onzekerheid is juist leuk bij een vrouw. Echter hele erge onzekerheid is juist een afknapper. Verder snapt in elk geval een groot deel van de mannen signalen en hints niet goed. Wanneer je er dan zelf ook nog mee stop houdt het helemaal op.(Ik hoor ook echt bij de mannen die hints niet snappen).quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
Nee ik meen het wanneer ik zeg dat ik nooit wil trouwen en/of kids wil krijgen. Check daarvoor maar 1 van mijn topics. Maar dat stuk was wel in een emotionele bui geschreven ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:30 schreef Arduino het volgende:
[..]
[..]
TS volgens mij is wat je hier zelf aangeeft inderdaad het beste. Je komt mij als heel onzeker over in het contact met mannen. Een klein beetje onzekerheid is juist leuk bij een vrouw. Echter hele erge onzekerheid is juist een afknapper. Verder snapt in elk geval een groot deel van de mannen signalen en hints niet goed. Wanneer je er dan zelf ook nog mee stop houdt het helemaal op.(Ik hoor ook echt bij de mannen die hints niet snappen).
Verder heb ik het soms ook gehad dat een meisje mij leuk vond maar ik haar niet. Alleen zodra ze dan iemand anders vindt is dat toch een beetje vervelend. Omdat ze niet meer op mij viel. Dit heeft me echter nooit geraakt in de buurt van jou ervaring.
Je reageert hier trouwens ook behoorlijk extreem. Het lijkt hier wel of het verder ook nu even niet zo goed met je gaat. Gezien je latere post is dit hopelijk een moment opname van een vervelende middag.
[..]
Maar je bent dus jaloers omdat een 55 jarige kerel niet op jou ligt te zweten maar op een collega van je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
Mensen die niet willen trouwen of geen kinderen willen, maken een keuze dat hoeft helemaal niet emotioneel negatief te zijn. Ze kunnen zelfs super gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee ik meen het wanneer ik zeg dat ik nooit wil trouwen en/of kids wil krijgen. Check daarvoor maar 1 van mijn topics. Maar dat stuk was wel in een emotionele bui geschreven ja.
Gelukkig is die emotie nu weer verdwenen schijnbaar.quote:Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:57 schreef Arduino het volgende:
[..]
Mensen die niet willen trouwen of geen kinderen willen, maken een keuze dat hoeft helemaal niet emotioneel negatief te zijn. Ze kunnen zelfs super gelukkig zijn.
Het waren vooral de vet gedrukte delen, die het idee gaven dat het verder ook even niet zo goed ging:
[..]
Gelukkig is die emotie nu weer verdwenen schijnbaar.
Wat is daar mis mee? Daar kun je als mens toch gewoon zelf voor kiezen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:57 schreef Arduino het volgende:
[..]
Mensen die niet willen trouwen of geen kinderen willen, maken een keuze dat hoeft helemaal niet emotioneel negatief te zijn. Ze kunnen zelfs super gelukkig zijn.
Het waren vooral de vet gedrukte delen, die het idee gaven dat het verder ook even niet zo goed ging:
[..]
Gelukkig is die emotie nu weer verdwenen schijnbaar.
[..]
Was het niet zo dat hij beide aansprak, maar alleen haar vrouwelijk collega daadwerkelijk op zijn initiatief inging? Terug praten is blijkbaar al "actie ondernemen" voor TS.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje koekoek of niet? 25 en dan zo kinderachtig doen met beetje gluren naar elkaar en dan jaloers/verongelijkt doen omdat hij een praatje aanknoopt met je collega en niet met jou.
TS is behoorlijk de weg kwijt, maar jij ook. Typisch iemand die wijsheid haalt uit romantische boeken en films. Get real...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Borderliner much?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Nee, dan kijkt hij verdomd scheel...quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet zo overdreven. Geloof mij. Je hebt mannen die kijken en mannen die hun ogen niet van je kunnen afhouden en als een man het 2de bij meerdere vrouwen doet dan is het gewoon een onbetrouwbare man (lees: geen relatie/trouw materiaal).
quote:Op woensdag 2 april 2014 07:21 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nee, dan kijkt hij verdomd scheel...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
En eerst was hij nog eng??
[..]
MAKE UP YOUR MIND WOMAN
Sinds wanneer kunnen vrouwen wel gedachten lezen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mannen kunnen geen gedachten lezen, voor hem kwam het over alsof ze geen interesse had en na een paar maanden avances maken en nog geen reactie is het niet meer dan normaal dat hij het op geeft.
Ook niet, maar dit ging nu eenmaal over een man dus vandaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen vrouwen wel gedachten lezen?
Ja, maar je insueert dat een andere vorm het eventueel wel zou kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook niet, maar dit ging nu eenmaal over een man dus vandaar.
Nee hoor, ik had misschien beter kunnen typen "Mannen kunnen ook geen gedachten lezen net als ieder ander mens" maar ik ging er vanuit dat iedereen wel zou begrijpen wat ik bedoelde, mijn excuses als dat niet zo is.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:19 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja, maar je insueert dat een andere vorm het eventueel wel zou kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |