Ja dat vind ik ook iets tequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind rond de 150 best veel voor een badpak
maatje walvis?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn echt teveel vrouwen met maatje tientonner die denken dat ze er sexy uitzien in zo'n mini bikini![]()
Naar het strand gaan is zo echt niet meer leuk
Was ik sowieso al mee bezig want OP-babe/hunk/jokequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook iets te
Mag Ainsley uit de OP? Merci
alle 150 gevangen ja?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Alle delen van mijn stomme spelletje uitgespeeld
Uhuh!!quote:
Noem je Pokemon nu een stom spelletje?quote:
Nee joh, was vetquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem je Pokemon nu een stom spelletje?
Daarom ga ik ook niet naar het strand.. al dat gedoe met die reddingsbrigade, nieuwsreporters en Greenpeace enzo.. pff gedoequote:Op dinsdag 1 april 2014 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!!
En echt een vrouw met overgewicht kan er echt heus wel mooi en sexy uitzien maar niet als ze halfnaakt is en je elke put, vetkwab en eventuele koekjes daartussen ziet zitten
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet naar het strand.. al dat gedoe met die reddingsbrigade, nieuwsreporters en Greenpeace enzo.. pff gedoe
[..]
Daarom ga ik ook niet naar het strand.. al dat gedoe met die reddingsbrigade, nieuwsreporters en Greenpeace enzo.. pff gedoe
quote:
ZEGGEN JULLIE NOU DAT IK DIK BEN GODVERDOMMEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ZEGGEN JULLIE NOU DAT IK DIK BEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Wrom? Istie stuk?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef rival het volgende:
Ze zijn een nieuwe ruit in mijn auto aan het plaatsen, ik haat het als ze aan mijn auto werken en ik er niet bij ben
Ik had de foto gezien, je had hem goed geraaktquote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja er sprong ineens een voetganger op mijn voorruit
whut?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Was je zelf ongedeerd?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
Delen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de foto gezien, je had hem goed geraakt
Jeetje zegquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag hem niet... Maar hij leeft nog hoor!
Zag hem te laat... kon hem net niet meer ontwijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Zag hem te laat... kon hem net niet meer ontwijken...
Hij liep netjes op een zebrapadJeutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die vent? Je zegt wel dat hij nog leeft maar.. oef... dat zal geen schrammetje zijn geweest
Hij had/heeft niks.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeutje
En die vent? Je zegt wel dat hij nog leeft maar.. oef... dat zal geen schrammetje zijn geweest
Valt nog mee danquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hij had/heeft niks.
Alleen telefoonschade.
En binnenkort een fraaie vergoeding wegens jouw falen om te stoppen voor een zebrapadquote:
Was 's nachts!quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was zeker nog vroeg voor je.
Is het geen Rus toevallig?
Hey, je opmerkingen in dat klb-topic zijn toch wel 1 april gerelateerd??quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:28 schreef Dven het volgende:
[..]
En binnenkort een fraaie vergoeding wegens jouw falen om te stoppen voor een zebrapad
Nopequote:Op dinsdag 1 april 2014 11:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hey, je opmerkingen in dat klb-topic zijn toch wel 1 april gerelateerd??
Uhm.... en nu?quote:
quote:
Hopen dat haar verstand het wint van haar gevoel.quote:
Ik zal voor je duimenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat haar verstand het wint van haar gevoel.
quote:
Je vriend had geen zin?quote:
Poe hee, niet fijn!quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat haar verstand het wint van haar gevoel.
Ongetwijfeldquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het komt maar meestal na een lange werkdag heb ik heel veel goesting om een penis in mijn mond te voelen vooral het moment dat ik dan met mijn tong zijn eikel nat maak terwijl ik hem aankijk en hij over mijn haar wrijft. Dat geeft me een voldaan gevoel. Daar heb ik altijd goesting in na een lange werkdag.
Knuffelen minder minder. Pijpen meer meer dus.
Zelfde vraag.
Ik bedenk met net dat Sarah al een tijdlang niet meer langs is geweest, die is ook Belgisch.....quote:
Wat een raar wijf is het ook.quote:
Ow uhm uhm..... binnenkort?quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goed plan.
Wanneer is je housewarming?
Je wilt het zeker verwarmen met lichaamswarmte?quote:
Ben jij nu ook al een faxist?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wilt het zeker verwarmen met lichaamswarmte?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wilt het zeker verwarmen met lichaamswarmte?
Ik ben nog niet ingewijd, maar ik ben een beetje bang voor de eventuele rituelen die daarbij horen.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ingewijd, maar ik ben een beetje bang voor de eventuele rituelen die daarbij horen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ingewijd, maar ik ben een beetje bang voor de eventuele rituelen die daarbij horen.
Je kunt me daarin ook niet geruststellen?quote:
Sarah?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedenk met net dat Sarah al een tijdlang niet meer langs is geweest, die is ook Belgisch.....
Er is geen ritueelquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt me daarin ook niet geruststellen?
Hehe nee hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ga je verhuizen Faxie? Eindelijk eens naar een beter bewoonbaar deel van Nederland?
Oh, ik pijp liever.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is geen ritueel
Een knuffel is al voldoende hoor
Ik denk dat hij het nog niet heeft gelezen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
Zou m'n vraag van gister verkeerd zijn gevallen bij Kaneel? :$
Dan moet ik wachten tot 3 mei.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is geen ritueel
Een knuffel is al voldoende hoor
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik pijp liever.
[/complicate]
Dat weerhoud mij er ook van om toe te treden tot het faxisme. Die zweem van mystiek.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die. Die zie ik nog wel eens in andere topics.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
User die af en toe gedag kwam zeggen hier. sararaats bedoel ik.
Ik zou echt je kennis van de d/t-regels bij gaan schaven, dit wordt gênant.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat weerhoud mij er ook van om toe te treden tot het faxisme. Die zweem van mystiek.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou echt je kennis van de d/t-regels bij gaan schaven, dit wordt gênant.
Mijn warme zaad diep in je slokdarm?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik pijp liever.
[/complicate]
Hoe is het?quote:
Ik heb een vrije dag vandaag fas, niet te streng zijn voor me.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou echt je kennis van de d/t-regels bij gaan schaven, dit wordt gênant.
Dat geeft niet hoor. Tot die tijd mag je jezelf gewoon Faxist noemen hoorquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nog niet heeft gelezen.
[..]
Dan moet ik wachten tot 3 mei.
Ow diequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
User die af en toe gedag kwam zeggen hier. sararaats bedoel ik.
Fas is altijd streng, zo rolt zequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een vrije dag vandaag fas, niet te streng zijn voor me.
Mag ik wel een belangrijke functie hebben binnen deze sekte? Als zijnde een hoge priesteres of zo.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor. Tot die tijd mag je jezelf gewoon Faxist noemen hoor![]()
quote:
Jij mag mijn rechterhand zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik wel een belangrijke functie hebben binnen deze sekte? Als zijnde een hoge priesteres of zo.
Wel onderaan de ladder beginnen. Zaademmer dus.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ik wel een belangrijke functie hebben binnen deze sekte? Als zijnde een hoge priesteres of zo.
Een opmerking die het Faxisme waardig is.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Een opmerking die het Faxisme waardig is.
Ik voel me gedumpt.quote:
Issie van hout?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel me gedumpt.
Iemand die mijn hart wil hebben? Ik wil 'm niet meer
Awww, *knuffelt Maar alles komt goed uiteindelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel me gedumpt.
Gelukkig heb ik jou nogquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awww, *knuffelt Maar alles komt goed uiteindelijk.
Moest ik aan denken:quote:
Een kwestie van de stukjes bij elkaar zoeken, aan elkaar lijmen en nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel me gedumpt.
Behalve tegen feer natuurlijk. Maar dat spreekt voor zich.quote:
De rots in de branding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja. Maar het stomme is, ik word normaal nooooit zo snel verliefd. En dan gelijk BAMquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kwestie van de stukjes bij elkaar zoeken, aan elkaar lijmen en nog een keer proberen.Maar dat duurt altijd even.
Ik heb anders wel wat pijnlijke rode striemen op m'n kont.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Behalve tegen feer natuurlijk. Maar dat spreekt voor zich.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
De rots in de branding.
De dyke die de overstroming tegengaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Whehehe.quote:
Misschien dat het daardoor harder aankomt. Durf je eindelijk jezelf aan iemand te geven ...quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar het stomme is, ik word normaal nooooit zo snel verliefd. En dan gelijk BAM
Ja, preciesquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien dat het daardoor harder aankomt. Durf je eindelijk jezelf aan iemand te geven ...*knuffel* Maar alles komt goed.
*geeft een knuffel*quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik voel me gedumpt.
Fas, niet iedereen vind spanking leuk!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb anders wel wat pijnlijke rode striemen op m'n kont.
hehehehehequote:Op dinsdag 1 april 2014 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, als je nu nog uitleg nodig hebt ...
Sorry, ik ga al douchen.quote:
quote:
Sedan, ik ben zwanger van je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
God, al die mensen overal die denken dat ze grappig zijn met grappen die vast al 100 keer gemaakt zijn
Foei feer, en hem dan stiekem niet in het schema erbij zetten.quote:
quote:
Zal Fas zo wel even porren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Foei feer, en hem dan stiekem niet in het schema erbij zetten.
Nee, ik schaam me te erg.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Is trouwens wel de kutste 1 april grap je kunt uithalen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zal Fas zo wel even porren.
Ik probeer die grap ook al een paar jaar, maar niemand geloofd me,quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me te erg.
[..]
Is trouwens wel de kutste 1 april grap je kunt uithalen.
Sedan did not have sexual intercourse with that woman!quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:22 schreef yats het volgende:
[..]
Vast niet, zullen vast ergere dingen te bedenken zijnquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik schaam me te erg.
[..]
Is trouwens wel de kutste 1 april grap je kunt uithalen.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:31 schreef Fascination het volgende:
"Dus dokter, wat is de uitslag van het onderzoek?
- "U heeft een goedaardige tumor in uw hersenen."
....
- "Grapje, het is een niet-behandelbare kwaadaardige tumor!!11GEFOPT!11
![]()
![]()
1 april!11
.
Gewoon weg laten snijden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Maar een kind is ook een kwaadaardige tumor.
* Fera wacht op hatende ouders
quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sedan did not have sexual intercourse with that woman!
Waarom, is gewoon terecht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Maar een kind is ook een kwaadaardige tumor.
* Fera wacht op hatende ouders
Tsss.quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Waarom, is gewoon terecht.
Verstand heeft gewonnen, dat ding gaat de hakselaar in. Ook weer een last minderquote:
Ga je mee als ze de hakselaar gaat bezoeken? Handjes vasthouden enzo?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Verstand heeft gewonnen, dat ding gaat de hakselaar in. Ook weer een last minder
Ik ga niet naar Bahrein vliegen om even handjes vast te houdenquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga je mee als ze de hakselaar gaat bezoeken? Handjes vasthouden enzo?
Ok, dat gaat wat ver....quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Bahrein vliegen om even handjes vast te houden
Nee ik heb over het algemeen geen idee waar het allemaal over gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over bepaalde personen ging.
Ik ook niet. Volg het maar half allemaalquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee ik heb over het algemeen geen idee waar het allemaal over gaat.
Niemand, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee ik heb over het algemeen geen idee waar het allemaal over gaat.
Gecondoleerdquote:
quote:
Dank.quote:
M'n nieuwe katten leven nog, dit was de kat die ik als kind mee heb gemaakt zeg maar.quote:
Was nog best logisch!quote:
Een gewillige jongedame.quote:
cookie dough?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een bak B&J's gehaald. Als een echte vrouw met liefdesverdriet.
En dan straks GTST kijken. Hoppa.
Wat doen mannen als ze liefdesverdriet hebben?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Om recepten te zoeken om te maken?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb de smulweb-app op mijn telefoon gezet
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Wat doen mannen als ze liefdesverdriet hebben?Stalken en bitchenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:36 schreef yats het volgende:
[..]
Wat doen mannen als ze liefdesverdriet hebben?Bier drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hand breken op een verkeersbord
Ik ga steeds meer twijfelen aan mijn vrouw zijn.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier drinken.
Hand breken op een verkeersbord
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je niet beter de thuisbezorgd app installeren?
Ik op een verkeersbordquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer twijfelen aan mijn vrouw zijn.
* Huppelmuts ging bier drinken en brak hand op muur
Echte mannen niet nee, mietjes daarentegen zijn nog erger dan een vrouwquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mannen en liefdesverdriet?Dat bestaat toch helemaal niet?
Lompe donderquote:
klopt, wij zijn allemaal klootzakken zonder gevoelquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
voelde er niks van.
Toen Freddy en Jack uitgewerkt waren wel.
Lompe klootzakken niet allemaal. Maar ik twijfel soms wel aan of mannen wel gevoelens hebbenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
klopt, wij zijn allemaal klootzakken zonder gevoel
Natuurlijk hebben we die.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lompe klootzakken niet allemaal. Maar ik twijfel soms wel aan of mannen wel gevoelens hebben
Kon ik dat maar.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we die.
Alleen stoppen we die vaak heel diep weg om niet gekwetst te worden
Uhu liefst zo diep mogelijk.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben we die.
Alleen stoppen we die vaak heel diep weg om niet gekwetst te worden
Dat eerste nooit gedaan, dat tweede natuurlijk welquote:
Niet? Wat was dat dan wat ik 1,5 jaar geleden had en eigenlijk pas recent verdwenen is?quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op een dag als vandaag kijk ik nergens meer van op.quote:
Aanstelleritisquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Wat was dat dan wat ik 1,5 jaar geleden had en eigenlijk pas recent verdwenen is?
ik las ergens dat je in luv bent... ken ik diequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lompe klootzakken niet allemaal. Maar ik twijfel soms wel aan of mannen wel gevoelens hebben
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand nog een goede grap gezien vandaag?
quote:Amsterdam, 31 maart 2014 — Na veel smeekbrieven en verzoeken via de website heeft McDonald's Nederland besloten om bier in haar restaurants te gaan serveren. Er zal eerst een test plaatsvinden in een aantal restaurants, waarna de rest van Nederland snel zal volgen. Welk merk bier geserveerd gaat worden, is nog onduidelijk.
Foto: Amsterdam, 31 maart 2014 — Na veel smeekbrieven en verzoeken via de website heeft McDonald's Nederland besloten om bier in haar restaurants te gaan serveren. Er zal eerst een test plaatsvinden in een aantal restaurants, waarna de rest van Nederland snel zal volgen. Welk merk bier geserveerd gaat worden, is nog onduidelijk.
Zet Brokeback Mountain op. Kun je lekker bij uithuilen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meh. Ik heb geen zin in filmquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zet Brokeback Mountain op. Kun je lekker bij uithuilen.
Nee, dan heb je eigenlijk ook nergens zin in. I know.quote:
Hey whore of Babylon.quote:
Wat een grapquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef Fascination het volgende:
Wilde vandaag nog een leuke grap uithalen, maar wist niets, hè.
quote:
Hai.quote:
Wat?quote:
Hoe was je date?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wilde een grap uithalen maar helaas geen tijd gehad om hem voor te bereiden.
Door het weer.quote:
Leukquote:
Owja de lego date, hoe was die?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leukfilm gekeken en op een terrasje gezeten.
Zou wel eens kunnen ja. Lente.quote:
Strakke actie fas! Respectquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
Dit was mijne van vorig jaar:
R&P / Gevallen voor een man. Hij niet voor mij. Denk ik.
Het is een leuke filmquote:
Zou je hem aanraden voor een date?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een leuke filmleuk verhaal en grappig dingen in de film.
Sure why notquote:
Nou... Wat dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sure why noten als je hem saai vindt............................
Ga je elkaar vermakenquote:
Nee, durfde ik nietquote:
Eerst die date maar eens regelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sure why noten als je hem saai vindt............................
Jij?quote:
Ja.quote:
Maakt niet uit, zolang het leuk was.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, durfde ik nieten ik vond de film eigenlijk ook wel leuk
O jeetje, ga jij nu ook al voor zeefje?quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang het leuk was.
Je weet de datum van vandaag he?quote:
Geen knuffel/kus bij het afscheid?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadmaar toch een iets van handje vasthouden, knuffel, etc zou wel leuk zijn
Nee, ik zou morgen pas inloggenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
Zou jij een berichtje op een datingsite serieus nemen vandaag?
32 maart toch?quote:
Hm dat is in mijn ervaring vaak toch op initiatief van de man. Geen idee hoe het bij jou is in dat opzicht en hoe de date zelf verloopt. Kan daar imo weinig over zeggen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadmaar toch een iets van handje vasthouden, knuffel, etc zou wel leuk zijn
Nee, maar misschien durft zij dat ook niet. Of wil ze dat niet.quote:
Ik schuif gewoon de tijdszone iets op. Volgens mijn computer is het hier nu al 2 april en bevind ik mij ergens in Azie.quote:
Vergeet niet een kaartje te sturen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik schuif gewoon de tijdszone iets op. Volgens mijn computer is het hier nu al 2 april en bevind ik mij ergens in Azie.
Nee, voor m'n wolkencake.quote:
Geen idee, aangezien ik dingen niet goed aanvoel of helemaal niet aanvoel. Heb ik geen idee, hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat is in mijn ervaring vaak toch op initiatief van de man. Geen idee hoe het bij jou is in dat opzicht en hoe de date zelf verloopt. Kan daar imo weinig over zeggen eerlijk gezegd.
Check! Altijd leuk om een kaartje uit Almaty te krijgen toch?quote:
Ik bestrooi je even met poedersuiker. Stil blijven liggen aub.quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bestrooi je even met poedersuiker. Stil blijven liggen aub.
MIquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ook lastig Tijn. Ik heb daar ook moeite mee. Het beste is gewoon een soort 'schakel' om zetten en denken 'ze is op date met mij, dus zal ze me vast leuk vinden'. Je kunt vrij subtiel die richting opsturen door bijvoorbeeld met je knie tegen haar knie aan te gaan zitten, of door je hand tegen haar arm aan te leggen. Trekt ze zich niet terug geef ik je een grote kans dat ze je leuk vind en je haar hand zonder problemen kunt pakken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, aangezien ik dingen niet goed aanvoel of helemaal niet aanvoel. Heb ik geen idee, hoe dat werkt.
Hey Tygo.quote:
Waarom heb ik hier een visueel beeld bij?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik zin in oliebollenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
mmm goed daar ga ik volgende keer oplettenquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is ook lastig Tijn. Ik heb daar ook moeite mee. Het beste is gewoon een soort 'schakel' om zetten en denken 'ze is op date met mij, dus zal ze me vast leuk vinden'. Je kunt vrij subtiel die richting opsturen door bijvoorbeeld met je knie tegen haar knie aan te gaan zitten, of door je hand tegen haar arm aan te leggen. Trekt ze zich niet terug geef ik je een grote kans dat ze je leuk vind en je haar hand zonder problemen kunt pakken.
Gatferquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik zin in oliebollen
Datquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
klopt, wij zijn allemaal klootzakken zonder gevoel
Niet liegen, je hebt een jaar geleden nog wat gehad.quote:
Sorry, O Grote Leider.quote:
Was vergeten dat mensen dat wisten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt een jaar geleden nog wat gehad.
Scheelt niet veel dusquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt een jaar geleden nog wat gehad.
Niet.quote:
Ik heb een olifantengeheugen, dat weet je.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vergeten dat mensen dat wisten.
Van wie daaaan?quote:
Ik zal jou ook even bestrooien, maar dan voor andere doeleinden.quote:
Mijn eigen, hè.quote:
Dat was ik vergeten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een olifantengeheugen, dat weet je.
I winquote:
Die zag ik gisteren nog nat.quote:
Stom van je. Ik haat panda's. Beter sterven die kutbeesten uit.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I windoor mij zijn de panda's niet meer met uitsterven bedreigd
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal jou ook even bestrooien, maar dan voor andere doeleinden.
Wow.quote:
Jij doucht nooit?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stom van je. Ik haat panda's. Beter sterven die kutbeesten uit.
quote:
quote:
Sowieso is een knuffel of drie zoenen op de wang niet raar bij een begroeting van iemand waar je al twee dates mee gehad hebt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm goed daar ga ik volgende keer opletten
Zo lang al kaneel?quote:
Misschien wel als je autistisch bent.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso is een knuffel of drie zoenen op de wang niet raar bij een begroeting van iemand waar je al twee dates mee gehad hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal jou ook even bestrooien, maar dan voor andere doeleinden.
Waarom haat je nu weer panda's?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stom van je. Ik haat panda's. Beter sterven die kutbeesten uit.
Guilty, en als de ander dan ook introvert is en terughoudend is met contact wordt het helemaal lastigquote:
Dat kan ik me best voorstellen ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guilty, en als de ander dan ook introvert is en terughoudend is met contact wordt het helemaal lastig
Al een jaar of 40-45.quote:
Omdat ze geen seks willen hebben, nooit vruchtbaar zijn en dingen eten die ze niet kunnen verteren.quote:
Dat is zeker zo. Maar probeer het gewoon eens Tijn. Een knuffel is over het algemeen voor niemand een probleem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Guilty, en als de ander dan ook introvert is en terughoudend is met contact wordt het helemaal lastig
Onze ontmoeting en ons afscheid.quote:
Niet haten op ons.quote:
Ik heb me wel ingehouden bij de begroeting. Goed, he.quote:
Het is ook zo raar om het vragenquote:
Ik denk dat ik dat maar eens moet proberen de volgende keerquote:Op dinsdag 1 april 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Maar probeer het gewoon eens Tijn. Een knuffel is over het algemeen voor niemand een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |