Ja ik ben jaloersquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:02 schreef Moppert het volgende:
Jij bent jaloers en wij kunnen ook niet weten wat zijn motivatie er achter is.
Het was niet ''wat''. Maar ok het was alleen maar oogcontact ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef RingBewoner het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heb je wat oogcontact gehad, is hij met een collega van jou een film wezen huren en nu ben je teleurgesteld en voel je je gepasseerd?
En wat voor soort werk doe je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Het was niet ''wat''. Maar ok het was alleen maar oogcontact ja.
Ja ik voel me gepasseerd
Je hebt te lang gewacht met actie ondernemen, dat is wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:03 schreef girlygirl8 het volgende:
Maar misschien dat je een analyse kan geven van het gebeuren?
Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef complicate het volgende:
Misschien dat je niet veel initiatief neemt. Dat je te afwachtend bent. Het zou kunnen dat hij het dan interpreteert als "ze heeft geen interesse" en dat hij liever met iemand omgaat die wel wil of spontaan is.
Verder moet je jezelf niet vergelijken met iemand anders.
Hij zocht niet alleen oogcontact op met mij, ik zag hem ook constant staren van grote afstanden. Maar goed wat ik uit jouw woorden opmaak is dat het weinig uitmaakt hoe ver hij met het oogcontact ging. Oogcontact = oogcontact?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En wat voor soort werk doe je?
Ik denk dat je lichtelijk overdrijft of dat je iets achterhoud. Waarom vraag je hem niet gewoon een keer om iets te doen? Het weer word beter, tijd voor een terras.
Edit: Hoe is oogcontact iets meer dan "wat"?
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:07 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je hebt te lang gewacht met actie ondernemen, dat is wat er is gebeurd.
Als ik even naar mezelf kijk, voor mij is oogcontact gewoon een beetje flirterig, althans de manier waarop jij het omschrijft. Als ik iemand echt een beetje ga aanstaren, zoals jij het noemt en ik krijg geen reactie dan ga ik ook verder.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hij zocht niet alleen oogcontact op met mij, ik zag hem gewoon constant staren van grote afstanden. Maar goed wat ik uit jouw woorden opmaak is dat het weinig uitmaakt hoe ver hij met het oogcontact ging. Oogcontact = oogcontact?
That escaleted quickly.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
Je bedoelt TS? Dat is ook mijn idee, er zijn toch echt genoeg visjes in de zee. Het is cliché maar wel de waarheid en gelukkig!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.
Zucht.
Ja, Ts bedoel ik. Sorry, verkeerd gequote.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bedoelt TS? Dat is ook mijn idee, er zijn toch echt genoeg visjes in de zee. Het is cliché maar wel de waarheid en gelukkig!
Actie ondernemen betekent niet dat je je anders voordoet. Zou je dan niet graag een man willen die initiatief neemt? Ik bedoel , waarom zou je dan geen initiatief nemen als hij de eerste stap heeft kunnen zetten?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
Succes met je 100 katten..quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''.
Geen probleem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:14 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ja, Ts bedoel ik. Sorry, verkeerd gequote.
Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
That escaleted quickly.
Dus eerst enorm teleurgesteld maar eigenlijk ook niet want je wil geen relatie?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:08 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog midden in mn verbazing dat je hiermee zit? Hij vind haar leuker? who cares! er zijn meer mannen en jongen in deze wijde,wijde wereld. Verlaat die vissenkom en welkom in de open zee.
Zucht.
Wat is dit nou voor rare wending dan? Of is het vrouwenlogica? Hij heeft één keer met haar gepraat en even niet met jou, wat is nou het probleem dan? Praat gewoon een keertje tegen hem!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Teleurgesteld nog steeds. Nee, het bevestigd voor mij gewoon dat ik een idioot ben omdat ik hem leuk ben gaan vinden.
Stel dat jij een meisje leuk zou vinden en je ziet haar met verschillende jongens een praatje maken/flirten, zou jij dat ok vinden? Zou je haar nog steeds even leuk vinden? Zou je niet jaloers worden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor rare wending dan? Of is het vrouwenlogica? Hij heeft één keer met haar gepraat en even niet met jou, wat is nou het probleem dan? Praat gewoon een keertje tegen hem!
Zou kunnen, maar we proberen toch allemaal te helpen? misschien moet ze meer details geven over hoe ze zich voelt. Ik bedoel er zijn toch ook mannen genoeg die haar wel dat gevoel kunnen geven dat ze wil.quote:
Dit moet echt een vrouwendingetje zijn. Hoe oud ben je en waar werk je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Stel dat jij een meisje leuk zou vinden en je ziet haar met verschillende jongens een praatje maken/flirten, zou jij dat ok vinden? Zou je haar nog steeds even leuk vinden? Zou je niet jaloers worden?
Zoiets kan mijn gevoel niet tolereren. Ik wou dat ik kon doen wat je zegt (praatje maken en bla), maar dat kan ik niet. Dus ik ga hem vergeten. Te beginnen door te doen alsof hij niet bestaat.
Ze zou eens moeten beginnen met leeftijd en werkzaamheden. Verder ben ik benieuwd hoe lang ze al single is en wat de reden daarvan is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar we proberen toch allemaal te helpen? misschien moet ze meer details geven over hoe ze zich voelt. Ik bedoel er zijn toch ook mannen genoeg die haar wel dat gevoel kunnen geven dat ze wil.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ze zou eens moeten beginnen met leeftijd en werkzaamheden. Verder ben ik benieuwd hoe lang ze al single is en wat de reden daarvan is.
O, dan ben je niet helemaal in orde.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
25
Wat kan ik eraan doen dat ik me zo voel?
Inderdaad. Allee, als het tenminste geen hopeloze vent is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef Hallojo het volgende:
Als je verschillende keren niet ingaat op zijn avances, zal hij een keer verder gaan kijken.
Waarom zou je geen actie ondernemen? Het is de jaren 50 niet meer he.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan ons? Ik denk dat er bij jou iets is dat er voor zorgt dat je zo reageert. Volgens mij ben je gewoon veel te snel jaloers en heb je moeite om een beetje toe te geven. Wat is nou het probleem als je een praatje maakt?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
25
Wat kan ik eraan doen dat ik me zo voel?
Omdat ze denkt dat actie ondernemen "je anders voordoen" betekent:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen actie ondernemen? Het is de jaren 50 niet meer he.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''.
Ah.. Ze spoort dus gewoon niet helemaal. Best zielig.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat actie ondernemen "je anders voordoen" betekent:
[..]
Gracias.quote:
Daarom via internet bestellen:quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waarom zou je geen actie ondernemen? Het is de jaren 50 niet meer he.
Ze wil een man die voor haar vecht terwijl ze niets doet om hem ook wat te verleiden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ah.. Ze spoort dus gewoon niet helemaal. Best zielig.
R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten » R&P / Het weghalen van de Openings Post (OP).quote:
Daar wordt mee bedoelt dat je ze niet allemaal op een rijtje lijkt te hebben, dat je dit moet vragen doet vermoeden dat je ze allemaal niet op een rijtje hebt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik deze zin moet interpreteren
Kun je het toelichten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |