Ik denk dat volwassen worden, je dus ook volwassen gedragen en verantwoordelijkheid/initiatief nemen een stuk beter voor je zou zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
Misschien moet ik gewoon zelf een keer proberen te flirten (niet met hem, maar andere mannen). Om het te leren en misschien raken dit soort taferelen mij dan stukken minder.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
Misschien moet ik gewoon zelf een keer proberen te flirten (niet met hem, maar andere mannen). Om het te leren en misschien raken dit soort taferelen mij dan stukken minder.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Blijkbaar willen fok!leden je alleen maar helpen als je als een superieur wezen overkomt (lees: intelligent, emotieloos). Ik heb hier niemand bepaalde leden op de vingers zien tikken nadat ik overduidelijk werd gekleineerd (over hoe kinderachtig of achterlijk ik overkom). Het zou me daarom niet verbazen als een hoop ts's in dit rubriek zichzelf van kant zouden maken door de reacties.
Nu ben ik allang over mijn verdriet heen. Ik vind het zelfs grappig dat ik mij daar paar uur terug nog druk om maakte (lees: niet altijd aandachtzoekend gedrag. Is het besef weleens tot jullie gekomen dat niet iedereen een vertrouwenspersoon in de omgeving heeft?). Maar ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat veel mensen met problemen geen topic durven te openen door de vijandigheid dat een ts over zich heen krijgt omdat hij/zij zo anders is/afwijkend denkt, voelt and whatnot.
TS volgens mij is wat je hier zelf aangeeft inderdaad het beste. Je komt mij als heel onzeker over in het contact met mannen. Een klein beetje onzekerheid is juist leuk bij een vrouw. Echter hele erge onzekerheid is juist een afknapper. Verder snapt in elk geval een groot deel van de mannen signalen en hints niet goed. Wanneer je er dan zelf ook nog mee stop houdt het helemaal op.(Ik hoor ook echt bij de mannen die hints niet snappen).quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
Nee ik meen het wanneer ik zeg dat ik nooit wil trouwen en/of kids wil krijgen. Check daarvoor maar 1 van mijn topics. Maar dat stuk was wel in een emotionele bui geschreven ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:30 schreef Arduino het volgende:
[..]
[..]
TS volgens mij is wat je hier zelf aangeeft inderdaad het beste. Je komt mij als heel onzeker over in het contact met mannen. Een klein beetje onzekerheid is juist leuk bij een vrouw. Echter hele erge onzekerheid is juist een afknapper. Verder snapt in elk geval een groot deel van de mannen signalen en hints niet goed. Wanneer je er dan zelf ook nog mee stop houdt het helemaal op.(Ik hoor ook echt bij de mannen die hints niet snappen).
Verder heb ik het soms ook gehad dat een meisje mij leuk vond maar ik haar niet. Alleen zodra ze dan iemand anders vindt is dat toch een beetje vervelend. Omdat ze niet meer op mij viel. Dit heeft me echter nooit geraakt in de buurt van jou ervaring.
Je reageert hier trouwens ook behoorlijk extreem. Het lijkt hier wel of het verder ook nu even niet zo goed met je gaat. Gezien je latere post is dit hopelijk een moment opname van een vervelende middag.
[..]
Maar je bent dus jaloers omdat een 55 jarige kerel niet op jou ligt te zweten maar op een collega van je?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
I know right![]()
Mensen die niet willen trouwen of geen kinderen willen, maken een keuze dat hoeft helemaal niet emotioneel negatief te zijn. Ze kunnen zelfs super gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee ik meen het wanneer ik zeg dat ik nooit wil trouwen en/of kids wil krijgen. Check daarvoor maar 1 van mijn topics. Maar dat stuk was wel in een emotionele bui geschreven ja.
Gelukkig is die emotie nu weer verdwenen schijnbaar.quote:Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:57 schreef Arduino het volgende:
[..]
Mensen die niet willen trouwen of geen kinderen willen, maken een keuze dat hoeft helemaal niet emotioneel negatief te zijn. Ze kunnen zelfs super gelukkig zijn.
Het waren vooral de vet gedrukte delen, die het idee gaven dat het verder ook even niet zo goed ging:
[..]
Gelukkig is die emotie nu weer verdwenen schijnbaar.
Wat is daar mis mee? Daar kun je als mens toch gewoon zelf voor kiezen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:57 schreef Arduino het volgende:
[..]
Mensen die niet willen trouwen of geen kinderen willen, maken een keuze dat hoeft helemaal niet emotioneel negatief te zijn. Ze kunnen zelfs super gelukkig zijn.
Het waren vooral de vet gedrukte delen, die het idee gaven dat het verder ook even niet zo goed ging:
[..]
Gelukkig is die emotie nu weer verdwenen schijnbaar.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om actie te ondernemen. Ik ga me niet anders voordoen dan ik ben, als een man mij echt wil dan zal hij maar voor mij moeten ''vechten''. Maar goed weet je.. dit bevestigd eigenlijk wat ik moet doen. Gewoon geen gevoelens meer voor niemand binnenlaten. Ik wil sowieso nooit trouwens of kids krijgen en dit leven duurt toch max. +/-80 jaar.
Was het niet zo dat hij beide aansprak, maar alleen haar vrouwelijk collega daadwerkelijk op zijn initiatief inging? Terug praten is blijkbaar al "actie ondernemen" voor TS.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je bent wel een beetje koekoek of niet? 25 en dan zo kinderachtig doen met beetje gluren naar elkaar en dan jaloers/verongelijkt doen omdat hij een praatje aanknoopt met je collega en niet met jou.
TS is behoorlijk de weg kwijt, maar jij ook. Typisch iemand die wijsheid haalt uit romantische boeken en films. Get real...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:31 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Man= vaak meer jager en vrouw meer prooi. Dus als man moet je bij de eerste kleine afwijzing niet meteen de handdoek in de ring gooien.
En als hij interesse toont in twee vrouwen tegelijk, is hij misschien toch niet zo dol (geweest) op ts.
Dus hij was gewoon niet de juiste. En het is misschien beter dat ts deze "man" heeft misgelopen.
Borderliner much?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:57 schreef girlygirl8 het volgende:
Nu ben ik allang over mijn verdriet heen. Ik vind het zelfs grappig dat ik mij daar paar uur terug nog druk om maakte (lees: niet altijd aandachtzoekend gedrag. Is het besef weleens tot jullie gekomen dat niet iedereen een vertrouwenspersoon in de omgeving heeft?). Maar ik zou mij heel goed kunnen voorstellen dat veel mensen met problemen geen topic durven te openen door de vijandigheid dat een ts over zich heen krijgt omdat hij/zij zo anders is/afwijkend denkt, voelt and whatnot.
Nee, dan kijkt hij verdomd scheel...quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:34 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet zo overdreven. Geloof mij. Je hebt mannen die kijken en mannen die hun ogen niet van je kunnen afhouden en als een man het 2de bij meerdere vrouwen doet dan is het gewoon een onbetrouwbare man (lees: geen relatie/trouw materiaal).
quote:Op woensdag 2 april 2014 07:21 schreef Deshain het volgende:
[..]
Nee, dan kijkt hij verdomd scheel...
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
En eerst was hij nog eng??
[..]
MAKE UP YOUR MIND WOMAN
Sinds wanneer kunnen vrouwen wel gedachten lezen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mannen kunnen geen gedachten lezen, voor hem kwam het over alsof ze geen interesse had en na een paar maanden avances maken en nog geen reactie is het niet meer dan normaal dat hij het op geeft.
Ook niet, maar dit ging nu eenmaal over een man dus vandaar.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen vrouwen wel gedachten lezen?
Ja, maar je insueert dat een andere vorm het eventueel wel zou kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ook niet, maar dit ging nu eenmaal over een man dus vandaar.
Nee hoor, ik had misschien beter kunnen typen "Mannen kunnen ook geen gedachten lezen net als ieder ander mens" maar ik ging er vanuit dat iedereen wel zou begrijpen wat ik bedoelde, mijn excuses als dat niet zo is.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:19 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja, maar je insueert dat een andere vorm het eventueel wel zou kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |